Boszorkánymester varázslatok
Hydra
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Villámmágia
Mana-pont: 21 ( 8 )
Erősség: 5 ( 2 )
Varázslás ideje: 1 Kör
Hatótáv: 20 méter sugarú kör
Időtartam: 2 Kör
Mágiaellenállás: -
A boszorkánymester kiválaszt egy pontot a zónáján belül ahová varázsol. (Figyelem csak szilárd talajra lehet rávarázsolni a levegőbe nem !) A varázslat hatására megjelenik egy kisméretű Hydra. (Földtől számított fél méter magas kékesen derengő fényből álló 3 sárkányfej) amik az időtartam lejártával szertefoszlanak. A sárkányfejek érintése 1K10-et sebez mindenkin a boszorkánymesteren is. A varázslat létrejötte után az alkalmazó kijelölhet max. 3 célpontot akiket a varázslattal meg kíván támadni, de mind ez idő alatt folyamatosan koncentrálnia kell különben a varázslat szétesik tehát NEM harcolhat, varázsolhat és nem alkalmazhat pszit sem és semmi olyat ami félbeszakítaná a koncentrációját de beszélhet, sétálhat, léptethet lovon stb. Minden egyes fejjel körönként egyszer támadhat 45-ös CÉ-vel. A célpontok nem lehetnek 5 Méternél messzebb ugyanis csak ilyen messzire képes támadni velük. Figyelem a Hydra nem tud helyet változtatni !Ha a célpont kilép a Hydra hatósugarából akkor az őt támadó fej(ek) mozdulatlanná válnak ha ismételten 5 méter vagy annál közelebb lesz(nek) az alkalmazónak ismét ki kell jelölni célpontnak ha meg akarja újra támadni. FIGYELEM csupán elméjében kell kijelölnie a célpontokat de ezt be kell jelenteni valamint mindig utolsónak támadhat csak. Nem állhat a Hydra fejek útjába semmi, mindenen áthatolnak kivéve a mágikus anyagokon. Ha a létrehozójuk nem adja meg vagy nem tudja megadni, hogy ki vagy kik a célpont(ok) akkor a Hydra mozdulatlanul áll. A varázslat létrejötte után is bármikor meg lehet változtatni a célpontot. További 8 MP felhasználásával a varázslat erőssége 2E-vel növelhető miáltal az időtartam 1 körrel a Hydra CÉ-je pedig 10-zel növelhető. A Hydrát csak mágiával lehet idő előtt elpusztítani vagy, ha létrehozója úgy kívánja.
Gömbvillám
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Villámmágia
Mana-pont: 14 ( 8 )
Erősség: 3 ( 2 )
Varázslás ideje: 5 Szegmens
Hatótáv: 20 méter sugarú gömb
Időtartam: 3 Kör
Mágiaellenállás: -
A varázslat létrejöttekor a Boszorkánymester bal tenyerében megjelenik egy ököl nagyságú kékesen derengő gömb. készítője az időtartam lejártáig zónáján belül tetszés szerint mozgathatja mely körönként 20 métert képes megtenni. Ha valamit eltalál akkor felrobban ezt követően 2 méter átmérőjűre kitágul a robbanás miatt az érintett területen 1K10 Sp-t szenved el mindenki. További 8 mannaponttal erőssége 2-vel valamint sebzése + 1K10-zel növelhető.
A gömbvillám felrobbanása = A Varázslat megszűnésével.
Energiaszőnyeg
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Villámmágia
Mana-pont: 28 ( 7 )
Erősség: 5 ( 1 )
Varázslás ideje: 3 Szegmens
Hatótáv: 20 méter sugarú kör
Időtartam: Kör / TSz
Mágiaellenállás: -
A Boszorkánymester zónáján belül a talajt átitatja nyers energiával ezáltal aki az érintett területen áll az körönként K10 Sp égési sebet kap. További 7 manapont ráfordításával a varázslat erőssége 1 E-vel a sebzése +K10-zel növelhető. A varázslat a Boszorkánymester szintjével megegyező számú körig tartható fent.
Villámcsapás
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Villámmágia
Mana-pont: 28 ( 9 )
Erősség: 13 ( 1 )
Varázslás ideje: 1 Kör
Hatótáv: 20 méter sugarú kör
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: -
A Boszorkánymester a semmiből idéz meg egy villámot ami egyenesen az égből csap le a kiszemelt célra, ezt a célt minden esetben látnia kell a BM-nek. Ennek a villámnak az alap sebzése 3K10. De 9 MP ráfordításával a varázslat 1 E-vel a sebzés 1K10-zel nő. Fedett területen nem alkalmazható. Ezzel a varázslattal max. 10K10-et lehet sebezni.
Lebegés
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Elemi Mágia
Mana-pont: 12
Erősség: 1
Varázslás ideje: 3 Szegmens
Hatótáv: Érintés
Időtartam: 3 Kör
Mágiaellenállás: Beleegyezés
A Boszorkánymester vagy az a személy akit megérintett felemelkedik a földtől 1 méter magasra saját testsúlyán kívül tapasztalati /BM/ szintenként +5 Kg. teherrel lesz képes lebegni. Folyamatos koncentrációt igényel varázslatot, Pszit vagy bármely más cselekedetet nem végezhet a varázslat alkalmazója ellenben ha nem saját magára mondta az igéket a
Boszorkánymester akkor az illető bármit cselekedhet de helyet változtatni nem lesz képes.
Teleport
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Térmágia
Mana-pont: 34
Varázslás ideje: 3 Szegmens
Hatótáv: Érintés
Mágiaellenállás: Beleegyezés
A varázslat segítségével teleportálhat a Boszorkánymester egy általa kiválasztott helyre
az elsődleges anyagi síkon ahol már járt. Tapasztalati szintenként 10 mérföld távolságba
lehet ez a hely. A varázsige kimondása után felemeli bal kezét tenyerében megjelenik
egy sárgászöld fény amely mintegy folyékony massza elborítja fokozatosan a testét
és nála lévő tárgyakat. ez a folyamat 3 Szegmens alatt megy végbe / A folyamat közben nem
lehet a BM-re varázsolni továbbá sebezni sem. Ha tűzszőnyegben állt akkor az a varázslat
életre kelése után már nem sebzi tovább de a meggyulladt ruházata megérkezése után is lángol s újra sebzi őt, ugyanez a helyzet ha fémvértje van azon Fém Izzítás vagy stb. /
a megérkezés is ugyanilyen látványos.
Fantomharcos
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Anyag Mágia
Mana-pont: 45
Erősség: 1
Varázslás ideje: 1 Kör
Hatótáv: Érintés
Időtartam: 10 Kör
Mágiaellenállás: Beleegyezés
Észlelhetetlenség
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Mentál Mágia
Mana-pont: 8 ( 4 )
Erősség: 10 ( 2 )
Varázslás ideje: 1 Kör
Időtartam: 1K6 Óra
Mágiaellenállás: Mentális
Minden másban megegyezik a Boszorkány ugyanilyen nevű varázslatával.
Érinthetetlenség
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Mentál Mágia
Mana-pont: 15 ( 2 )
Erősség: 10 ( 1 )
Varázslás ideje: 4 Szegmens
Hatótáv: 1 M Sugarú Kör / Szint
Időtartam: Tapasztalati szintenként 2 Kör
Mágiaellenállás: Mentális / Minden kör
A Boszorkánymestertől folyamatos koncentrációt igényel, ha bármilyen okból megszakad
a koncentráció akkor a varázslat megszűnik. Aki a hatótávon belül áll az körönként 1k6 Fp-t
(Csak FP-t ÉP-t soha) veszít el valamint sikertelen állóképesség próba esetén teljesen
harcképtelenné válik görcsösen rángatózva esik össze a földön fetrengve ordít az elviselhetetlenül kínzó fájdalomtól képtelen összpontosítani bármire is. Ha sikerül eltávolodnia a mágiát alkalmazótól akkor az Fp vesztés leáll majd a következő körben újra harcképes lesz. A varázslat Erőssége 10 de további 2 Mp ráfordításával 1 E-vel növelhető miáltal a sebzés 1k6-tal nő. Valamint minden tizedik E után az állóképesség próbára kap -1-et.
Vérkút
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 35
Erősség: 40
Varázslás ideje: 5 Kör
Hatótáv: 20 M Sugarú Kör
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: -
Ezzel a varázslattal a Boszorkánymester egy mesterséges kutat varázsolhat el. A varázslat
hatására a benne lévő víz a BM által kiválasztott faj vére változik / nem alvad meg soha
mindig friss marad mintha csak most folyt volna ki áldozatából /.
Holtak Pajzsa
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Elemi Mágia
Mana-pont: 21 ( 7 )
Erősség: 3 ( 1 )
Varázslás ideje: 2 Szegmens
Hatótáv: Érintés
Időtartam: 10 Kör
Mágiaellenállás: - vagy / beleegyezés személyiséggel felruházás esetén /
1 E = 1-es Sfé.
+1 E = +1 Sfé.
Max Sfé 10. Csak ÉLŐHOLT-ra lehet varázsolni.
Két azonos varázslat nem adódik össze hanem a nagyobb Erősségű hat.
Légiesség
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Anyag Mágia
Mana-pont: 1/1 Kg vagy 1/2 Kg vagy 1 g
Erősség: 1
Varázslás ideje: 1 Szegmens
Hatótáv: 20 Méter
Időtartam: 5 Kör
Mágiaellenállás: -
Csak önálló tárgyakra lehet varázsolni. További megkötés, hogy élőlények tárgyai, felszerelése nem képezheti a varázslat tárgyát. A BM-nek csak rá kell mutatnia a tárgyra és kimondania a varázsszót. / Tehát látnia kell a tárgyat /Figyelem mágikus anyag nem változtatható át. A varázslat lejártával a tárgy visszanyeri eredeti halmazállapotát. Alkalmazási módra néhány Példa :
- Építmények lerombolása / tartópillérek /
- Zárt ajtókon való átjutás / sarokvasak /
- Valaki megviccelése, felbőszítése ha az illető széken ül
- Stb.
Életerő Összegyűjtés
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 14
Erősség: 1
Varázslás ideje: 2 Szegmens
Hatótáv: Érintés
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: -
Életerőszíváson alapszik. Az elszívott sp-ket a BM egy mágikus gyűrűbe vagy amulettbe
irányítja / Boszorkánymester tud ilyet készíteni / és ott tárolja későbbi felhasználásra.
A mágikus tárgyban csak FP-k tárolhatók Ép-k NEM ! Minden másban megegyezik az
életerő szívással.
Testrablás
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 75 ( 5 )
Erősség: 30 ( 2 )
Varázslás ideje: 5 Kör
Hatótáv: 10 Méter
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: Asztrális
A mágikus szavakat egyre hangosabban és gyorsabban kezdi el mondani, közönséges ember számára aki nem jártas a mágia tudományában annak már a szavak is igen rémisztően hangzanak.
Ha az áldozat az Asztrál ME-t elvéti: A varázslat létrejötte után a Boszorkánymester lelke kiragadtatik a testből és beleköltözik áldozata testébe. (csak azonos fajba). Az így megszállt testben immáron két lélek lakozik Ha a Boszorkánymester tapasztalati szintje magasabb a másik lélek TSZ-énél akkor a másik lelket kitaszítja a testből mégpedig annyi kör múlva mint amennyi a megszállt test TSZ-e. Erre az időre teljesen lebénul a test cselekvésképtelen lesz. Ha a BM tapasztalati szintje kisebb vagy egyenlő mint a megszállotté akkor ketten osztoznak a testen ilyenkor a BM lelke csak telihold idejére tudja irányítani a testet.
Ha az áldozat asztrál ME-je sikeres: Akkor is kiragadtatik a Boszorkánymester lelke a testből de nem tudja megszállni áldozata testét így az elsődleges anyagi síkon ragad és várj hogy valaki megidézze vagy keres egy újabb áldozatot akit megszállhat de csak akkor fogja tudni irányítani az így megszállt testet ha annak alacsonyabb az akaratereje. Ha a BM akaratereje az alacsonyabb akkor lelke elhagyja a testet. Ha ilyen lelket idéznek meg anyagi testbe akkor ha lehetősége lesz rá megpróbál majd húsvér élő testet szerezni.( Ha sikerül akkor gyakorlatilag feltámasztotta saját magát.
Lélekcsere
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 60
Erősség: 30
Varázslás ideje: 10 Kör
Hatótáv: Érintés
Időtartam: Végleges
Mágiaellenállás: Asztrális
A Boszorkánymesternek meg kell érintenie áldozatát a varázslat után 3 körön belül, ha nem teszi meg akkor a varázslat megszűnik s a már elhasznált MP-k elvesznek. Ha a helyzet úgy kívánja akkor támadódobással. Ha az áldozat asztrál ME-je sikeres akkor semmi sem történik. Ha azonban elvéti akkor a varázslat létrejötte után a Boszorkánymester és az áldozat lelke testet cserél ezt követően mindketten ájultan esnek össze és csak 10 mínusz Akaraterő tíz feletti része perc múlva térnek magukhoz.
