Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lara Croft Tomb Raider: Legend
~Menü~
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Kalandorszámláló~
Indulás: 2006-10-27
 
~Peru~

 2. pálya: Peru - Return to Paraiso (Visszatérés Paraisoba)

Gold Rewards: 1

Silver Rewards: 2

Bronze Rewards: 8

Lara hazatér a Croft Manorba. Első útja Ziphez vezet.

- OK, ki volt az? - kérdi Lara.

-Hallottál az amerikai Rutlandokról, igaz? Ő volt a szenátor kisebbik fia, James Rutland. A West Pointon tanult, aztán ... ennyit tudunk arról mivel foglalkozik. - mondja Zip.

- Kersd vissza a felvételt! - kéri Lara Zipet.

- Isten hozta itthon, Lady Croft! Ki- vagy bepakolni kell a kézipoggyászát? - kérdi Winston szolgálatkészen.

- Winston, nézd meg ezt. Majdnem azonos, csak más az elrendezése. - mutatja Lara a tiwanakui rúnákról készitett felvételt a monitoron.

- Mivel azonos? - kérdi a most betoppanó Alister.

- Valamivel, amit nagyon régen láttam Nepálban. Mérföldekre bármilyen preinka kultúrától.

- És úgy hiszi, ez a kard egy darabja. - kérdi Winston a képernyőre bökve.

- Milyen kardé? - kérdi Alister.

- Valószinűbb, hogy egy másik ugyan abból a fajtából. Zip, te próbálj meg mindent kideriteni amit csak lehet erről a Rutlandról. Leginkább azt, hogy hol lehet most. - adja ki az utasitást Lara.

- Próbáld Perut. Beszélt Paraisoról. - javasolja Zip.

- Utalt arra, hogy ott meg lehet tudni valamit a tárgyról. - helyesel Lara.

- Azt mondta voltál Paraisoban. Mi történt ott? És ki Amanda? - dőlnek a kérdések Alisterből.

- Alister, nézd át ezeket a képeket, meglátjuk mire jutsz! Zip, hivd fel Anaya-át, tudd meg hogy tud-e velem találkozni Paraisoban szombat reggel.

Peruban vagyunk már, egy koszos kis faluban, Paraísoban. A helyszín a westernfilmekre emlékeztet. Amint Lara feltűnik, a helyi lakosok beszaladnak a házakba.

- Úgy tűnik nem nagyon rajonganak itt a látogatókért manapság. - jegyzi meg Lara.

- Hé, te jöttél fegyverrel. - emlékezteti Zip.

- Nem hibáztathatsz azért, mert értek a kiegészitőkhöz. - viccelődik Lara. - Van valami hir Anaya-ról?

- Azt mondta a szobornál találkozik veled, a piactéren.

- Legalább négyszemközt beszélhetünk. - utal Lara a házakba húzódó lakosokra.

Amint megkaptuk az irányítást, rögtön forduljunk jobbra, befelé a kis sikátorban. Menjünk balra, velünk szemben pedig nemsokára egy kis betonláda lesz, ugorjunk fel rá, így feljutunk a háztetőre. Látjuk a póznán, hogy a lámpa védője vasból van, így a csáklyánkat ki tudjuk rá lőni. Tegyük is meg, és a szemközti háztetőre lengünk át. A háztetőről ugorjunk le a kis helységbe, majd vegyük fel az 1. Bronze Reward-ot.

Hogy ki tudjunk menni a helyiségből, toljuk a ládát a kerítés elé, és ugorjunk ki. Látjuk a rongybabát, és a focilabdát. A rongybaba hasznos dolog, gyakorolhatjuk rajta az ütéseket, rúgásokat, mozgáskombinációkat, stb... A labdával is el lehet szórakozni, ha berúgjuk a kapuba (két kerítés közé, ahol fel van téve egy transzparens, hogy gol!) a nem létező közönség felkiált, hogy gól. :) A labdát az akciógombbal tudjuk rugdosni. Ha kiszórakoztuk magunkat, akkor vissza a küldetéshez. :)

Menjünk a főtérre, ahol egy cowboyos szobor van, és találkozzunk Anayával.

- Hello Lara. Gondolom észrevetted hogy egy perce még nem voltak ilyen kihaltak az utcák. - üdvözli Larát Anaya.

- Pedig annyira igyekszem ismerkedni. - ironizál Lara. - Remélem én ijesztem el őket, nem valami más.

- Nincs itt semmi. Csak egy rakás törött cserép, és régi barátok tetemei. Ha tudtam volna hogy ide fog vezetni, sosem beszéltem volna neked Boliviáról. - mondja Anaya keserűen.

- Mégis itt vagy.

- La Paz nincs túl messze.

- Ahogy a múlt sem.

- Lara! - kiált Anaya, mikor a kapun áttörve behajt a piactérre egy teherautó.

- Menj! Majd utólérlek.

- Zip, hivd fel Anayát a mobilján, mond meg neki hogy utána megyek, ha ezzel itt végeztem.

Ha vége a videónak, rögtön harc közben találjuk magunkat. Mindenhonnal katonák vettek körbe, és az életünkre akarnak törni. Hogy ez ne így legyen, kezdjük őket gyilkolni: használjuk ki a felkiáltójellel ellátott tárgyakat (autót, palackokat robbantsuk fel, ha katonák vannak a közelükben)! Ha megöltük az első adag katonasereget, máris jön a többi, ezeket is öljük meg. Majd ha már őket is megöltük, megint egy fegyveres ront ránk, de ő már a függőfolyosóról. Öljük meg őt is. Ezen a téren nem lesz több ellenség, tehát nem maradt más dolgunk, minthogy felvegyük a ránk hagyott fegyvereiket, életcsomagjaikat. Ha mindent felvettünk, nézzünk el még a földszinten az egyik ajtó mögé, és vegyük fel a 2. Bronze Reward-ot.

Most már menjünk fel a függőfolyosóra, de még ne a zászlósrúdon, hanem a kis bódé tetejére ugorjunk fel, onnan pedig fel a tetőre. Onnan ugorjunk a rúdra, majd onnan át a másik rúdra. Ha átértünk a másik tetőre, akkor vegyük fel a 3. Bronze Reward-ot.

Most a kötélen csússzunk le, és most másszunk a zászlósrúdra, onnan pedig ugorjunk a függőfolyosóra. Rögtön rúgjuk be az első ajtót, és vegyük fel az 1. Silver Reward-ot.

Menjünk ki, és szaladjunk a függőfolyosó szélére. Innen ugorjunk, és csáklyázzunk a lámpára, ugorjunk át a szemközti erkélyre. Menjünk egyenesen, és vegyük fel az előbb megölt katonának a gránátját. Haladjunk tovább, menjünk be az ajtón, de vigyázzunk, mert megint egy fegyveres támad ránk. Öljük meg, vegyük fel az általa ránk hagyott, és az asztalon lévő gránátokat. Rúgjuk be az ajtót, és most megint akció közepén találjuk magunkat, mindenhonnan lőnek ránk megint. Ahol tudjuk, használjuk ki megint a felkiáltójeles tárgyakat. Vigyázzunk a katonákkal, mert már tudnak gránátokat is dobni, és néha elég nehéz észrevenni, főleg az akciózás közben. De szerencsére nekünk is van már, használjuk is ki. :) Haladjunk tovább az utcán, megint fegyveresek jönnek, öljük meg őket is. Továbbhaladva befarol egy teherautó, tele katonával. Az is gond még, hogy van egy gépfegyverük is, amivel soroznak minket, de kitudjuk őket játszani, ha a felkiáltójeles árampóznán belelövünk a transzformátorba. Ha ezeket is megöltük, látjuk a motor előtt a katonákat, őket is sorozzuk meg. Mindenki halott, vegyük fel a ránk hagyott gránátokat, fegyvereket, életcsomagokat, és természetesen a bódéval szemben lévő kis utcában a 4. Bronze Reward-ot.

Most már mehetünk a motorhoz. (Ha Time Trial módban játszunk, akkor nem fontos megölni a katonákat, csak gyorsan odafutunk a motorhoz, és kész. Így kb. 2-3 percet is megtakaríthatunk!!)

- Anaya hivott a mobilján. Üldözik a zsoldosok. - tájékoztatja Zip Larát.

- Mond neki hogy indulok.

- Rendben.

Nincs vesztegetnivaló időnk, Lara a motorra pattan, és indulás! Motorozás közben folyamatosan menjünk, ne álljunk le nézelődni, mert Anaya meghalhat!

- Anaya azt mondja behozzák. Sietned kell! Siess Lara, Anaya azt mondja közelednek hozzá! Nyomd neki, ilyen sebességgel sosem éred utol Anayát! - buzdit Zip.

[- Lara, megszakadt a kapcsolat Anayával. A telefonja süket. Azt hiszem egy lövést hallottam. - mondja Zip, ha elkésnénk.]

(Folyamatosan nyomd az előre-t, közben irányítsd persze jobbra, vagy balra, és egyfolytában lőjj.) Tehát folyamatosan adjunk gázt neki, lőjük az ellenfeleket, vegyük fel útközben az életcsomagokat, és vigyázzunk a sziklákkal, mert ha nekik megyünk, könnyen felborulhatunk, és akkor kezdhetjük a checkpointtól. Az út során egy lángoló híddal fogunk találkozni, itt teljes gázzal menjünk neki, kerüljük a szakadékokat, és ne menjünk bele a tűzbe!

- Felrobbantották a hidat! - mondja Lara a rádióba.

- Nyomd neki, Lara! Hűha!

 De vigyázzunk még az ellenség motorjaival, ugyanis ha meghalnak, akkor a motor a levegőben repül, és ha belemegyünk, elveszi az életünket. Lőjük a palackokat is, ha több motoros van a közelükben. Ha Time Trial módban játszunk, akkor egy pillanatra se álljunk meg, lőjünk folyamatosan, használjunk ki minden palackot, és nagyon vigyázzunk, hogy neki ne menjünk a szikláknak! Ha már a motoros rész vége felé járunk, az első kamionnal ne foglalkozzunk, menjünk el mellette balra, de a másodikkal már vigyázzunk, mert ha lejön a platója, két fegyveres lő ránk, és hullanak a ládák is.

- Na most mi lesz? Hogyan éred el? A kamionok beszoritanak, legyél óvatos. - mondja Zip.

Lőjük le tehát őket, utána hajtsunk fel a platón a kamionra.

 Mikor Anaya észreveszi Larát a teherautó tetején lefékez, Lara pedig átugrik a Jeepbe, miközben még a teherautó sofőrjét is lelövi. Hamarosan megérkeznek egy ásatás helyszinére.

- Nem sokat változott. - jegyzi meg Lara.

- Miért is számitana már az a pár év, ami a több mint ezerhez még hozzáadódik.

- Van valami amit nem mondtam meg. Azt hiszem Amanda nem halt meg odalent.

- Erről van szó? Lezárásról?

- Nem mindig erről van szó? Felássuk a múltat, hogy megérthessük?

- Én mérnök vagyok, Lara, a jövőnek épitek. Nem vájkálok a múltban.

- Majd fogsz egy nap, végül mindenki azt teszi. - mondja Lara, és gondolatai visszakalandoznak a múltba, mikor diákként jártak itt....

-Lara, gyere le te lógós. - mondja a szőke Amanda. - Jason azt mondta közel vagyunk a célhoz.

- Egy perc, Amanda. Van néhány szerkezeti problémánk. - mondja Lara, a darut vizsgálva.

- Gyere csak le. - biztatja újra Amanda, és leereszkedik a kötélen. Lara végül követi, a kötél leszakad.

- Elszakadt a kötél? - kérdi Amanda.

De kezdjünk is bele a kalandba: Menjünk le a lépcsőn, majd egyenesesen, és guggolva menjünk át a résen.

- Úgy látszik nincs világitás, remélem hoztál fáklyákat. - kiált hátra Amanda.

A lejtőn csússzunk le.

- A pallók a viznyelő felett eltörtek, úgyhogy függeszkedned kell. - tanácsolja Amanda.

A rúdon függeszkedve menjünk át a szakadék felett.

- Lemaradtál! - húzza Amanda Larát.

- Te olyan túrista vagy! - vág vissza Lara.

A folyosón balra megpillantjuk Amandát, de valami megtámadja őket, egy sziklaomlás pedig lezárja az utat.

- Aaaaaah! Eva! - kiabál riadtan Amanda.

- Mi történt? Amanda! Amanda, hallasz? Amanda!

Menjünk jobbra át a kapu alatt, beérünk egy terembe. Az egyik barátnőnk, Sarah holttestét találjuk ott, mellette pedig egy dobozt.

- Ó Sarah, Istenem, mi történt! - szörnyülködik Lara.

A dobozt toljuk rá a súlykapcsolóra, jobb oldalra. A kapcsoló aktivál a falból egy lándzsát, amire ha ráugrunk, tovább tudunk ugrani a platformra. Fent vegyük fel az 5. Bronze Reward-ot.

Innen ugorjunk át a peremre (ami egy arcot ábrázol) onnan balra oldalazzunk, és balra ugorjunk, át a platformra. Essünk le a következő terembe, ahol megint egy halott barátunkat találjuk.

- Istenem! - szörnyülködik Lara meglátva az újabb tetemet.

- Lara, itt vagyok! - kiabál valaki a rács mögül.

- Kent? Mi folyik itt?

- Megölte Oscart.

- Mi ölte meg?

- Nem tudom, nem tudom. Nem láttam. Ez a kapu nem mozdul. Eressz ki innen.

- Minden rendben van. - próbálja Lara nyugtatni Kentet.

- Van felettem egy lyuk. Ki kell innen juttatnod. Siess, ki kell innen jutnunk!

- Siess Lara, vissza fog jönni!

- Tarts ki, megyek.

A teremben mindenhol lándzsák állnak ki a falból, ami azért van, mert a súlykapcsolóra rávan gurítva egy nagy kőgolyó. Gurítsuk le a kapcsolóról a golyót, hogy eltűnjenek a lándzsák. Most már felmászhatunk a platformon, és átugorhatunk a kötélre, onnan lengjünk át a függőfolyosóra, és menjünk ki a rácsos kapunál.

- Jön, az istenit Lara! - pánikol Kent.

- Majdnem ott vagyok!

- Hé, azt hiszem fényt láttam! - tudósit Kent.

- Maradj ott, Kent! Megyek le.

- Amanda! Amanda! - kiabál Kent.

- Kent! - kiált vissza Amanda.

- Ez ő! - kiált fel az immár felbátorodott Kent, és futva elindul a folyosón.

- Várj! Kent! Kent!- próbálja Lara megállitani barátját, de az nem hallgat rá, és egyenesen egy polipszerű szörny karmai közé szalad. Lara futásnak indul a szörny elől, egyszer megbotlik, de gyorsan halad tovább.

Most rajtunk a sor, mentsük meg Larát. A szörny belsőnézetéből irányítjuk hősnőnket. Mindig ugorjuk át a köveket, és fussunk előre, majd amikor az út végéhez értünk, ugorjunk le, vagy rá a kötélre(de leszakad). A szörny most becsapódott a falba, és eltűnik. Miénk az irányítás, tehát nézzünk körül. Megint van itt egy süllyedő kapcsoló, amire a kőgolyót kellesz rágurítani. Ugorjunk fel a platformon, majd a golyót a dombon gurítsuk le. Ha pontos sebességgel, és a pontos helyre esik, akkor megáll egyhelyben a súlykapcsolón, és nem kell visszamenni, rágurítani a kapcsolóra. Ha biztosan rajta van a golyó a kapcsolón, akkor látjuk, hogy kiállt a lándzsa a falból. A platformtól feljebb vegyük az irányt, itt Amandával találkozunk, ő is bevan rezelve, mint szinte mindenki.

- Lara, Jason meghalt! Mindenki halott! - kiabálja a pánikba esett Amanda

- Van valami… nem tudom mi az. Csak annyit láttam… - elmélkedik Lara, cselekvés helyett.

- Aaaaah, neeee! - sikoltozik Amanda, majd futásnak ered, egy srác utána.

- Mami! Aaaaaaaaarrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhh! - hangzanak a srác utolsó szavai.

