magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Tűzvarázslói mágia 1.

Tűzvarázslói varázslatok 


  A tűzmágiánál elég sok bakit lehet észrevenni. Az iskolaformáknál és a szabad elemi formáknál a manamennyiséget és a varázslási időt is rosszul tüntették fel. Az összes iskolaforma és szabad elemi forma alaperőssége 4 mana-pont. A varázslási idejük 1 szegmens. Erősítésük mindegyiknek 4 mana-pontonként történik. Ez alól kivétel a „tűzhullám” nevezetű varázslat. Ez a kis módosítás az összes tűzmágiát használó kasztra vonatkozik. Valamint minden támadó tűzvarázslat hatótávja 20 láb sugarú kör.

  Az itt leírt varázslatokat csak a fény ösvényén járó tűzvarázslók ismerhetik meg. Új tűzvarázslatot csak a fény ösvényén járó tűzvarázslók dolgozhatnak ki. Egy varázslat teljes kidolgozása 2 Kp-ba kerül.


   Tűzelementál
Mana-pont: 20/40
Erősség: 20/40
Sebzés: 3k6/5k6
Varázslási ideje: 1 kör
Időtartam: szint/kör
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal tűz szolgává, illetve tűzharcossá képes átalakulni a tűzvarázsló. Nem változnak harcértékei (kivéve a sebzést), képességei, képzettségei. A fegyverének sebzéséhez 3k6, vagy 5k6 járul. Ha fegyvere mágikus, akkor is képes a fegyverével harcolni. A teste, a rajta lévő összes ruha és fegyvere átalakul tűzzé. Ha volt vértje, akkor nem érvényesül az SFÉ. A tűzvarázslót ekkor csak a mágikus fegyverek sebzik. Ellene csak a fegyvernélküli VÉ érvényesül, ha nem mágikus fegyverrel küzdenek ellene. Minden víz alapú varázslat k6 Sp-t okoz a tűzvarázslónak. Ebben a formában lovagolhat főnixen, ha az megengedi.:)


   Fénysugár
Mana-pont: 25 Mp
Erősség: 15 E
Sebzés: szint*k6
Varázslás ideje: 1 szegmens
Időtartam: szint/kör
Hatótáv: 20 láb
Mágiaellenállás: -

  A tűzvarázsló bal mutatóujjából egy fénysugár tör elő, melynek Cé-je 30. Ezt képes a tűzvarázsló tapasztalati szint körig irányítani. Ha egyszer már eltalálta az ellenséget, akkor elég gyorsaságpróbákat dobnia, hogy rajta tartsa ellenségén a sugarat. Ha elrontja a próbát, akkor a következő körben újra céloznia kell.


   Tűzgömb
Mana-pont: 36 Mp
Erősség: 10 E
Sebzés: 3k6+6k6
Varázslás ideje: 3 szegmens
Időtartam: egyszeri
Hatótáv: 20 láb
Mágiaellenállás: -

  Ez a varázslat egy tűzgömböt indít meg a tűzvarázsló ellensége felé, aki csak gyorsaságpróbával védekezhet. Ha megdobja a képességpróbát, akkor is veszít 6k6 Sp-t és mindazok, akik a hatósugáron belül tartózkodnak. A robbanás hat méteren belül érezteti hatását.


   Megnyílik a föld
Mana-pont: 95 Mp
Erősség: 10 E
Sebzés: halál
Varázslás ideje: 6 szegmens
Időtartam: 5 kör
Hatótáv: 20 láb
Mágiaellenállás: -

  A tűzvarázsló megnyitja a földet egy ponton, melynek átmérője egy méter lesz. Aki belekerül a lávába, az rögtön életét veszti. Kikerülésre mód nincs és az áldozat szörnyet hal.


