A BMW Sauber F1 Team szisztematikusan alkalmazza magát az előadás üldözésére. Mindazonáltal egy szempont élvezi a figyelemre méltóan magasabb prioritásokat a másodpercek létfontosságú töredékeinek a keresésénél: biztonság. A F1.07 pilótafülkéje több biztonsági rendszert foglal bele, amire Nick Heidfeld, Robert Kubica, Timo Glock és Sebastien Vettel tudnak számítani.
A vezetőket körülveszi egy monocoque*alváz. Ez a biztonsági cella szokatlanul világos de hihetetlenül merev, és tehetséges érdekfeszítő és szétszóró óriási energia egy baleset eseményében. Egy teher-miközben szerkezetet visel el, amit szénszálból építettek, a monocoque* fő biztonsági szerepet játszik - keresztülment folytonos fejlesztés az 1962-es fogalom bemutatása óta.
A BMW Sauber F1.07 el van látva egy folyékony tűzoltó készülék-rendszerrel melyik ravaszok automatikusan a tűz esetén. Egy hat pontos hám visszatartja a vezetőt egy egyedi-formába öntött pilótaülésben, ami belefoglal két könnyen hozzáférhető felszerelő reteszt. Ez a szabványosított felszerelő rendszer gondoskodik róla, hogy a vezetőt biztonságosan de gyorsan egy baleset esetén ki tudják nyerni az autóból.
A sisak egy vezető biztonsági berendezésének egy másik nélkülözhetetlen része. Valaha, a versenyzés doktrínája egyenesen tart: az öngyújtó, a jobbak. Egy teljes sisak sisakrostélyt beleértve a bélés és alapozókabát támogatnak egy kevésnél egy kilogramm fölött. A habberakások, amiket formába öntöttek a vezető fejalakjába, maximális biztonságot és kényelmet biztosítanak.
A kormánykerék switchgeart* és számítógépet foglal bele read-outs. Egy olyan beépített képernyőn keresztül, amit a vezető tud felügyelni 15 funkcióig, készülékkiválasztást beleértve elláss motorral fordulatokat, üzemanyagszintet és hőmérsékleteket. Sebességváltókat irányítanak evezőkön keresztül, amiket hozzáerősítettek a kormánykerék hátsó részéhez, amíg kapcsolók és gombok aktivál az gödörtől autóig rádiózik miközben iszik palackot és a motormenedzsmentrendszereket és megkülönböztető beállításokat is.
|