magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Árnyharcos

Árnyharcos

 

Az árnyharcos átmenetet képez a fejvadászok és a varázstudók között, ám leginkább mégis az utóbbiakhoz csoportosítható. Mestere a lopakodásnak és a lesből, hátulról történőtámadásnak. Kitűnően ért az álcázáshoz, rejtőzködéshez és a méregkeverés sem idegen tőle. Mégsem ezek azok a tulajdonságok, amik miatt egyedinek mondható maga a kaszt. A fő különleges képessége ugyanis a teljesen egyedi árnymágiahasználatában rejlik, ami részben boszorkánymesteri alapokra támaszkodik, részben pedig teljesen eredeti varázslatokat tartalmaz.

A kaszt szülőföldje Krán, de P.sz. 3223 óta (mikor két árnyharcos egy toroni akció során a Boszorkánymesterek zsoldjába állt) már Toronban is folytatnak árnyharcos képzést. A kaszt tagjai kizárólag emberek vagy kráni elfek lehetnek (Toronban persze csak embereket képeznek - Kránnal ellentétben). A fejvadászokhoz hasonlóan klánokba tömörülnek, és szigorú ősi szabályokhoz tartva magukat fegyelemben élnek. A renegátokat ők sem kedvelik, ezért - a fejvadászokhoz hasonlóan az árnyharcosok esetében is - előfordulhat a renegát játékos üldözése (ilyenkor természetesen magasabb szintűek a vadászok, mint az üldözött). Yneven összesen kb. 20 árnyharcos klán lehet, ebből kb. 15 kráni. Gorvikban egyelőre nem folyik árnyharcos képzés, ám Krán és Gorvik nagyjai tervezik egy árnyharcos iskola kiépítését a Manifesztáció miatt.

 

HARCÉRTÉKEK

Azárnyharcosok harcértéke messze a legjobb a varázshasználók közül, de a harcosokéhoz nem mérhető. Ezt az erőkülönbséget hivatott ellensúlyozniaz árnyharcosok mágiája. KÉ alapjuk 10, TÉ alapjuk 17, VÉ alapjuk 72 és CÉalapjuk 5. Szintenként 9 HM-et kapnak, ebből kötelesek 3-3 pontot TÉ-jük és aVÉ-jük növelésére áldozni. Ezenkívül KÉ-jük minden szinten nő eggyel, még akkor is, ha amúgy erre semennyi pontot sem áldoz a játékos.

ÉLETERŐÉS FÁJDALOMTŰRÉS

Az árnyharcosok remekül bírják a fájdalmat, de szervezetük (a folytonos feketemágiahasználat miatt) nem túl erős. ÉP alapjuk 3, ehhez járul még az Egészségük tíz feletti része. FP alapjuk ennél sokkal jobb, szám szerint 7, amihez (az Akaraterő és az Állóképesség tíz feletti részén kívül) szintenként k6+3 járul.

KÉPZETTSÉGEK

Az árnyharcos képzettségei egyértelműen az észrevétlenül maradást és a lehető leggyorsabb támadást szolgálják. Mivel ezekhez rendkívül sok dolgot meg kell tanulnia, ezért kevés egyéb dologra marad ideje. KP alapja 5, ehhez szintenként további 5 KP jön. Az első szinten az alábbi képzettségekkel rendelkezik:

Erő

3k6(2x)

 

Szépség

3k6(2x)

Állóképesség

2k6+6

 

Intelligencia

k10+10

Gyorsaság

k6+12+kf

 

Akaraterő

k6+12+kf

Ügyesség

k10+8

 

Asztrál

k6+14

Egészség

2k6+6

 

 

 

 

Minden szinten 20%-ot kap, melyet eloszthat százalékos képzettségei között,de egyet egyszerre max. 15%-kal növelhet. A további szinteken a következő képzettségeket kapja meg:

Képzettség

fok/%

3 geyver használata

Af

1 fegyver dobása

Af

Pszi

Mf

Csapdaállítás

Af

Álcázás/Álruha

Af

Hátbaszúrás

Mf

Írás/Olvasás

Af

Ugrás

10%

Lopózás

30%

Rejtőzködés

40%

 

KÜLÖNLEGESKÉPESSÉGEK

Ahogymár említettem, az elsődleges különleges képessége az árnymágiaalkalmazásában rejlik. Első szinten 8 Mp-vel bírnak, ez szintenként további 8 Mp-vel nő. Mana pontjaikat az árnymeditációval nyerhetik vissza. Másik különleges képessége, hogy humanoid (ember, elf, etc.) ellenfelein okozott sebzése minden második szinten 1-gyel nő (értsd: +1 Sp).

TAPASZTALATISZINT

Az árnyharcosok gyakorlatilag a kezdetektől fogva osztott kasztúakként léteznek, ezért kezdetben nagyon nehezen lépnek szintet, míg később ez a hátrány némileg mérséklődik.

Tsz

Képzettség

fok/%

2.

Ökölharc

Mf

2.

Csapdaállítás

Mf

3.

Méregkeverés/semlegesítés

Af

4.

Vakharc

Af

5.

Herbalizmus

Af

6.

Álcázás/Álruha

Mf

7.

Méregkeverés/semlegesítés

Mf

9.

Vakharc

Mf

Tsz

Tapasztalati Pont

1.

0-280

2.

281-500

3.

501-1000

4.

1001-1900

5.

1901-4800

6.

4801-10000

7.

10001-19000

8.

19001-39000

9.

39001-68000

10.

68001-120000

11.

1200001-170000

12.

170001-220000

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak