magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Metorph

Teljesen emberi külsejû faj; magasságuk, alakjuk tökéletesen tükrözi az adott területen élõkét. Amikor emberi alakjukat viselik, semmilyen módon nem különböztethetõek meg egy valódi embertõl, bár másik alakjuk viselkedési formái gyakorta tükrözõdnek rajtuk. A medve-metorph pl. nagydarab, izmoktól dagadó testû és egészen addig lomha, lustának tûnik, amíg nem kerül közvetlen veszélybe. A madarak fürgék és ügyesek, arcvonásaik magukon viselik állatformájuk jellemzõ jegyeit /élesen metszett vonások, metszõ szempillantás, enyhén horgas orr, stb./.
Állati alakjukban is saját harcértékeiket használják, a különleges képességeknél leírt módosítókkal; emberi alakban is ezek a módosítók élnek, de a sebzés ekkor csak K6 + esetleges Erõbónuszok. Állatalakban -egyértelmûen- nem tudnak beszélni, de pszi képességeiket, és hangkomponenst nem igénylõ varázslataikat használhatják. Amennyiben valaki Asztrál Szemmel tekint a metorphra (és át is jut pajzsain), nyomban leleplezi annak kettõs természetét.
Tulajdonságok:
Fajta
nmacska
farkas
sólyom
róka
medve
pók
kígyó
bagoly
delfin
Er
+1
+1
-
-
+2
-
-
-
-
Áll
-
+2
-
-
+1
-
-
-
+1
Gy
+1
+1
+3
+1
-1
+1
+2
+1
+1
Ü
+2
-
+1
+1
-
+2
-
+2
+2
Eg
-
-
-
-
+2
-
-
-
-
Int
-
-
-
+1
-
+1
+1
+1
-
Asz
-2
-2
-2
-1
-2
-2
-1
-2
-2
Lehetséges kasztok: harcos; gladiátor*; fejvadász*; tolvaj*; matróz (csak delfin); erdõjáró; sámán*; boszorkány*; pap; boszorkánymester*; légmágus.
Különleges képességek:
- az Asztrális varázslatokra -félig állati énjük miatt- eléggé érzékenyek, ezért az Asztrál módosítójuk hétszeresének /7*/ megfelelõ mínuszt kapnak a rájuk ható asztrálvarázslatok ellen.- bármikor tetszése szerint átalakulhat állatalakjába és vissza. A teljes átalakulás nagyjából 3 kör alatt lezajlik. Lehetõsége van ugyanakkor részleges alakváltásra is; pl. a tigris-metorph karmokat, a kígyó pikkelyeket növeszt, stb. A felszerelése nem alakul vele, ergo azt le kell vetnie.
- az állatok az állati alak természetének megfelelõen viselkednek vele szemben…ez okozhat gondokat pl. ha új társasághoz kíván csatlakozni, s annak lovai rettegve elmenekülnek hõsünk elõl J
- minden, alakváltást okozó varázslatra teljességgel immunis, legyen az bármekkora erõsítésû
- éjjeli látás
- állati ösztöneiknek köszönhetõen megérzik a rájuk leselkedõ veszedelmeket, bármilyen formában is nyilvánuljon az meg. Erre alapesetben 30%-uk van, ami 50-re emelkedik, ha a veszély közvetlenül az életüket fenyegeti.
- alapesetben (születésétõl) minden metorph rendelkezik az alábbi képzettséggel: futás Mf
- az egyes alfajok ezenkívül még rendelkeznek az alábbi képességekkel is:

Nagymacska
- "puszta kéz" Ké: 10 Té: 15 Vé: 15 Sp: K6+2 / K6+3 Tám/kör: 2+1
- 2x hallás
- 3x szaglás
1 óránál frissebb nyom: 95% eséllyel követik
2 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik
4 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik
8 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik
12 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik
Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az metorph-nagymacska képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de -10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken.
- halászat/vadászat Mf; úszás Af; erdõjárás Af; nyomolvasás/eltüntetés Af
- (K5+2)*10% esés; ugrás; lopózás
- (K3+2)*10% mászás; rejtõzés

Farkas
- "puszta kéz" Ké: 10 Té: 14 Vé: 12 Sp: K6+2 Tám/kör: 2
- 2x hallás
- 5x szaglás
2 óránál frissebb nyom: 80% eséllyel követik
4 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik
8 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik
12 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik
24 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik
egy napnál régebbire nem tudnak rábukkanni
Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az metorph-farkas képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de -10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken.
- futás Mf; vadászat Mf; úszás Af; erdõjárás Af; nyomolvasás/elt. Af
- (K3+3)*10% ugrás; esés; lopózás

