Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lara Croft Tomb Raider: Legend
~Menü~
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Kalandorszámláló~
Indulás: 2006-10-27
 
~Kazahsztán~

5. pálya: Kazahsztán - Project Carbonek (Szénterv)

Gold Rewards: 1

Silver Rewards: 3

Bronze Rewards: 5

Kazahsztánban vagyunk már, a hegyek között rejtőző katonai bázis felett, jó magasan. Zip elmeséli Larának, hogy 1950-ben a közelben egy bázison bizonyos Carbonek fedőnevű kutatás folyt,  ahol a karddarabot próbálták megfejteni, de valami baleset történt, és a bázis már csak a feledés homályába fulladt. Lara szétnéz a távcsövével, majd meglátja, hogy a kazahsztáni katonák Amanda emberei ellen harcolnak. Zip azt tanácsolja, hogy várja meg, míg vége lesz a harcnak, majd lopózzon be a bázisra. Természetesen Hősnőnk nem tesz eleget a tanácsnak, már indul is lefelé.

Az irányítást megkapva, ugorjunk le a peremről, majd rövid idő után mondja Zip, hogy "Most, Lara"ekkor nyomjuk meg az adott gombot, amit a képernyőn látunk, erre Lara ejtőernyője kinyílik. Amikor földet értünk, velünk szemben lesz egy gépfegyver. Használjuk is, és lőjük le a katonákat vele. Amelyik hordónak a közelében van egy vagy több katona, azokba lőjünk bele. Ajánlott az épületben lévő katonákkal kezdeni az irtást, mert Ők bizony elég jól céloznak. Ha mindenkit megöltünk, akkor hagyjuk a gépfegyvert, és egyel magasabbra menjünk, a tetőn. Fussunk neki a zászlósrúdnak a kiálló rúdjára, majd onnan menjünk át a másik épület tetejére, majd a tetőn lesz egy faláda, azt lőjük szét, és vegyük fel az 1. Bronze Reward-ot.

Sajnos megint katonák fognak ránk támadni, lőjük le őket, majd a pusztításból ránk hagyott fegyvereket, életcsomagokat, gránátok vegyük fel. Ha mindenkit megöltünk, akkor menjünk be abba az épületbe, ahonnan jött pár katona ki. (Amelyik tetőre érkeztünk, vele szemben) Az épületben menjünk hátra a szekrényekhez, a kis fülkébe, majd a polc alatt rejtőző 2. Bronze Reward-ot vegyük fel.

Most már mehetünk vissza az épület nagyobbik részébe, majd ott másszunk fel a létrán. A tetőn kerüljük meg a szellőzőket, és hamarosan látunk egy őrt a őrtoronyban. Lőjük le, majd ugorjunk át az őrtoronyba. Észrevesznek minket a katonák, tehát a toronyról jöjjünk le vagy a feszített kötélen, vagy a deszkán csússzunk le. Mindenkit öljünk meg, akár használhatjuk is a géppuskát, ami a kerítéssel szemben van. Ha megöltük mindegyiket, vegyük fel a ránk hagyott holmijukat. Itt lent van egy kerítéssel elzárt adótorony. Ide be kell jutnunk, a rewardért. Kétféleképpen is bemehetünk: vagy a kerítést elzáró ládákat szétlőjük, vagy felrobbantjuk, vagy a hordót messzebbről szétlőjük, erre a kerítés nagyobb darabja szétrepül. Akárhogy jártunk el, menjünk be, majd a kis faládát lőjük szét, amiben ott lapul az 1. Silver Reward.

