magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Pszi 1.

Napököl

Pszi-pont: 20
Meditációs idő: 5 szegmens
Hatóidő: 1 kör

A kyr pszivel rendelkező varázslók a Dwyll unióban fedezték fel/fejlesztették ki ezt a diszciplinát. Lényege, hogy egy kör erejéig a varázsló teljes zónájában vakitó fehérség támad a varázslón kívül mindenki számára.

 

Mentál penge

Pszi-pont: 20+ 4/kör
Meditációs idő 1kör+ spec.
Erősség: 18+spec.
Hatóidő: min. 2 kör
Az egész lényege, hogy a varázsló mentális támadást indit a cél ellen. Annak a pszionikus pajzsait természetesen le kell bontania, vagy fel kell erősitenie az alkalmazást, ha sikerül akkor a megtáma-dottra súlyos fejfájás tör. Amely a 3. körre már fizikai fájdalommal is jár ha az elvéti az akaraterő próbáját. Ez főleg varázshasználók ellen kiváló, mivel a pszi hatása alatt nem képes 4 szegmensnél hosszabb létrehozású mágiát alkalmazni. Ha mégis megpróbálja, akkor annak 45% esélye van hogy rosszul sikerül.

 

Pszeudó
Pszip: 5 + leírás
Meditáció Ideje: 5 szegmens

A diszciplína alkalmazója elkülöníti és leválasztja Tudata egy részét: Saját Intelligencia és Asztrál pontjaiból ad át számára, miáltal önálló létre hívja. A megszületett pszeudó Tudat -röviden Pszeudó- nem bír Anyagi Testtel, nincs is jelen az Anyagi Síkon, csak asztrálisan és mentálisan létezik. A teremtojétol kapott Pszi-pontok tartják „életben" - számára ezek jelentik az Életero-pontot. Ha Pszi-pontjai elfoglak, a Pszeudó meghal.

A Pszeudó nem igazi lélek, hanem ember által létrehozott életképtelen másolat. Ezért életereje, azaz a Pszi-pontjai folyamatosan fogynak: minden körben 1 Pszi-pontot veszít, s ez ellen lehetetlen tenni.

A Pszeudónak soha nincs Mágiaellenállása, csak Pszi-pajzsokkal védheti önmagát. Minden Asztrál- és Mentálmágia hat rá, s így könnyen teremtoje ellen fordítható. O maga csak általános pszi-diszciplínákat képes alkalmazni, mágiát vagy bármi mást akkor sem, ha teremtoje jártas benne. Csak olyan ellenfél ellen vetheto be, akit a teremto a diszciplína alkalmazásakor lát - akár természetes, akár mágikus úton. Amint a Pszeudó útjára indult, a vizuális kapcsolatra többé nincs szükség.
A teremto saját Pszi-pontjaiból bármennyit átadhat a Pszeudónak, mely ezáltal önálló Pszi-tevékenységre is képes lesz. Játéktechnikailag éppolyan Pszivel rendelkezo lénynek számít, akár bármelyik karakter, éppúgy befolyásolható pszivel vagy mágiával, asztrálisan és mentálisan. Az anyag-jellegu varázslatok és diszciplínák viszont nem hatnak rá. A teremtojétol kapott pontokból a Pszeudó Pszi-pajzsokat építhet magának és használhat más általános diszciplínákat is. Ezáltal hatékony fegyverré válhat.

A Pszeudó képes arra, hogy áthatoljon mások pszi-pajzsain, anélkül, hogy azokat lebontaná, így töméntelen Pszi-pontot veszítene. A dinamikus pajzsok egyáltalán nem jelentenek számára akadályt, a statikusok közül is csak az képes megállítani, melynek erossége (E) nagyobb a Pszeudó erosségénél. (A Pszeudó erossége annyi E, amennyi éppen aktuális Pszi-pontjainak száma). A nála gyengébb statikus pajzsokon a Pszeudó 1 kör alatt átjut. Ha bejutott, attól kezdve egyenesen az elmére hathat, azaz diszciplínái ellen a Pszi-pajzsok nem, csak a Tudatalatti Mágiaellenállás (TME) védi áldozatát. Természetesen asztrál típusú támadásához az asztrál-, mentál típusúhoz a mentál-pajzson kell belül kerülnie. Érdemes azonban úgy tartalékalma a Pszi-pontjait, hogy kifelé is elegendo maradjon a statikus pajzsokon való áthaladáshoz, különben mögöttük reked s idovel elpusztul; avagy kockáztathat is, remélve, hogy maradék Pszi-pontjaival megölheti áldozatát.

A Pszeudó önállóságát, a létrehozására áldozott Intelligencia pontok határozzák meg: 1 pont esetén csak elore meghatározott feladatok {cselekvések, diszciplínák} pontos, gépies végrehajtására képes. (példa!). 2 pont esetén a teremto a cselekedeteket feltételek teljesüléséhez kötheti, az utasítás-sorozatokban elágazásokat is elhelyezhet (példa!). 3 pont esetén a Pszeudó önállóan mérlegelve, saját elhatározása szerint cselekedhet: teremtoje éppúgy „játszhat" vele, mintha második karaktere lenne. A 3 ponttal létrehozott Pszeudó Intelligenciája természetesen nem 3, hanem, annyi, mint teremtojéé; a 2-vel és 1-gyel létrehozotté pedig elméletileg

l. A Pszeudó létrehozására ugyanannyi Asztrál és Intelligencia pontot kell áldozni. Ezeket a teremto ideiglenesen elveszíti, s csak akkor kapja vissza, ha a Pszeudó „életben” visszatér, s a két Tudatrész újra egybeolvad. Ekkor a Pszeudó természetesen megszunik létezni, a teremto visszakapja Képesség-pontjait, s a Pszeudó megmaradt Pszi-pontjait is. Ha azonban a Pszeudó Pszi-pontjai elfogynak, s ezért „meghal", a létrehozására áldozott Intelligencia és Asztrál pontokat a teremto örökre elveszíti. Ez a Pszeudók használatának óriási kockázata.

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak