Lara Croft Tomb Raider: Legend
Lara Croft Tomb Raider: Legend
~Menü~
 
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
~Kalandorszámláló~
Indulás: 2006-10-27
 
~Ghána~

4. pálya: Ghána - Persuing James Rutland (Keresni, elkapni James Rutlandot)

Gold Rewards: 1

Silver Rewards: 4

Bronze Rewards: 5

Lara lecsúszik a lejtőn, majd bekapcsolja a PLS-ét.

Menjünk folyamatosan az adott úton, majd a vízesést meglátva, egy bejátszás következik: Lara gyönyörködik a tájban, majd megjegyzi, hogy ha egyszer majd megszorul, akkor megy a képeslap bizniszbe. Pár másodperc után előveszi a távcsövét, és kiszúrja Rutland embereit, akik a vízesésből egy ládával veszik ki a vizet. Az irányítást megkapva, ugorjunk le a lejtőn, bele a vízbe. (Az igazi Tomb Raider-es látvány az, ha fejest ugrunk. Hogy ezt megtudjuk tenni, ugorjunk le a peremről, majd gyorsan nyomjuk be a guggolás gombot.)

Még ne menjünk ki a kis szigetre, inkább gyűjtsük be a rewardokat. A medernek a jobb oldalánál vegyük fel az 1. Bronze Reward-ot.

A meder bal oldalához is ússzunk el, majd ott vegyük fel a 2. Bronze Reward-ot. (Látunk még a sziget alatt, középen az üregben egy ezüstereklyét, de ezt még nem tudjuk felvenni, mert a sodrás nem engedi.)

Most már mehetünk fel a szigetre. Látjuk a hidat, a sziget közepén, ezt kellesz elfordítani. A jobboldali platformokon ugráljuk fel, majd fentről ugorjunk át a kötélre, ami a híd szerkezetéhez van erősítve. Kb. 2 másodpercet rajta kell maradni a kötélen, mert idő, amíg a súlyunkra a szerkezetből kijön a rúd. Ha vártunk, kétféleképpen is leengedhetjük a hidat: amikor a kötélen vagyunk, lengjünk neki a hídnak, vagy ha már leestünk, akkor csáklyázzunk bele a közepébe. A lényeg, hogy vízszintes állapotba kerüljön. Ha megvagyunk, videó következik. A híd leereszkedik, majd a vízesés szétnyílik, aminek a háta mögött egy ősi nagy templom van. Rutland már a templomon volt, és észreveszi Larát. Egymásnak beszólogatnak. Az irányítást megkapva, most megint csobbanjunk a vízbe, majd ússzunk le, a sziget közepére, és be a kis járatba, majd vegyük fel az 1. Silver Reward-ot.

Most másszunk vissza a szigetre, majd menjünk át a hídon, és be a templomba. Előre, le a lépcsőn. Jobbra menjünk, a vizes részhez. (A vízbe betudunk menni, de nem enged minket elúszni a szemközti partra, mert nagy a sodrás.) A parton csáklyázzunk bele a tutajba, majd húzzuk magunkhoz. Menjünk rá a tutajra, onnan pedig át a kötélre. A kötélről át a másik kötélre, majd érjünk partot. Balra, fel a lépcsőn tartsuk az irányt. Nemsokára egy katona fog ránk rontani, akit öljünk meg. Menjünk tovább, majd látjuk a nem működő csapdád. Ugorjunk át rajta, majd menjünk tovább. Megint hasonló, és inaktív csapdával találkozunk. A csapdák előtt van egy súlykapcsoló, erre álljunk rá, majd maradjunk rajta kis ideig, míg a szemben lévő ajtón a rács teljesen fel nem megy. Most induljunk, de ajánlott egy kicsit sietni, mert a rács megy egyre lentebb, tehát időre megy a dolog. Egy jó nagy terembe értünk, és benne Rutland emberei mindenhol. Tehát itt akció lesz! Ajánlott a szemben lévő vashoz menni, majd onnan előugrani, és lőni az ellenfeleket. Ha a lent lévő elleneket kinyírtuk, akkor lőjük meg a bejárattal szemben (ahonnan bejöttünk) lévő hordót, erre a talpazat leszakad, ahonnan a katonák fentről lőnek. A géppuskát vezérlő embert ajánlott megölni azonnal. Ha mindenkit megöltünk, akkor természetesen vegyük fel a ránk hagyott dolgokat, majd menjünk fel a talpazatra. Mi válasszuk a jobboldalt. Ugorjunk tehát fel, majd vegyük fel a 3. Bronze Reward-ot.

