magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Wargar

Wargar

Leírás: A Déli Jégmezők lakói, a világtól elzártan, törzsekben élnek a jégbe vájt alagutakban. Ez a faj szinte teljesen megegyezik az elfekkel, kivéve, hogy bőrük teljesen hófehér, ahogy szemük, és minden testszőrzetük. Nem tartanak fenn kapcsolatot egyetlen országgal sem, és felettébb ritkán indulnak kalandozni (pontosabban egy bizonyos legenda alapján indulnak neki a világnak. lásd lent). Ez azt jelenti, hogy Ynev népességének kb. 2%-a.
Népük eredete a Démonikus óbirodalom korára vezethető vissza, ahogy a Kháloké is. Ebből az időből származik a Wargarok, és a Khálok között fennálló ellentét is mely nem olyan természetű, és nem olyan komoly, mint például az Amundok, és a Dzsennek közötti. Ezeket az ellentéteket általában a másik fél kihívásával, lovagias küzdelmekkel döntik el. A küzdelmek kimenetele a karakterek jellemétől függ, tehát nem feltétlenül jár az egyik résztvevő halálával.
A Wargarok kitűnő harcosok, főleg a másfélkezes fegyvereket részesítik előnyben, Jó viszonyban vannak a Jégóriásokkal, Pszi-t, ha rendelkezik a megfelelő képességekkel, képes elsajátítani. A tűztől betegesen félnek. Erős, ellenálló szervezetük van, ezt a mostoha körülményeknek, és különleges testfelépítésüknek köszönhetik. A testük anyaga sűrűbb az emberénél, amolyan jégszerű, ez játéktechnikailag nem jelent semmi eltérést az embertől (pl.: nem jár extra SFÉ-vel, stb.) átlag testmagasságuk kb. 170-195 cm, testük átlaghőmérséklete 0-2 C°. A csoport érdekeit mindig a sajátja elé helyezi. Döntéseiben, és életében meghatározó szerephez jutnak érzelmei. Istenüket soha nem tagadják meg, neve CROM!
Népük körében él egy legenda, mely szerint a Démonmágus, aki teremtette őket, halálakor elvesztett egy kb. 200 karátos gyémántot, mely megfordíthatná sorsukat. Általában ezért a kőért indulnak el kalandozni. Bár még senki sem találta meg, egyes nyomok arra utalnak, a kő átkerült egy másik Belső Síkra (pl.: Föld, Koh-i-noor, vagy Cullinan, tuti, hogy nem szerzi meg senki).
Jellemében szerepelnie KELL a Rendnek, és szigorúan tiltott a Káosz.

Tulajdonságok:
Erő +4
Állóképesség +2
Gyorsaság -1
Ügyesség -1
Egészség +1
Szépség -1
Asztrál -3
Akaraterő -1

Erő 20 (22)
Állóképesség 20 (22)
Gyorsaság 17 (19)
Ügyesség 17 (19)
Egészség 19 (21)
Szépség 17 (19)
Intelligencia 18 (20)
Akaraterő 17 (19)
Asztrál 17

Korhatárok:
I. II. III. IV. V. VI.
11-20 21 -70 71- 120 121- 160 161- 200 201-

Lehetséges Kasztok: harcos; gladiátor; lovag; tolvaj; sámán*; pap* (saját istenének); jégvarázsló

Különleges képességek
- kb. -10 C°-on érzik jól magukat, +50 C° felett percenként 2Sp-t veszít, ami átcsúszhat Ép-be is
- a tűz másfélszeresen sebzi őket
- az Elemi fagy csak -80 C° alatt sebzi
- ultralátás 50 m-ig FIGYELEM! Csak ultra tartományban lát, másban nem
- alapesetben (születésétől) minden wargar rendelkezik az alábbi képzettségekkel: 1 fegyverhasználat Mf (csak másfél-, ill. kétkezes fegyverek, vagy számszeríj); halászat/vadászat Af; Úszás Af; demonológia Af; ősi nyelv ismerete Mf(saját)
- kaszttól függetlenül +10 CÉ alappal rendelkezik
- Fegyverzet:
Jiwerr Kard (tradicionális)
KÉ:7; TÉ:20; VÉ:12; Sebzés:2k6+3; Átütőerő:2
Idegen kezében pallosként funkcionál. A fegyver értékeiben már szerepel a kiváló kovácsmunka, kiváló acél, kézre alakítás, sebzésre alakítás. A fegyver tejfehér acélból készül (nem mágikus, nem rendelkezik különleges tulajdonságokkal, kivétel, hogy ez az acél könnyebb, kb. 3/4-e, mint a hagyományos acél
Tafum nyílpuska (tradicionális)
KÉ:0; CÉ:16; Táv:100; Tám/Kör:1/2 Sebzés:1k10+2; Átütőerő:5
Idegen kezében nehéz nyílpuska (16-os erő alatt nem lehet használni!).A fegyvernek fa szerkezete van, az ív tejacélból készült. Egyszerre két db tejacélból készült nyílvesszőt lő ki. Ez a nyílpuska még törzseik között is igen ritka (a fa nehéz beszerezhetősége miatt).
FIGYELEM! Ezekből csak az egyiket birtokolja, és sehogy sem lehet a másikat beszerezni!
- Páncélzat:
Sodronying
SFÉ:3; MGT:0; Súly:1,5kg
Anyaga tejacél.
Ragan vért
SFÉ:5; MGT:3; Súly:7kg
Anyaga tejacél. Részekből készült, és a teljes testet védi.
FIGYELEM! Ezekből csak az egyiket birtokolja, és sehogy sem lehet a másikat beszerezni!


 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak