M.A.G.U.S. Kitaszítottak
Menü
 
Kalandozó Chat
Kalandozó chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Hányan voltak.....
Indulás: 2007-05-12
 
Linkek
 
Nefron

Nefron

 

A Nefronokat egy ősi kyr hatalmas tenyésztette ki még az 500 éves háború alatt. A hatalmas neve: Alf Nefron. Ez a kivételes tehetségű mágus rájött arra, hogy Kyr Birodalom pusztulásra ítéltetett, ha csak valami csoda nem történik. Elhatározta, hogy ő lesz az aki ezt a csodát létrehívja. Ekkor úgy döntött, hogy Toron tartományába vonul vissza ahol békésen, és magányosan megalkothatja a Kyr birodalom megmentőit. Több évtizednyi kísérletezés után, sok elvetélt próbálkozástól elkeseredve Alf megalkotta az első tartósan életképes teremtményeket, melyeket örömében saját magáról Nefronoknak nevezett. A már ekkor is az őrület határán járó Alfnak fogalma sem volt, hogy mit is alkotott. Szegény mágus minden áron először a harcra akarta kiképezni teremtményeit, valószínűleg a kiképzés alatt vesztette el teljesen az eszét csaknem öt évbe telt, mire a legalapvetőbb dolgokat elsajátították és megtanulták úgy ahogy forgatni direkt nekik kovácsolt ultra könnyű kardjukat, bár Alf belátta így még egy újszülött béna Orknak sem igen tudnának ártani felhagyott a harci kiképzéssel. Ekkor következtek az őröm évei. A Nefronok ugyanis kivételes tehetséggel szippantottak magukba minden elméleti tudást. Hamarosan hatalmas erejű varázstudók lettek a Nefronokból. Alf teremtményei erejét a kevésbé ismert tran-toni csatában próbálta ki. A kb. 50 fős Nefron csapat 2000 fős Ork hadsereggel találta magát szemben. A legendák szerint az Orkok hatalmas nevetésben törtek ki, mikor meglátták a szánalmasnak hitt csapatot, ezt kihasználva a Nefronok egyesített erővel egy óriási tűzlabdád formáltak, és a röhögő Orkok felé dobták. A csapást kb. 20 Ork élte túl, akik már koránt sem tartották olyan viccesnek a dolgot. A két csapat dühöngve rohamozott egymás felé. Ekkor Alf rádöbbent, hogy forrongó gyűlölete az Orkok és Orwella iránt teremtményeibe is átsugárzódott. Az őrjöngő Nefronok szeme vörös lett kardjuk is vörösen kezdett fényleni, és egész testüket vöröses derengés vette körül, és pillanatok alatt lekaszabolták a már amúgy is sérült, és kissé ijedt orkokat. Alf örömujjongásban tört ki, úgy érezte megalkotta azt a fajt, mely megmentheti a Kyr birodalmat. Ám elkésett, még mielőtt bármit is tehetett volna a birodalom összeomlott. Igaz ő is segített megidézni az Őstüzet, de 30 teremtményével együtt ő is elveszett. Legalább is Alf a mágus veszett el, de anyagi teste tovább élt. Az Orwellával való találkozás ugyanis véglegesen megváltoztatta az örült mágus lelkét, maga is gonosz lett, és Nefronjait, akik bár vonakodva is, de engedelmeskedtek teremtőjük utasításainak embervadász portyákra küldte, a mai legendaismerők többsége is úgy emlékszik rájuk, mint sárga szemű démonokra, nem mint kyria esetleges megmentőire. Azt már kevesen tudják, hogy a Nefronok saját kezűleg vetettek véget megromlott teremtőjük életének. Az akkor kb. 100 fős Nefron "család" szétszóródott Yneven. Napjainkban kb. 20.000-ren lehetnek.

 

Játéktechnika:

 

A Nefronok alapvetően békés teremtmények (Jelleműkben szerepelni e kell a rendnek). A világot általában külső szemlélőként nézik, és varázshasználóknak álcázzák magukat, csak akkor szólnak bele a dolgok folyásába, mikor valamely nagy negatív hatalom felül kerekedik, ekkor képességeiket latba vetve igyekeznek fordítani a dolgok állásán. Persze mindig akadnak nyughatatlan Nefronok is, melyeket csak a kaland vágy hajt:). A Nefronok általában 4-5 fős családokban élnek, és a család minden tagja konyít valamelyest a mágiához. A harcos Nefron ritkább még a félork fehérhollónál is! A vallással nem igen foglalkoznak, előfordul azonban, hogy kényszerűségből a kultúrkör isteneinek a híveinek vallják magukat. Kinézetüket tekintve ember magasságúak és felépítésűek, eltekintve sárga szemüktől, és ezüstfehér hajuktól. 500 évig élnek.

Előnyök:

 

Minden nefron szintenként +2 Mp-t és +1Pp-t kap.

75%-kal könnyebben tanul minden nem fizikai jellegű képzettséget.(ált. Elméleti)

 

Alapból kapott képzettségek:

 

1 fegyverhasználat (védelmező) Af

Mestermágia 3.

Pszi Mf

 

Mágiaellenállásuk az első szinten 10+tme+Pszi pajzs és +2/Tsz.

Asztrál +1

Intelligencia +4

Akaraterő +2

Érzékelés +2

 

Ha Orwella hívekkel, vagy teremtményekkel harcolnak, mind testük, mind fegyverük 1-1 E-s rúnakardként viselkedik. Összesen 2E!

Népük fegyver a védelmező Tám/kör: 2 Té: 16 Vé: 22 Sebzés: k6+2 (minden másnap 1 forgatója által meghatározott támadást biztosan hárít.)

 

Hátrányok:

 

Té és Vé alapjuk öttel kevesebb.

75%-kal nehezebben tanulnak minden fizikai képzettséget. (ált. Harci)

-1Hm-et kapnak szintenként.

Fp alapjuk eggyel kevesebb.

-1 Fp+t kapnak szintenként.

 

Erő -2

Állóképesség -2

Szépség -4

Egészség –1

 

Aurájuk bizonyos asztrális hatásokat okoz az azt felismerőkben, ez a KM döntése, én csak arra térek ki ez mikor gyűlölet. Minden 6. szintet elért varázslónál 40%-ban gyűlölet. Minden 12. szintet elért varázshasználónál és papnál 65%-ban gyűlölet. Minden Mesterfokú legendaismerettel rendelkezőnél is gyűlölet.

 

 
M.A.G.U.S.
 
Óra & Naptár
 
Fajok
 
Mágia , Pszí
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?