Most menjünk a géppuskához. (ha tudjuk, ezt is használhatjuk akció közben) Látunk két vízimalmot. Egyet jobb, másikat bal oldalt. A baloldalival (a géppuskától balra) tudunk mit kezdeni még csak egyelőre. Kétféleképpen is beindíthatjuk: az első alternatíva az, hogy a géppuskával lőjük az álló oszlopot, ami kidől, és beindítja a kerék működését. A másik az, hogy a kötélre átugrunk, ami az oszloppal szemben van, majd nekilengünk, erre az oszlop nekiesik a keréknek, és az beindul. Ha már beindult a szerkezet, akkor ugorjunk rá az egyik kiálló rúdjára, majd várjunk addig, amíg a kötélhez nem leszünk közel. (Time Trial módban egyszerűbb, ha a fenti platform alatti kőre rámegyünk, majd onnan ugrunk rá az egyik rúdra, majd megfordulunk, és úgy rá a kötélre.) Ha már közel vagyunk, ugorjunk át a kötélre, majd a kötéllel lengjünk át a szemközti platformra. Innen ugorjunk át a zsilipes vasállványra, majd csáklyázzunk bele a szemközti platformon lévő kis oszlopnak a vasas részébe, majd kezdjük el magunkat húzni. Ha már elhúztuk magunkat, amennyire csak lehet, akkor ugorjunk át a szemközti kötélre, majd forduljunk neki a keréknek, amit majd később be kellesz indítanunk. Ugorjunk át a fenti kiálló rúdjára, majd onnan is át a másik rúdra, és onnan át a létrás részhez, majd a létrán másszunk fel. Itt fent keressük meg a másik létrát, majd másszunk fel azon is. Amikor már a tetején vagyunk, ugorjunk el balra, át a peremre. A peremről el egészen balra oldalazzunk majd fel a következő peremre. Amikor meglátjuk a következő létrát a fejünk felett, akkor ugorjunk fel rá, majd menjünk fel rajta. Most menjünk tovább az úton. Egy medencéhez értünk, ahol nincs víz. Itt lőjük le a ránk támadó jaguárt. Most már mehetünk fel, a lépcsőromoknál. Menjünk egyenesen, majd le a túloldalon, a lépcső előtt vegyük fel a 4. Bronze Reward-ot.

Most már mehetünk fel a reward feletti platformon, és onnan át a szerkezetre. A szerkezet olyasmi, mint egy mérleg, tehát a súlyunk nyomja a kőtömböt. Amikor az egyik kőtömbre rámegyünk, akkor a másik felmegy. Tehát ki kell használni a játék fizikáját. Nos, az első kőtömbre ugorjunk át, erre a másik kőtömb a magasba megy. Amikor megy feljebb a másik, körülbelül az emelkedés közepén ugorjunk át a másik kőtömbre, majd onnan át a létrára, majd onnan fel a platformra. Kis kocogás után mutatja nekünk a kamera, hogy mit kell tennünk majd. Az irányítást megkapva, menjünk egyenesen, majd ugorjunk át a sziklára, de annak is a peremére. Innen értelemszerűen ugráljunk lejjebb, majd amikor már a legalsó repedésen vagyunk, a baloldali sziklára ugorjunk át, majd onnan már leugorhatunk. (Time Trial módban a legegyszerűbb az, hogy már fenti platformról, a kamera mutatása után belepottyanunk a vízbe.) Látjuk a vízben a tutajt, ugorjunk át rá, majd látjuk ugyanebben a medencében az oszlopot is, amibe bele tudunk csáklyázni. (Ha elmegyünk a jobboldali medencéhez, akkor a lépcsős romok között vegyük fel a 2. Silver Reward-ot.)