Most menjünk ki, majd keressük meg a zöld kereszttel ellátott egészségügyi-s kis épületet, majd menjünk be az ajtaján. Videó következik, amiben egy Amanda féle katona tartja sakkban a két kazahsztáni katonát. Lara leszedi Amanda emberét, majd Lara egyezkedni próbál a katonákkal, hisz úgyis egy az ellenségük, és megmentette az életüket. A két katona oroszul vitázni kezd azon, hogy megadják-e Larának a helyes kódot a kapuhoz, mert ha nem segítenek, akkor talán a rossz kód beütés következménye az, hogy riadóztatják a központot, és talán befut a felmentő sereg. Végül megadják a jó kódot Larának, erre Lara megköszöni oroszul.(ha-ha-ha, tehát lebuktak az oroszok, mert Lara értett mindent..) Menjünk ki az ajtón, majd fussunk a géppuskához, mert jönnek megint a katonák. A géppuskával most már tudunk kezdeni valamit, mert pont szemből jönnek az ellenségek (kivéve 1-2, őket lőjük le simán). A harc után vegyük fel a dolgaikat, majd menjünk a kódzáras kapuhoz. Amikor benyitottunk, látjuk, hogy 1-2 katona gurítja felénk a robbanós hordókat. Nagyon hamar túljárhatunk az eszükön: Amikor egy újabb adag hordósorozatot próbálnak legurítani, addig lőjük meg akármelyik hordót, erre az egész hordó felrobban, a katonákkal együtt. Most már felmehetünk a dombon, majd a rádióközpont ajtaján menjünk be. Kocogjunk előre, majd videó következik: Lara a számítógépben kutakodik, hátha valami információhoz jut. Közben Zippel beszél, majd nemsokára Lara kideríti, hogy hol van a keresett kutatóbázis. Egy katonai vasútvonal vezet el odáig, ami a korábban már lezárt kaputól indul el. A gépből az is kiderül, hogy Amanda emberei erre már mind rájöttek, és éppen indulnak a vonattal, a kaputól. Lara ekkor felnéz az épület létrájára, amin majd fel kellesz másznunk, a sokkal rövidebb útvonalhoz. Zip pont mondja, hogy sietnünk kell, hogy elérjük a vonatot...

Másszunk fel a videóban már látott létrán. A tetőn látjuk a kihajtott ablakot, erre menjünk rá, majd onnan ugorjunk át a másik torony létrájára, nekifutásból. Másszunk fel, majd az onnan induló drótkötélre ugorjunk fel, és csússzunk le. Most visszaértünk a játék elején lévő épületnek a tetejére, innen jöjjünk is le, majd öljük meg a katonákat, akik a vonat kapuja előtt vannak. (Nem fontos őket megölni, de akkor ügyesen ugrálgassunk el a golyójuk elől. Ha már mutatja a kamera, hogy kinyílt a vonat kapuja, akkor fussunk el a motorig, majd pattanjunk fel rá.) Ha akarjuk, felvehetjük a cuccaikat, de nem nagyon érdemes, mert sietnünk kell. Hamarosan mutatja a kamera, hogy a vonat elindult. Mi menjünk gyorsan a sínen lévő motorhoz, majd pattanjunk fel rá, és menjünk az adott úton.

Megint motoros "mini-játék"következik, az ellenségeket ugyanúgy öljük, mint ahogy Peruban. Nem sok az újdonság Peru és Kazahsztán között, csak annyi, hogy itt vannak Jeep-ek is, nem csak motorok...

Folyamatosan nyomjuk neki a gázt, mert ha lekéssük a vonatot, akkor a Cheakpoint-tól kezdhetjük megint a motorozást. Nagyon ajánlott Time Trial módban az, hogy folyamatosan lőjünk minden ellenséget, és padlógázzal menjünk, mert rájöttünk, hogy nem időre megy, hanem addig, amíg az ellenségeket megöljük...

Ha már a pálya utolsó Cheakpoint-jánál járunk, akkor egyáltalán ne álljunk meg, mert a pálya végén fel kellesz majd ugratni a vonatra. És ha megállunk, vagy időzünk, akkor nem a jó részére tudunk csak átugratni a vonatnak, ahonnan aztán tényleg hamar meghalhatunk.

Ha már a vonaton vagyunk, folyamatosan menjünk előre a motorral. A vonat elején egy videó lesz: Lara felmászik egy létrán a mozdony tetejére, majd egy katona az ablakból elkezd ránk lövöldözni. A síneken valaki otthagyott egy hatalmas üzemanyagtartályt, amibe a vonat belemegy. Nagy robbanás lesz, majd elkezd a mozdony, és a katona is égni. Lara kabátjába is belekap a tűz, erre Hősnőnk leveti magáról. A vonat bemegy az alagútba...

