Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lara Croft Tomb Raider: Legend
~Menü~
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Kalandorszámláló~
Indulás: 2006-10-27
 
~Bolívia~

1. pálya: Bolívia

A bevezetõ videóban a fiatal Larát látjuk a mamájával egy repülõgépen.

 - Csak hogy még senki nem fogott egyet sem, nem jelenti azt, hogy nem is léteznek. - magyarázza Lara édesanyjának, miközben a füzetébe rajzolt jetiket mutatja meg neki.

- Ez nagyon is igaz, de talán nem is akarják, hogy megtalálják őket. Úgy hallottam nagyon vadak.

- A jetik csak vadnak is néznek ki. Biztos nem szeretnek állandóan fázni. Én sem szeretnék.

- Neked sosem kell fáznod, kicsi Larám, ha nem akarsz. - nyugtatja meg a lányt édesanyja. Ebben a pillanatban Lara észreveszi hogy kigyulladt a gép egyik hajtóműve.

- Nézd!

- Henry, mi történik? - kiált Lady Croft a pilótafülke irányába.

- Lady Croft, maradjanak ülve!

... vészhelyzet ... vészhelyzet... itt BT229 ... elvesztettük az egyik oldalsó hajtóművet ... próbálom elzárni az üzemanyagot

- Le fogunk zuhanni?- kérdi Lara ijedten.

- Nem, hacsak feltétlenül nem szükséges. - hangzik anyjától a diplomatikus válasz.

... a jobb hajtómű nem reagál ... a stabilizátor beragadt ... kirúg a kormány ... vesztettünk a magasságból ... orral előre zuhanunk - hangzik a pilótafülke irányából.

- Csukd be a szemed, kicsim.

- Nem akarom becsukni.

A gép a hóba csapódik.

Visszamentünk a jelenbe, ahol Lara sziklát mászik, mindenféle felszereléssel,, jó magasban. Közben ugrándozik ide-oda és beszél a headseten keresztül Zippel és Alisterrel.

- Hé Lara, azt hiszem direkt hagytad otthon a mászó felszerelést. - viccelődik Zip a rádióban.

- Hogy jut ilyen eszedbe? De igazán Zip, olyan ez, mint felmenni egy lépcsősoron, csak sokkal kevésbbé unalmas.

- Ja, de engem mindig elkap a hányinger, mikor lenézel. Hé, Alister is visszatért! Kapj fel egy headsetet.

- Ilyen hamar visszaértél... Florence-ből, igaz? - kérdi Lara.

- Az utolsó pillanatban Genoa mellett döntöttünk. A disszertációm soem lesz kész ezzel a sebességgel, de ez nem lényeg. Mit csinálsz Boliviában? - érdeklődik Alister.

- Emelkedek. Alister, ő Tiwanaku, egy bájos preinka civilizáció, jelenleg romokban.

- Örvendek. - mondja Alister.

Mikor Lara felér a fennsikra elmagyarázza jövetele célját a többieknek.

- Keresek bizonyos ereklyéket,...most már egy ideje, és egy La Paz-ban dolgozó régi barátomtól igéretes tippet kaptam.  - ecseteli Lara miért vállalkozott a sziklamászásra.

- Miféle ereklyét? - kérdi Alister.

- Egy diszes kőemelvényt, egyebek mellett.

- Egy nagy követ, de nem mondja meg miért. - Zip.

- Na jó, de akkor nem lenne min izgulnotok.

Legelőszöris érdemes betanulnunk a mozgásokat, és mozgáskombinációkat, mielőtt nekikezdenénk eme remek kalandnak. Először nézzünk körbe, mert előttünk rögtön felvehetjük a szikla mögött az 1. Bronze Reward-ot.

Ha megvan, menjünk át a patakon, majd a túlparton vegyünk fel a 2. Bronze Reward-ot, amely egy szikla mögött van elrejtve.

Ha megvan, ugorjunk a tóba, ahol a guggolás gombbal tudunk mélyebbre menni, majd az ugrás gombbal tudunk feljebb jönni, a víz tetején pedig az előre gombbal haladni, a gyorsúszáshoz pedig az akciógombot nyomjuk meg. Ha ez megvan, akkor érjünk partot, és kapaszkodjunk fel a sziklán (ha Lara nem tudja elkapni, csak kapkod, hogy elérje, akkor nyomjunk akciógombot).

- Ez csodás volt! - mondja Lara mikor kimászik a vizből.

- Hé, tedd meg hogy ránézel a PDA-dra. - kéri Zip Larát.

- Még mindig működik, ha ezért kérted.

- Remek. Mondták hogy vizálló, gond nélkül birnia kell ha úszol benne. Ha csak le nem merited, mert akkor várnod kell egy órát.

A videó után toljuk el az utunkból a sziklát (akciógomb és felfele) , majd ugorjunk át a szemközti sziklára. A falon indák vannak, másszuk meg őket (előre gombbal lehet mászni rajta, az akciógombbal pedig gyorsítani a mászást): az elsőn kb. olyan középmagasságig elég felmenni, onnan ugorj át a másikra (jobb + ugrás), majd onnan pedig át a platformra. Menjünk végig rajta, velünk szemben megint csak egy inda jön, de ez már mozgatható is (lehet rajta fel-le mászni, és oldalazni). Ugorjunk rá.

- Rosszul leszek a képtől, ha tovább lengesz, Lara. - panaszkodik Alister.

- Akkor ne nézz a képernyőre. - tanácsolja Lara.

 Látjuk, hogy két út vezet tovább (mind a kettő ugyanoda vezet) de mi válasszuk a baloldalit (a sötét helyeken ajánlott a lámpánkat bekapcsolni, nem fog kifogyni, ugyanis akksis). A barlangban menjünk az adott úton, majd vegyük fel az 1. Silver Reward-ot.

Ha felvetted, akkor menj le az alacsonyabb barlangba. Innen balra megint, ki a barlangból, és ugorjuk át a szakadékot. A kamera mutatja, hogy merre tovább, de azért leírom, hogy merre kell menni :) Amikor megkaptuk Lara irányítását, ugorjunk fel a peremre, és kapaszkodva (gyorsítani az akciógombbal lehet, de nem elég egyszer benyomni, nyomkodni kell a folyamatos, gyorsabb mászáshoz) másszunk végig az adott úton.

- Óvatosan! -  aggodalmaskodik Zip.

- Lélegezz mélyeket, Zip. Különben hosszú útnak nézünk elébe. - próbálja Lara elejét venni az anyáskodásnak.

- Elfelejtettem, hogy ilyen optimista vagy.

Amikor már a végéhez értünk, egy hátraszaltóval ugorjunk át a következő platformra. Látjuk a nagy kőgolyót, el kell az útból távolítani. Vagy belelősz, vagy ha mész egy kicsit, magától elindul. Vigyázzunk vele! Ha már legurult, akkor menjünk tovább a patak útján.

- Hát, ez elég közel volt. - jegyzi meg Zip.

 Itt látunk a sziklákból kiálló fa rudakat. Az elsőre ugorj rá, onnan pedig át a másikra, onnan pedig át a peremre, majd onnan át jobbra, a platformra. A kis videóban Lara észrevesz egy férfit, aki rádión beszél valakivel arról, hogy nem találja a keresett hegymászót:

- Értem. ... Itt vagyok, de nem látok semmilyen sziklamászót. ... Nem tudom kérdés nélkül lelőni, ha nem is látom. ... Rákészültem, hogy valakit le kell szednem ma, erre semmi - jön nekem egyel.

Jóhogy, megmondom magának Rutlandnak is, mondom, add csak neki a rádiót. De ez különben is mesterlövész munka. Láttad a sziklákat odalent, nincs aki felmászna ide. Kérdezd Sanchezt. ... Nincs itt senki, csak az idióta ikrek feljebb, úgyhogy mindent lelövök ami mozog. Mond meg nekik maradjanak a seggükön, vagy koporsóban mennek haza. Nem fogok igazolványokat kérni.

Amikor megkapjuk az irányítást, öljük meg a férfit (amikor piros célpontba veszi Lara, akkor lehet lőni, ugyanis ha szürke, akkor lőtávolon kívül van. Persze akkor is sérül egy kicsit.) Pár jó tanács az ellenségeknél: Ne álljunk egy helyben; ha ugrálunk, nehezebben talál el, ha kétszer ráugrunk az ellenfélre, akkor Bullet Time módban is meglehet őket ölni, ami hatásos, mert jobban sérülnek; nyomjuk be az akciógombot, amikor az ellenség közelében vagyunk, mert akkor Lara lerúgja az ellenséget.