Tegyük is meg, majd kezdjük el húzni. A másik medencében látunk egy ugyanilyen oszlopot, csak egy kicsit távolabb. Csáklyázzunk bele, majd kezdjük el magunkat húzni. Amikor a tutajjal olyan távolságra vagyunk a parttól, hogy áttudunk rá ugrani, akkor tegyük is meg. Másszunk fel a létrán, egészen a létra tetejéig, majd ugorjunk át a szerkezetre, ami megint ugyanolyan, mint az előző (mérleges). A kőtömbön várjuk meg, amíg a másik kőtömb megint kb. nem jön fel annyira, amíg rá nem tudunk ugrani, majd onnan át a platformra. Itt balra, a sarokban vegyük fel az 5. Bronze Reward-ot.

Most már mehetünk át a velünk szemben lévő platformra, de csáklyáznunk kell, ugrás közben, majd úgy átlengeni. Innen látjuk a baloldali sziklást részt, amire ugorjunk át. Oldalazzunk át a sarkon jobbra, majd egyel lejjebb menjünk, majd itt ismét oldalazzunk el jobbra. Ugorjunk feljebb, a felettünk lévő peremre. Vagy ugorjunk hátra, a hátunk mögött lévő kőtömbnek a peremére. Onnan oldalazzunk el balra, majd úgy átlósan le a repedésre. A repedésről ereszkedjünk lejjebb, onnan oldalazzunk el jobbra, majd amikor a végéhez értünk, akkor ugorjunk fel, a felettünk lévő peremre. Innen megint el jobbra, majd ugorjunk át jobbra, a platformra. A kis platformon álljunk rá a  kapcsolóra. Erre a platformmal szemben lévő szerkezet teljesen megfordul, és a rajta lévő tömb leesik. (Tehát ha netán leesnénk innen, akkor a leesett tömbön, és az adott úton könnyen visszamászhatunk ide.)

Most a kapcsolóról menjünk le, majd várjuk meg, amíg a szerkezet ismét megfordul, és leáll. Most már mehetünk át a következő platformra. Innen át a következőre, majd itt is látunk ugyanolyan kapcsolót, amire toljuk rá a platformon lévő kőtömböt. Erre a másik szerkezet is megfordul. Most menjünk vissza az első platformra, ahová a mi súlyunkkal kell ráállni a kapcsolóra. Tegyük is meg, majd addig ne lépjünk le a kapcsolóról, míg a szerkezet meg nem fordul, egészen a leállásig. Ha megvagyunk, akkor gyorsan lépjünk le a kapcsolóról, majd át a szerkezetre, míg az pörög, (Time Trial módban ajánlott, ha rögtön ráugrunk a szerkezetre, majd ügyesen átugrunk a szemben lévő platformra) onnan át a középső platformra, a szobros részre. Gyorsan csáklyázzunk bele a szobornak a mellkasán lévő csillagába, majd kezdjük el húzni. Mutatja a kamera, hogy beindul a szerkezet, és víz lepi el azt a medencét, ahonnan jöttünk. Az irányítást megkapva ugorjunk is bele a vízbe, majd menjünk azon a kis járaton, ahol most már a víz folyik le (természetesen ez ott van, ahonnan korábban jöttünk). A létrán másszunk le, majd le a peremre, a peremről jobbra oldalazzunk, majd a végénél lejjebb a peremre, majd onnan el jobbra, át a létrára.

Másszunk le, majd keressük meg a létrát, és másszunk le rajta, amíg le nem érünk a vízimalmos termünkbe. Kamera mutatja, hogy beindította a víz a malmot, tehát már tovább tudunk menni. De nemcsak a malom, hanem a csapdák is beindultak, amik pont a továbbvezető utunkat akadályozzák. Sebaj, az irányítást megkapva ugorjunk hátra, át a malomra. Várjuk meg, míg a kötélhez nem érünk, majd ha ott vagyunk, ugorjunk át rá. A kötélről lengjünk át a szemközti platformra, majd onnan menjünk egyenesen, ahol a csapdák beindultak. Itt vigyázzunk, mert akár 1 rossz másodperc, és simán levesz az életünkből sokat a csapda. Mindig várjuk meg, amíg ütközésig bemegy, majd gyorsan fussunk át rajtuk, de csak egyesével! (Szerintem bukfenccel könnyebb átjutnunk.) Ha a 3 karós-csapdán átmentünk, akkor jönnek a pengék. Ha szeretnénk biztonságban átmenni, akkor a pengék előtt van egy kőtömb, ezt lehet tologatni.

Ha átmegyünk a kőtömbbel együtt, nem nagy a valószínűsége, hogy vesz az életünkből. Time Trial módban nagyon ajánlott, hogy hagyjuk a tömböt, helyette akrobatikázzunk át a pengéken. A felsőt úgy, hogy futás közben gurulunk, majd ha jön az alsó, akkor azt ugorjuk át. Most menjünk fel a lépcsőn. Itt is ugyanolyan csapda van, de szerencsére van egy kőtömbünk is, ami a fej szimbólum mellett jobbra, a falban van elrejtve. Ha szükségünk van rá, akkor a falból húzzuk ki, majd toljuk a csapdán át, hogy esetleg meg ne sérüljünk. Ha átértünk, akkor kocogjunk egy kicsit, majd jobbra, fel a lépcsőn, aztán le a következő lépcsőn. Kocogjunk tovább egyenesen. Kis idő után elkezd remegni a terem, majd a kamera mutatja, hogy egy hatalmas kőgolyó gurul felénk. Lendüljünk akcióba, amikor az irányítást megkaptuk: először a jobboldali dárdát ugorjuk át, majd a baloldali dárdák alatt bukfencezzünk át, utána menjünk egyenesen, és ugorjunk át a lándzsás szakadék felett, majd fussunk a kijárat felé. A kis videó mutatja, hogy Lara kijut a templomból, majd gyorsan elugrik a kőgolyó irányából. A golyó tovább halad, le a lejtőn, és megnyitja az utat a víz, és a templom között. (Nem muszáj még egyszer lemennünk, csak akkor, ha a vízben lévő reward-okat nem vettük volna még fel, a pálya elején.) Az irányítást megkapva a velünk szemben lévő létrán másszunk le, majd a hátunk mögött vegyük fel a 3. Silver Reward-ot.

Másszunk fel vissza, majd a bejárattól (ahonnan a kőgolyóval együtt jöttünk ki) menjünk jobbra, majd ugorjunk át a rúdra. A rúdról át a szemközti peremre, majd oldalazzunk el balra. Innen menjünk egyel feljebb, majd ott ugorjunk hátra, át a másik peremre. A peremről egyel feljebb, majd gyorsan ugorjunk át hátra, a hátunk mögött lévő rúdra, hogy nehogy a kő eltaláljon minket. A rúdról most át a következő rúdra, onnan pedig át a szemközti platformra. Egy kicsit menjünk jobbra, majd át a szemben lévő vasállványra. Várjuk meg, míg az állvány le nem megy, majd át a szemközti platformra. Innen át megint a szemközti platformra. Menjünk egy kicsit jobbra, majd egyenesen velünk szemben lévő rúdra ugorjunk át, majd onnan ugorjunk a szemközti peremre.

Oldalazzunk el balra, majd egyel ugorjunk feljebb, majd jobbra oldalazzunk el gyorsan (mert a nyakunkba omolhat megint egy kő) át a rúdra. Innen megint át a fenti rúdra, majd a rúdon forduljunk meg, és megint át a másik rúdra. A rúdról át a szemközti peremre. Gyorsan oldalazzunk, majd egy peremmel megint menjünk feljebb. Itt oldalazzunk el balra, majd a következő platformra ugorjunk hátrafelé. Menjünk be a templomba, majd kis kocogás után videó következik: Lara észrevesz a földön egy brossát, majd felveszi. Elolvassa, és kiderül, hogy ez az anyjáé volt. Az irányítást megkapva, menjünk le a lépcsőn (ajánlott bekapcsolni a PLS-ünket, mert elég sötét van) majd kis idő után egy szakadéknál találjuk magunkat, ahol tüskék állnak ki. Hogy áttudjunk jutni rajta, csak bele kell csáklyáznunk a szakadék felett lévő vastárgyba. Ha átjutottunk, kocogjunk tovább, majd megint egy ugyanilyen szakadékhoz érünk. Természetesen most is használjuk a csáklyánkat, majd lőjük bele a szakadék feletti vastárgyba. Menjünk tovább balra, majd látjuk, hogy katonák vannak a lengőhídon.