Most már ráugorhatunk a lándzsára, onnan pedig a kötélre át , és lengjünk a szemközti függőfolyosóra. Még ne menjünk tovább, mert itt fent jobbra a sarokban van a 6. Bronze Reward.

Ha felvettük, mehetünk is kifelé, de érdemes egy fáklyát dobni, mert alattunk lándzsák állnak a földből ki, ha beleesünk, meghalunk. Szóval a szakadék feletti rúdon függeszkedjünk át, majd essünk le, amikor talaj van alattunk. Haladjunk előre egy kicsit, Lara egy terembe érve rátalál Amandára.

- Amanda!

- Azt hiszem ez a kő nyitja az ajtót. - mondja Amanda, aki egy a falba ágyazott kristályt vizsgál.

- Nem tetszik ez nekem. Biztos hogy jól olvasod? - kérdi Lara.

- Az a dolog közeledik! Van jobb ötleted?

- Lehet hogy az ajtó be van csapdázva!

- Mi vagyunk csapdában. Ah, Istenem! - mondja Amanda halálraváltan, mivel meglátja a szörnyet. Nekiáll kihúzni a követ, eközben a szörny Larára ront, de mikor Amanda megszerzi a kristályt eltűnik.

- Amanda, fuss! Amanda! - kiált Lara, mikor észreveszi hogy a terem össze fog dőlni.

Lara a kijárat felé szalad, Amanda is utána lohol, de a leomló kövek leteritik. Közben viz kezdi elárasztani a termet. Lara pont kiér, mikor lezárul a kapu kettőjük között. A víz egyre jobban töltődik fel a teremben, Amanda lába beszorul a kövek közé. Lara próbálja tartani a kaput, de Amanda nem tud kiszabadulni, végül egy kőomlás teljesen maga alá temeti. Lara még mindig próbálja a kaput rángatni, hátha megtudja menteni Amandát, de belátja, hogy neki már nincs esélye. Hősnőnk a szabadulás felé úszik, mert már neki is alig van levegője.

Visszatérünk a jelenbe. Anaya és Lara tovább beszélget az ásatás mellett.

- Hogy teljesen őszinte legyek, szerintem ez egy szörnyű ötlet. Megegyeztünk, hogy úgy hagyjuk a dolgokat, ahogy voltak. - mondja Anaya.

- Megpróbálom majd, amennyire tudom. De abból amit Rutland mondott biztos vagyok benne, hogy van odalent valami, ami rávezet, mi ölte meg anyámat. Vissza kell mennem. - érvel Lara.

- Ne próbálj ugyan azon a helyen bemenni. Be van omolva.

- A folyónak be kell oda jutnia valahogy.

- Rád hagyom hogy rájöjj hogyan jutsz be. Én nem tudok lemenni, sajnálom.

- Semmi baj, igazán. Ha bármi probléma adódna, hivd Zipet, ő majd hozzám kapcsol. Ne kockáztass: nem vesztem el több barátomat. - mondja Lara búcsúzóul, majd elindul az akna felé.

- Szóval, hogyan jutsz be? - kérdi Zip a rádión.

- Ugyanúgy, ahogy a viz, remélem. Ha Anaya hivna, azonnal kapcsold hozzám. Kissé aggódom, hogy egyedül hagytam.

- Majdén én elszórakoztatom.

Amint megkaptuk az irányítást, nézzünk körben az ásatás helyszínén. A majdnem velünk szemben, kicsit balrább lévő sárga állvány háta mögött a dobozoknál vegyük fel a 7. Bronze Reward-ot.

Menjünk tovább a vízhez (hátul van), majd az előtte lévő bódéromoknál vegyük fel a 8. Bronze Reward-ot.

Most már ugorjunk be a vízbe, menjünk jó mélyre, majd az adott úton menjünk mindig egyenesen. Ajánlott gyorsan úszni, mert akik nem jó úszók, könnyen megfulladhatnak :) Ahol tudunk, mindig menjünk fel levegőért. (Ha Time Trial módban játszunk, akkor egyszer menjünk csak fel levegőért, körülbelül olyan középtájon. Mindenféleképpen használjuk a gyorsúszást is, amit az akciógomb nyomkodásával aktiválhatjuk.) Ha már abba a terembe értünk, ahol az Amandás baleset volt, menjünk fel levegőért. Látjuk a szobrokat a víz alatt, akiknek a kezükben kékes üvegkapcsoló van. Vegyünk egy nagy levegőt, és le a víz alá :) A lényeg az, hogy mindegyik szobornak a kezében a kapcsolót húzzuk meg, de gyorsan, mert időre megy. Teljesen mindegy, hogy melyikkel kezdjük, de ha már az egyiket meghúztuk, rögtön gyorsúszással menjünk a közelebbihez, és annak is húzzuk meg a kapcsolóját. (Gyorsabban úszol, ha közben a feladatgombot nyomod. PC-n"E") Ha megvagyunk a feladattal, egy videó következik, amiben a víz leereszkedik, így már Lara feltérképezheti a terepet. Rögtön a sziklához megy, ami még akkoriban Amandára esett, és elkezd kutakodni, és megtalálja Amanda bal cipőjét, ami ki van fűzve.

- Az az amire gondolok? - kérdi Zip.

- Ez anakronizmus. - mondja az okostojás Alister.

- Amandáé volt. - mondja Lara, mint aki szellemet látott.

- A magasszárú dorkó nem esik le ilyen könnyen az ember lábáról? - kérdi Zip.

- Ki van fűzve. Sosem képzeltem, hogy túlélhette.

- Rengeteg viz volt ott, még mindig lehet hogy nem élte túl. - jegyzi meg Alister.

A videó után ne menjünk még ki a teremből, mert az egyik kis alagútban találjuk a 2. Silver Reward-ot.

Most menjünk ki a teremből ott, ahol még régen Amanda a falból kiszedte a követ, és most át van törve a fal.

Lara egy sziklába vésett feliratra bukkan.

- Tiwanaku utolsó királynőjének történetét mondja el. Az apja a király volt, de ő elveszett, és egy harcos nevelte fel. Az után lett királynő, hogy a Tunupa nevű sámán rájött királyi származására. - olvassa fel Lara a feliratot.

- Tunupa egy másik neve Viracucha-nak, a teremtés istenének. - mondja Alister.

- A sámán elvitte a Titicaca-tóhoz, ahol kölcsön adta neki a botját, mely egy hatalmas erővel biró tárgy. - folytatódik a történet.

- A mitosz szerint Viracucha eredetileg egy tóban lakott. - osztja meg tudását Alister.

- A vizvezetékszerelkés istene. - poénkodik Zip.

- Népét a béke korszakába vezette. Sok évnyi bölcs és igazságos uralkodás után volt ... valamiféle hatalmi harc. Nem sokkal utána meghalt, és egy hajón a Paradicsomba vitték. - fejezi be Lara az olvasást.

- Emlékeztet valamire? - kérdi Alister.

- Igen, Arthur király mitoszára. Igen, megdöbbentő a hasonlóság. - válaszol Lara.

- Arthur király? Egy kis segitséget kérek. - kapcsolódik be a tanulatlan Zip.

- Ugyan az a történet. Egy ifjú, aki nincs tudatában királyi származásának, felemelkedik az ismeretlenségből és bölcs királlyá válik egy barátságos varázsló és a botja vagy kardja segitségével. És ezek után elviszik a Paradicsomba.  - okitja Lara tudatlan barátjukat.

- Sok kultúrának vannak hasonló legendái, például mint a vizözön. Mindekinél meg lehet találni azt is. - mondja Alister.

Kerüljük meg a tömböt, majd egyenesen menjünk, az adott úton. A baloldali falon a peremeken ugráljunk felfelé, majd a magasban ugorjunk hátra, át a platformra. A platformról a domb felé ugorjunk, közben lőjük ki a csáklyánkat, és lengjünk fel a peremre. Ha nem érnénk el, akkor a peremeken ugráljunk fel a platform tetejére. Ha már fent vagyunk, ugorunk megint a lejtő felé nekifutásból, és csáklyázzunk a levegőben, majd lengjünk át a lejtő tetejére. Menjünk egyenesen, a szakadék felé. Átvezető animáció következik megint, az adott gombokat nyomjuk le hamar.

- Lara, tűnj onnan! - kiált közbe Zip.

 Ha sikeresen benyomtunk gombokat az adott időben, akkor már a szakadék túlpartján találjuk magunkat. (Ne felejtsük el itt sem, hogy a gombokat, csak egyszer nyomhatjuk le. Nem nyomogatni kell, hanem egyszer, és az adott pillanatban kell megnyomni)

- Huh, szép lábmunka. - ismeri el Alister.

- Köszönöm.

- Woa, döbbenetes ez a hely! Itt hasznos lehet a távcsöved RAD módja. - jegyzi meg Zip.

- Igazad lehet. - mondja Lara.

Egy jó nagy teremben vagyunk. Itt az lesz a feladatunk, hogy kőgolyókat toljunk majd rá a súlykapcsolókra. Na vágjunk bele: a baloldali golyót toljuk a baloldali kapcsolóra.

- Ez biztos elkápráztatta a falusiakat akkoriban. - lelkendezik Zip mikor megpillantja az előtörő fénnyalábot.

- Azt tudom, hogy engem elkápráztat. - mondja Lara.

Ekkor a baloldali szobor a karját széttárja. Erre még egyelőre nem tudunk felmászni, mert le van a mászós rész szakadva. Most a terem bejáratától megint balra (de nagyon elől) van egy szoborfej, annak a tetején meg egy kőgolyó. Látjuk, hogy csillog a golyó tartója. Csáklyával lőjünk bele, és húzzuk le.

- Hé, az tetszett. - elégedetlenkedik Zip.

- Szép volt, de útban is volt. - indokolja meg régészhez méltatlan tettét Lara.

A golyót toljuk a jobboldali kapcsolóra. Ekkor a jobboldali szobor is széttárja a karját. Másszunk fel a létrán, ha az út véget ér mászás közben, akkor ugorjunk a középső peremre át, onnan feljebb, onnan meg megint át a létrára, de teljesen mindegy, hogy melyik oldalra. Fent toljuk le a golyót, és másszunk le. A golyót toljuk a középső kapcsolóra. Ekkor a kutyaszobor felemelkedik, és a bal és jobboldali szobor fénye beleesik a kutyaszobor fejébe.

- Azt kell mondanom, le vagyok nyűgözve, Lara. Ez csodálatos. - mondja Alister.

- Nem semi látvány. - helyesel Lara.

A szemben lévő szobornak a térde kinyílik. Kis videó következik, Lara megvizsgálja a kutyaszobor talpazatát.

- A királynő sámánja; kőemelvény egy beleállitott karddal, azaz ebben az esetben Virakucsa botja. Ezaz. - tolmácsolja Lara mit lát a talapzaton.

- Azt hiszed ugyan az, amit Tiwanakuban láttunk? - kérdi Alister.

- Több mint egy kőemelvény van, de elképzelhető.

- Szóval a sámán lenne Merlin, a bot meg... aminek Arthur kardját hivták. - igyekszik összefoglalni Zip.

- Véletlen egybeesésnek hivják. - veti közbe Alister szkeptikusan.

- Furcsa név egy kardnak. - Zip.

Ha az irányítást megkapjuk, menjünk fel a szemközti szobor térdén. Lara.

Lara bemegy a kis járatba, és megtalálja a királynõ kristályba zárt szobrát, a talapzaton pedig egy kardot.

- Nézz csak rá! Gyönyörû! Olyan közel voltunk korábban! Olyan közel.

- Csodálatos, Lara. - mondja Alister.

- Nem tûnik ismerõsnek a kardja?

- Ezt volt Rutlandnál. - mondja Zip.

- Leszámitva, hogy ez csak egy szertartási másolat. És ez itt mi? A hegye letört... Istenem, eszembe sem jutott volna hogy igy néz ki. Láttam ezt korábban, a Waseda Egyetemen Japánban. De nem tudtam hogy bármi köze lenne ezekhez az ereklyékhez.

- A pokolba is, lefoglaltatom neked. - Zip.

<SPAN

 
~Legend box~
 
~Extrák~
 
~Végigjátszások~
 
~Jó böngészést kívánok neked!~
 
~Linkek~
 
~További Tomb Raider játékok~
 
 
 
 
Ikoncserék
 
 
 
 
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?