Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lara Croft Tomb Raider: Legend
~Menü~
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Kalandorszámláló~
Indulás: 2006-10-27
 
~Anglia~

6. pálya: Anglia - King Arthur's tomb? (Artúr király sírja?)

Gold Rewards: 1

Silver Rewards: 5

Bronze Rewards: 9

Albionban, az esős Angliában vagyunk. Lara leparkol a Ducatijával egy fekete furgon előtt, amiben Zip és Alister ül, sok kütyü társaságában. Megvizsgálják a furcsa épületet, ahova a pajzson található térkép vezetett. Egy régész, Worth Professzor alakította ezt az Artúr Királyos vidámparkot, mert állítólag itt fedezték fel Artúr Király sírját. Lara nem tétlenkedik, felmászik az ereszcsatornán, majd a vidámpark belsejében ér földet.

Ajánlott a PLS-ünket kapcsolni, mert elég sötét a helyszín. Először menjünk jobbra, be a kis üzlethelyiségbe. Az itt található ládát toljuk ki abba a terembe, ahova érkeztünk. Nézünk fel jobbra, majd látjuk a szellőzőrácsot. Csáklyázzunk bele, majd húzzuk le, és a ládát toljuk úgy alá, hogy betudjunk mászni. Fent lőjük szét a faládát, és vegyük fel az 1. Bronze Reward-ot.

Látjuk a lenti szellőzőrácsot. Csáklyázzuk meg, és húzzuk el. Menjünk ki a kis résen. Az udvaron az utolsó ablak peremére ugorjunk rá, majd onnan egyel feljebb menjünk a peremre. Amikor már a kerítés túloldalán vagyunk, essünk le, majd húzzuk meg a kart. Erre lesz áramunk. Másszunk vissza, a kartól balra lévő ereszcsatornán, majd jobbra ugorjunk róla, át a peremre. Eggyel menjünk lejjebb, rá az ablakra. Az ablak peremén oldalazzunk el jobbra, majd ugorjunk jobbra, a következő ablakra. Le ne essünk, mert a víz, áram alatt van, és megrázhat. Erről az ablakról át a következőre, majd onnan ki, a száraz részre. Most menjünk vissza az épületbe, az ajtón át. Menjünk el addig az ajtóig, ami előtt egy kő van, benne egy karddal.(Ahonnan a pályát kezdtünk, annak a teremnek a háta mögött, a jegyirodával szemben.) Most már meghúzhatjuk a kardot, erre az ajtó felnyílik, majd menjünk be rajta. Jobbra a három lovag előtti, kisebb szakadékot ugorjuk át, majd másszunk be a kis ablakon, és menjünk be a szobába. Lőjük szét a ládát, és vegyük fel a 2. Bronze Reward-ot.

Kifelé ugyanazon az úton menjünk. A szakadékon átvezető kis pallóról ugorjunk a falból kiálló rúdra, majd onnan át a másikra, amin egy fatábla található. Ez a rúd automatikusan visszafordul magától pár másodperc múlva az eredeti állapotába, tehát sietnünk kell vele. Szóval amíg a falhoz van simulva, addig gyorsan ugorjunk hátra, a hátunk mögött lévő rúdra. Innen ugorjunk a szemben lévő hídnak a rúdjára, majd gyorsan ugorjunk vissza hátra, a rúdra, ahonnan jöttünk. A rúdon gyorsan forduljunk meg, majd ameddig híd állapotban van, gyorsan ugorjunk át rá. A következő teremben a majdnem velünk szemben lévő hídnak lőjük ki a csillogó tartóláncát (ha nem menne simán, akkor FPS módban) majd ugorjunk át rá. Menjünk tovább, majd megint kőbe zárt kardos ajtóval találkozunk. Először menjünk jobbra, a hátsó részhez, majd be a kis járatba, ahol lőjük szét a ládát, majd vegyük fel a 3. Bronze Reward-ot. 