A híd feletti kőtömböt meglőhetjük, erre rászakad a hídra, és a mélybe esnek a katonák. Ha így jártunk el velük, akkor a kőtömb helyén lévő vastárgyba csáklyázzunk bele, majd úgy lengjünk át a szakadék felett. Ha nem lőttük le a tömböt, akkor meg csak simán menjünk át a hídon. Öljük meg a túloldalon a katonát. Menjünk tehát az úton tovább, jobbra. Látjuk a peremről, hogy jobbra a vízesésnél vannak a rudak. Az első rúdra ugorjunk át, majd onnan menjünk tovább, át a következő rúdra, majd onnan át a szemközti fal repedésére. A repedésről balra ugorjunk, át a platformra, ahol van egy kőből készült ajtó. Dobjunk egy gránátot az ajtó elé, majd menjünk távolabb, hogy ne sérüljünk. A gránát szétvitte az ajtót, majd menjünk be a bejáratán, és vegyük fel a 4. Silver Reward-ot.

Most menjünk vissza a vízesés melletti falnak a repedésére, ahonnan ide a platformra jöttünk. Innen ugorjunk egyel feljebb, majd oldalazzunk le balra. Ugorjunk kétszer feljebb, oldalazzunk le jobbra, majd ugorjunk egyel feljebb, és innen át a hátunk mögött lévő rúdra. A rúdról át a szemközti platformra, ahol robbanós hordók vannak. Itt vigyázzunk, mert ha észrevesznek, könnyen meglehet, hogy a hordóba lőnek, és akkor megy szépen az életünkbő. Na, tehát: menjünk egyenesen, majd menjünk le a lépcsőn. Öljünk meg a katonákat, ahányat csak tudunk. Nagyon vigyázzunk, amikor a hídon vagyunk, mert ha egy katona, akkor dobja rá a gránátját a hídra, könnyen leszakadhat, de akkor megyünk mi is a híddal együtt, a mélybe. Ha a híd leszakadt, de nem voltunk rajta, akkor sincs semmi baj, mert az utunkat, a hidat megtartó kötelek segítségével folytathatjuk. Ha mindenkit megöltünk, vegyük fel a ránk maradt holmijukat. Menjünk a továbbvezető úton, be a terembe.

Vigyázzunk, mert balról támad ránk egy jaguár, akit szedjünk le. A baloldali lépcsőn menjünk fel, majd onnan gyorsan ugorjunk át a kötélre, majd a kötélen várjuk meg, míg a lépcsőn le nem gurul két hatalmas kőgolyó. Ha elmentek, akkor lengjünk vissza a lépcsőre, majd menjünk fel. Itt látunk egy ajtót, és vele szemben egy süllyedő kapcsolót, amin egy szimbólum van. Álljunk rá a kapcsolóra, majd várjuk meg, míg az ajtó teljesen fel nem megy. DE!: még ne menjünk be az ajtón, hanem gyorsan menjünk le a lépcsőn, és a terem alján, az ajtóval szembeni hatalmas ajtón menjünk be, majd kocogjunk el a Gold Reward-ig.

Most menjünk ki, majd megint fel a lépcsőn a már megszokott úton, és megint álljunk rá a súlykapcsolóra. Várjuk meg, míg az ajtó fel nem megy teljesen (Time Trial módban inkább csak elég megvárnunk, ha az ajtó felmegy kb. középmagasságig.) majd menjünk be az ajtón. Videó következik: James Rutland már bent van a teremben, majd elkezdenek beszélgetni Larával. Rutland azt hiszi, hogy Laránál van egy "Ghalali kulcs", ami szükséges a kard összerakásához. (Nincs Laránál, de legalább most már Lara tudja, hogy az is kell hozzá :) Rutland elmondja, hogy Amanda szerint elképzelhető, hogy Lara apja már a Kulcsot megtalálta, így azt Lara esetleg örökölhette. Lara mondja Rutlandnak, hogy mesélhetne a kezében szorongatott karddarabról is, de Rutland nem teszi. Helyette inkább „megmutatja” a karddarab erejét…

Az irányítást megkapva, megint nagy harc közben találjuk magunkat: Rutland a karddal szurkálhat minket, és még ráadásul gránátokat is dobál, és még az életét is fel tudja tölteni, ha egy emelvényre felmegy. Hogy nagyon egyszerűen, és nagyon gyorsan le tudjuk győzni Rutlandat, (sőt, Time Trial módban kimondottan ajánlott) akkor tegyük a következőt: i pont az alá az emelvény alá, ahová felmegy az első összecsapás után, és onnan nem mozdulni. Akkor nem jön le. Szét kell lőni a 4 oszlopfőt, és utána megcsáklyázni mindet. Természetesen az utolsó legyen az, amin áll. De ha ezt esetleg nem tudnánk megcsinálni, akkor öljük meg a klasszikus módon: Minden emelvényen van szimbólum, amiknek van egy réteges fedése. Szét kell lőni mindegyik emelvénynek a réteges szimbólumát, majd ha az összest szétlőttük, akkor a vasszimbólumba bele kell csáklyáznunk, és meg kell húznunk. Erre az emelvények leomlanak, és Rutlnadnak nem lesz hol az életét feltöltenie. Természetesen legyen az utolsó az, amin áll. Rutlnadnél vigyázzunk a gránátjaival, és ne menjünk túl közel hozzá, mert elkezd szurkálni a karddarabbal. Akárhogy jártunk el, az a lényeg, hogy legyőzzük.

A legyőzés után videó következik megint, amiben Lara elveszi Rutlandtől a karddarabot, majd összeilleszti a már nála lévővel. Az információkból leesik neki, hogy valószínűleg a kard szándékosan lett szétszedve, hogy újra összetegyék a Ghalali Kulcs segítségével. A kard vagy a Keresztes Lovagoktól, vagy Artúr Királytól származhat. Kiderül, hogy Amanda betört Lara otthonába, mert azt hitte, hogy Laránál van a Kulcs. Tehát ezért nem válaszolt nekünk Zip és Alister.

Lara motoron száguldozik, keresztül a Dzsungelben, majd időközben Zippel, és Alisterrel beszél, akik végre kiszabadultak. A srácok elmondják Hősnőnknek, hogy Amanda náluk járt, és a Ghalali Kulcsot kereste. Alisterből sajnos sikerült egy információt kiszednie, amit pont Larának akart elmondani: Kazahsztánban is van egy karddarab. Amanda és csapata már el is indultak Szovjetunióba, ahová nekünk is el kell jutnunk.

Tippek:

-         Nem érdemes Time Trial módban rewardot gyűjtögetnünk.

-         Time Trial módban, a csapdás résznél, ne használjuk a kőtömböket, helyette inkább ügyeskedjünk át gyorsan.

-         Rutland legyőzésénél, Time Trial módban, és ha sérülésmentességet akarunk: Beállni pont az alá az emelvény alá, ahová felmegy az első összecsapás után, és onnan nem mozdulni. Akkor nem jön le. Szét kell lőni a 4 oszlopfőt, és utána megcsáklyázni mindet. Természetesen az utolsó legyen az, amin áll.

Ha Time Trial módban végigvitted a pályát, akkor a következő dolgok elérhetőek lesznek az extrák menüpontban:

Special - Infinte Shotgun Ammo
Outfit - Amanda

Ha minden reward-ot beszereztünk a pályán, akkor az alábbi extrákat nyithatjuk meg:
-Cinematics - 7 új
-Location Concepts - West Africa
Object Models - West Africa
Outfits - Legend, Pink; Classic, Gray
Pistol Upgrades - Increased Accuracy

Forrás: tombraiders.hu

 
~Legend box~
 
~Extrák~
 
~Végigjátszások~
 
~Jó böngészést kívánok neked!~
 
~Linkek~
 
~További Tomb Raider játékok~
 
 
 
 
Ikoncserék
 
 
 
 
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?