Mikor Lara végzett a zsoldossal Zip érdeklődik:

- Van ötleted, hogy kicsoda vagy kinek dolgozik? - kérdi Zip.

- Gőzöm sincs. Szándékosan azonosithatatlan.- válaszol Lara.

- Az jó vagy rossz?

- Az ilyen szándékosság sosem jó.

Ahogy tovább haladunk, látjuk, hogy nem tudunk akkorát ugrani, hogy elérjük a sziklát, amely a vízesés között van. Először vegyük fel a 3. Bronze Reward-ot.

Ha felvettük, keressük a továbbjutáshoz szükséges feladatot. Látjuk azt a kőtömböt, amely a platform tetején van, ugye? Oda kell feljutni, és ráejteni a kidőlt fára. Kétféleképpen is felmehetünk: vagy a kidőlt fáról ugrunk át a platformra, vagy pedig a platform falán mászunk fel a peremeken keresztül. Ha feljutottunk, a sziklát toljuk le (akciógomb + előre), erre a fatuskó megemelkedik. Most menjünk le, és ugorjunk rá a fának az ágára, onnan pedig át a vízesés közötti platformra. Ahogyan tovább haladunk a patakon, egy fémkorong álja el az utunkat. Használjunk a csáklyánkat, és húzzuk el az útból. A megnyílt járaton menjünk tovább.

A teremben rátalálunk a társalgó ikrekre:

- Istenre esküszöm

- Szóval mi, kiugrott és elkezdett himbálózni?

- Háát, körbetáncolt. Rikoltozott vagy kiabált, ilyesmi.

- Hát én jól seggberúgtam volna.

- Hát, mindegy. Mikor nekem ugrott rikoltozva, makogva, ez jutott először eszembe. Bumm, a szemei közé pöcköltem.

- És elkezdte szivni?

- Azt akarta. A majmok hozzászoknak, megőrülnek, ha cigizni látnak. A legviccesebb dolog volt amit valaha láttam.

- Hiszem ha látom.

- Istenemre esküszöm.

Ha vége, öljük meg a két őrt, majd vegyük fel a ránk hagyott motyójukat.

Miután Lara végzett az ikrekkel, Zip ismét érdeklődik

- Kik voltak ezek a fickók? - kérdi Zip.

- A kérdés az, miért fáradnak azzal, hogy romokat őrizzenek. - találja fején a szöget Alister.

- Pontosan. - mondja Lara.

A vízesésnél kell továbbhaladni, méghozzá úgy, hogy belekapaszkodunk a perembe, majd gyorsítottan kell másznunk (balra, vagy jobbra, és akciógomb), mert nem bírja a súlyúnkat a perem, és leomlik. Ha átértünk, hátraszaltóval ugorjunk át a párkányra. Onnan oldalazzunk el, majd a szemközti párkányra ugorjunk át. Innen ugorjunk fel, ha a szikla tetején vagyunk már, ugorjunk rá az indára, és himbálózzunk át a szemközti platformra. A kis vízesés takar egy kis fali beugrót feljebb, ide ugorjunk fel, és vegyük fel az újabb, a 4. Bronze Reward-ot.

Most másszunk le, és menjünk jobbra. A falakból rudak állnak ki, ezeken ugráljunk tovább a következő platformra. Szinte rögtön ránk támad egy katona, lőjük le. Menjünk tovább, majd amikor a szakadékhoz érünk, nézzük meg a csillogó korongot. Ide kell ugrás közben kilőni a csáklyánkat (ugrás + ugrás vagy ugrás + csáklya), és segítségével átlengeni a szakadékon. Ha megvan, menjünk tovább a kis úton, a saroknál álljunk meg, és nézzünk fel, ott az 5. Bronze Reward, bár nem tudunk érte felmenni, ezért csáklyázzuk meg a beszerzéshez (álljunk a reward-dal szemben, és csáklyázzunk. Célozni is lehet a csáklyával, mint a fegyverünkkel).