Holtak Rabsága
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 14 ( 1 )
Erősség: 1 ( 1 )
Varázslás ideje: 2 Szegmens
Hatótáv: 20 Méter
Időtartam: Óra / TSz
Mágiaellenállás: -
Ezt a varázslatot a BM egy kiválasztott területre alkalmazhatja. Ez egy kör alakú terület lesz
aminek a középpontjára kell mutatnia a Boszorkánymesternek bal kezének mutató ujjával. A kör átmérőjének kiszámítása: 1 méter = 1 E. Ha erre a területre belép egy bármely Necrografia besorolási osztályú élőhalott akkor a kört csak akkor lesz képes elhagyni ha minimum annyi ÉP-je van mint amennyi a varázslat E je vagy a varázslat valamilyen okból megszűnik, ha már bent volt akkor nem képes elhagyni azt. További 1 MP ráfordításával az erősség 1-gyel növ.
Időtlen Mérgek
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Méregmágia
Mana-pont: Lásd a táblázatban
Erősség: 1 ( 1 )
Varázslás ideje: 5 Kör
Hatótáv: Érintés
Időtartam: E/5 Szegmens de Max. 5 Kör
Mágiaellenállás: - / Méregellenállás
Fegyverre varázsolva annak pengéje sötét zölden kezd derengeni / Nem hoz létre közvetlenül
mérget a fegyver pengéjén hanem maga a varázslat mérgez /. 4-es szintű a méreg alapból és
Maximum 7-es szintig lehet növelni a méreg szintjét. Minden esetben csak 1 adagnak számít
/ Nem kell levonni a méreg szintjéből mert csak 1 adag van a fegyveren mivel a fegyveren
nincsen méreg /. További 2 MP ráfordításával a varázslat E-je 1-gyel növelhető miáltal a
varázslat minden egyes E-je után az időtartam további 5 szegmenssel hosszabbodik. Minden
egyes sikeres sebzéskor a megsebzett szervezetébe +1 adag méreg kerül így a megfelelő
módosítóval dobja a(z) méregellenállást/egészségpróbát valamint 1-gyel csökken a méreg
szintje. Bármilyen mérgezést elő lehet így állítani amit fegyverméregként is el tud készíteni
a BM. Nem alkothat azonban olyan mérget amelyre nincs meg a megfelelő képzettsége.
1 fegyveren csak 1 efféle varázslat lehet egy időben. Nyílhegyre varázsolva könnyel
elhalálozhat az ellen még egy enyhébb méregtől is. Ha valakit egy ilyen nyílvessző talál el
akkor azt minél előbb el kell távolítani vagy kivágással vagy a hús átdöfésével vagy a
egyszerűen kihúzással de ez nem ajánlott mert könnyen beletörhet a sebbe és lehet, hogy még
több kárt csinál magának az illető mint hasznot.
Típus MP+1 Szint |
Kínméreg1 MP/FP 10 |
Émelygés1 MP/Kör 5 |
Gyengeség2 MP/Kör 5 |
Kábultság4 MP/Kör 6 |
Rosszullét4 MP/Kör 7 |
Görcs6 MP/Kör 7 |
Bódulat7 MP/Kör 8 |
Bénultság8 MP/Kör 9 |
Alvás / Ájulás9 MP/Kör 12 |
Halál30 MP 12 |
Széllökés
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Elemi Mágia
Mana-pont: 2 ( 2 )
Erősség: 1 ( 1 )
Varázslás ideje: 1 Szegmens
Hatótáv: 20 Méter
Időtartam: Egyszeri
Mágiaellenállás: -
A fuvallathoz hasonló csak itt egyetlen lökéssel söpör végig az erős szél amely akár embereket is fellökhet vagy odébb taszíthat, kellő erősítéssel akár erős ajtók is áttörhetőek vele. +2 mana = +1 E.
Súly mozgása1 E Széllökés fellök
Álló Esetén5 kg
Séta Esetén4 kg
futás Esetén3 kg
Vágta Esetén2 kg
Élőholt észlelés
Kaszt: Boszorkánymester
Típus: Nekromancia
Mana-pont: 12
Erősség: 10
Varázslás ideje: 3 Kör
Hatótáv: 150 Méter
Időtartam: 3 Kör + 1 kör/TSZ
Mágiaellenállás: -
A Boszorkánymesternek a varázslat lejártáig folyamatosan koncentrálnia kell, ha a koncentráció valamely okból megszakad akkor a varázslat nyomban szétesik. A BM ezzel a varázslattal észlelni képes az élőholtakat valamint képes meghatározni hozzávetőleges helyüket 5 méteres pontossággal valamint hogy melyik necrografiai osztályba tartozik. Ha a Boszorkánymester eme varázslatot nem 12 hanem 24 manapontért hajtja végre akkor képes lesz pontosan meghatározni az élőholtak helyét valamint pontosan meg tudja mondani, hogy mi az elnevezése (ebből már képes lesz következtetni a hatalmára is) és mennyi ÉP-vel rendelkezik.