M.A.G.U.S. Kitaszítottak
Menü
 
Kalandozó Chat
Kalandozó chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Hányan voltak.....
Indulás: 2007-05-12
 
Linkek
 
Lények, Teremtmények, Növények

 

Agyagsárkány

 

Ritka sivatagi ragadozó

 

Agyagsárkány

 

Előfordulás: nagyon ritka (Taba el-Ibara)

Megjelenők száma: 1

Termet: Ó (10-20 m)

Sebesség: 40 (sz) 200 (l)

Támadó Érték: tábl.

Védő Érték: tábl.

Kezdeményező Érték: 0

Célzó Érték: -

Sebzés: tábl

Támadás/kör: fegyverenként 1

Életerő pontok: 100

Asztrál ME: immunis

Mentál ME: immunis

Méregellenállás: immunis

Pszi: -

Mana Pont:-

Intelligencia: magas

Jellem: halál

Tapasztalati-pont: 10,000

 

Testrész

Sp./okozható seb

T./k.

SFÉ

mancs

10-15

70-150

60-80

-

7k6-9k6

1

20

farok

5-10

80-140

70-90

-

12k6-14k6

1/3

20

harapás

10-15

120-190

110-120

-

5k6-7k6

1

8-10

törzs

-

-

50-70

-

CSAK Fp

-

10-15

 

lábak, farok

5-10

80-100

70-90

-

CSAK Fp

1/3

20

nyak

-

-

70-90

-

Ép (Sp. feleződik)

-

10-15

fej

(harapás)

(harapás)

110-120

-

Ép is

1

8-10

szemek

-

-

130-160

-

10 Ép

-

nincs

 

Az Agyagsárkány egy misztikus állat.Természetesnek semmiképpen nem mondható lények teremtői még máig sötétbe burkolóznak.Valószínűleg az amund dzsen háború alatt teremtették őket mára puszta létük is csak legendának tünik, készítésük módja már feledésbe merült mint az is, hogy az amundok vagy a dzsenek készitették. Azóta az Agyagsárkányok magányosan járják Taba el-Ibarát és pusztítják a velük szembe kerülőt. Bár természetesen képtelenek szaporodni, azért nem pusztulatak ki mert a teremtőik még annak idején egy olyan mágiát raktak rájuk, hogy ciklusonként minden második Agyagsárkány kettéosztódik, vagyis 200 évenként minden sárkány kettéosztódik. Szinte legyőzhetetlenek.Taba el-Ibarában nem sárkány alakban szoktak élni, hanem inkább egy agyagtábla formájában rejtőznek és csak akkor fedik fel igazi énüket, ha megzavarják őket Mivel mágikusak ezért nem pusztulnak el ha mondjuk levágják egyik végtagjukat és ez mindaddig fennáll amíg a lény eredeti térfogatának az 50%-a megvan.Bár vannak szárnyaik, repülni képtelenek, legfeljebb csak a siklórepülésre képesek. Kevés célpontjuk van ezen a kietlen területen. A homoki elfekkel furcsa viszonyban vannak. Nem sok élőlény él errefelé ezért ritka túlélönek gondolják akiket megkell védenniük mint ritka vad az hogy segítenek megölni minden behatolót mégjobban növeli értéküket.A sárkányok ezt tudják éd nem is bántják öket sőt gyakran védelmet lelnek náluk.

A dzsadokat rendszeresen írtják A dzsadok rettegnek a sárkányoktól szerencséjükre ritkán találkoznak velük.

Az agyagsárkányok anyaguknak hála sok különleges képességgel rendelkeznek a tűz nem sebzi őket de a víz minden E után hatot sebez rajtuk.Nem éreznek fájdalmat csak túlütéssel sebezhető a hideg és a meleg hatástalan ellenük. Egy vödör viz sebzi öket mint a sav literenként 2d6-ot (de a sivatagban ki talál elég vizet, de ha talál akkor is nehéz egy sárkányt locsolgatni)

 

Csontsárkány

 

Előfordulás: nagyon ritka

Megjelenõk száma: 1

Termet: Ó

Sebesség: 25 (SZ)

Támadó érték: lásd lent

Védõ érték: lásd lent

Célzó érték: 0

Sebzés: lásd lent

Támadás/kör: lásd lent

Életerõ pontok: 125-175

Fájdalomtûrés pontok: -

Asztrál ME: immunis

Mentál ME: immunis

Méregellenállás: immunis

Pszi: -

Intelligencia: -

Max. MP.: változó

Jellem: Halál

Max. TP.: 50 000

Támadó érték: 50-160

Sebzés: 5K6-14K6

Védõ Érték: 40-180

 

A csontsárkány Ynev egyik legkülönlegesebb bestiája. Az elkészítését néhány helyen kódexekben, titkos fóliánsokon rögzítették, ezen írások értéke szinte felbecsülhetetlen, eléri a 2000-2500 aranyat. Nekromanta varázsló készítheti el.

 

Az elkészítéséhez kellõ képzettségek:

 

Élettan Mf

Legendaismeret Af

Alkímia Af

Rúnamágia Af

Szakma (kovács) Mf

Drágakőmágia Mf

 

És a szükséges tárgyak:

 

Csontok

Rubin 2db 100 karát

Gyémánt 1db 150 - 250 karát

Smaragd 1db 125 - 175 karát

Véső

Sárkány szemfog 2db

 

Ha a sárkány valakit túlüt, az meghal. Az elkészítéséhez a varázslónak ismernie kell egy sárkány pontos testfelépítését és csontozatát. Az összes csontot az átformálás varázslattal át kell alakítani a sárkány csontozatának megfelelõen. Ha ez készen van, akkor össze kell állítani a csontokat, és mágiával rögzíteni (bonyolult mágikus formula kell hozzá).

 

Ha készen van, a rubinokat a két szem helyére kell helyezni és egy különleges eljárással átalakítani (ezért kell a Drágakõmágia) ezzel fog 'látni'. A gyémántot a sárkány gerinccsontjaiba kell építeni, ez a kõ hangolja össze a mozgást, és az egész testet. A smaragdot a koponyacsont tetejébe kell tenni, ebben tárolják az életerejét, a két szemfogat (ami igazi sárkányból - nem sárkánygyíkból - kell, hogy származzon) a helyére kell beépíteni a sárkányba, e nélkül nem lehet eredményt elérni, ezt semmi mással nem lehet pótolni. Ezután a kódexben leírtak szerint még el kell végezni pár apró 'simítást' és a gyémántba be kell 'táplálni' a parancsokat, pl.: Maradj egy helyben, õrizd ezt a láda drágakövet, támadj meg mindenkit, akit meglátsz rajtam kívül, takarodj a helyedre büdös dög:). A parancsok száma a gyémánt méretétõl függ (50 karát egy parancs)

pl.: ha 150 karát, 3 kisebb parancs: maradj egy helyben (1), õrizd ezt a láda drágakövet (2), támadj meg mindenkit, akit meglátsz, rajtam kívül (3). Ha valaki még életében, akár halála után (a sárkányéban :) megpróbálja eltávolítani bármely drágakövet, vagy szemfogakat, akkor elõbb felizzik, felmelegszik, majd az egész sárkány, és a drágakövek is felrobbannak. Ez egy óriási robbanás, ahol minden apró darabokra szakad, és minden felé repül a robbanás ellen a páncélok SFÉ-je duplán érvényesül. 40%, hogy vakságot okoz (persze ez az esély sisakban kisebb) szemenként. A sebzés attól függ, hogy mekkora - volt - a sárkány, úgy 14k6 és 18k6 között van. Ahányszor át akarják programozni, vagyis új parancsokat adni neki, annyiszor a gyémántot ki kell venni és ki kell cserélni egy másikra, ez 90 MP-t emészt fel és a gyémánt gyors eltávolítása szükséges. A gyémánt az ilyen fajta (csak az ilyen fajta) eltávolítás után 5 perc után felrobban (4k6Sp). Az ilyen sárkányok nagyon ritkák Yneven, mivel nagyon sokba kerül megalkotásuk, a kódex beszerzése, a hozzá kellõ képzettségek, és az elkészítés hosszú ideje 2-4 év miatt.

 

Ha sárkány szájában egy min. 80 max. 100 karátos gránát drágakövet teszünk és az egyik parancs a tűzfújás lesz, akkor tud tűzet fújni a csontsárkány 20 karát = 1k6 sebzés. A csontsárkány megalkotását sok Ynevi hatalom halállal bünteti és tiltja pl.: Shadon, Pyarron, Yllinor, Ilanor és még jó páran. A kész sárkányt látván készítõje nem bánja a belé fektetett munkát és pénzt. Az elkészítéshez használt drágakövek természetesen csak tiszták lehetnek, mivel csak ezek alkalmasak arra, hogy Drágakőmágiával mágikussá lehessen őket tenni és ezek ára akár 10-12 szerese is lehet egy hagyományos (nem tiszta) drágakőnek. A sárkányt érő sebzéseknél a szúrófegyverek Sp-jének a fele, viszont a zúzófegyverekének a 1.5 szorosa érvényesül rájuk. Az ilyen sárkánygazdájának minden pénznél többet ér, ezért pénzért semmi esetben sem cserél gazdát, eszmei értéke kb. 20-22 ezer arany.

 

Lények

 

Banshee

 

Ké:40

Té:85

Vé:130

Ép:35

Ame: imm

Mme: imm

seb:k10x2

osztály: lidérc

Intelligencia: átlagos

Tp:5000

 

Banshee-vá válik az az elf no akit kegyetlenül, és rendkívül hosszú időn keresztül kínoztak halálra és ennek hatására kiszakadt a reinkarnáció körforgásából. Válogatás nélkül megtámad minden élőlényt aki látómezejébe kerül. Célja hogy éreztesse az élőkkel hogy milyen kint szenvedett el és ezt az érzést megpróbálja az áldozatnak is átadni, mégpedig úgy hogy egy rendkívül éles sikolyt hallat, ami a sámánok halálsikoly varázslatának felel meg. Erossége 6K10 Sp és 36E.A sikoly 1 körön keresztül hallatszik, és 30 méteres körzetben minden üveg tárgyat szilánkokra robbant. Ezt a támadási formát 5 körönként tudja bevetni. Mivel teste légies csak mágikus fegyver sebzi A banshee folyamatosan lebeg és ha teheti akkor feljebb száll ha támadás éri és onnan sikolyával támad áldozataira.

 

Leech

 

Ké:45

Té:125

Vé:140

Ép:60

Ame: imm

Mme: imm

Mp:100MP, papi: lélek: kárhozat, intő jel, halál: időtlen álom, halál szava, mérgezés, vérzés, holtak megelevenítése, varázslói nekromancia; boszorkánymesteri rontások, nekromancia

Pszi:60,Kyr metódus

seb:k10 v. fegyver szerint

Osztály: éji rém

Intelligencia: magas

Tp: változó, de min.12000

 

Leech olyan varázslókból válik akik megszállottan kínozták az embereket, gyakorlatilag rajtuk kísérletezték ki a minnél pusztítóbb kórságokat, varázslatokat. Magától értetődik hogy ezek a varázslók magas szintűek voltak azonban haláluk után némileg megcsappant az erejük. Yneven a Leech rendkívül ritka, éppen ezért maximum a rontásszektáknál, az Elátkozott vidéken és rég elfeledett katakombákban találhat rájuk a botor halandó. Kinézetre leginkább egy félig rohadt tetemre hasonlít és általában díszes ruhafoszlányok ékszerek díszítik testét. Mivel maga a Leech is képes további élőhalottakat "előállítani" ezért 2K10 zombi, csontváz, gahul, izar, carnomak található meg körülötte vegyesen, akik természetesen minden parancsát teljesítik. Haláluk után életükben lángoló szadista hajlamaikat nem vesztik el, sőt mivel most már idejük jószerivel végtelen ezért újabb kórságokat fejlesztenek ki. Éppen ezért egy Leech eszköztárában mindig van K6/2 egyedi varázslat a felsoroltakon kívül. Ezeken felül életében elkészített varázstárgyait is magánál tartja. Ha fizikális támadását akarja használni akkor ellenfelére teszi kezét, és elszív 1-10 Ép t. Ezt csak akkor tudja megtenni ha van az áldozatnak csupasz bőrfelülete, tehát pl. egy teljes vértezetű emberrel szemben nem. Teste feketehalált terjeszt amelynek szintje 5.Aki megérinti, annak egészség próbát kell dobnia ellene.

 

Wraith, a halál hírnöke

 

Ké:50

Té:100

Vé:120

Ép:45

Ame: imm

Mme: imm

seb:k10+2

Pszi:50P

osztály: életerővel táplálkozó szellem

Intelligencia: nagyon magas

Tp:15000

 

Kinézetre leginkább egy félbevágott, aszott, lebegő holttestre emlékeztet. Üres szemgödreiből a halál sötétsége árad, felsőtestét(legalábbis ami maradt belőle) szakadt papi vagy sámáni ruhadarab fedi, haja és körmei a halála után is tovább nőttek ezért hosszúak.

Olyan varázshasználókból válik akik valamilyen szertartásos halálmágiát végeztek életükben(pl papok temetési rituáléi, sámánok törzsi rituáléi), és hivatásuk közben ráébredtek hogy a halál utáni élet egyetlen lehetséges módja ha élőhalottként, életerővel táplálkozva folytatják ténykedésüket, azonban már nem emberi lényként. Ez a gondolat annyira begyűrűzött tudatukba hogy haláluk után wraith-tá váltak, azonban asztráljuk teljesen eltorzult, csak egyetlen motiváció élteti oket, minnél több életerőhöz jutni. Ezt pedig úgy teszik meg hogy megpróbálják kiszakítani a lélek egy darabját a testből, ezzel örökre kiszakítva a reinkarnáció körforgásából szerencsétlen áldozatukat. Támadásuk egy 60E-s asztrál-mentál csapás amit ha az illető elbukik 6+K3 ÉP sebzést szenved el. Ha Ép-i 3 alá esnek K6 hétre kómába esik, addig nem is gyógyul, utána is csak a szokott gyógyulás felével. A másik dolog ami különlegesen veszélyessé teszi rendkívül magas intelligenciája. A Wraith ugyanis ha veszélyben érzi magát képes megszállni egy testet ha annak kisebb az akaraterő értéke(K6+14,érintenie kell az alanyt), ilyenkor a test elpusztulása után másik testet keres. Mivel a Wraith test nélküli formája 3. Fokon légies ezért csak mágikus fegyver sebzi, illetve csak ezzel védhető csapása. És ha ez még nem lenne elég 10 méteres környezetben 30E -s félelm

 
M.A.G.U.S.
 
Óra & Naptár
 
Fajok
 
Mágia , Pszí
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?