Menjünk tovább az úton, majd egyszer csak egy bejátszás következik, melyben Lara megpillantja a távcsövével a templomot, közben pedig katonák érkeznek meg, elfoglalni a területet.

- Hát nem gyönyörű? Újra fülig szerelmes leszek. - lelkendezik Lara mikor megpillantja a romokat.

- Minden romra ezt mondod. - próbál ünnepet rontani Zip.

- Irtó szerencsés lány vagyok. ... És itt jönnek az átkozott túristák, hogy elrontsák az egészet. - folytatja Lara, mikor megjelenik a képben egy fekete helikopter.

- A kamera felbontása nem elég jó ehhez. Mit látsz? - kérdi Zip.

- Fegyvereseket. A kinézetük alapján zsoldosok.

- Mit csinálnak azok ott?

- Bajba kerülnek. - jelenti ki Lara magabiztosan.

Amikor vége a bejátszásnak, lőjünk bele az előttünk lévő kövekbe (ha felkiáltójel van, akkor csak elég benyomni az akciógombot, és Lara belelő a tárgyba, ez nagyon hasznos lehet az ellenségeknél is, lásd: gázpalack, kőtömb�), így ráesnek a mit sem sejtő katonákra. Ha meghaltak, csússzunk le a lejtőn, majd először menjünk jobbra a kis beugróba, és vegyük fel a 6. Bronze Reward-ot.

Menjünk ki, és vissza az úthoz, balra haladva. Vigyázzunk, mert katonák fognak ránk támadni! Két felé lehet itt is menni, menjünk hát jobbra először, hogy felvegyünk megint a 7. Bronze Reward-ot.

Menjünk vissza, és most válasszuk a baloldali utat. Ahogy megyünk fel a dombon, úgy egy katona támad ránk, lőjük le, és vegyük fel a fegyverét. Továbbmenve, ugorjunk rá az indára, és ugorjunk át a szemközti platformra. Csússzunk le, majd amikor a nagy oszlopnál lesz egy felkiáltójel, lőjük, így összeomlik, és pár katonát maga alá temet. A többi katonával is végezzünk, és gyűjtsük be a ránk hagyott fegyvereiket. A pisztolyon kívül, csak egy fegyver lehet nálunk, tehát választani kell mindig. Menjünk fel a templomba, de ne a lépcsőn, hanem a baloldali úton, ahol ugrálva tudunk csak felmenni. Itt lőjük szét a falat, és vegyük fel a 2. Silver Reward-ot.

Most már irány a templom. Bejátszás következik, amiben Larára két katona támad, majd úgy megijednek, hogy berohannak a templomba, ahol beleesnek a csapdába.

- Uhhh, ez véglegesnek hangzott. - jegyzi meg Zip.

- Az irónikus halál mindig fájdalmas. Amatőrök. - mondja cinikusan Lara.

A bejátszás után megint miénk az irányítás, menjünk hát be a templomba. Pár lépés után megpillanthatjuk a fémes korongot. Nézzük meg a padlót, szembetűnően eltér az eredetitől. Most egy ugrás, és gyorsan lőjük bele a csáklyánkat a korongba, majd lengjünk át a túloldalra.

- Lara! ............ Örülök hogy talpra estél. - mondja Zip fellélegezve, mikor Lara átjut a csapdán.

- Hasznos készség a túléléshez. - ravaszkodik Lara.

 Itt még ne menjünk rögtön a láncokhoz, hanem nézzünk be balra, a pókhálós kis szobába, ahol a 8. Bronze Reward vár arra, hogy felvegyük őt.

Most már jöhet a láncos terem.

- Mire szolgálhatott ez? - csodálkozik Zip.

- Valószinűleg súlyos tárgyakat szállitottak vele a hegy gyomrába. Az ősi épitészeknek néha alagutakat kellett fúrniuk a keményebb kőzet mellett. - osztja meg tudását Zip tanulatlan kollégájával.

Egy lánc mászható csak, másszunk fel rajta (gyorsítva: akciógomb + felfele), majd a hátunk mögöttire ugorjunk át, onnan pedig be a fenti nyílásba. Most másszunk le a következő teremben a láncon, és menjünk tovább az úton. Menjünk a vízbe, és ússzunk le (gyorsabban úszhatunk, ha akciógombot nyomunk) mélyebbre (guggolás gomb a mélyebbre úszásért). A kanyarnál fel lehet menni levegőért, és a 9. Bronze Reward-ért.

Megint menjünk a vízbe, és ússzunk tovább a fény felé. Másszunk ki, majd amikor elmegyünk balra, egy jaguár támad ránk. Öljük meg.

- Ez egy jaguár? Rejtély hogy miért támadnak a ragadozók maguknál nagyobb prédára. - viccelődik Zip.

- És sajnálatos. - szánakozik Lara.

Haladjunk tovább, de nagyon vigyázzunk, ne futkározzunk előre, legyünk óvatosak, mert a két fal összezáródik, majd kinyílik, de folyamatosan. Ameddig ki van nyílva, gyorsan fussunk át rajta. Ahogyan tovább futunk, megint ugyanez jön, de már több is van belőle. Logikus, hogy nem bírunk rajtuk átfutni, ezért fogjuk meg a ketrecet, amiben egy koponya lóg.

- Az...az egy majom vagy egy ember koponyája? Borzongató. - mondja Zip viszolyogva.

Lara elhúzza a ládát, majd a mozgó kőtömbök közé tolva utat nyit azok között.

- Ügyes! - ismeri el Zip.

Toljuk be a ketrecet a falak közé, majd úgy menjünk végig, hogy közben toljuk, de elég csak középtájig is. Mindezek után menjünk tovább, majd egy nagy terembe érünk, ahol ki kell nyitni a velünk szemben, a magasban lévő ajtót. A Lara háta mögött lévő kapu lecsukódik.

- Úgy tűnik előre fogsz menni. - mondja Zip mikor a teremben bezárul Lara mögött az ajtó.

- Igen, de hogy? - Alister.

- Türelemmel és kitartással. - mondja Lara.

Mielőtt még bármihez hozzákezdenénk, akkor menjünk a bejárattól jobbra, és másszunk fel a lánc mögötti kis emelvényre, és így megvan a pálya utolsó, 10. Bronze Reward-ja. 

Ebben a teremben a fõ feladat, hogy fent, az emeleten felnyissuk az ajtót, majd feljutva kimenjünk rajta. Közben persze Rewardokat is begyûjthetünk. Lényeg, hogy nézd meg. A baloldalon egy két karú emelõ van. Az innensõ oldalán alatta egy rács, és ahol bejöttél, jobbra is egy rács. Van még egy lent, de azzal javaslom, ne is foglalkozz, Time Trialban meg fõleg nem. Az alapfeladat az, hogy az emelõre rátolva egy-egy ládát, a másik oldalára, a lépcsõ felöl ráugorva, feljuttassuk az emeletre, és a súlykapcsolókra toljuk. De van egy egyszerûbb, gyorsabb megoldás, és ezzel az arany rewardot is be lehet gyûjteni.

Húzd tehát a jobb oldali rácsot a mellette levõ kapcsolóra. Menj le, öld meg a jaguárt, és az emelõ alól húzd ki, és told rá a ketrecet.

- Valaki rosz helyet választott a vadászatra. - mondja Lara mikor lelőtte a jaguárt, ezúttal már kevesebb szánalommal a hangjában.

- Ez a hely bizar és bonyolult is. - mondja Zip, ahogy a kamerán keresztül többet látnak a teremből.

- Valószinűleg nem volt az, mikor teljesen be volt rendezve. A lecsupaszitott verziót látjuk, ami ezer év után megmaradt. - Alister.

Mássz fel, és a lépcsõrõl ugorj az emelõ másik oldalára, így felröpteted a ládát az emelétre. Húzd rá a mellette levõ kapcsolóra, de meg se állj, húzd tovább a kis hídra, a másikra. Most fuss visszafelé, és lépj rá a kapcsolóra, és figyeld az ajtót, az emeleten. Amikor félig felemelkedett, lépj le a kapcsolóról, és menj tovább. Ez a megoldás jó mindkét esetben, a harmadik ládára nincs szükség.