Sólyom (vagy sas, héja, vércse)
- "puszta kéz" Ké: 10 Té: 18 Vé: 17 Sp: K6+1 Tám/kör: 1 ill. 2+1
- 3x látás
- +15 CÉ alappal rendelkezik
- vadászat Mf; emberismeret Af; idõjóslás Af; térképészet Af

Róka
- "puszta kéz" Ké: 10 Té: 12 Vé: 10 Sp: K6+1 Tám/kör: 2
- 2x hallás
- 3x szaglás
1 óránál frissebb nyom: 95% eséllyel követik
2 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik
4 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik
8 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik
12 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik
Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az metorph-róka képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de -10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken
- vadászat Mf; nyomolvasás/elt. Mf; erdõjárás Af; úszás Af
- (K5+2)*10% lopózás; rejtõzés
- (K3+1)*10% követés/lerázás

Medve
- "puszta kéz" Ké: 7 Té: 13 Vé: 8 Sp: K10+2 / K6+2 Tám/kör: 2+1
- 3x szaglás
1 óránál frissebb nyom: 95% eséllyel követik
2 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik
4 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik
8 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik
12 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik
Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az metorph-medve képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de -10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken
- állatként a vastag szõrmebunda 2 SFÉ-t jelent számára
- birkózás Mf; erdõjárás Af; herbalizmus Af; vadászat/halászat Af
- (K5+2)*10% mászás

Pók
- "puszta kéz" Ké: 9 Té: 14 Vé: 10 Sp: K6+1 Tám/kör: 1
- pókformában óriáspóknak minõsül; 8. szinttõl az átalakulási idõ duplázódik
- állati ill. félállati alakjában a vastag kitinpáncél és a sörték 3 SFÉ-t biztosítanak neki
- méreg: K6+4 adag; elhasználva óránként egy visszatermelõdik
6. Szint; azonnali hatás;
enyhébb: K6 óra gyengeség
súlyosabb: K6 percen belül öl
- 100% mászás; falmászási sebessége a leírt másfélszerese
- mértan Af; harc helyhez kötve Mf; csomózás Af; kötelékbõl szabadulás Af
- (K3+2)*10% kötéltánc; lopózás; rejtõzés

Kígyó
- "puszta kéz" Ké: 14 Té: 16 Vé: 8 Sp: K6+1 Tám/kör: 2
- 3x szaglás
1 óránál frissebb nyom: 95% eséllyel követik
2 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik
4 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik
8 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik
12 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik
Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, az metorph-kígyó képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette, de -10-es módosítóval újra próbálkozhat, egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy esélye nullára nem csökken
- állati és félállati alakjában pikkelyei 3 SFÉ-t jelentenek
- állati alakjának méretei kb. egy királykobráéhoz hasonlíthatóak, azaz cca. emberi magasságának másfélszeresét teszi ki hossza; 8. szinttõl képes az általa ismert legkisebb kígyófaj külsejét magára venni
- infralátás
- méreg:
K6+4 adag; elhasználva óránként egy visszatermelõdik
6. Szint; azonnali hatás;
enyhébb: K3 órás ájulás
súlyosabb: K6 körön belül öl
- vadászat/halászat Mf; úszás Af; kötelékbõl szabadulás Af
- (K5+1)*10% mászás; kötéltánc; lopózás; rejtõzés

Bagoly
- "puszta kéz" Ké: 8 Té: 16 Vé: 14 Sp: K6+1 Tám/kör: 1 ill. 2+1
- 2x látás
- 2,5x hallás
- vadászat Mf; emberismeret Af; idõjóslás Af; herbalizmus Af

Delfin
- "puszta kéz" Ké: 8 Té: 15 Vé: 13 Sp: K6+2 Tám/kör: 1
- 3x hallás
- szonár: 100 méteren belül úgy tájékozódik a hangok alapján, mintha fényes nappal látná. Csendmágiák hatására csõdöt mond.
- víz alatt Szint percig bírja egy levegõvétellel
- úszás Mf; halászat Mf; tengerjárás Mf

- (K3+1) ugrás; esés

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak