Silent Hill
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
 
Képregény
 
Szavazás
Hamarosan megjelenik: 2007-ben két Silent Hill epizód is a boltokban lesz.
Melyiket várod jobban?

Silent Hill 5 (PC)
Silent Hill: Origins (PSP)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Olvasói cikkek
 

Translated Memories 
Bridge of Thread

silentill.co.za 

Silent Hill Fever 
Bitter Season 

Your Own Silent Hill 

 Mini Banner

 Headstrong 

Nightmarish Delusions
 


 
<bgsound src="http://download.silenthillfever.com/Melancholy%20Requiem.mp3" loop=true>
 
-=Teremtmények=-

air screamer

szárnyas visító (air screamer)

Hol: lakóterület, üzleti negyed
Támadás: rugás
Találatok:
Kés: 5
Pisztoly: 3
Cső: 3
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: 2

jellemzés: Szintén gyakran előfordulnak. Tekintve, hogy Harry-nél gyorsabbak és repülve előbb-utóbb beérik, nem nagyon lehet eliszkolni előlük. Rúgásuk ugyan nem okoz súlyos sérülést, de egy idő után sok kicsi sokra megy. Fuss pár kört egy-két megállással és odapörköléssel tűzdelve, így szedd le őket.

metafora: Ez a kép Alessa egyik kedvenc könyvének, a Conan Doyle írta Elveszett világ egyik rajzáról származik.

 

air screamer

éjszakai repkedő (night flutter)

Hol: üzleti negyed, üdülőterület

jellemzés: Az üzleti negyed másik világában jelenik meg. Érzékeny a fényre.

metafora: A világ átalakulásának befolyása erős; a fejét teljesen elborítják a férgek.

 

pokoli kutya (groaner)

Hol: lakóterület, üzleti negyed
Támadás: harap
Találatok:
Kés: 4
Pisztoly: 2
Cső: 2
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: 2

jellemzés: Gyakran előforduló szörnyek, mivel nem üldöznek, nem nehéz előlük elfutni. Ha problémamentesen akarod kinyírni őket, két pisztolylövés leteríti őket. Kutyák ellen lehetséges a lőszerrel spórolni a csövet vagy a baltát használva. Érzékeny a hangra, és a puskalövésre reagál.

metafora: Elődjei azok a nagy kutyák, amelyeket Alessa ki nem állhatott.

 

wormhead

féregfejű (wormhead)

Hol: üzleti negyed, üdülőterület

jellemzés: Erősebb, kutya típusú karakter.

metafora: A világ átalakulásának befolyása erős; a fejét teljesen elborítják a férgek.

 

motyogó (mumbler)

Hol: iskola, szennyvízcsatorna
Támadás: karmolás
Találatok:
Kés: 6
Pisztoly: 3
Cső: 3
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: 2

jellemzés: Ahhoz képest, hogy a játékban viszonylag későn tűnik fel, elég gyenge ellenfél (Kaufmann gyilkolási kísérlete alkalmával akadsz bele először az egyikbe). A mólót és a vidámparkot összekötő csatornákban lazulnak, a pisztolyon kívül másra nincs szükséged. Mivel őket sem jelzi a rádiód, kéznél tartott fegyverrel kószálj, hogy ne támadhassanak lesből.

metafora: Ez a kép a tündérmesék kicsi, ám veszélyes állataitól és kis démonjaitól származik.

 

babadémon (doll demon)

Hol: iskola
Támadás: kés, kézi
Találatok:
Kés: 5
Pisztoly: 3
Cső: 3
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: 2

jellemzés: Lassúak és alacsonyak, csoportos támadás kivételével nem jelentenek veszélyt. Már mielőtt elkapnának is könnyedén kinyírhatod őket pisztollyal, de nem árt takarékoskodni. Használd a csövet.

 

szellem (larval stalker)

Hol: iskola, vidámpark
Támadás: nincs
Találatok:
Kés: 0
Pisztoly: 0
Cső: 0
Puska: 0
Kalapács: 0
Vadászpuska: 0
Balta: 0

jellemzés: Tulajdonképpen nem is szörnyek, csak jobbra-balra lézengenek. Kis sötét átlátszó pingvinhez hasonlatosak és csipognak. Ártani nem tudsz nekik, de a rádiód jelzi közelségüket. Tökéletesen békés.

metafora: Nevetése előidézi az iskolai kötekedés emlékeit.

 

szellem #2 (spectre)

Hol: a nagy semmiben
Támadás: kés, megragadás
Találatok:
Kés: 7
Pisztoly: 3
Cső: 3
Puska: 1
Kalapács: 2
Vadászpuska: 1
Balta: 3

jellemzés: Úgy festenek, mint az átlátszó babadémonok. Bár rádiód jelzi őket, nehezen észlelhetőek és csak kivont fegyverrel tudod meg pontosan, hol is lapulnak. Ne pazarolj a fiúkra puskalőszert, pisztollyal késztesd őket jobb belátásra. Figyelj, mert a nagy semmi közepén általad már megtisztított terepen bukkannak fel.

 

vérszívó (bloodsucker)

Hol: kórház

jellemzés: Csápos szörny, amelynek nincsen hatékony támadása.

metafora: A férgek, kígyók és társaik iránti erős undor megtestesülése.

 

csótány (creeper)

Hol: iskola, kórház, szennyvízcsatorna
Támadás: harap
Találatok:
Kés: -
Pisztoly: 1
Cső: 1
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: -

jellemzés: Mindenfelé rájuk akadhatsz. Kár lövöldözni rájuk: fuss el vagy lapítsd matricává őket pl. kalapáccsal. Nagy sebességgel halad, és erősen reagál a fényre.

metafora: Alessa rovaroktól való félelmének kivetülése.

 

tomboló (romper)

Hol: üzleti negyed, üdülőterület
Támadás: megragad és csócsál
Találatok:
Kés: 7
Pisztoly: 5
Cső: 4
Puska: 1
Kalapács: 1
Vadászpuska: 1
Balta: 3

jellemzés: Ezek között lőfegyverrel célszerű rendet tenni. Gyorsak, nehezen pusztulnak és nehezen cselezhetők ki. Távolról fél tucat lövéssel udvarolj nekik. Ha közelítenek, válts gyorsan puskára. Ha már rajtad vannak, pakold el a fegyvert és illesd kalapáccsal őket, ha kellemetlenkednek.

metafora: Alessa felnőttektől való félelmének kivetülése.

 

lógó karom (hanged scratcher)

Hol: szennyvízcsatorna
Támadás: karmolás
Találatok:
Kés: 10
Pisztoly: 6
Cső: 5
Puska: 2
Kalapács: 3
Vadászpuska: 1
Balta: 4

jellemzés: Bosszantó kis förtelmek, nem mindig indítják ugyanis be a rádiót. Hogy ne szakadjanak egyből a nyakadba, nagy, nyílt szobák esetén kéznél tartott fegyverrel kószálj körbe, akiket Harry tűztávon belül becéloz. Ők is kéz a kézben settenkednek, válaszd tehát a puskát.

metafora: A rovarfajták összességének megtestesülése.

 

zombi nővér (puppet nurse)

Hol: kórház, senki földje
Támadás: késsuhintás, megragadás
Találatok:
Kés: 9
Pisztoly: 5
Cső: 4
Puska: 2
Kalapács:
Vadászpuska: 1
Balta: 3

jellemzés: Lassúnak tűnnek, de hajlamosak reád rontani a kis huncutok. Általában kéz a kézben andalogva állják utad - legyen kéznél a puska. Más esetben, ha egyedül vannak, ne tétovázz kézifegyverrel köszönteni őket. Gyorsaságát és fizikai erejét a ruhája és a frizurája mutatja.

metafora: Egy nővér, amelyet megszállt valami. Ez a megszállott test ugyanolyan, mint amivé Cybil válik.

 

zombi doktor (parasitized doctor)

Hol: átváltozott kórház
Támadás: késsuhintás, megragad
Találatok:
Kés: 11
Pisztoly: 7
Cső: 6
Puska: 2
Kalapács: 2
Vadászpuska: 1
Balta: 4

jellemzés: A nővérkékhez hasonlóak, de szívósabbak náluk. Ne vállalj be a srácokkal kézitusát, hacsak nem kalapáccsal. Ott a puska, tudod hogy használd.

megjegyzés: Habár a női, nővér-típusú teremtmények jellemzőek a sorozatra, volt egy doktor-típusú kreatúra is, amellyel nem találkozunk a széria későbbi felvonásaiban.

 

FŐELLENSÉGEK

első számú főellenség: Széthasított fejű gyík (split head)

Hol: iskola, alsó pince
Támadás: fejelés, harapás, egészben lenyelés
Fegyver: cső / pisztoly v. puska

Úgy fest, mint egy fej nélküli nagy szalamandra. Emlékszel még, hogyan szólt a mese a könyvtárban olvasott könyvben, amelyik az asztalon volt? Ez volt benne:
"Ezt hallván az íjjal és nyíllal felfegyverzett vadász így szólt: 'Megölöm a gyíkot.' Ellenfelébe akadva aztán így hergelte azt: 'Ki ijed meg egy gyíktól?' Ezt hallván a gyík idegesen ennyit sziszegett: 'Lenyellek téged egyben!'. Ekkor aztán a hatalmas teremtmény támadásba lendült, s hatalmasra tátotta száját. S a férfi pontosan ezt akarta. Nyugodtan feszítette meg íját, s egyenesen a tátogó gyík torkát vette célba. Könnyedén suhant a nyíl s bökte át a gyík torkát, mely holtan zuhant össze."

Most már tudod, mit kell tenned. Futkoss a piramis körül, használd fedezékként azt. A következőt teheted.

Easy / normál fokozaton:
Vedd elő a pisztolyt. Fusd körbe a piramist, míg biztos távolságba nem érsz. Lőj el két-három lőszert ellenfeledre és fuss tovább. Ezt addig ismételgesd, míg a gyík el nem kezd bömbölni és nyálat köpni. Ekkor válts puskára, engedd magadhoz közel a gyíkot, és várd meg, míg eltátja a száját. Két torokgyík-lövés megteszi a munkát.

Hard fokozaton:
Vedd elő a csövet. Mivel gyorsabb vagy a gyíknál, érd be hátulról. Kb. négyszer suhinthatod meg, mielőtt megfordulna. Fordulj meg te is, és csináld ugyanezt az ellenkező irányba. Addig folytasd, míg a gyík ki nem tátja a száját nyálköpési célzattal. Vedd elő a puskát, a műsor innen ugyanaz, mint fentebb. Csomó lőszert megspórolhatsz így.

metafora: Egy nagy gyík újjászületése és átváltozása, amely az általános iskola egyik tündérmeséjében jelenik meg.

 

Második számú főellenség: duplacsápú (twinfeeler)

Hol: Silent Hill plaza koszos pincéje
Támadás: savköpés
Fegyver: kalapács / pisztoly

Viszonylag könnyű főellenség. Mielőtt belemerülsz vad kiirtásába, találd meg a közelben elfekvő vadászpuskát. Ezután pozícionáld magad a veled együtt lezuhant vasrácsra, ahol várd meg, míg a féreg előgyűrűzik. Végy egy éles bal-jobb kanyart, majd fordulj meg, most szemben vagy a csúszómászóval. Addig sebezhető, míg a rácson keresztülcsúszik-mászik, üssed-vágjad-lőjed, míg el nem nyeli a föld. Addig fondorkodsz így, míg rút ellenfeled össze nem kuporodik.

metafora: Alessa szobája egyik rovarának kivetülése.

 

Harmadik főellenség: molylepke (floatstinger)

Hol: üzleti negyed, háztető
Támadás: savköpés, fullánk
Fegyver: puska

A duplacsápú érettebb formája. Mérgező gázzal, és farkának mérgező csípésével támad.
Nagy köröket téve fuss körbe-körbe a tetőn, míg a lepke célba vesz. Fülelj, hogy meghalld a köpése susogását. Minden köpés után annak újratöltési ideje áll rendelkezésedre, hogy egyszer meglődd a puskával. Azért csak egyszer, mert mérge töltése alatt a teremtmény megpróbál fullánkjával megcsípni. Mozogj el és cselezd ki újra a köpetet, majd ismét lőj bele. Egy kis idő után a lepke megzuhan, hősöd pedig visszatér a rendes Silent Hill-be.

metafora: Alessa szobájának díszítésére használt, egyik rovarfajta képe.

 

Negyedik főellenség: a démon által megszállt Cybil
(possessed Cybil)

Hol: Vidámpark körhinta
Támadás: lövés, pisztolysuhintás
Fegyver: vadászpuska

A döntésed, hogy megölöd-e Cybilt, vagy sem, meghatározza a játék végét. Ha ki akarod nyírni, 'bad' végződés elnyerése lesz a jutalmad - ez esetben vedd magadhoz a vadászpuskát. Mozogj jobbra és balra, míg Cybil lövöldöz rád. Lövései között lesz időd viszonozni a tüzet. Kb. egy perc alatt kifogy Cybil lőszere, onnantól biztos távolból küldheted őt a halálba.

Ha amellett döntesz, hogy kigyógyítod a lányt és 'good' endingre hajtasz, a birtokodban kell legyen a kórház konyhájában talált műanyag üveg (Plastic Bottle), melyet megtöltöttél ugyanott az igazgatói irodában (Directors Office) talált löttyel. Ha mindez megvan, lépj Cybilhez és öntsd nyakon a kotyvalékkal, aki erre rendbe jön.

 

Utolsó főellenség #1: Alessa (incubator)

Hol: démonkamra
Támadás: ?
Fegyver: vadászpuska

Ez egy elég nagy szoba, érdemes kihasználni. Fusd félig körbe, eressz ki kb. öt lövést ellenfeledre, majd iszkolj tova. Alessa, ahhoz képest, hogy főellenség, elég könnyen kinyúlik, kb. egy tucatnyi lövés végez vele.

megjegyzés: Az "inkubátor" név a koraszülött baba részére szolgáló inkubátort jelenti.

 

Utolsó főellenség #2: gonosz szellem (incubus)

Hol: démonkamra
Támadás: villámok
Fegyver: vadászpuska

Ez a fentiekben írtakkal egyező szoba, de ezúttal közel kell maradnod ellenfeledhez, körülötte közepes nagyságú köröket teljesítve. Ellenfeled repülni is tud, fegyvered határozottan a vadászfegyver (Rifle) legyen. Addig lótifutizz, míg a boss három villámot ki nem szór, melyek közül egy se találjon el. Ekkor megállsz és beleeresztesz egy kiadós sorozatot. Kb. hat lövés után újratölti a villámjait, tehát fuss tova. Ezt ismételgetve figyelj arra, hogy ne találjon el, mert a villám keményen büntet.

Ellenfeled kb. 5 sorozatot (25-35 találat) követően esik holtan össze. Ha sikerül igazán közel kerülnöd hozzá tüzelés előtt (ekkor Harry majdnem teljesen vízszintesen céloz), a tapasztalat szerint nagyobb kárt teszel benne. Pisztolynál lightosabb fegyverrel nemigen kifizetődő küzdeni, de feltehetőleg kalapáccsal (Hammer) is kinyírható Samael, amennyiben elég közel vagy hozzá, és lefelé sújtasz.

metafora: Dahlia istenképzete szellemi képének megtestesülése.

 
Zenék
 
 
Silent Hill
 
SH1: a játékról
 
Silent Hill 2
 
SH2: a játékról
 
Silent Hill 3
 
SH3: a játékról
 
Silent Hill 4: The Room
 
Silent Hill: The movie
 

 

 
Lélekszám
Indulás: 2006-05-23
 
American MCgee's Alice
 
Dreamknights
 

Az oldal a Dreamknights egyesület tulajdonában van.

 
Adj hangot
Ha választanod kéne... (Olvasd el a Rövid történetünket.)
Milyen kasztba sorolnád magad, ha Dreamknights tag lennél?

Felhőősvény követ
Áranyközépút lovag
Árnyak Birodalmának lakója
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?