magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Khál

Khál

 

Leírás: A khálok a titokzatos Démonikus Óbirodalom

uralkodóinak elkorcsosult ivadékai. Az ősi rituálékból

mára már csak egy a nomádokéval rokon

vallás maradt fent.

A Déli hegységben, a világtól elzárkózva

él a khál nép. Őshazájukon kívül csak néhány ezren

tengetik létüket, királyok, uralkodók, nagyurak

testőreként. Olyan családok leszármazottai, akiket

hazájuk száműzött, ugyan ősi hagyományok szerint

élnek, de haza már nem térhetnek.

Jóval magasabbak az embernél, átlagos

magasságuk 2m feletti, testsúlyuk 140-200kg, barna

bőrüket világos- vagy sötétbarna ritkán fekete,

csillogó szőrzet fedi, sörényük (ápoltsága alapján

hajuk) hollófekete. Arcuk az emberi arc s a nagymacska

pofájának harmonikus keveréke, néhány

jellemző bajuszszál kivételével csupasz. Fogaik tűhegyes

tépőfogak, szemük borostyánszínű, szőrös

mancsuk kiereszthető karmokban végződik, farkuk

az oroszlánéra emlékeztet.

Állati ösztöneik kifinomultabbak, viselkedésükben

gyakran állatinak tetsző indokok vezérlik

őket, holott intelligenciájuk emberi. Nagyon heves

vérmérséklet jellemzi őket: virtus, néha még a józan

ésszel szemben is inkább az ösztöneikre hallgatnak.

Másik kulcsszavuk: becsület. A khál szava szent,

hiszen becsületének megnyilvánulása. Kétszer is

meggondolja mire adja a szavát, de ha megtette, azt

többé sohasem szegi meg. Jellemük minden esetben

Rend és Élet, ritkábban Élet és Rend vagy csak

Élet.

Mindig feltűnést keltenek, ez olykor előny,

máskor ellenben leküzdhetetlen akadály. Kevesen

ismerik fajtájukat, de akik igen, azok szerfelett elővigyázatosak

velük szemben.

 

Tulajdonságok:

Erő +3

Állóképesség +2

Gyorsaság +2

Ügyesség +1

Egészség +3

Asztrál -5

Intelligencia -1

Erő 21 (22)

Állóképesség 20 (22)

Gyorsaság 20 (22)

Ügyesség 19 (21)

Egészség 21 (23)

Szépség 18 (20)

Intelligencia 17

Akaraterő 18 (20)

Asztrál 13

 

Korhatárok:

I.            II.           III.          IV.         V.         VI.

5-9      10 -24     25- 32     33- 40    41- 49    50-

 

Választható kasztok: harcos, gladiátor*,

fejvadász*, lovag, harcművész*

 

Különleges képességek:

- 2x látás

- 2x hallás

- 5x szaglás

2 óránál frissebb nyom: 80% eséllyel követik

4 óránál nem régebbi: 60% eséllyel követik

8 óránál frissebb nyom: 30% eséllyel követik

12 óránál frissebbet: 15% eséllyel követik

24 óránál nem régebbit 5% eséllyel követik

egy napnál régebbire nem tudnak rábukkanni

Az esélyeket óránként kell dobni, s amennyiben a

százalékértéknél kevesebb a dobás eredménye, a

khál képes követni a nyomot. Ha több, úgy elveszítette,

de –10-es módosítóval újra próbálkozhat,

egészen addig, míg meg nem leli a nyomot, vagy

esélye nullára nem csökken.

- veszélyérzékelés: ösztönösen megérzik a

veszélyt (20%), ha az életükre tör (40%)

- mancsuk sebzése: k6, , 20, 10

- képes két kézzel is harcolni, két egykezes

fegyverrel (Kétkezes harc Mf)

- ordításával képes megvadítani az állatokat

- alapesetben (születésétől) minden khál rendelkezik

az alábbi képzettségekkel:

Erdőjárás Af; Vadászat/halászat Af; Időjóslás

Af; Úszás Af; Futás Mf; Démonologia Af

(ősi hagyományok szerint nevelt khálok); Lopakodás

+30%; Rejtőzködés +30%; Esés

+20%; Mászás +20%; Ugrás +20%; Zárnyitás

–30%; Zsebmetszés –30%

- minden asztrális varázslat és diszciplína 20-

szal nagyobb erősséggel hat rájuk

- Ψ-t csak alapfokon képes elsajátítani (ha az

asztrál legalább 12!), mesterfokra csak a fejvadász,

vagy lovag kasztú fejlesztheti, de

csak a meghatározott szinten, előbb nem

- Fegyvereik:

Ezekkel a tradicionális fegyverekkel a kitaszított

khál is megtanul harcolni (3 Fegyverhasználat

Af), de új hazájuk fegyvereinek

forgatását is megtanulják, kivéve a harcművész

kasztúak.

Ghon, a szarvkard

KÉ:10; TÉ:15; VÉ:25; Sebzés:k6+3;

Forgatásához mindkét kéz szükséges, de –

20 TÉ, VÉ-vel egy kézzel is használható.

Rakhar, a tőrkarom

KÉ:8; TÉ:12; VÉ:6; Sebzés:k6;

Egymás mellé erősített görbe és egyenes

tőrpengéből áll. Szúrásra, tépésre is jó.

Khrga, egykezes szarvkard

KÉ:7; TÉ:15; VÉ:14; Sebzés:k6+1;

Két egykezes fegyverből álló készlet.

- Páncéluk:

Harak

SFÉ: 4; MGT: -1. Anyaga: acélbőr.

Ezen kívül mást nem hordanak, ezt is csak

csata előtt, ősi rítus keretében öltik magukra.

 

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak