magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Vérmágia

Kis Arkánum

 


 

Sebtágítás

Típus: Vérmágia

Mana: 15

E: 1 (10 Mp/E)

Varázslási idô: 3 szegmens

Idôtartam: 1 kör / Szint

Hatótáv: 15 méter

ME: -

A varázslat idôtartama alatt az áldozat minden szúró/vágó/lôfegyvertôl elszenvedett 6 Fp illetve minden 1 Ép sebzôdés után körönként a varázslat E-jének megfelelô Fp-t veszít /Ép-be is átcsúszhat/. Az idôtartam lejárta után a sebek normális módon gyógyulnak illetve gyógyíthatóak. Elfekre +8, félelfekre +6 E, természetesen. Szerzetes nem használhatja.

 

Vérzékenység

Típus: Vérmágia

Mana: 55

E: 15 (5 Mp/E)

Varázslási idô: 2 kör

Idôtartam: 2 hét / Szint

Hatótáv: 3 méter

ME: -

Az áldozat minden nyílt sebe után annyi Fp-t veszít percenként, mint amennyi a seb által okozott Fp veszteség volt. Ha Fp-i elfogytak, elájul, és percenként 1 Ép-t veszít a halál vagy a gyógyulás bekövetkeztéig. A vérzés Mf-ú sebkötözéssel vagy Mf-ú herbalizmussal megállítható, ugyanezen képzettségek Af-val pedig 3 percenként veszít Fp/Ép-t az áldozat. Zúzófegyverek Ép sebzesei eséten 3 körönként veszít a vérzékenységben szenvedô annyi Fp-t, mint amennyi az Ép sebzés volt (belsô vérzés). Ez csak papi mágia kritikus betegség gyógyítással állítható meg (25 Mp). Maga a vérzékenység papi Átokûzéssel szüntethetô meg véglegesen. A Vérzékenység erôssége elfek esetén +8, félelfek esetén +6. Szerzetes nem használhatja.

 

Vérkesztyû

Típus: Vérmágia

Mana: 17

E: a pap szintje

Varázslási idô: 5 szegmens

Idôtartam: 1 kör / Szint

Hatótáv: pap

ME: -

A varázslási idô alatt a papnak vérbe kell mártania a kezét, amely kesztyût képez rajta, s az idôtartam lejártáig a pap szintjével azonos mértékben növeli az erejét, de ezzel a módszerrel embereknél 20, elfeknél 18, félelfeknél 19, törpéknél 21, udvari orkoknál 22 lehet a maximum. A manapontok megduplázásával mindkét kézre felvihetô a kesztyû egyazon varázslat alatt. Elfek ellen +8, félelfek ellen +6 Sp-t ad a varázslat ököllel bevitt ütés esetén. Szerzetes is használhatja.

 

Vérfakasztó penge

Típus: Vérmágia

Mana: 24

E: 2

Varázslási idô: 4 szegmens

Idôtartam: 1 kör/Szint

Hatótáv: pap

ME: -

A pap kezében egy vérvörös egykezes kard anyagiasul (a pap határozza meg pontos típusát, de különleges fegyver nem lehet), amelynek módosítói: +10 KÉ, +15 TÉ, -25 VÉ, +E * Sp. A kard E-je minden egyes Fp-vesztést okozó seb nyitásakor 1-el, és minden egyes Ép-vesztést okozó seb nyitásakor 2-vel nô. A következôképpen növelhetô meg a fegyver E-je:

Természetesen elfekre +8, félelfekre +6 E. Szemben a káoszkarddal, ezzel védekezni is lehet és a másik kézben akármi lehet. A varázslat idôtartama a manapontok megduplázásával kétszeresére növelhetô (de tovább nem). Szerzetes is használhatja (KM's option)

 


 

Nagy Arkánum

 

Véraura

Típus: Vérmágia

Mana: 40

E: 5

Varázslási idô: 1 kör

Idõtartam: 2 kor / Szint

Hatótáv: pap

ME: -

Az idôtartam alatt a pap testére jutó vér (amely saját nem lehet) auraként körbeveszi, s védi. Minden egyes liter vér +1 SFÉ-t ad, amely túlütéssel természetesen csökken, az aurából kiloccsanó vér formájában. A pap csak magán hozhatja létre a vérarurát, amelyen ô tisztán átlát, kivülrôl azonban csak nagyon homályosan lehet ôt látni.A véraura SFÉ- jének maximuma a pap szintjével azonos. A vér többféleképpen juthat a papra, pl.: egyszerûen magára önti, vérgyûjtéssel, belefekszik egy vérrel teli kádba (ekkor szegmensenként egy SFÉ-t kap) stb. A varázslat manapontjának többszörözésével az idôtartam többszörözhetô. Szerzetes is használhatja.

 

Vérkitörés

Típus: Vérmágia

Mana: 60

E: speciális

Varázslási idô: 1 kör

Idôtartam: 2 kör / Szint

Hatótáv: 12 / 15 méter

ME: -

A pap tôle maximum 12 méter távolságra kijelöl egy pontot, amelybe minden friss sebbôl kibuggyanó vér a vérgyûjtéshez hasonló módon áramlik és ott egyesül. Az idôtartamon belül a pap bármikor kijelölheti a kitörés idôpontját (amelyet késôbb már nem módosíthat), de legkésôbb az idôtartam lejártával az automatikusan bekövetkezik. A kitörés E-je: minden 2 Ép-nyi illetve minden 8 Fp-nyi vér (másképpen 4dl) 1 E-t jelent. A kitörés centrumától méterenként 1-el csökken az E, és a sebzése E*k6 /tûzkitöréshez hasonlóan/. Elfekre +8, félelfekre +6 E a kitörés hatósugarán belül, de a hatósugár NEM nyúlik meg számukra sem 8, illetve 6 méterrel! Szerzetes nem használhatja.

 

Szentségtelen aura

Típus: Nekromancia

Mana: 45/65

Erôsség: 5

Varázslási idô: 2 kör

Idotartam: 3 kör/Szint

Hatótáv: 15 méter

ME: -

Az aura egy 15 méter sugarú gomb, amelynek középpontja az a pont, ahol a pap állt a varázslás alatt. Ezután a pap el is mehet, az aura nem változtatja meg a helyét. A varázslatnak két felhasználása lehetséges. Az elsô esetben (amely 45 Mp) az aurában a gyógyító varázslatok nem mûködnek, de a rájuk költött Mp-k elvesznek. A gyógyitalok ideiglenesen elvesztik mágikus hatásukat az aurán belül. A második esetben (65 Mp) az aurában elmondott gyógyító varázslatok fordítva sülnek el, sebzést vagy a betegségek, mérgezések súlyosbodását idézik elô, az ezeken kívüli károsodások gyógyítása pedig sikertelen marad. Ezenkívül az aurán belül az elfek, félelfekre a következô módosítók:

vérbe mártás

+1 E/2 szegmens

élô testbe szúrás

+1 E/3 szegmens

friss halottba szúras

+1 E/4 szegmens

Szerzetes nem használhatja.

 

Egyéb

Vérgyûjtés esetén a vér 1 méter/szegmens sebességgel halad.
1 Ép-nyi vér = 2 dl /ez meg bizonytalan/
1 Fp-nyi vér = 0.5 dl /ez is/

A papi és boszorkánymesteri Nekromancia ellen hathatós védelmet adhat az obszidiánból drágakômágiával készített varázstárgy, de ehhez még össze kell hangolni a két kaszt ezen varázslatainak erôsségét és erôsítését. A papi vérmágia ellen a lángvörös korall adhat védelmét, de ekkor csak a fehér korall alkalmazható vízzel kapcsolatos mágiára. Természetesen az igaz-drágakövek, valamint a zafír és a feketeopál is alkalmazható védelemre. Az igaz-drágakövek közül a gyémánt a nekromancia, a rubin pedig a vérmágia terén igen hathatós. Természetesen mindezen kövek okozás illetve detekció terén is alkalmazhatóak. A pontos kidolgozás KM's option, avagy a nyár közepén várhato a listán.

(Csak halálszférával rendelkező pap használhatja ezeket, azok közül se mind, lásd Darton papjai. Szóval kizárólag olyanok, akiknek ezt Istenük elnézi, vagy kifejezetten élvezi. Pl. Orwella, Tharr, Ranagol...)

 

Erô

Áll.

Gyor.

Ügy.

Ak.

Asz.

Varázslás

elf

-2

-2

-2

-2

-2

-4

-10

-20

-20

-10

igen

félelf

-1

-1

-1

-1

-1

-2

-8

-15

-15

-8

igen

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak