M.A.G.U.S. Kitaszítottak
Menü
 
Kalandozó Chat
Kalandozó chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Hányan voltak.....
Indulás: 2007-05-12
 
Linkek
 
Halhatatlan

Halhatatlan

 

 

Legelsőként tisztáznunk kell, hogy a Halhatatlan, mint különálló faj, nem létezik. Életút játékban valamilyen fajú lényből lesz Halhatatlan, ha erőszakos halállal hal meg. Természetesen a kezdő karaktert úgy kell kezdeni, hogy az halála után, - ami a Magus rendszerében általában erőszakos szokott lenni, - Halhatatlanná válik, bár ezt a karakter nem tudja. Kezdésként megalkotjuk karakterünket, és úgy játszunk vele, mint a hagyományos karakterrel egészen addig, míg meg nem ölik. Ekkor jönnek a változtatások, amiket a KM ellenőrzésével kell bevezetni a karakterlapra. Ezek később lesznek tárgyalva. A Halhatatlanná válást követően a karakternél rendszerint megjelenik egy másik halhatatlan, aki bevezeti a Halhatatlanok „mindennapi életének rejtelmeibe”. Ekkor lesz tudatában különleges képességeinek.

 

Különleges képességek

Minden Halhatatlan karakter egészen első haláláig ugyanúgy éli életét, mint halandó társai, tehát semmilyen előnye nincs. Öregszik, megsebesül, éhes, fázik és álmos, mint fajtársai. Ez megváltozik, mikor meghal. Ezután sebei perceken belül begyógyulnak, öregedni nem öregszik de éhes fázik és álmos is, bár éhen nem hal és meg sem tud fagyni, de mindezek hatását érzi magán. Gyengül, és így sokkal könnyebb prédája a többi Halhatatlannak. Ezek mellett fontos tulajdonsága még, hogy nem fullad meg a vízben. Fontos, hogy kizárólag a vízben, ugyanis nem visszatartja a levegőt, hanem a vízből választja ki az oxigént, és ezért nem fullad meg. Természetesen ezt sem tudja a végtelenségig. Minél hosszabb ideig kénytelen víz alatt lenni, annál gyengébb lesz, majd egy bizonyos idő után magatehetetlenné válik, és külső segítségre van szüksége a felszínre jövetelhez. Ezt az időt úgy határozhatjuk meg, hogy vesszük az egészség, az állóképesség és az akaraterő 10 feletti részét, és osztjuk néggyel, ekkor kapjuk meg, hogy hány órát képes a víz alatt tölteni az illető.

 

Egyetlen hely van a testén, ahol nem tűnnek el nyomtalanul a sebek ez, pedig a nyaka. Ez az a testrésze, amit elvágva, mégis meghal a Halhatatlan. Teljesen el kell választani a fejet a testtől, ekkor, ha másik Halhatatlan fejezte le a másikat, akkor ereje átáramlik a lefejezőbe. Ez az erő az Élénkülés. Ez gyógyítja be a sebeket, ez tart életben, ez erősít.

 

Ennek az erőnek a segítségével képes a Halhatatlan bizonyos „varázslatokra” annak függvényében, hogy hány Halhatatlant ölt már meg. Azután, hogy megtörtént az „átváltozás, a karakterlapon helyet kap még egy rovátka, élénkülés felirattal, amihez a már megölt halhatatlanok számát írjuk, illetve egyel többet. Ennek oka, hogy a frissen átalakult Halhatatlan még nem győzte le még egy fajtársát sem, tehát így nincs élénkülése. Ennek javítására már az átalakulás után 1 az élénkülése a karakternek, ami minden Halhatatlan elleni győzelme után 1-gyel nő, így tudja majd használni különleges „varázslatait”.

 

Pontosítva, a karakter élénkülése annak függvényében nő, hogy az általa megölt Halhatatlannak mennyi volt az élénkülése, tehát ha a karakter kezdő, akkor 1 élénkülése van, de ha megöl egy olyan Halhatatlant akinek mondjuk 4 van, akkor a győzelem után 5 élénkülése lesz és így tovább. Ezekről a varázslatokról később lesz szó.