Megint átvezető animáció jön, nyomkodjuk meg megint hamar a képernyőn felbukkanó gombokat: Lara lehajol pár állványnál, majd egy betoncső van az útban, ezt Lara lelövi. A vonat majdnem belemegy a falba, de Lara előtte gyorsan megcsáklyázza az egyik fémoszlopot.

Az irányítást megkapva a velünk szemben lévő darura lőjük ki a csáklyánkat, majd húzzuk magunkhoz. A kötélre ugorjunk át gyorsan, majd várjuk meg, míg a daru magától vissza nem megy az eredeti állapotába. Most lengjünk át a szemben lévő platformra. Másszunk fel a létrán, utána ugorjunk jobbra, át a táblára, majd onnan oldalazzunk el balra, és ugorjunk át a szemben lévő vízszintes csőre. A csőről ugorjunk át a túlsó platformra. Másszunk le az állványról, majd lőjük szét a ládákat, mert az egyikben a 3. Bronze Reward van.

Most másszunk vissza a platformra, majd lőjük bele a daruba a csáklyánkat, majd húzzuk magunkhoz. Akasszuk le a csáklyánkat, majd gyorsan ugorjunk át a daru kötelére. Várjuk meg, míg a daru vissza nem megy az eredeti állapotába. Lengjünk át a szemközti platformra. (Ha netán a kötélen lent lennénk, akkor másszunk gyorsan feljebb, nehogy a tűz sebet ejtsen rajtunk.) Lőjük le a szemben lévő ventillátornak az egyik propellerét. Ha megvagyunk, nekifutásból ugorjunk át a ventilátor alatti peremre, majd onnan ugorjunk az egyel feljebb lévő peremre. Menjünk be a szellőzőjáratba. Csússzunk le az első úton, és szikrázó, szétszakadt kábeleket látunk. Ezeket ugorjuk át, baloldalon. (Ha hosszan nyomjuk az ugrás gombot, akkor nagyobbat ugrik Lara.) A következő, magasabban szikrázó kábelköteg alatt guggolva menjünk át. (Time Trial módban minden fent lévő kábelkötegen inkább bukfencezzünk át.) A folyosó végén ott egy fagyhalállal meghalt hulla, Lara szerint tudós volt, és az 1950-es években fagyhatott halálra. Ha a hulla mellett felvesszük a jegyzeteket, Lara csak az információkat szedi ki belőle: A kísérlet tehát tragédiába fulladt, és a KGB lezárta az egész komplexumot, a fickó a szellőzőjáratokon próbált megszökni, nem sok sikerrel. Menjünk tovább balra, majd nekifutásból ugorjunk át a rúdra, majd onnan ugorjunk át a kötélre. A kötélen menjünk lejjebb(nagyobb lesz a lendület), majd úgy lengjünk a velünk szemben lévő továbbvezető útra. (Ha esetleg leesnénk, akkor visszatudunk menni úgy, hogy a ládára felugrunk, majd onnan a peremeken feljebb megyünk.) A túloldalon megint lejtős út következik, amin megint szikrázó vezetékek vannak. Csússzunk tehát le, majd a megfelelő pillanatokban ugorjuk át a vezetékeket. Újabb folyosóra érkeztünk, amin menjünk balra. Újabb csúszós úton találjuk magunkat, amiben ismételten szikrázó vezetékek vannak, amiket rendszerint ugorjunk át. Az út végén egy ventillátorral találkozunk, amit szét kell lőni a megfelelő pillanatban, majd csússzunk le megint az úton, és ugorjuk át a megint megjelenő szikrázó kábeleket. A következő folyosón megint ugorjuk át a szikrázó kábeleket hosszabb ugrással, majd a magasabban lévő vezetékeken megint guggolva menjünk át, majd a következő teremnek a rúdjára ugorjunk át. A rúdról egyelőre ereszkedjünk le, majd lent lőjük szét a faládát, és vegyük fel a benne rejlő 4. Bronze Reward-ot.

Másszunk a rúdra vissza, a láda segítségével. A rúdról ugorjunk, majd a levegőben lőjük ki a csáklyánkat, és lengjünk el vele a továbbvezető úthoz. Megint csúszós út következik, a végén egy ventilátorral. Természetesen lőjük ki a ventillátort. Kijutottunk a szellőzőjáratból, egy teremben találjuk magunkat. Zip szerint Amanda csak a vészvilágítást kapcsolta be, ránk vár a feladat, hogy bekapcsoljuk a főgenerátort. Menjünk jobbra, majd ugorjunk fel a légkondicionálóra. Innen menjünk egyel feljebb, a felettünk lévő légkondicionálóra, majd oldalazzunk el balra, kapaszkodjunk fel az állványra, a csáklyánkat lőjük ki a magasban látható hálós ajtó csillogó zárszerkezetére, és rántsuk meg a kötelet, így nyissuk ki az ajtót. Nekifutásból ugorjunk be az ajtó mögé, lőjük szét a ládát, vegyük fel az így előkerülő 2. Silver Reward-ot, majd ereszkedjünk vissza a terembe.

Ugorjunk fel a terem középső részén lévő kocka alakú szerkezetre, majd onnan ugorjunk átlósan a legközelebbi magasabban lévő légkondicionálóra. Oldalazzunk jobbra, majd ugorjunk tovább jobbra, a magasban lévő állványra. Az állványról ugorjunk át a következő állványra nekifutásból, majd menjünk el rajta jobbra. Látunk egy hordót jobbra, amiről egy kötél lóg le. Ugorjunk át a kötélre nekifutásból, ami Lara súlya hatására valamilyen zöld üzemanyaggal töltődik meg a generátor. Lara irányítását megkapva, a generátor közepén látunk egy csillogó csapszeget, amibe csáklyázzunk bele, és kezdjük el húzni. Erre beindul a főgenerátor, és világosság lesz. Mutatja a kamera, hogy az ajtón lévő égő pirosról zöldre vált. Menjünk tehát az ajtóhoz, és menjünk be rajta. Egy olyan folyosóra értünk, ahol a falon futó csövekből zöldes gázféle tőr ki, ami mellesleg mérgező hatású. Ugorjunk fel a szemben lévő platformra, majd a szemben lévő rúdra nekifutásból ugorjunk át. Arról pedig középre kapaszkodás és pörgés után a kötélre, amiről kilengés után a sarokban lévő platformra ugorjunk le. Ugorjunk a következő platformra, arról fel a magasban lévőre, majd figyeljünk meg oldalt a vastagabb kábelt, amin durva szikrák vándorolnak szabályos időközönként.

Amikor elindul és tisztes távolságba ér a szikra, akkor ugorjunk fel a kábelre, és gyorsítva kapaszkodjunk (az akciógombot folyamatosan nyomkodjuk) át balra ütközésig, majd ugorjunk hátrafelé. Nem baj, ha nem látjuk a célt pontosan, elég széles perembe kapaszkodjunk így bele, amin oldalazzunk el jobbra, a sarkon át, majd ismét ugorjunk hátra egy alacsonyabban lévő platformra. Innen a hosszan futó rúdra ugorjunk fel középen, ezen is szikrák keletkeznek szabályosan, tehát megint jól időzítve ugorjunk, és gyorsítva kapaszkodjunk végig rajta. (az akciógomb folyamatos nyomkodásával) Essünk le a platformra, onnan pedig az ajtó elé, amin menjünk is be.

Larát itt egy nagy meglepetés éri, hiszen meglátja Amandát, aki éppen valami szerkezetet szerelget. Lara kérdéseket tesz fel neki, de csak annyit árul el, hogy tényleg ott volt Bolíviában, tehát Lara Őt látta. Amanda Larát hibáztatja a történtekért, mert szerinte Lara cserbenhagyta Őt. Hősnőnk őszintén sajnálja a történteket, és győzködi Amandát, hogy ha tudott volna, segített volna. Mindent megpróbált, de hiába. Amanda beköpi, hogy túltette már magát az eseten, csak az lepte meg, hogy Lara nem ment vissza a holttestéért. Amanda elmegy, és megparancsolja a katonáinak, hogy ne engedjék Hősnőnket tovább. Az egyik katona egy gránátot dob a hídra, Lara csak centikkel úszta meg a robbanást. Az irányítást megkapva, a hídon csússzunk le, és lőjük le a lent lévő katonákat. Amelyik katona pajzzsal van, azt vagy Bullett Time-mal, vagy pedig gyorsan menjünk a háta mögé, és úgy lőjük le. Vagy akár gránátot is dobhatunk hozzá, de sajnos félő, hogy elfutnak előle… Ha végeztünk a fickókkal, akkor az áramgömbös torony jobb oldalánál vegyük fel az 5. Bronze Reward-ot.

Most másszunk fel az alsó függőleges rúdon, amin kóbor szikra cikázik, majd úgy időzítsünk, hogy az áram ne érjen el minket, majd a megfelelő magasságban a toronynak fordítsunk hátat, és az azon látható platformra ugorjunk át. A platformról másszunk fel a magasban lévő platformra, majd onnan ugorjunk át a vízszintes rúdra, onnan meg a lelógó kötélre. A kötélen oldalazzunk el balrább, majd lengjünk át a következő függőleges rúdra. Másszunk fel az oszlop tetejére, úgy forduljunk, hogy a következő rúd felé nézzen a hátunk, és természetesen akkor ugorjunk át, amikor a szikrázó áram éppen elhaladt. Ezt követően másszunk az aktuális rúdon is feljebb, és ismételjük meg a műveletet, még időben fordítsunk hátat a következő rúdnak, és akkor ugorjunk át, amikor az áram azon a rúdon van már, ezen a rúdon még nem veszélyeztet minket, aztán pedig ugorjunk tovább a biztonságos platformra.  Megint egy halálra fagyott tudós hulláját találjuk meg, mellette pedig egy életcsomagot. A csomag mellett találunk még egy üzenetet is, ami azt írja, hogy a Tesla Torony által termelt energiát a szovjetek belevezették a titokzatos tárgyba, és akkor következett be a titokzatos tragédia, egy hatalmas kisülés. A KGB akkor a Tesla Torony magját eltávolította, a tudósok egy részét evakuálta, a többieket pedig hátrahagyta meghalni, és a bázist lezárta. Jobbra találunk egy ráccsal elzárt hordót, és egy reward-ot. Van egy ajtó a rácson, azon is van egy kisebb rész. Ha nem megy simán, akkor FPS módban a kisebb részen célozzunk be, majd lőjünk bele a hordóba. Ekkor a hordó kiviszi az ajtót, és mi betudunk menni, a 3. Silver Reward-ért.

Most már mehetünk a továbbvezető úton, a hulla mellett, a sín mentén. Menjünk végig a folyosón, majd a második kanyar után ismét mérgezőgázos rész jön. Ugorjunk fel a platformra. Majd nekifutásból ugorjunk neki a rúdnak, majd onnan át a következő platformra. Innen ugorjunk neki a rúdnak, majd pörögjünk be a terembe. Öljük meg a katonákat, majd vegyük fel a ránk hagyott dolgaikat. Lőjük ki a magasban lévő irányító központban a hordót. Látjuk a teremben a tologatható „magot”. Toljuk el egészen az első akadályig, majd másszunk fel rá, és ugorjunk át a szemben lévő csonka létrára. A létráról ugorjunk jobbra, át a platformra. Amanda nagy meglepetésünkre a headseten keresztül bekapcsolódik a beszélgetésünkbe. Kiderül, hogy Amanda minden egyes lépésünkről tudott, ugyanis Lara házából hozta el a headsetet. Amanda feltesz egy találós kérdést Larának, hogy a szovjetek miért Carboneknek nevezték el a kutatási projektjüket, Lara persze tudja a választ: ez volt annak a kastélynak a neve, ahol Lancelot a Szent Grált kereste. Ez egyébként már nem az első utalás Artúr Király legendájára. Amanda figyelmezteti Larát, hogy legyen óvatos, mert az oroszok aktiváltak a karddarabban valamit a Tesla Torony energiájával. Lara ebből kikövetkezteti, hogy Amanda sem tud emiatt valahogy a karddarabhoz férkőzni, ezért vette rá Larát, hogy szerezze meg helyette.

Hősnőnk kicsit felcukkolja még Amandát azzal, hogy nem ment neki anno az orosz nyelv elsajátítása. Amanda bedühödik, és kilép a kapcsolatból. A beszélgetés után a platformról ugorjunk át a közelben lévő rúdra, majd onnan pörögjünk tovább, a platformra. Nekifutásból ugorjunk rá a kötélre, onnan pedig lengjünk a plafonról lelógó állvány peremére. Oldalazzunk el a túlsó oldalra, majd onnan ugorjunk hátra, át a rúdra. A rúdról át a platformra. Innen átlósan ugorjunk át a létrára, majd onnan ugorjunk jobbra, a platformra. Innen nekifutásból ugorjunk át a kötélre, majd onnan lengjünk a szemközti irányító központba. Itt találunk egy újabb fagyott tudóst, ami mellett van egy életcsomag, és megint van egy levél. A levélből megtudjuk, hogy a misztikus tárgy a Tesla Torony energiáját mássá, valamiféle pusztító erővé változtatta, legalább egy tucat tudós meghalt akkor, ezért a tudósok nem akarták megismételni a kísérletet, de a KGB erre kényszerítette őket, és elszabadult a pokol.

Húzzuk meg a vörös kart, erre a kép gömbök elkezdenek szikrázni/villámokat szórni. A gömb elkezdi feltölteni a magot, erre nagy lesz a feszültség, és minden tereptárgyat, ami a közelében van, eltaszít magától. Az irányító központból menjünk ki az ajtón, majd menjünk a csonka létrán le. Másszunk le a létrán, majd essünk le a talajra. Most már a magot nem foghatjuk meg, viszont tudjuk a csáklyánkkal húzni. Tegyük is meg: kezdjük el húzni a magot, a megfelelő távból. Ahogy húzzuk, látjuk, hogy mindig eltaszítja az útban lévő tárgyakat. Nos, a gömböt húzzuk egészen az ajtóig. Ha elhúztuk, akkor magától kinyitja a mag az ajtót. Az ismert úton menjünk vissza, vigyázzunk a gázzal, és a szikrázó szerkezetekkel. Amikor már túlértünk a gázos részen, látjuk, hogy a plafonról lelógó fémvezetékeket aktiválta a mag. Hát, most ki kellesz jutnunk innen. A csáklyánk segítségével tudjuk őket rángatni, mert ha elmozdul a helyéről, akkor nem fog érintkezni a mellette lévő fémvezetékkel. Tegyük is így, csáklyázzunk bele a kettő közül valamelyikbe. Ha mégsem lenne jó, akkor a másikat is cibáljuk meg. Ha megvagyunk, jöhet a következő, és így tovább… Menjünk a Tesla Toronyhoz. Látjuk előtte, hogy a mag a Torony elé érkezett.

A Torony baloldalához menjünk, majd csáklyázzunk bele az ajtajába, és kezdjük el magunk felé húzni. Kis idő után a mag magától betolódik a Tesla Torony belsejébe, erre minden közelben lévő tárgy elrepül, és az ajtó meghibásodik, ki-be tolódik. Menjünk is be az ajtón, de vigyázzunk, nehogy ránk csukódjon. Menjünk egy kicsit beljebb, és ismét videó következik: Lara talál az asztalon egy pajzsot, amit elkezd megvizsgálni. Lara szerint ez a pajzs még a 10-edik vagy 11-edik századból származik, és Lancelot címere áll rajta. Lara úgy sejti, hogy ez a pajzs a karddarabbal együtt kerülhetett elő, egy ásatáson. Hősnőnk megvizsgálja a pajzs másik oldalát, amin egy térkép található. Az irányítást megkapva látunk még egy megfagyott tudóst egy életcsomag és levél társaságában. A levél szerint a karddarabbal együtt néhány szerintük nem annyira értékes leletet találtak az oroszok. Ha végeztünk, az újabb ajtón menjünk ki, és megint vigyázzunk vele. Visszaértünk a már megszokott terembe, ahonnan jöttünk. Mivel a Tesla Torony minden áramos dolgot megbabrált, ezt a Tesla Tekercsgépágyút feltöltötte árammal, tehát most már használhatjuk. A túloldalon, ahol még Amanda kiment, három katona fog ránk lőni. Mivel elég nehéz őket lelőni, mert védőpajzs van náluk, ezért hagyjuk őket egy ideig. Menjünk a Tesla Tekercságyúhoz, és üljünk bele. Használni nagyon egyszerű: Lara iránygombjaival tudjuk mozgatni, valamint tudunk vele lőni, és tárgyakat vonzani, ahogy azt a játék ki is írja. Látjuk az ágyúból a Tesla Toronnyal majdnem szemben lévő vasállványt. Ezt kell vonzani, a felfüggesztési útvonalán. Egészen vonzzuk odáig, amíg a leszakadt híd helyéhez nem ér. Tehát úgy, hogy a mi és a katonák közötti szakadék között legyen. Ha megtettük, akkor pattanjunk ki a gépezetből, és nekifutásból ugorjunk át a vasállványra, majd onnan át a platformra, ahol a katonák vannak.

Öljük meg őket, és vegyük fel a ránk hagyott dolgaikat. Ha kell nekünk az aranyereklye, akkor mindenféleképpen maradjunk itt a csarnokban, és még ne menjünk be az ajtón. Üljünk vissza a Tesla Tekercságyúba, majd húzzuk ki a legközelebbi saroknál, jobbra, a falban sorakozó összes fémkockát, majd a jobb szélre kilökdösött, majd a felfüggesztett vasállványt kezdjük el megsorozni a gépágyúval (kb. ötször vagy hatszor lőjünk bele) hogy az túlsó és jobboldali irányba lendüljön. Ekkor a vasállványt tartó csiga úgy a harmadáig feljut a görbe sín oldali magasabb részére, nekünk pedig nagyon-nagyon gyorsan be kell céloznunk a csigát felülről, 5-6 alkalommal. Ezt követően szükségünk lesz a nagy ládákra, a legegyszerűbb, ha a közelben, a kicsit magasabb platformon lévő nagy ládát használjuk, ha még az eredeti helyén van. Ha nem, az ágyúval tudunk ládákat szerezni, lényeg, hogy kettő egymás tetején legyen, mert ezekről kell felkapaszkodni a fali résbe. Szálljunk ki a Tekercságyúból, majd toljuk ládát a platform bal végére. Átlósan ugorjunk a falból kihúzott kockák irányába, ekkor Lara megkapaszkodik a peremen. Ha felkapaszkodtunk, akkor menjünk kicsit balra, és sima ugrással ugorjunk feljebb, egy lentről alig észrevehető peremre, amin kapaszkodjunk végig balra a sarkon át, és az út végén ereszkedjünk le az ottani kis fémplatformra. Innen óvatosan, nekifutásból ugorjunk át a sínen lévő vasállványra, arról pedig ugorjunk fel a rögzített fémplatformra. Ha jobbra fordulunk, akkor egy trapézt és falban egy aranyereklyét rejtő kis üreget találunk. Ugorjunk nekifutásból át trapézra, majd onnan pörgés után át az üregbe. Vegyük fel az 1. Gold Reward-ot.

Ugorjunk vissza a trapézra, pörgés után át a platformra, onnan le a mozgatható vasállványra, majd ugorjunk a kijárat előtti platformra. Menjünk ki az ajtón. Megint mérgezőgázos folyosóra értünk. Ugorjunk a felettünk lévő sínen lévő vasállványra, majd amikor már rajta vagyunk, lőjük szét az előttünk utunkban lévő csillogó csövet (ha nem menne simán, FPS módban csináljuk). Most lőjük ki a csáklyánkat a  falból kiálló csillogó korongra, majd kezdjük el magunkat húzni. Az út végén a saroknál, ugorjunk át a következő ilyen vasállványra. Keressük itt is a falon lévő csillogó korongot, majd ebbe is csáklyázzunk bele, és kezdjük el magunkat húzni. Gyorsan a csáklyánkat tapasszuk le a korongról, mert a velünk szemben lévő szikrázó vasállvány alatt át kell mennünk lehajolva. A következő sarkon ismét ugorjunk át egy vasállványra, majd az utunkban lévő csillogó csövet lőjük ki. Lőjük bele a csáklyánkat a falon lévő korongba, majd ismételten kezdjük el magunkat húzni. Amíg a vasállványunk magától megy (mert gyorsan ki kell akasztanunk a csáklyánkat a korongból) addig az előttünk lévő szikrázó vasrudat át kell ugornunk. Ha átjutottunk, ugorjunk le a vasállványról, majd menjünk jobbra, be az ajtón.

