magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Boszorkányvarázslatok2.
Misztikus képességek Pókvarázs Mp:14 E: 4 (4 Mp/E) Varázslás ideje: 1 kör Időtartam: 1 perc/szint Hatótáv: érintés ME: - A boszorkány egy bármilyen fekete gombból hatalmas - tenyérnyi - pókot tud teremteni. A teremtett lény pók módjára viselkedik, kivéve, hogy a boszorkányt semmiképpen nem támadja meg. A pók marása mérgező: a méreg szintje a varázslat E-jével egyezik meg. Azonnali hatású idegméreg, sikertelen Egészségpróba esetén bénultságot okoz 1k6 órára. Enyhébb esetben kisebb zavart (a boszorkány TSz-e körig -10 minden harcértékre). Az Időtartam lejártával visszaalakul gombbá, ha épségben van. A varázslat kiválóan alkalmas gyanútlan, és esetleg akadályt jelentő NJK-k vagy akár JK-k „jegelésére”. Gyertyamágia Állatok vonzása Mp: 15 E: 1 Varázslás ideje: 1 óra Időtartam: 5 perc Hatótáv: lsd. Gyertyamágia ME: speciális Az égő gyertya a kiválasztott állatra jellemző szagot/illatot áraszt, így megtéveszti akár magát az állatot is. A gyertya elkeszítéséhez szükség van az állat testének egy darabjára, pl. medvekarom, szarvasbőr, farkasfog, halpikkely, stb. Az ellenkező nemű állatok mindenképpen a gyertyához kívánnak eljutni, az alól csak az idomított állatok képeznek kivételt, ha gazdájuk rájuk parancsol. A megszárított és porrá őrölt tárgyat a gyertyaviaszba kell bekeverni, a bűvigéket mormolva. Egy nőstényfarkas fogával készített gyertya segítségével magunkhoz csalhatunk akar több hím farkast is, persze csak „szaglótávolságon” belülről... Az így magunkhoz csalogatott állatok ott tartására viszont újabb módszerekre lehet szükség. (Persze szép látvány a vágtató lovascsapat is, amikor a lovak megérzik az úton kapart kis gödörből felszálló füstben a ragadozót. J) Fekete láng Mp: 6 E: 5 (1 Mp/E) Varázslás ideje: 1 szegmens Időtartam: 5 perc Hatótáv: lsd. Gyertyamágia ME: Asztrál A boszorkány meggyújtja a gyertyát, ám az addig is félhomályos szobácska nem világosabb, inkább még sötétebb lesz... Titokzatosság, félelem... Ha meg akarunk félemlíteni valakit, vagy misztikus hatást kívánunk elérni, hát tessék... Hatására az áldozat(ok) semmiképpen nem akar(nak) ártani a boszorkánynak, inkább félelemmel vegyes tisztelettel tekint(enek) rá. Csókmágia Némaság csókja Mp: 32 (2 Mp/E) E: 10 Varázslás ideje: 5 szegmens Időtartam: 2 óra/TSz vagy lásd Csókmágia Hatótáv: csók ME: Mentál A csók hatására két dolog történhet, hogy melyik alkalmazási mód valósul meg, az a boszorkánytól függ. Az időtartam lejártával mindenképpen normálisan tud majd beszélin, mintha mi sem történt volna. I. Az áldozat tulajdonképpen nem némul meg, hanem pusztán csak nem akar beszelni. Szinte teljesen szótlanná, és letörtté válik, állandóan a boszorkány után epekedik. Ebben az esetben a boszorkánnyal szembeni mágiaellenállása a felére csökken. II. Ekkor a célszemély viszont valóban megnémul. Egyszerűen nem lesz képes szavakat kiejteni, és ettől bizonyára nagyon meg fog rémülni. A boszorkány természetesen ezt a sajnálatos eseményt is felhasználhatja a saját javára. Meggyőzheti róla, hogy ez csak azért van, mert a szépsége teljesen elbűvölte. Szépség elorzása / átadása Mp: 20 (3 Mp/E) E: 10 Varázslás ideje: 5 szegmens Időtartam: 1 nap vagy lásd Csókmágia Hatótáv: csók ME: Asztrál Mint a neve is mutatja, ez a varázslat a boszorkány külsejére van hatással. Játéktechnikailag a Szépség pontok „vándorlásáról” van szó. Ez azt jelenti, hogy a célpont Szépség képessége csökken (max. a boszorkány TSz-ével) és pontjai a boszorkányéhoz adódnak hozzá (azonban így sem nőhet a Szépsége 20 fölé). Végrehajtható fordítva is a varázslat, de ez jóval ritkább és kevésbé hasznos is a létrehozó szempontjából. Egyszerre csak egy humanoiddal lehet ilyen kapcsolatban a boszorkány, és a varázslat időtartama alatt társszimpatikus viszony áll fenn köztük. Az időtartam lejártával az áldozat és a boszorkány lassan, körök alatt nyerik vissza eredeti külsejüket. A boszorkány ezzel a varazslattal nem csökkentheti saját és célpontja Szépségét sem 10 alá, illetve nem növelheti áldozata Szépségét 18 fölé. Asztrálmágia Állati szeretet Mp: 7 E: 1 (1 Mp/E) Varázslás ideje: 1 kör Időtartam: 1 nap/TSz Hatótáv: érintés ME: Asztrál A boszorkany hosszú időtartamra barátjává tehet egy akármilyen állatot, amelynek állati intelligenciája van. Az állat minden szeretetét a boszorkány felé fordítja. Azoknál az állatoknál igazán hatásos, amelyeknek kifinomultabb az asztralteste - főleg emlősök -, kevés haszna van pl. egy krokodil ellen. Ráadásul figyelembe kell venni, hogy bizonyos állatok sokkal nagyobb feltűnést keltenek egy „védtelen” nő mellett. Az Mp-k megduplázásával az időtartam is kétszeresére növelhető. Az állat szelíd lesz gazdájához, de védelmére csak akkor kel, ha adottságai ezt lehetővé teszik. Ajánlatos ehhez további mágiához folyamodni. Ekkor azonban az állatnak már nincs esélye sem ellenszegülni a varázslatnak. Sátáni kacaj Mp: 11 E: 15 (2 Mp/E) Varázslás ideje: 3 szegmens Időtartam: 5 perc Hatótáv: 10 láb ME: Asztrál A varázslat közben a boszorkány olyan nevetést hallat, amelytől a körülötte álló emberekben meghűl a vér. Az időtartam lejártáig nem támadnak a varázslat létrehozójára. Ha valami kényszer miatt mégis megtennék, akkor csak a harc félelem módosítóival. Akikre hat a varázslat, olyannyira megrémülnek, hogy az időtartam alatt a boszorkány minden egyéb asztrális varázslata elleni mágiaellenállásuk 10-zel gyengébb. A varázslat lejártával a félelem nyom nélkül elmúlik. Misztikus képességek Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Pókvarázs 14 4 4 1 kör 1 p/TSz érintés - Gyertyamágia Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Állatok vonzása 15 1 - 1 óra 5 perc lsd. leírás sp. Fekete láng 6 5 1 1 szegmens 5 perc lsd. leírás Asz Csókmágia Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Némaság csókja 32 10 2 5 szegmens 2 óra/TSz csók Men Szépség elorzása / átadása 20 10 3 5 szegmens 1 nap csók Asz Asztrálmágia Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Állati szeretet 7 1 1 1 kör 1 nap/TSz érintés Asz Sátáni kacaj 11 5 2 3 szegmens 5 perc 10 láb Asz
 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak