A szilikonos karkötők történelme
A szilikonból készülő karkötők nem mindennapi sikere a Lance Armstrong alapítvány kampányával kezdődött. A hétszeres Tour de France győztes Lance Armstrong még a sikerei előtt egy súlyos daganatos betegségből épült fel. Visszatérve a kerékpársporthoz diadalmaskodni tudott a világ leghíresebb és legkeményebbnek tartott kerékpáros körversenyén. Egy alapítványt hozott létre, melynek a sárga karkötő volt a védjegye. Ennek a szilikonos karkötő hordásával szállt harcba a betegséggel. A LIVESTRONG karkötőket azok vásárolták, illetve hordták, akik a rákellenes harcot pénzükkel, kitartásukkal, és saját erejükkel kívánták támogatni.
Az alapítvány támogatói egyre többen lettek, köztük hírességek viselték, mint például Tom Hanks, vagy Jack Nickolson, de a zenészek is egyre nagyobb számban kezdték viselni. A rákellenes mozgalom, és a sárga karkötő divat lett. Sőt. Hamarosan maga a műanyag karika annyira elterjedt, hogy a mozgalom lényege teljesen a homályba merült. Annyira divattá vált, hogy a legnagyobb cégek -köztük elsők között a NIKE-, sorrá hozták ki saját tervezésű, cégnévvel, felirattal, lógóval ellátott szilikonos karkötőjüket, üzletet látva benne. Nagy sikerrel!
Egyre nagyobb körben terjedt el a felhasználása. Leginkább jótékonysági kezdeményezésekre, társadalmi célokra, és promóciós kampányok alkalmával kezdték használni. De megtalálható sportkluboknál, belépőknél, iskolákban, különböző rajongói összetartásra…
Előnyei:
· simulékony: szilikon alapanyaga a gumival ellentétben nem tapad az ember bőréhez, viselése kényelmes, jó tapintása van
· masszív: a csúcstechnikának köszönhetően kiválóan tartja a színét és bírja a strapát
· változatos: a szivárvány, és ami még fontosabb, a Pantone minden színében és többféle méretben gyártható
· rugalmas: kommunikációs képességei határtalanok, bármi megjeleníthető rajta mélynyomott, deboss eljárással, vagy szitázva akár a teljes felületen
- egyben van: nincs rajta forrasztási pont
Nézd meg a választékot>>
|