Lara besétál egy nagy csarnokba, és észreveszi Amandát, amint az irányító központban teszi-veszi dolgát. Hősnőnk még mindig békülni próbál, de Amanda hajthatatlan. Elmeséli, hogy a nyakában lógó fekete koponyás medál mentette meg az életét. Lara kissé meghökken, nem bírja megérteni, hogy Amanda hogy működhet együtt egy démonnal, aki szinte mindenkit megölt a bányában anno. Amanda ráereszti Larára a démont, ezzel az irányítást is megkapjuk.

Mivel nem lehet ezt a rohadékot megölni, csak elmenekülni egyelőre előre. Túl kell járnunk az eszén, és megszökni előle, a karddarabbal együtt. Nos, akkor tegyük a következőt: (mindenekelőtt vigyázzunk vele, mindig ugrálgassunk a talajon található tűzgolyók elől.) Látjuk a teremben a 4 kapcsolót, a falakon. Mind a négyet húzzuk meg, majd üljünk bele a Tesla Tekercságyúba. Mivel a szörnyet megölni nem lehet, csak maximum egy kis időre (úgy 8 másodpercre) inaktívvá tenni, ahhoz szálljunk be a gépbe, majd kezdjük el terelni a vonzás gombbal bele valamelyik két villámló gömb közé, és lőjük bele.

Most nagyon gyorsan kell cselekednünk, mielőtt felébredne a szörnyi. A terem tetején látjuk a 4 energiagömböt, amikbe a gépágyúval lőjünk bele, legalább háromszor, vagy négyszer, hogy sokáig libbenjenek. Ezeket elég gyorsan kell megcsinálnunk egymás után, mert ha már egy gömb kilibben, akkor nem lesz energiafalunk. Ha megcsináltuk, akkor egy energiafal lesz,(csak pár másodpercig, tehát sietnünk kell) és a gépágyú felett lévő karddarab védője inaktív lesz. Gyorsan szálljunk ki a Tekercságyúból, majd az ágyú feletti karddarabba csáklyázzunk bele, és rántsuk magunkhoz. (Ha nem sikerülne, akkor kezdhetjük elölről.)

Lara sikeresen megkaparintja a karddarabot, de ekkor Amanda a démonjával együtt elmenekül. A padló üvege széttörik, amibe Lara bemászik, és az ott található alagútba bekúszik, és csak megy, és megy, mivel az alagút elég hosszú. Közben Alistert megkérdi, hogy jutott-e már valamire a pajzson lévő térképpel. Alister mondja, hogy az út Cornwallba vezet, Lara pedig egy vicces megjegyzést tesz erre, hogy a kazahsztáni bázisról induló kürtő vezet az angliai Cornwall megyébe. Fel is ajánlja, hogy versenyezzenek, ki ér oda hamarabb.

Tippek:

-         Ne gyűjtögessünk Time Trial módban rewardokat

-         A motorozásnál vigyázzunk minden fával, sziklával, akadállyal!

-         Time Trial módban egyáltalán ne foglalkozzunk a szörnnyel a pálya végén, helyette inkább csináljuk csak a feladatot!

Ha Time Trial módban végigvitted a pályát, akkor a következő dolgok elérhetőek lesznek az extrák menüpontban:

-Outfit - Amanda, Winter

Ha minden reward-ot beszereztünk a pályán, akkor az alábbi extrákat nyithatjuk meg:
-
Cinematics - 11 új

-Location Concepts - Kazahstan

-Object Models - Kazahstan

-Outfits - Winter; Winter, No Coat; Winter, Orange No Coat; Special Forces

Forrás: tombraiders.hu

 
~Legend box~
 
~Extrák~
 
~Végigjátszások~
 
~Jó böngészést kívánok neked!~
 
~Linkek~
 
~További Tomb Raider játékok~
 
 
 
 
Ikoncserék
 
 
 
 
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!