Most már húzzuk meg a kardot, de most nem az ajtó fog felnyílni, hanem a mellette lévő deszka fog szétesni, ami egy vasmérleget rejt. Menjünk egy kicsit távolabb, majd csáklyázzunk bele a mérlegbe, és kezdjük el húzni. Húzzuk addig, míg az ajtó szinte teljesen fel nem megy, majd menjünk gyorsan ki az ajtón. Ha nem sikerülne, akkor gyorsan vetődjünk, hogy a résen áttudjunk jutni. Egy raktárházba értünk, látjuk velünk szemben a targoncát, és jobbra fent egy csillogó szellőzőrácsot. Lőjük a rácsba a kötelünket, majd húzzuk le. Szálljunk bele a targoncába (akciógomb). A játék is mutatja, hogy lehet a villáját fel és le mozgatni. Most ezt ki is kell használnunk: a targoncával egy ládát fogjunk meg (a villa legyen teljesen alul), majd azt vigyük, a szellőzőrács hagyta rés elé. Menjünk vissza, majd még egy ládát vegyünk fel. A villát kezdjük el felfele tolni, de úgy, hogy közben rajta van a láda. Most menjünk oda, ahová az előbb a ládát tettük, majd tegyük rá ezt a ládát a másikra. Most már elég magasan vannak a ládák, hogy fel tudjunk menni oda, ahonnan a szellőzőrácsot lehúztuk. Ugorjunk tehát fel a ládákra (ha nem úgy helyeztük őket, hogy rá tudjunk ugrani, akkor hozzunk még egy ládát, és azt tegyük a ládák elé) és menjünk be a kis résen, majd a kis szobában vegyük fel az 1. Silver Reward-ot.

Most másszunk le, és használjuk megint a targoncát. Menjünk le vele a lépcsőn, ahol a ládák vannak (a ládákra már nincs szükség, ha útban van, semmisítsük őket meg). Amikor már lent vagyunk, balra a ládákat semmisítsük meg, majd ha megvagyunk, menjünk vissza a targoncába, és menjünk neki a falnak, és a sírboltnak is, ami a 2. Silver Reward-ot rejti.

Ha a falat betörtük, menjünk az adott úton, de a targoncával. Amikor elérkezünk a vaskapuhoz, targonca villájával emeljük fel. Menjünk tovább az úton, majd az út végén menjünk neki a falnak. Kisebb átvezető animáció jön, Larát kell megmenteni, nehogy a targoncával együtt lezuhanjunk. Tehát a képernyőn megjelenő gombot kell benyomnunk. Az irányítást megkapva nézzünk el jobbra, majd látjuk a 4. Bronze Reward-ot, amit a csáklyázzunk meg.

Induljunk el balra, majd a csáklyánk segítségével a lépcső tetejéről gyűjtsük be az 5. Bronze Reward-ot, ami velünk szemben van.

Most már mehetünk le a lépcsőn, majd a végénél a baloldali falperembe kapaszkodjunk bele, és oldalazzunk le jobbra, majd ugorjunk jobbra, a peremre, majd nagyon gyorsan még tovább oldalazzunk el jobbra, mielőtt leszakad a perem, majd ereszkedjünk le a platformra. Itt sincs sok időnk, siessünk, le ne szakadjunk a platformmal együtt. Tehát menjünk le a lépcsőn, majd a szakadéknál ugorjunk nekifutásból előre, majd át a következő lépcsődarabra, ami stabil. Innen ugorjunk át a rúdra, majd a rúdról pörögjünk át a kisebb túlsó mélyedésbe,  majd onnan jöjjünk le, a peremre, majd gyorsított mászással másszunk el jobbra, és a végénél menjünk fel. A kis járatban menjünk egészen a végéig (balra), majd ott vegyük fel a 6. Bronze Reward-ot.

Menjünk vissza, majd a peremről essünk le a platformra. Kocogjunk le a lépcsőn, ugorjunk fel a láncra, majd csússzunk le egészen az aljáig, majd egy kicsit oldalazzunk el jobbra, és lengjünk a szemben lévő csonka lépcső felé. A lépcsőmaradványra ugorjunk le róla, ha lehet, akkor a lépcső legmagasabb részére, és ne túl magasról, különben sérülhetünk. Ez a lépcső is omlani kezd alattunk, tehát gyorsan rohanjunk le róla, és ugorjunk át a következő, stabil platformra. Az itteni lépcsőről ugorjunk fel balra a peremre, majd oldalazzunk végig jobbra, majd a falmélyedésnél ereszkedjünk le, és a mélyedés aljának jobb oldalán még lejjebb, a terem mélyébe. Induljunk el a folyosón, ami lépcsővel kezdődik. A sarok után lángoló folyóval találkozunk, amit ugorjunk át, a következő platformhoz. Menjünk az úton tovább, majd a következő sarok után egy tüzes rész következik. Egy eszközt kapunk az átjutáshoz, mégpedig egy fémketrecet, ami valahol a csapda közepén van. Húzzuk magunkhoz a csáklyánkkal a ketrecet, majd azt toljuk rá a lángoló rácsra.

Ugorjunk fel a ketrecre, majd a látjuk, hogy úgy kb. a középszakasznál a tűz ki-be alszik. Időzítsük az ugrásunkat úgy, hogy akkor ugorjunk, mikor a tűz kialszik, majd onnan ugorjunk át a betonos részre. Most húzzuk magunkhoz a csáklyánk segítségével a ketrecet, majd toljuk rá ugyanígy, a következő tüzes csapdánál. A ketrecbe megint csáklyázzunk majd bele a csapda végén, majd húzzuk magunkhoz. Egy hatalmas kőkapuhoz értünk. A ketrecünket toljuk vagy húzzuk a kapu elé, majd ugorjunk fel a kapu tetejére, és másszunk át a túloldalára. A bejutás után rántsuk meg a hátunk mögött balra lévő kart, amire kinyílik az ajtó, ahonnan jöttünk. A ketrecünket hozzuk át ebbe a terembe, és a baloldali pengékhez toljuk meg. Ha nem megy, akkor várjuk meg, míg lelassul a penge, de Time Trial módban ez nem nagyon ajánlott. Most menjünk át a pengék alatt, majd vegyük fel a 3. Silver Reward-ot.

Menjünk ki a kis teremből, majd a ketrecünket is húzzuk ki a pengék alól. Most toljuk a ketrecet a jobboldali pengék alá, de ne középre, mert még egy ketrecet be kellesz tolnunk ide. Menjünk be a pengék alatt, és húzzuk ki a bent lévő ketrecet. Ezt követően menjünk vissza a másik ketrecért, és toljuk át a megszokott középső pengék alatt, majd a következő szakaszon toljuk be a baloldali fal alá, a túlsó, kicsit magasabb sarokba, és a ketrecről ugorjunk fel a magasabb részre. Találunk egy kőkaput, amin egy római I-es van, ezt toljuk be, egészen ütközésig. Másszunk vissza a ketrecen keresztül a talajra, majd a ketrecet toljuk rá a túlsó, jobboldali falhoz, vagy oszlophoz, majd másszunk fel rá, és onnan ugorjunk fel magasabbra, és látjuk a római II-essel ellátott kőkaput, amit megint csak toljunk be ütközésig. Ha ezekkel mind megvagyunk, akkor toljuk a ketrecünket az utolsó pengék közé, azokat is úgy akasszuk meg, hogy még egy ketrec átférjen alattuk, tehát ne középre, hanem jobb vagy baloldali irányba toljuk. Most menjünk vissza a másik ketrecért, toljuk át az itteni boltív alatt, majd túloldalról a beakasztott ketrecet húzzuk át.

Egy hosszú tüzes szakasz jön, amin nem lehet csak úgy átugrani, sérülés nélkül. Hogy ne sérüljünk, ezért a ketrecet toljuk rá a tüzes részre addig, amíg a ketrec ér (nehogy tovább, mert megsérülhetünk). Ugorjunk rá a ketrecre, majd csináljunk egy nagy ugrást (folyamatosan nyomjuk az ugrás gombot) és menjünk tovább az úton. Az út végén egy zárt kaput látunk, de ott van mellette egy kar, amit húzzunk meg, majd gyorsan menjünk be a kapun, mert az időzített. Némi kocogás, és lépcsőzés után egy kisebb terembe érünk. Előttünk ott van egy súlykapcsoló, de hiába állunk rá, mert valamilyen rögzített tárgy kell. Menjünk, és keressünk. Ugorjunk be a vízbe, majd érjünk partot. Látunk két csillogó csillárt, amit használnunk kell. Látunk a falban egy koporsót, és egy reward-ot is, mind a kettő ráccsal van védve. A csillár azért kell, hogy ha az belemegy a rácsba, akkor az leesik, és megkapjuk a tárgyakat. Tegyük is meg, álljunk úgy, hogy legyünk szemben valamelyik ketreccel, majd a fejünk felett lévő csillárba csáklyázzunk bele, és kezdjük el vadul húzni a csillárt. Erre a kerítés leesik. Tegyük ezt meg a másikkal is, álljunk vele szemben, majd a fejünk felett lévő csillárba csáklyázzunk bele, és kezdjük el vadul húzni. Ekkor miénk lesz a koporsó, és a 7. Bronze Reward.

A koporsót kell a súlykapcsolóra rátenni, méghozzá úgy, hogy ússzunk el a koporsóig, majd álljunk rá. A falon látunk több fémlámpát is, ezekbe kell belecsáklyáznunk, majd húzatni magunkat a koporsóval együtt. Ha már a parton vagyunk, akkor a koporsóról szálljunk le, majd álljunk rá a súlykapcsolóra, és onnan csáklyázzunk bele a koporsóra, majd addig húzzuk magunkhoz, míg az a súlykapcsolóra nem ér. Ha megvagyunk, akkor menjünk be a most már nyitott kapun. Kis kocogás után, egy vizes terembe érünk, ahol essünk bele a vízbe. Ússzunk mélyebbre, a bejárat alá, majd vegyük fel a 8. Bronze Reward-ot.

Ezután ússzunk oda a karhoz, amit húzzunk is meg. (Ha az úszás nehézkesen menne, akkor ússzunk gyorsabban, az akciógomb nyomkodásával.) Ússzunk az így felhúzott rácshoz, majd ússzunk tovább, és másszunk fel az itteni koporsóra. Az áramlat viszi magától minket a koporsóval együtt, majd egyszer egy feljebb lévő járatot pillantunk meg, amibe ugorjunk is be.(Ha mégsem sikerülne, akkor használjuk a csáklyánkat a vaslámpához.) Megint egy vizes terembe értünk, ússzunk el középen a végéig, majd oldalt húzzuk meg a kart. A sodrás behúzza a koporsót, tehát menjünk fel a koporsóra megint, majd várjuk meg, míg a sodrás el nem visz minket. Középen, vagyis nekünk jobbra, szemben van egy reward, és felette van egy vaslámpa, amibe csáklyázzunk el, és húzassuk el magunkat, egészen a rewardig. A reward platformjára ugorjunk át, és vegyük fel a 4. Silver Reward-ot.

Menjünk vissza a koporsóra, majd teljesen húzassuk vissza magunkat a rewarddal szembeni rácsig, ahol felül út van. Ha megvan, a koporsóról ugorjunk át a fenti részre, majd ugorjunk bele a sodrásba. Ússzunk egyenesen, majd érjünk partot. Egy hatalmas nagy templom előtt találjuk magunkat, amire Lara is mondja, hogy ez briliáns. Látunk két gyertyatartó oszlopot, aminek csillog a tartós része. Mindkét gyertyatartót forgassuk el a balra, derékszögű állapotba, a csáklyánk segítségével. Ha megvan, menjünk a templom bal oldalán fel, a peremeken keresztül, amik elég jól kivehetőek. Ha fent vagyunk, ugorjunk át a templomból kiálló rúdra, majd onnan pörögjünk át a lejtőre. Csússzunk az aljáig, majd a gyertyatartóra ugorjunk át, ami elfordul a súlyunkra. A tartóról pörögjünk egyenesen, majd a levegőben lőjük ki a csáklyánkat, a fenti, alig látható nagyobb gyertyatartóra. Kezdjünk el lengeni a csáklyánk segítségével, majd a szemben lévő gyertyatartóra ugorjunk át, ami ismét elfordul a súlyunkra. Pörögjünk át a szemközti platformra, majd onnan másszunk fel a magasabban lévőre. Innen kapaszkodjunk bele a templom peremébe, majd oldalazzunk el jobbra, és ugorjunk jobbra, át a másik peremre, majd onnan át jobbra, a láncra. A láncot menjünk fel, majd ugorjunk át a templom tetejére. Kocogjunk el a tető túlsó részére, majd ott vegyük fel a 5. Silver Reward-ot.

A tető közepén található pavilon közepén ott a kötél, amire ugorjunk át, és csússzunk le rajta, ekkor beérkezünk a templom belsejébe. Videó következik: Lara megtalálja a Kerekasztal Lovagjainak a síremlékeit, amik feliratozva vannak. A terem közepén ott van Artúr Király. Nem a koporsója, hanem valamilyen sárgás anyagba van befagyasztva, éppen úgy, mint Tiwanaku néhai királynőjénél is, csak ez nem lila, hanem sárga. Artúr Király kezében ott van egy újabb karddarab, és a sírja előtt egy kőemelvény, mint Bolíviában. Na ezt kell majd felnyitnunk. Az irányítást megkapva kocogjunk el Bedwyr sírjáig, majd húzzuk el a sír törött darabját, a bejárattól jobbra, az oszlop elé, ahol egy felfüggesztett vasféleség van. Menjünk a videóban látott Artúr Király sírja elé, majd látjuk a velünk szemben, a fejünk felett lógó csillárt. Csáklyázzunk bele, és kezdjük el húzni, hogy elég sokáig lengjen, de úgy, hogy a harang kötele felé.

Ha ezzel megvagyunk, gyorsan fussunk el az oszlophoz, amihez a sírdarabot odatoltuk, majd a sírra másszunk rá, és onnan másszunk rá az oszlop tetejére. Az oszlopról ugorjunk át a vasféleség kötelére, majd maradjunk is rajta ott, míg a harang olyan magasságban nem lesz, mint ahogy a csillár leng. A lényeg az, hogy a csillár megkongassa egyszer a harangot. Ha megkondult, videó következik: Artúr Király sírjának a burkolata széttörik, majd Lara odamegy hozzá, és elveszi a holttest kezéből a karddarabot. Zip bejelenti, hogy gáz van odafent, aztán halljuk, hogy elkapják Zippet és Alistert, akik segítségért kiáltanak. Az irányítást megkapva, az előttünk lévő, a templom hatalmas ajtaja kinyílik, amin menjünk is ki.

Pár lépés után a vízből egy hatalmas hidra bukkan elő, aki természetesen az életünkre akar törni. Nagy harc lesz ez, de nem kell aggódni, egyáltalán nem lesz nehéz elintézni. Mivel semmilyen fegyver nem hat rá, ezért az eszünket kell használni a legyőzésére. Nehezíteni fogja a harcot, hogy a hidra savat is köpköd, ami vesz le az életünkből, ráadásul, ha beleesünk a vízbe, akkor is vesz az életünkből, mert kiköp minket a partra. Nos, akkor kezdődjön a leszámolás: a középső szigeten haladjunk, és szemeljünk ki magunknak egy tetszőleges, nem a hidra közelében lévő harangot, majd kezdjük el lőni. Elég a kispisztoly is, ha közel megyünk. Lövés közben forduljunk úgy, hogy pont szembe álljunk a harang melletti vaskarral. Amikor a hidra odamegy a haranghoz, és felé fordul, akkor tegyük el gyorsan a fegyverünket, majd a harang melletti vaskarba gyorsan csáklyázzunk bele, és húzzuk meg. Ekkor a haranghoz tartozó ketrec a fejére esik. Ezt csináljuk meg az összes haranggal. Az utolsónál általában a hidra bekeményít, és elkezd nagyon savasat köpködni. Védjük ugrálással, bukfencekkel ki őket, majd amikor egy kis időre lenyugodott, akkor lőjük a harangot, majd amikor felé fordult, csáklyázzunk bele a harang melletti karba, majd azt húzzuk meg gyorsan.

Ha végeztünk a hidrával, akkor "szegényke" kiterül a vízen. Nyugodtan belemehetünk most már a vízbe, és ússzunk oda hozzá, majd a testére másszunk fel úgy, hogy a mellette lévő platformra felmászunk, majd ráugrunk. Sétáljunk rajta végig, majd a végénél ugorjunk fel a peremre, onnan pedig eggyel feljebb ugorjunk, a platformra. Menjünk az adott úton, hamarosan egy szakadékhoz érünk. Menjünk a szakadék szélére, majd a felettünk lévő csillárba csáklyázzunk bele, és lengjünk át a túloldalra. Pár lépés után újabb szakadékhoz érünk, itt a rúd segítségével pörögjünk át a túloldalra. Lejtős részre érkeztünk, ugorjuk át majd a kisebb szakadékot, majd átvezető animáció következik. Szokás szerint nyomjuk meg gyorsan a képernyőn megjelenő gombokat. Ha sikerült, akkor a halottnak hitt hidra feltámadt, és megpróbálta Larát megölni, de Lara átugrott a hidra felett, csúszás közben. Gyorsan rácsáklyázott a nyitott kapura, majd a kapu alatt kilendült, és röptében szétlőtte a kaput tartó fémgyűrűt, így a kapu ráesett a hidra fejére.

Az irányítást megkapva a szemben lévő kapunak lőjük le a karikáját, ha nem menne, akkor FPS módban. Másszunk fel a kapu oldalán lévő címeren, majd oldalazzunk el a láncig, amire ugorjunk fel. Egy kicsit lengessük be, majd essünk le róla, a zárt helységben. Itt gyűjtsük be a 9. Bronze Reward-ot.

