magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
A Fekete Lámpás

A Fekete Lámpás

Ez a ránézésre egyszerű holmi furcsa hatalommal bír, noha nem nagyobb, mint egy közönséges lámpás. Ismeret­len, fe­kete fémből készült; magassága mindössze egy arasz. A te­tejére erősített, vésetek borította karika segítségével le­het felemelni, felépítése, megmunkálása és díszítése azon­ban olyan idegen és furcsa, hogy már az első pillantásra ré­mü­letet kelt. A ~ benne lobogó tűz világát két apró, vasalá­son mozgó fém ajtócskával lehet szabályozni, s mivel más mód­ja nincs a fény kioltásának, ha már nem kívánjuk hasz­nál­ni, azokkal kell elrekesztenünk útját. A lámpa eredete is­me­retlen, akárcsak a mód, mellyel a benne lobogó zöldes lán­got életre keltették. A lángnyelvek álomszerűen billeg­nek, mintha más síkról börtönözték volna őket a lámpásba. Ha a lámpás használója ezt a fényt tartja maga előtt, miköz­ben alászáll egy veszélyesnek tűnő aknába, vagy átfürkész egy termet, melyben valami olyasmi lapul, amitől tartania kell, a lámpás jelezni fog neki: Ötven lépésnyi körzetben minden; a tulajdonosára leselkedő veszélyt megmutat, jóval ponto­sabban, mint ahogyan azt a papok Szent fény varázs­lata te­szi. Nem csak a fény színe változik vérvörösre, de a lángok is abba az irányba fognak hajladozni, ahonnan a ve­szély közelít. A lámpás jelezni fog minden ártó szándékú lényt és csapdát, de megmutatja tulajdonosának azokat a helyeket is, ahol figyelmetlensége sodorhatja veszedelembe. Ilyenkor a lángok színe nem változik, csupán a lobogásuk lesz inten­zívebb. Közvétlenül a lámpáshordozóra irányuló támadá­sok előtt nagyot villannak; s mintha felmordulnának, mi­közben a levegőbe" marnak, így a lámpa hordozóját - per­sze csak akkor, ha a kis ajtók nyitva vannak - lehetetlen meg­lepni. Másik tulajdonsága eredeti birtokosát nyilván nem zavarta, viszont sok kellemetlenséget okozhat újdonsült gazdáinak. Az igazi tulajdonos feltehetőleg valamely síkok között kóborló lény lehetett, aki számára bizonyára nem je­lentett problémát, hogy a lámpás nem csak ezen a síkon vi­lágít. Valahányszor a lángot takaró kicsiny ajtókat felhajt­ják, világítótoronyként villan fel a belső síkokon, maga kö­ré vonzza az ott tartózkodókat, akiknek - amíg nyitva az aj­tó - lehetőségük van a lámpás fényén keresztül átszivárog­ni a való világba. Hogy milyen teremtmények pillantják meg a fényt, az teljesen véletlenszerű, eldöntésére a KM hi­vatott. A gonosz helyeken a felbukkanó asztrál- és mentál­lények vélhetően maguk is hasonlóan mocskosak lesznek, míg más helyeken ez kevésbé valószínű. Minden, a lámpás fényében eltöltött körrel 5%-kal nő annak az esélye, hogy valaki felfi­gyel a síkok közti lámpás fényére. Ez az érték az első körben 15 százalék. A lámpás természetes fénytávolsá­ga az anyagi síkon tíz, a belső síkokon ötszáz lépés. (Nem innen látható, ezt a távolságot világítja be!)

A lámpás fényére az asztrál- és mentálsík lakói, öntu­dattal bíró lények és egyszerű entitások egyaránt jelentkez­hetnek. A láng nem meghatározó a felbukkanó lények jelle­me szempontjából, ám megjegyzésre érdemes, hogy a rossz­indulatú; ártani vágyó "szellemek" gyakrabban gyűlnek a ;lámpa fénye köré, s próbálkoznak hordozójának befolyáso­lásával. Annak esélye, hogy inkább az ő kísérőire akaszkod­nak, mindössze 25 százalék.

A belső síkok különböző lényeinek leírásánál a Bestiariumban meghatározott kategóriák közül csak azokat jegyeztük le, melyek játéktechnikai szempontból fontosság­gal bírnak. Az összes többi nem értelmezhető, így számsze­rű meghatározása fölösgleges. E síkok lakóira a hagyomá­nyos asztrál- és mentálmágiával hatni lehetetlen, ellenük felvenni a harcot kizárólag olyan varázslatokkal lehet, me­lyek közvetlenül az adott síkon fejtik ki hatásukat.

Az asztrál- és mentálsíkok lakóit egy lar-dori asztrálmá­gus, Skrih leírása alapján három csoportba oszt­hatjuk az intelligenciájuk illetőleg az asztrállények esetén az ennek megfelelő kiegyensúlyozottságuk alapján.

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak