Dracker
A Drackerek nagyon különös lények. Nevüket onnan kapták, hogy eredetileg sárkány és ember kereszteződései voltak, de mára alakjuk emberivé vált, azonban néhány sárkányra jellemző tulajdonságuk megmaradt. Különlegesen vonzódnak a tűzhöz, ezt az is elősegíti, hogy nem tudják magukat megégetni. A sárkányokkal könnyebben szót értenek a többi élőlénynél. Általában szőke halúak és barna szeműek, de nagyon ritka esetekben lehet a hajuk kék és a szemük sárga. A hajuk 2.5 – szőr gyorsabban nő, viszont arcszőrzetük nincs. A tarkójuk két oldaláról két hajtincs lóg le, melyek átlaghossza 1 – 2 méter, ráadásul ezeket tökéletesen mozgatni is tudják. A tőröket és a mérget – minden mást alkalmazhatnak - megvetik, csakúgy mint a tolvajokat és a többi törvényenkívülit, csak különleges helyzetben tűrik meg őket maguk mellett. Sok városban töltenek be fontosabb beosztásokat, csak 12% - uk választja a kalandozást. Azért tudtak könnyen beilleszkedni, mert szépségük valahol az emberek és az elfek között van. Drackerek csak emberek és egymás között szaporodnak. A dracker pároknak csak dracker gyerekeik lehetnek, de az ember - dracker párkapcsolatból 2/3 – ad eséllyel ember lesz. Az egész világon szétszóródtak és elvegyültek az emberek között.
Minden dracker évente egyszer átalakul egy torzabb, pikkelyes, ősibb sárkányemberré. Ebben a létben óriási düh fogja el, akaraterő próbát kell végeznie. Ha megvan, akkor a karakter lenyugszik és visszanyeri eredeti alakját, ha nem társainak meg kell vele küzdeniük és meg kell ölniük (ilyenkor eszméletlenül visszaalakul és 20 körig alszik) minden lehetséges eszközzel, ugyanis ilyenkor a dracker nem kímél semmit és senkit. Ha a karakter egyedül oldja meg a küldetését, az esetben ilyekor használhatatlanná válik. Az akaraterő-próbát minden kör elején dobni kell, de ha ebben az évben már egyszer átalakult, akkor a következő akaraterő-próbát csak egy teljes ynevi év eltelte után kell dobnia a játékosnak.
Tulajdonságok:
Erő: + 1
Gyorsaság: + 1
Szépség: + 1
Asztrál: - 1
Lehetséges kasztok: harcos, lovag, napfényharcos, vándor, kardművész, pap (csak jó!), tűzvarázsló, druida
Különleges képességek:
- az emberekhez képest másfélszer jobban látnak
- bármilyen varázslat ellen a védekezés a normálérték a kétszerese
- rendelkeznek ultralátással, ami 25 lábnyi látótávolságot jelent
- minden dracker vele született képessége: idomítás Af
erdőjárás Af
3 nyelvismeret: 4,3,3
- minden dracker kezdetleges KÉ - e 17
- vízvarázslattal szemben – 6 az ME – re
|