F1-FC
Hányan vagyunk jelenleg
hit counters
 
Főmenü

Főoldal
F1-es hírek
F1-es videók
F1-es naptár
A versenyzőkről
A csapatokról
Fórum
Itt hirdess!!
Írj nekem!
Viccek
Forma1-es játék letöltések (ÚJ!!)
Támogasd az oldalt!
Honlaptérkép

 
F1-es képek

2005
2006
2007
2008
2009
2010

 
A versenypályákról egyenként

Idei futamok:

Ausztál GP
Maláj GP
Kínai GP
Bahrain-i GP
Spanyol GP
Monaco-i GP
Török GP
Brit GP
Német GP
Magyar GP
Európa GP
Belga GP
Olasz GP
Szingapúri GP
Japán GP
Brazil GP
Abu Dhabi GP


Nem idei futamok:

Amerika-i GP
Német GP
San Marino-i GP
Kanada-i GP
Francia GP

 
Link ajánló
 
Hányan voltunk:
Indulás: 2005-01-29
 
Ez legyen a kezdőlapom

Beállítás kezdőlapnak

 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Pont versenyek

Az Egyéni VB (katt a versenyzőkre):

Hely Név Pont
1.

Fernando Alonso

246p
2.

Mark Webber 

238p
3.

Sebastian Vettel 

231p

4.

Lewis Hamilton 

222p
5.

Jenson Button

199p
6.

Felipe Massa

143p
7.

Nico Rosberg 

130p
8.

Robert Kubica

126p
9.
Michael Schumacher 72p
10.

Rubens Barrichello

47p
11.

Adrian Sutil

47p
12.

Kamui Kobayashi

32p
13.

Nico Hülkemberg

22p
14.

Vitantonio Liuzzi

21p
15.
Vitalij Petrov 19p
16.

Sébastien Buemi

8p
17.
Pedro de la Rosa 6p
18.
Nick Heidfeld
6p
19.
Jaime Alguersuari 3p
20.
Heikki Kovalainen 0p
21.
Timo Glock 0p
22.
Bruno Senna 0p
23.

Jarno Trulli

0p
24.
Lucas di Grassi 0p

 

A Konstruktörői VB (katt a csapatokra):

 

Hely Név Pont
1.

Red Bull

469p
2. McLaren 421p
3.

Ferrari 

389p
4. Mercedes GP  202p
5.

Renault

145p
6.

Williams

69p
7.

Force India

68p
8.

BMW-Sauber

44p
9.

Toro Rosso

11p
10.

Virgin

0p
11. Lotus 0p
12. Hispánia GP 0p

A 2006-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2007-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2008-as év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2009-es év egyéni és konstruktőrői pontversenye

 
Szavazz!
Felmérés:
Milyen az oldal?

Király
Elmegy
Rossz
 
Speciális 3.
 
My stat

 
Látogatói adatok
 
F1 történelem

2006 - Az utolsó pillanatban füstölt el Schumacher álma

Bálint  2008.02.14. 17:22
2005 után óhatatlanul is előtérbe kerültek azok az információk, amelyek Schumacher távozását vetítették előre. A csapat és maga a pilóta is kerülte a kérdést, de az tisztán látszott, hogy bármi is legyen a végső döntés, még egyszer mindent bele akar adni a Ferrarival, hogy esetleg egy nyolcadik világbajnoki címmel a zsebében vonuljon vissza az aktív versenyzéstől.

2005 - Eljött az őrségváltás ideje

Bálint  2008.02.07. 18:24
Előbb vagy utóbb minden sorozat megszakad. Ez az, amit a hetedik világbajnoki cím után senki nem akar elhinni, pedig Michael Schumacher a saját bőrén tapasztalta meg, a végső sikerhez nem elég, ha ő odateszi magát maximálisan, ha technikailag nem állnak az ellenfelek szintjén, akkor az ismételt címvédés dugába dőlhet.

2004 - Schumacher tündöklésének utolsó éve

Bálint  2008.01.24. 16:14
Schumacher a 2003-as szezon után úgy nyilatkozott, hogy pályafutása egyik legszebb évadán van túl, hiszen sosem kellett még olyan keményen gépészkednie a világbajnoki címért, mint 2003-ban. A 2004-es évad más miatt marad meg a német emlékezetében kellemes emlékként. Akkor még nem tudhatta, hogy utolsó világbajnoki címét ünnepli majd, de ez akkor valószínűleg nem is érdekelte, hiszen könnyedén lett ismét a Forma-1 királya.

2003 - Schumacher megszenvedett a hatodikért

Bálint  2008.01.11. 16:43
A Ferrari 2002-es teljesítményéről kizárólag szuperlatívuszokban lehet beszélni. Mind a konstruktőri, mind az egyéni bajnokságban ellenfél nélkül maradtak a maranellóiak, ráadásul az addig sok borsot az orruk alá törő McLaren-Mercedes Kimi Räikkönennel és David Coultharddal sehol sem volt. Nem csoda tehát, hogy mindenki a Schumacher-éra folytatására számított.

2002 - Schumacher és a Ferrari tarolt

Bálint  2008.01.05. 11:04
2001-ben a Ferrari klasszisa, Michael Schumacher megvédte címét, és a szezon hajráját tétnélkülivé tette. A semleges szurkolók bíztak benne, hogy 2002-ben szorosabb lesz a küzdelem, ám a német sikere ezúttal még egyértelműbb volt.

2001 - A Ferrari-éra első fejezete

Bálint  2008.01.04. 17:17
Megszámlálhatatlan számú kemény munkaóra után 2000-ben a Ferrari felért a csúcsra, több száz ember sokéves erőfeszítése jelent meg Michael Schumacher világbajnoki diadalában. A McLaren-Mercedes nehezen viselte az olasz istálló térnyerését, és 2001-ben "bosszút esküdtek".

2000: Schumacher révbe ért a Ferrarival is

Bálint  2008.01.04. 17:15
Mika Häkkinen a címvédése után már a 2000-es szezon felkészítő fázisában is kissé petyhüdtnek tűnt. A finnen érezni lehetett, hogy ő már megtette a magáét, és nem akar, de talán nem is tud oroszlánkörmökkel küzdeni, ahogyan azt tette eddig. A másik oldalon viszont ott volt Schumacher, aki ferraris pályafutása során eddig mindig, ha csak gyűszűnyivel is, de lemaradt a trónról. Azzal viszont végképp senki sem számolt, hogy az idény első felében nem ők lesznek a világbajnokság legnagyobb esélyesei.

1999 - Schumacher kidőlt, Häkkinen duplázott

Bálint  2008.01.04. 17:13
1998-ban, ha csak egy hajszállal is, de a Ferrari lemaradt mindenről. Ezért már az 1999-es szezon legelején hatalmas nyomás alá helyezte az istállót az olasz sajtó. Húsz évvel Jody Scheckter világbajnoki címe után Olaszország ismét világbajnokot akart ünnepelni, amely álom egy rettenetes baleset után pillanatok alatt szertefoszlott.

1998 - Mika Häkkinen először a világ tetején

Bálint  2008.01.04. 17:12
Villeneuve 1997-es diadala után mindenki a folytatást várta, ám 1998-ra elfogyott a szufla a kanadaiból, és közelében sem volt a legjobbaknak. Ezzel szemben Michael Schumacher ott folytatta, ahol előző évben abbahagyta, és az esélyesek között feltűnt a finnek büszkesége, Mika Häkkinen is.

1997 - Villeneuve felért a csúcsra

Bálint  2008.01.04. 17:10
Már az 1997-es szezon előszeléből sokan arra következtettek, hogy kivételesen pazar idényben gyönyörködhetnek majd. A három új csapat megjelenése az autósport királykategóriában, valamint az új nevek, illetve a furcsa átigazolások biztosítottak minket arról, hogy egy percig sem fogunk unatkozni a tévéink előtt popcornt ropogtatva.

1996 - Damon Hill legyőzhetetlen volt

Bálint  2008.01.04. 17:07
Schumacher gyengélkedése, Hill diadalma, és Villeneuve felcsillanása a porondon.

1995 - Schumacher megvédte bajnoki címét

Bálint  2008.01.04. 17:01
Közel egy esztendő telt Roland Ratzenberger és Ayrton Senna halálos balesetét követően, amikor egy új Formula-1-es évad vette kezdetét. A Mercedes-Benz akkori főnöke, Helmut Werner bejelentette a McLaren csapattal való együttműködést.

1994 - Tragédia Imolában

Bálint  2008.01.04. 17:00
Az új évadot megelőzően sokan egyetlen versenyző győzelmében bíztak. Számos rajongó és szakértő véleménye osztozott abban, hogy Ayrton Senna da Silva világbajnoki címet szerez a Williams versenyistálló színeiben. Azonban tragédia történt…

1993 - Egy világbajnok búcsúja

Bálint  2008.01.04. 16:59
A Williams-Renault versenyistálló az 1993-as esztendőben is világbajnoki címet tudott szerezni, és ahogyan azt Nigel Mansell is tette, a bajnoki cím megszerzését követően Alain Prost is visszavonult a Formula-1-ből.

1992 - Mansell vs. Mezőny 9:7

Bálint  2008.01.04. 16:58
Alain Prost az 1991-es esztendő csalódásait követően egy év szünetet tartott, mivel egyetlen csapat sem tudott olyan autót a rendelkezésére bocsátani, amivel világbajnoki címet tudott volna szerezni.

1991 - Senna megvédte bajnoki címét

Bálint  2008.01.04. 16:57
Ayrton Senna az 1991-es esztendőben egy újabb világbajnoki címmel lett gazdagabb, aki így Ascarit, Fangiot, Brabhamet és Prostot követően az ötödik olyan bajnok volt, aki sikeresen megvédte világbajnoki címét.

1990 - Senna másodszor is bajnok lett

Bálint  2008.01.04. 16:56
Az 1988-as esztendő világbajnokának, Ayrton Sennának a részvétele eleinte kétséges volt az 1990-es évadban, miután a 1989-es Suzukai Nagydíjat követően veszélyesnek ítélték manőverét Prosttal szemben, majdnem elvették a szuperlicenszét.

1989 - A McLaren pilóták küzdelme folytatódik

Bálint  2008.01.04. 16:55
Ebben az évben a McLaren helyezte nem volt olyan egyszerű, mint egy évvel korábban, azonban a McLaren-Honda MP 4/5 3,5 literes V10-es motorja Senna és Prost vezetői tudásával kombinálva a F1 történetének egyik legsikeresebb párosítása volt.

1988 – Senna és Prost küzdelme

Bálint  2008.01.04. 16:54
Az 1988-as esztendőben a Formula-1 történetének egyik legnagyobb, és legkiélezettebb küzdelme vette kezdetét, amikor Ayrton Senna és Alain Prost is a McLaren-Honda volánjánál mérték össze tudásukat.

1987 - Harc a Williams versenyzők között

Bálint  2008.01.04. 16:54
Annak ellenére, hogy a Williams istállónak az 1986-os esztendőben "csupán" a konstruktőrök bajnoki címet sikerült megszereznie, az új évadban mégis őket tartották a legesélyesebbnek a világbajnokságra.

1986 - Prost megvédte bajnoki címét

Bálint  2008.01.04. 16:53
Az 1986-os évadot megelőzően megkezdődtek a találgatások, hogy az új esztendőben ki lesz a mezőny leggyorsabb pilótája. Az előző szezonban Keke Rosberg kimagasló teljesítményével hívta fel magára a figyelmet, a Williams gyakori meghibásodása ellenére is.

1985 - Prost nagy éve

Bálint  2008.01.04. 16:52
Prost-nak végre sikerült az élre kerülnie. Az előző két évben lecsúszott a világbajnoki címről, azonban egy olyan szezonban, ahol komoly konkurenciája akadt, mégis sikerült megnyernie a bajnokságot.

1984 - Küzdelem az utolsó méterekig

Bálint  2008.01.04. 16:51
Az 1984-es esztendőben egy addig sokak számára ismeretlen fiatalember is feltűnt a versenypályákon, akinek nevét számos autósport-kedvelő elismeréssel ejti ki. Ő volt Aytron Senna da Silva.

1983 - Szoros küzdelem a világbajnoki címért

Bálint  2008.01.04. 16:50
A Cosworth motorral szerelt autóval rajthoz álló csapatok számára csalódást jelentett az 1982-es évad. 1983-ban a turbó erőforrások kerültek előtérbe, a tizenöt futamból az évad során -mindössze három verseny kivételével- a turbók diadalmaskodtak.

1982 - Újabb tragédiák

Bálint  2008.01.04. 16:49
Az 1982-es esztendőben újabb tragédiák rázták meg a Formula-1 világát, azonban ekkora egy-egy haláleset, vagy súlyos baleset már sokak számára -ha elfogadhatatlan is - de megszokott volt.

1981 - Piquet első bajnoki címe

Bálint  2008.01.04. 16:48
Az 1980-as esztendő novemberében, a FOCA és a FISA saját versenynaptárakat hozott nyilvánosságra. A szponzorok befolyása azonban megakadálypzta, hogy a FIA és a FOCA külön világbajnokságot indítson.

1980 - Hatalmas küzdelem az első helyért

Bálint  2008.01.04. 16:47
Az 1979-es esztendő sikerein felbuzdulva a Ferrarinál arra számítottak, hogy ebben az évadban is sikerül megismételni teljesítményüket, azonban 1980-ban a Ferrari versenyzői egyszer sem állhattak fel a dobogó legmagasabb fokára.

1979 - A megállíthatatlan Ferrarik

Bálint  2008.01.04. 16:46
Az 1979-es évad hatalmas újításokat hozott a száguldó cirkusz világába, ekkor jelent meg a „szívóhatás”, mely óriási előrelépést jelentett az autó leszorító ereje terén. Mindenki sokat fejlődött, de természetesen voltak, akik jobban dolgoztak.

1978 - Győzelem és tragédia a Lotus csapatban

Bálint  2008.01.04. 16:45
Az évad kezdetét megelőzően a csapatfőnökök próbálták megfejteni a Lotus titkát, s nagy érdeklődéssel várták Chapman új "alkotását", a Lotus 79-et. Peterson úgy érezte, vissza kell térnie korábbi csapatához, hogy neve ne merüljön feledésbe.

1977 - Lauda a csúcson tért vissza

Bálint  2008.01.04. 16:44
Scheckter három évet töltött a Tyrrell csapatnál, amikor az 1977-es évadra a Walter Wolf Racing színeiben folytatta pályafutását. James Hunt és Jochen Mass továbbra is a McLaren versenyistállót képviselték, az új M23-mal.

1976 - Lauda nagy éve, bár Hunt lett a bajnok

Bálint  2008.01.04. 16:43
A 76-os évadban a szaksajtó mellett a bulvárlapokban is egyre gyakrabban számoltak be az F1 történéseiről, s ezáltal a sportág is népszerűbbé vált. 77-ben egy új időszámítás vette kezdetét, amikor a Renault turbófeltöltővel szerelt autójával állt rajthoz.

1975 - Lauda nem talált legyőzőre

Bálint  2008.01.04. 16:42
Azt követően, hogy a Ferrari elvesztette a világbajnoki címet, az olasz sajtó azzal vádolta a maranellói csapatot, hogy a McLaren azért győzedelmeskedett, mert a Ferrari nem segítette megfelelően Regazzoni munkáját.

1974 - Szoros küzdelem a világbajnoki címért

Bálint  2008.01.04. 16:41
Az 1974-es esztendőben húsz csapat, illetve ötvenhat pilóta állt rajthoz Formula-1-es versenyeken, míg számos új pilóta nem tudott megfelelni az időmérő edzés követelményeinek.

1973 - Stewart megszerezte harmadik világbajnoki címét

Bálint  2008.01.04. 16:40
Komoly küzdelmek árán Jackie Stewart (Lotus) megszerezte harmadik világbajnoki címét, majd a szezon végén, autóversenyzői karrierje csúcspontján visszavonult. François Cevert, valamint Roger Williamson halálos balesetet szenvedtek.

1972 - A Lotus ismét a dobogó legtetején

Bálint  2008.01.04. 16:39
A Lotus az 1972-es évadot a Lotus72-vel kezdte, feltűnő, új festéssel; a fekete-arany színekkel egy cigaretta-márkát reklámoztak, amely később az autók legfőbb ismertetőjévé vált.

1971 - Stewart második bajnoki címét szerezte meg

Bálint  2008.01.04. 16:39
Jack Brabham 126 Formula-1-es futam, és három világbajnoki címet követően visszavonult a versenyzéstől. Saját csapatot alapított, ahová Graham Hill is leszerződött. A March anyagi okokból arra kényszerült, hogy megváljon főbb versenyzőitől.

1970 - Jochen Rindt, a posztumusz világbajnok éve

Bálint  2008.01.04. 16:38
Mivel a 60-as években gyakran történt halálos baleset a pályákon, újabb biztonsági intézkedéseket hoztak. Ez az esztendő egy szomorú eseményről is emlékezetes maradt; a F1 történetében először -és remélhetőleg utoljára- avattak posztumusz világbajnokot.

1969 - Stewart támadásba lendül

Bálint  2008.01.04. 16:37
Az 1968-as esztendő több szempontból is mérföldkőnek számított a Formula-1 történetében. Ez egyrészt a vezetőszárnyak és a reklámok megjelenésének, valamint Ford-Cosworth motorok kiváló szereplésének tudható be.

1968 - Egy új időszámítás kezdete

Bálint  2008.01.04. 16:36
Az 1968-as esztendő mérföldkőnek számított a Formula-1 történetében, mivel számos olyan esemény történt, amelyek még a napjaink modern száguldó cirkuszára is nagy kihatással vannak.

1967 – Brabham és a Repco ismét az élen végzett

Bálint  2008.01.04. 16:35
Az 1967-es esztendő első futamát nagy várakozás előzte meg, a motorsportok szerelmesei izgatottan várták az évad kezdetét. A szezonnyitó futamnak Kyalami adott otthont, ahol ismét összemérhették tudásukat a Formula-1 neves személyiségei.

1966 - Bejöttek a 3 literes erőforrások

Bálint  2008.01.04. 16:34
Mivel az 1966-os évadtól új, a háromliteres szabályok léptek életbe a Formula-1-ben, a csapatoknak a tél sem jelentett pihenőt, keményen dolgozniuk kellett, hogy meg tudjanak felelni a követelményeknek.

1965 - Jim Clark visszatért az élre

Bálint  2008.01.04. 16:34
Az 1964-es esztendő világbajnoka, John Surtees nem tudta megvédeni világbajnoki címét, mivel az évad utolsó két megmérettetését megelőzően, 1965. szeptember 24-én súlyos balestet szenvedett Mosportban a Lola T70 volánjánál.

1964 - Surtees két- és négykeréken is bajnok lett

Bálint  2008.01.04. 16:33
Míg a 63-as esztendőben Clark sikerei miatt sokan egyhangúnak vélték az F1-et, a 64-es év sok izgalommal szolgált a sport rajongói körében. Jim Clark, Graham Hill és John Surtees között szoros küzdelem alakult ki a világbajnoki cím megszerzéséért.

1963 – Jim Clark sikereinek kezdete

Bálint  2008.01.04. 16:32
Az 1963-as esztendőben Jim Clark húsz Formula-1-es versenyen állt rajthoz, amelyből tíz a világbajnoki sorozathoz tartozott. A 27 esztendős skót pilóta tizenkét alkalommal győzedelmeskedett, ebből hétszer világbajnoki futamon.

1962 - Graham Hill és Jim Clark küzdelme

Bálint  2008.01.04. 16:31
Az 1961-es esztendő novemberében nyolc vezető személyiség távozott a Ferraritól, köztük Carlo Chiti és Romolo Tavoni. A címvédő Phil Hill és Baghetti továbbra is kitartottak az olasz csapat mellett, ám Phil számára nemigen termett babér.

1961 - A grófi család utolsó gyermeke is az F1 áldozata lett

Bálint  2008.01.04. 16:31
A Ferrari csapata kihasználta az 1960-as esztendő alatt rendelkezésre álló időt arra, hogy megfelelően felkészüljenek az új évadra, így nem volt meglepő, hogy ebben az esztendőben ők játszották a főszerepet a F1-ben.

1960 - Az orrrmotoros autók búcsúja

Bálint  2008.01.04. 16:30
A Formula-1 történetében utoljára 1960-ban vettek részt orrmotoros autók a megmérettetéseken. Ezt követően mindössze egyszer fordult elő, hogy egy ilyen gépezet rajthoz állt az autóversenyzés elit osztályában.

1959 - Jack Brabham támadásba lendül

Bálint  2008.01.04. 16:29
Az 1958-as esztendőben bekövetkezett tragikus baleseteket követően a felelősök belátták, hogy valamit tenniük kell a pilóták biztonsága érdekében. A CSI 1958. október 29-én ismertette az Formula-1-re vonatkozó új szabályokat.

1958 - Moss sportszerűségével sokak szívébe lopta magát

Bálint  2008.01.04. 16:28
Az talán mindenki számára ismert, hogy a Formula-1 nem csupán a fényes diadalokról és hatalmas technikai kihívásokról szól. A tragikus események, a sors igazságtalanságának kérdése is hozzátartozik a száguldó cirkuszhoz.

1957 - Fangio, az élő legenda

Bálint  2008.01.04. 16:27
Az 1957-es esztendő első Formula-1-es megmérettetésén Juan Manuel Fangio és Stirling Moss ismét egy csapatban versenyeztek.

1956 - Küzdelem a Ferrari és Maserati között

Bálint  2008.01.04. 16:27
Bár az 1955-ös esztendőben a Mercedes-Benz volt az egyik legmeghatározóbb csapat az autóversenyzés elit kategóriájában, 1956-ban mégsem álltak rajthoz egyetlen Formula-1-es megmérettetésen sem.

1955 - A tragédiák éve

Bálint  2008.01.04. 16:26
Az 1955. január 16-án rendezett Argentín Nagydíjjal vette kezdetét az új Formula-1-es évad. A Mercedes W196-os autója közel hetven kilogrammal könnyebb lett, míg a motor teljesítménye 280 lóerő volt.

1954 - Az Ezüstnyilak sikerrel tértek vissza

Bálint  2008.01.04. 16:25
Az 1954-es évad kezdetével életbe léptek a 2,5 literes szabályok a Formula-1-ben. A 750 ccm -es, kompresszoros motorok használata is engedélyezett volt, azonban ezt a lehetőséget egyetlen csapat sem választotta.

1953 - Ascari folytatta a Ferrari sikersorozatát

Bálint  2008.01.03. 20:00
Mivel mindenki meg volt győződve arról, hogy a korábban bevezetett szabályok helyett újakat léptetnek majd életbe, az 1953-as esztendőben nem voltak jelentős technikai újítások.

1952 - Arattak a Ferrarik

Bálint  2008.01.03. 17:54
Az Alfa Romeo kiszállásával a Ferrarik előtt megnyílt az út, így senki nem vehette el tőlük a világbajnoki címet.

1951 - Fangio éve

Bálint  2008.01.03. 17:53
1951-ben Fagioli helyét Felice Bonetto vette át az Alfa Romeonál. Froilan Gonzalez, aki korábban Maseratival versenyzett, a Ferrarihoz igazolt, Ascari és Luigi Villoresi mellé, majd az 1951-es évad egyik kulcsfigurájává vált.

1950 - Az F1 első éve

Bálint  2008.01.03. 17:52
Nem kellett eltelnie sok időnek a második világháború után, hogy a motorsport újjáéledjen. 1950-ben az igazgatói testület úgy határozott, itt az idő, hogy elindítsák a világbajnokságot.

Az autóversenyzés történelme az F1-ig

Bálint  2008.01.03. 17:51
->

 
Mindent a Forma1-ről

A Forma1-ről
Zászlók

Egy versenyhétvége
A világbajnokságok
Nagydíjak
Csapatok
Versenyzők
Hol közvetítik?
A Forma1 költségei
A Forma1 kisokos
A Forma1 szótár

 
Forma1 történelem

F1 történelem
(1950-2006)

Nagy köszönet az F1hírek.hu -nak

 
Tesztek 2010-2011
 
Bemutatók

Bemutatók 2010:

 
A honlap indulása ennyi ideje volt:
 
Visszaszámláló

The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A pályák 2010-ben:

A 2010-es idény helyszínei:

 

/ Név Helyszín Időpont
1. Bahrein Bahreini GP
Manama Március 14.
2. Ausztrália Ausztrál GP
Melbourne Március 28.
3. Malajzia Maláj GP
Sepang Április 4.
4. Kína Kínai GP
Sanghai Április 18.
5. Spanyol Spanyol GP
Barcelona Május 9.
6. Monaco GP
Monaco Május 16.
7. Török Török GP
Istambul Május 30.
8. Kanadai GP
Montreal Június 13.
9. EU Európai GP
Valencia Június 27.
10. UK Brit GP
Silverstone Július 11.
11. Germany Német GP
Hockenheim Július 25.
12. Magyar Magyar GP
Mogyoród Augusztus 1.
13. Belgium Belga GP
Spa Augusztus 29.
14. Italy Olasz GP
Monza Szeptember 12.
15. Szingapúr Szingapúri GP
Szingapúr Szeptember 26.
16. Japán Japán GP
Suzuka Október 10.
17. Koreai GP
Jeonnam Október 24.
18. Brazil Brazil GP
Interlagos November 7.
19. UAE Abu-Dzabi GP Yas Land November 14.

 

 
Kereső
G-Portal kereső

 

Szoftverkereső

 
Szavazz!!
Felmérés!
Ki lesz a 2010-es világbajnok?

Jenson Button (28 / 31%)
Rubens Barrichello (1 / 1%)
Sebastian Vettel (18 / 20%)
Mark Webber (10 / 11%)
Kimi Räikkönen (3 / 3%)
Lewis Hamilton (6 / 7%)
Felipe Massa (6 / 7%)
Fernando Alonso (14 / 16%)
Nico Rosberg (2 / 2%)
Vagy valaki más (2 / 2%)

Szavazatok száma: 90

Létrehozás időpontja:
2009-10-23 13:04:09

Szavazás lezárva:
2022-08-15 15:36:58


Lezárt szavazások
 
Az utolsó módosítás ideje:
 
Üdvözöllek!
 
Az idő
 
Chat
 
Forma1-es versenyők honlapjai
 
Az F1-es csapatok honlapjai
 
A-stat számláló
 
Honnan jöttek a látogatók
 
Valuta váltó


=
 
Innen jöttek a látogatók
free counters
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!