Menjünk is a bejárattól balra, majd fel a kis fali beugróba, és ugorjunk rá a láncra. A láncról ugorjunk szembe a peremre, onnan kapaszkodva elmenni majdnem a végére, onnan pedig felugrani, majd a láncon függeszkedve átmenni a túloldalra. A platformról kapaszkodjunk le, és egy kicsit lejjebb menjünk még, majd kapaszkodjunk teljesen a jobb szélére, és ugorjunk át a rúdra, onnan pedig már csak át a partra. Még ne menjünk az új úton, amit a kapu zárt, hanem kezdjünk bele reward gyűjtésbe!

Ha már itt vagyunk a parton, akkor menjünk a bejárattal szemben jobbra, és nézzünk fel, másszunk fel a 3. Silver Reward-ért (hasonlóan néz ki a reward megszerzése, mint ahogy a kapu partjára jutottál!).

Menj vissza a felnyitott kapuhoz. Remélem, csak félig nyitottad fel. Ha igen, mássz fel a falon, a kapu mellett, ugorj a kapun levő kapaszkodóra, majd feljutva a tetejére felveheted a Gold Reward-ot.

Most már kimehetünk a teremből, és a játék első átvezető-animációjával találkozhatunk. Egyszerű megcsinálni, csak a nyilakkal kell (PC-n!) irányítani Larát, mindig azzal, amelyiket pont mutatja, és akkor, amikor mutatja. A gombokat csak egyszer lehet megnyomni, ha eltéveszted, meghalsz. :).

- Az istenit! Futás! - kiáltja Zip mikor megindul a padló Lara lába alatt - ... Egyben vagy még?

- Még lélegzem, igen!

Ha megcsináltuk, menjünk tovább, és nemsokára egy szakadék széléhez érünk. A szakadék szélén kapaszkodjunk meg, majd oldalazzunk el jobbra, majd menjünk lejjebb és megint lejjebb. Ha lenn vagyunk, öljük meg a jaguárt. Láthatunk egy világosabb színű sziklát a falban, ezt toljuk, ameddig lehet, és menjünk tovább jobbra a barlangban. Az út végén vár minket egy 4. Silver Reward.

Most menjünk vissza a terembe.

- Ez a fogas birodalom központja. - viccelődik Zip.

- Nem szerepel ilyen az irodalomban, de nekem úgy tűnik ceremoniális jellegű a hely. - okoskodik Alister.

- Ha igy állunk, akkor ez nem az a ceremónia amit látni szeretnék. - mondja Lara.

Láthatunk egy magasabb platformot, és vele szemben egy tüskés kínzóeszközt, erre ugorjunk rá, majd magától elfordul. Amikor elfordul, ugráljunk át mindig a következőre. Ha már az utolsónál járunk, akkor ugorjunk a velünk szemben lévő peremre, majd onnan jobbra ameddig csak tudunk. Ugorjunk át jobbra a perem nélküli rész felett a következő peremhez. Innen a szerkezet megfordul, mi pedig egy pörgés után átugorhatunk egy apró kiszögellésbe, a pálya utolsó Reward-ját, a 5. Silver Reward-ot vehetjük magunkhoz.

Most akkor megint vissza, ameddig el nem jutunk a terem túlsó végéhez. Ez ugyanaz, mint az előbb, csak ne a Reward felé jöjjünk, hanem már értelemszerűen fel a magaslaton. Ha ez mind megvan, akkor egy romos folyosón kell végigmennünk. Nemsokára egy hosszabb bejátszás következik, amiben Lara meglátja a távcsövével a kőemelvényt, ami Lara és közte csak egy függőhíd köt össze. A kőemelvény körül katonák hemzsegnek, és egy tetovált hölgyemény vezényli őket, de Larának gyermekkori emlékei a himalájai balesetről: A videóban megint a fiatal Larát láthatjuk, ahogy belép egy kőoszlopokkal teli terembe. Az oszlopok érintésre ki és be záródnak. A terem közepén egy kőemelvényt vesz észre Lara, abban egy kardot, és mellette egy holttestet.

- Lara, találtál valamit a tűzre? - kérdi édesanyja, miközben a kis Lara az ősi szerkezettel machinál. Mikor megérinti a kardot, az működésbe lép.

- Lara, mit csinálsz? Állj hátrébb! Mi az?

- Van valami a fényben. - mondja Lara.

- Maradj itt! ... Hogyan? Ki vagy? ... Mi? Mit akarsz a lányomtól? ... Maradj távol tőle, nem akart ártani neked. - mondja Lady Croft a szerkezetben feltűnt alaknak.

- Anya, mi történik? Ki van ott?

- Istenem, ne! - kiált fel Lady Croft, kihúzza a kardot a kőből, majd a szerteáradó heves fényárban eltűnik

- Anya! Anya! - kiabál a magára maradt Lara, majd a rúnákon látott jeleket a füzetébe másolja, és a jetis lapothátrahagyva távozik.

A videó most a jelenbe visz vissza, ahol már észrevették Larát a katonák, és tüzelni kezdtek rá. James Rutland megállj-t parancsol a katonáinak, és tárgyalni kezd Larával.

- Tüzet szüntess! ... Lara Croft, reméltem hogy találkozunk. ... Nyugi, csak beszélünk.

- Hallgatom. - mondja Lara.

- Megtalálta ennek egy darabját? ... Emiatt jött ide? - kérdi Rutland egy furcsa tárgyat felmutatva.

- Hol találta azt?

- Az nem számit. A lényeg, hogy mire képes. ... Ön tudja? - faggatózik Rutland.

- Hogy mit tudok az az én dolgom. - rejtélyeskedik Lara.

- Szóval nem. Eszerint nincs is a birtokában egy másik darab. Amanda mondta hogy felületes. Jobban kellett volna figyelnie Paraisoban. - mondja Rutland, és megindul vissza a helikopteréhez.

- Amanda? Amanda halott. Mi az ördögöt tud maga Paraisoról?

- Végeztünk a csevejjel.  - mondja Rutland a zsoldosainak, akik ismét tűz alá veszik Larát.

A videó után már azon találjuk magunkat, hogy lőnek a helikopterről. Gyorsan fussunk a hídon, majd ugorjuk át a szakadékokat és végezzünk mindenkivel.

Miután Lara végzett a zsoldosokkal, csodálva vizsgálja a közőpontban lévő követ

- Több van belőle. Apa, igazad volt. - mondja Lara.

- Mi az? - értetlenkedik Zip.

- Maradjatok éberek, srácok. Még áll egy kis munka előttünk.

- És a küldetés folytatódik, emiatt nem panaszkodhatunk.

Tippek:

--       Ha Time Trial módban játszol, akkor ne nagyon gyűjtsd a rewardokat

--         Ha Time Trial módban játszol, akkor javítani tudod az eredményedet, akkor rögtön középre kell húzni a ládát, és Larával a jobb oldali kapcsolóra állni, arról lemászva már nem zuhan vissza az ajtó, Gold Reward felszedése nélkül Time Trialozva (ugyebár ott csak az idő számít, tehát rewardokkal nemigen foglalkozik senki) legalább 60-80 másodpercet lehet ezzel spórolni.

--A fegyveresekkel a harcot, ahol lehet, kerüld, idõt takarítasz meg vele. Ezt fõleg, a templom bejáratánál teheted meg.

--         Ahol vannak felkiáltójelek, mindig használjuk ki őket!

--         A Time Trial módban hasznos dolog, ha a permeken, indákon, láncokon, úszásnál gyorsított tempóval haladunk (az akciógomb segítségével)

Ha Time Trial módban végigvitted a pályát, akkor a következõ dolgok elérhetõek lesznek az extrák menüpontban:

Ouftit - Sport Green

Special - Draw Enemy Health

Ha minden reward-ot beszereztünk a pályán, akkor az alábbi extrákat nyithatjuk meg:

Cinematics - az elsõ 10 darab                Character Profiles - Lara Croft

Location Concepts – Bolivia                  Object Models - Bolivia

Outfits - Legend, Union Jack; Sport

Forrás: tombraiders.hu

 

 

 
~Legend box~
 
~Extrák~
 
~Végigjátszások~
 
~Jó böngészést kívánok neked!~
 
~Linkek~
 
~További Tomb Raider játékok~
 
 
 
 
Ikoncserék
 
 
 
 
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?