 

Figyelnünk kell arra is, hogy nem minden kaszt tagjai lehetnek majd Halhatatlanok, mivel nem mindegyiknél nézik jó szemmel, hogy lefejezgeti az ellenfeleit, mint pl. a papoknál. Ez minden esetben a KM döntésére bízzuk, bár, ha mégis átváltozik a karakter Halhatatlanná és követi a tradíciókat, a későbbiek során is kiderülhet, hogy kasztjából kitaszítottá vált vagy esetleg Istene vonja meg tőle a támogatást.

 

 

 

Tradíciók, szabályok

Vannak szabályok, amiket minden Halhatatlan betart. Ezek közül a legfontosabb, hogy nem harcolhatnak megszentelt földön. Ha mégis megteszik, és valamelyiküket ott fejezik le, annak élénkülése nem a lefejezőbe kerül, hanem a szent hely szívja magába, és így hasztalanná válik a lefejezőnek. Ezen felül mindig csak ketten harcolnak egymás ellen, bár ez nem követelmény.

 

Ezeken felül, a karakter az átalakulása után megtanulja használni „mesterétől” kapott fegyverét 4-es fokon. Ez a fegyver ezen túl a karakter személyes aurájának része lesz, el semmi szín alatt nem adja.

 

Legfontosabb dolog, hogy egy Halhatatlan szinte semmilyen esetben nem árulja el támadható pontját, ezért szinte egyetlen halandó sem tud létezésükről. De természetesen, mint mindenhol, itt is vannak kivételek. Halandók egy kisebb csoportja, a Figyelők, a kezdetektől figyeli őket, és feljegyzéseket készít, hogy tudják, ki a legesélyesebb, ki mikor mit tett, kit győzött le. Legfontosabb dolog, hogy azon kívül, hogy követik, hogy mik történnek velük, nem avatkoznak be. Egy jelük van, amivel azonosítani tudják egymást, csuklójukon lévő tetoválásuk, rendjük címerével.

 

Sajnos közülük jó néhányan kiváltak, és megszegték a legfontosabb szabályt, hogy beavatkoznak. Ők a Vadászok. Ezek a halandók meg vannak győződve arról, hogy a Halhatatlanok veszélyt jelentenek a halandók társadalmára, és ezért irtják őket. Halandó létükre lefejezik a Halhatatlanokat, és így Élénkülésüket az éterbe engedik.

 

A Halhatatlanok gyógyulási folyamata kicsit kedvezőbben alakult, mint a többi halandónak. Az általa összeszedett sebzésekből körönként 1 sp-t gyógyul folyamatosan, tehát ha példaként a karakterünk egy harc végén 50 fp-éből 30-at elvesztett, akkor ahhoz, hogy teljesen gyógyult legyen, 30 kör szükséges. Egyetlen kivétel van, a Halhatatlan nyakán összeszedett sérülés, ami csak öngyógyítás varázslattal gyógyítható vagy hagyományos módon.

 

Halhatatlanok harcának célja a díj. Sajnos erről senki nem tud semmit, csak annyit, hogy a végén csak egy maradhat. A győztes, aki utoljára marad, birtokolni fogja az összes halhatatlan élénkülését. Sok pletyka terjed Halhatatlanok közt. Ilyen, pl., hogy az utolsó Istenné válik, bár erről nem tudunk semmit.

 

Fontos tudnivaló még, hogy a Halhatatlanoknak soha sem lehet utódjuk, bár lehet, hogy a Díj ezt is magába foglalja, tehát lehet, hogy az utolsónak lehetnek majd gyermekei.

 

Észlelésdobás abban az esetben, ha az észlelendő halhatatlannak több az intelligenciája, mint a karakternek, akkor csak két sikeres intelligenciapróbával észleli a lényt, ha pedig alacsonyabb az észlelendő lény intelligenciája, akkor elég 1 sikeres próbadobás.

 

Sikerdobás

A sikerdobást úgy végezzük, hogy dobunk k6-tal. Ha 1-4-ig dobunk, akkor a dobás sikertelen, ha 5 vagy 6 jön ki, akkor sikeres a dobás. Ezt akkor kell dobni, ha használni akarjuk élénkülésünket valamilyen varázslatkor. Fontos, hogy minden élénkülés pontonként dobni kell, tehát ha a karakterünknek 6 az élénkülése, akkor hatszor kell dobnia, és fel kell jegyeznie a sikerei számát. Nagyon fontos, hogy minden ilyen alkalomkor, amikor használja az élénkülését, bizonyos időt kell pihennie a Halhatatlannak. Ezt a számot a varázslatoknál leírjuk.

 

Halhatatlanok „varázslatai”

Az első, ami igazából nem is varázslat, az

 

Élénkülés érzékelése

Néhány Halhatatlan már az első halála előtt birtokában van ennek a képességnek, amit használva Halhatatlan észleli a közelében lévő sorstársát. Nem tudja, hogy ki az, sem azt, hogy hol van, csak azt, hogy közel. Az élénkülés érzékelésével a Csomópontokat („szent hely”) is tudja érzékelni a Halhatatlan. Néha más halhatatlan lényt is érzékelhet, de ehhez jó észlelésdobás kell. Természetesen a más Halhatatlanokat és a szent helyeket dobás nélkül is érzékeli.

 

Vízlégzés

Lásd a korábbi leírást.

 

Fegyver erősítése

Észlelésüket használva a Halhatatlanok nyers energiával tölthetik meg fegyverüket, extra sebzést okozva, ami elektromos kisülésekben jelentkezik. Az éllel rendelkező fegyvereket lehet így erősíteni. Minden sikerdobás után +1 sp sebzést kap az ellenfél a találataira.

 

Harc után a Halhatatlan a sikerektől függően siker/2 órát gyenge lesz, ereje 3-mal csökken.

 

Önerősítés

Az élénkülését használva egy Halhatatlan növelheti fizikai tulajdonságait, sikerenként egy ponttal. A hatás 5 körig tart. A képesség használata után a Halhatatlan gyengébb lesz, méghozzá a sikerpontnak megfelelő óráig.

 

Öngyógyítás

A Halhatatlan élénkülését kihasználva gyógyíthatja fel sebét, pl. a nyakán. Ezt akkor érdemes használnia, ha valami nagyobb sebesülést kapott és gyorsan be kell gyógyítania a sebét vagy sebeit. Ez a következőképpen használja. A kapott sebesülés után sikerdobást dob, és a megdobott pontokat használhatja fel egy sebe begyógyításához. Ez a varázslat, hasonlóan erőigényes, mint az önerősítés, tehát a sikereknek megfelelő órát gyengül le a Halhatatlan.

 

Az élénkülés érzékelése kapcsolatban van még egy erővel, aminek gúnyneve az utolsó. A nagyobb mennyiségű élénkülés képessé teszi a Halhatatlant, hogy ráhangolódjon a környezetére, a körülötte lévő életenergiákra, ami egy hatodik érzéket ad neki. Ez sokféleképpen megnyilvánulhat, de ennek sikerét mindig %-os dobást kell tenni, aminek sikerszázaléka a karakter élénkülése, tehát a karakter veszélyérzéke az élénkülése. Például karakterünket követi valaki, de ő még nem vette észre. Ekkor a KM dob egyet k100-zal, ha ez kevesebb vagy egyenlő, mint a követett karakter élénkülése, akkor a karakter megérzi, hogy valaki követi, bár azt a KM kell, hogy eldöntse, hogy mit és hogyan közöl a karakterrel. Ennek a képességnek értelemszerűen magasabb élénküléssel rendelkezve veheti hasznát a karakter.

 

Ugyanezt a képességét tudatosan is kihasználhatja a Halhatatlan, ha például egy állat életenergiájára akar ráhangolódni, hogy azt érezze, amit ő, azt hallja, azt lássa amit ő, így akár kikémlelheti az általa kiválasztott helyet. Mentál mágiaellenállással nem rendelkező élőlények ellen ezt a varázslatot gond nélkül alkalmazhatja a halhatatlan, azonban olyanok ellen akiknek van mentális mágiaellenállásuk, kissé bonyolultabb. Dobjunk sikert a megszokott módon. Ezután dobjunk k10-zel, és ha a dobott érték kisebb vagy egyenlő a sikerek számával, akkor sikerült látnunk és éreznünk a kijelölt személy érzékszerveivel, bár ebben az esetben a kijelölt személyt irányítani nem tudjuk!

 

 
M.A.G.U.S.
 
Óra & Naptár
 
Fajok
 
Mágia , Pszí
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?