Másszunk vissza a kapu tetejére a címereken keresztül, majd fent oldalazzunk el megint a láncig, majd ugorjunk fel rá. Forduljunk meg a láncon, majd lengjünk a szemközti platformra át, ahol van egy ajtó és egy kar. Húzzuk meg a kart, erre kinyílik az ajtó, amin menjünk is ki. Ismerős helyre érkeztünk, a hosszabb tüzes rész mögé. A tűz már nem ég, de viszont a katonák lejutottak ide, öljük meg őket, majd vegyük fel a cuccaikat. (Jó móka az, ha amíg a tüzes részen állnak, a kijárat alatti kapcsolót meghúzzuk, erre a tűz meggyullad, a katonák meg odavesznek. Persze ezek után még egyszer húzzuk meg a kart, hogy sérülésmentesen átjussunk.) Menjünk tovább az úton, a pengék még mindig működnek, toljuk a ketrecet a pengék alá, ha még nem tettük volna meg. A teremben felülről is megint ránk törnek a katonák, öljük meg őket. Menjünk tovább a már bejárt úton, majd amikor a tüzes részhez érkeztünk, elég csak átugrálnunk a már nem égő részeken, ugyanis elég sok helyen kialudt a tűz. A katonákat természetesen öljük. Amikor a tüzes járat végéhez értünk, először lőjük le a lávafolyónál a katonát, majd ugorjunk a túloldalra. Menjünk tovább. Még az anno leszakadt romok közül egy katona ront ránk, szedjük le. Még ne menjünk fel a szerkezetre, mert itt vár ránk minket az aranyereklye: a római III-assal ellátott kőtömböt is toljuk be ütközésig, erre a közelünkben kinyílik egy ajtó, amin menjünk be, és szerezzük be az 1. Gold Reward-ot.

Most másszunk fel a romokra, majd onnan ugorjunk át a liftszerű szerkezetre. Nyomjuk be a közepén a gombot, erre felvisz minket automatikusan a terem tetejére a szerkezet. Lőjük le a párkányról lövöldöző katonát, majd csáklyázzunk bele a fenti rom melletti koporsóba, és kezdjük el a szerkezetet húzni. Amikor olyan távban vagyunk már, ugorjunk át a romra, majd onnan menjünk a már bejárt úton. A járatban sok lesz a katona, és itt már kutyákkal is támadnak minket. Öljünk meg mindenkit, a kutyákat ajánlott ugrálva lőni. Amikor már a lépcsőn megyünk fel a raktárházba, előtte a pajzsos katonákat vagy Bullett Time módszerrel, vagy ügyesen kifürkészve, a hátuk mögé menve lőjük le őket, esetleg ha van nálunk gránát, akkor dobjuk oda hozzájuk, de félő, hogy elszaladnak előle. A lépcsőn felmenve már csak két katona fog ránk támadni, ezeket szedjük le, majd videó következik: Az utcán egy katona tartja sakkban Zippet és Alistert, majd a katona lövöldözéseket hall. Felnyitja a raktár bejáratát, erre Lara lecsap a katonára. Alister és Zip tehát ismét megmenekült, és a karddarab is megvan, ezt követően mindhárman a Croft rezidenciára autóznak és motoroznak vissza.

Tippek:

-         Time Trialban ne gyűjtögessünk rewardokat

-         Time Trialban a pengés résznél menjünk csak egy ládával, de rögtön a tüzes részhez, mert nem kell nekünk reward.

-         A hidrás harcnál ne njünk a jobb vagy baloldali templom előtti partra, mert csak ott támad igazán a rohadék…

Ha Time Trial módban végigvitted a pályát, akkor a következő dolgok elérhetőek lesznek az extrák menüpontban:

- Special - Bulletproof

- Outfit - Goth

Ha minden reward-ot beszereztünk a pályán, akkor az alábbi extrákat nyithatjuk meg:

- Cinematics - 5új

- Location Concepts - England

- Object Models - England

-         Outfits - Biker; Biker, Red Jacket; Biker, No Jacket; Special Forces, Urban

Forrás: tombraiders.hu

 
~Legend box~
 
~Extrák~
 
~Végigjátszások~
 
~Jó böngészést kívánok neked!~
 
~Linkek~
 
~További Tomb Raider játékok~
 
 
 
 
Ikoncserék
 
 
 
 
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!