   Mágikus tűz
Mana-pont: 6 Mp
Erősség: 1 E
Sebzés: k6
Varázslás ideje: 1 szegmens
Időtartam: lásd a leírást
Hatótáv: 20 méter
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal olyan tüzet idéz a tűzvarázsló, amely sebzi a túlvilági lényeket is. Például: a démonokat és a szellemeket. A tüzet a hat iskolaformával és a szabad elemi formákkal használhatja együtt. Ez alól kivételt jelent a tűzhullám. Az időtartam az eredeti varázslatok szerint alakul. A sebzés a „Kötelező Ép vesztés” táblázat szerint számoljuk ki. Még szellemeknél is. Pl.: a tűzvarázsló megidéz egy 6E-s tűzcsóvát, ez 36 Mp. Kidobja a sebzést 18 Fp. A tűzvarázsló egy hatysát vett célba és az veszített 6 Ép-t. (3Fp=1Ép). Természetesen az élőholtnak ettől még nincs Fp-je. Csak a varázslat sebzését szellemeken így tudjuk kiszámolni. Bár a szellemek és a démonok sérülnek ettől a tűzfajtától, mégsem gyullad meg a testük.

Tűzzóna

Mp: 15
Erosseg: -
Sebzes: -
Idotartam: 1 perc/szint
Varazslas ideje: 5 kor


A tuzvarazslo kepes ezen modszer segitsegevel zonajat kiterjeszteni,
mintegy tavolbahatni. Letrehozasa kozben a vegrehajto elmeje a keresett
tuz jelenlete utan kutat. Ehhez nem kell ismernie az elerendo helyet,
eleg, ha a nevet tudja (valamelyik a ketto kozul). Ezt az 5. kor vegere
mindenkeppen megtalalja, ha letezik. Ha a tuzvarazslo altal meghatarozott
helyen nincs tuz, akkor a mana-pontok elvesznek es a felhasznalo biztos
lehet benne, hogy az adott helyen nincs gyertyanal nagyobb (tehat
legalabb 1 E-s) tuz. A varazslat hatotavolsaga tapasztalati szintenkent 10
km sugaru kor. A varazslat ideje alatt a tuzvarazslo transzhoz hasonlo
allapotban van.
Ha az elmeje megtalalta a keresett tuzet - mely lehet elemi, vagy
kozonseges - akkor a fenyerossegenek hataraig mindent lat es hall. A
fenyerossegen kivul levo dolgok szamara tejesen lathatatlanok, az onnan
erkezo hangokra teljesen suket.
a zona massik nagy elonye, hogy az idotartam lejartaig barmilyen
varazslat letrehozhato benne, hatotav a fenyerosseg. Nagy haszna van
termeszetes tuzeknel a Hideg tuz varazslatnak, mellyel az alapul szolgalo
tuz fenykoret lehet novelni. a kapcsolat azonnal megszakad, ha a tuz
kialszik. A tuzbol Tuzgyujtessel manapontok nyerhetok, de ilyenkor semmi
massal nem foglalkozhat a tuzvarazslo. Szent tuzek , temlomokban levo
szentelt orokmecsesek es az olyan tuzek, amin Szertartass, vagy Aldas   
varazslat hat nem kepezhetik a varazslat targyat.
                                                    (Nyultol)


Tűz űzes

Mp: 50
Erosseg: 18
Varazslas ideje: 1 kor
Idotartam: 1 perc
Hatotav: TSZ*meter

A tuzvarazslo szintjevel azonos meteren belul nem tud tuz gyulladni, vagy
ha mar eg azonnal elalszik. 10 mana-pontert meghosszabbithato a hatas
1 perccel. A terulet a tuzvarazsloval halad, ami kikerul a hatokorzetbol
nem gyullad be ujra, ha csak valami  be nem lobbantja. Ez lehet magia,
parazs. Tehat egy faklya nem gyullad be, de egy maglya parazsa percek
multan tuzbe lobbantja az uszkoket. A szentelt tuzekre nem hat a
varazslat.

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak