Egy kitűnő gépezet.
Aerodinamikák sokáig egy fő terület volt Formula1-ben, de a 2007-es egyetlen gumiabroncsszállító eljövetele még tovább is fogja emelni a fontosságát. Ez megmagyarázza, hogy a BMW Sauber F1 Team szorító csapszege miért adta az aerodinamikaosztály-tető-prioritás bővítését. A csapat a szélcsatorna használata Hinwilben fokozatosan növele.
Mint mindig a kulcsnak aerodinamikai hatékonyságot kell növelnie. Mindazonáltal, majdnem fontos ez az év volt az igény, hogy fejlesszenek egy olyan csomagot, ami működik, és sarkokon keresztül volt lehetséges. Az elülső szárnynak befolyásos szerepe van hogy játsszon itt, ahogy ez nagyrészt diktálja a levegő áramlását az elülső gumiabroncsok körül. Végül ennek volt egy teljes újra-terve és most alakít egy harmonikus egységet a vadonatúj orrszekcióval, ami rövidebb és magasabban ül az elődénél. Ez tesz extra igényeket a mérnökökre, de a súly egy csökkenésével azonosítja őket, amikor ez odajön ahhoz, hogy átmenjenek a FIA baleseti teszteken. Ennek a fejlesztésnek a legfontosabb szempontja mindazonáltal az, hogy a szárny nagy mennyiségű levegőt terel az autó alatt miközben megengedi az alsótestet, és terjengősebb, hogy a teljes potenciáljukhoz igazodik.
A lehűtő felvételek némileg nagyobbak, mint azok az 2006 autós és egy olyan új lehűtő fogalomnak az alakrésze, amit valójában integrálnak a teljes csomagba és terveznek hogy nagyobb levegőátmenő teljesítményt biztosítson. Mikor miközben fejlesztették a hátsó részt, a tervezők arra építettek, hogy a tudás, amit a F1.06, szereztek adta a farkat, egy egyenletes karcsúbb és alacsonyabb profil rendben előmozdítani optimise a légáramlat a hátsó szárny körül. Ezeknek a módosításoknak az alapját nyújtják a tömör gyors váltássebességváltó és okosan elhelyezett hidraulikus elemek. Szintén integrált a tervbe vannak a kipufogócsövek, akiknek az alakját úgy definiálták, hogy előadást maximáljon és harmonikusan illesztették a teljes csomagba. A szekció a hátsó szárny alatt egy teljesen új fejlesztés. A szigorúbb szabályozások, amik hátsó rész-vég-ütközéseket kormányoznak, azt jelentették, hogy a hátsó baleseti elem most nagyobb és szintén módosított. Ennek az elemnek az alacsonyabb elhelyezése igényelt egy teljesen felülvizsgált tervet a központi szekcióra az terjengősebb.
A felfüggesztéselemek szerkezete teljesen új és az első tengelynél elsősorban aerodinamikák által diktált. Az emelt orrszekció azt jelenti, hogy a lapockacsontok lefelé dőlnek egy becsapódási szögnél. A kinematicseket*() módosították a szabványos Bridgestone gumiabroncsok bemutatására adott válaszban. A hátsó tengelyt szintén megváltoztatták, hogy javítson vontatást tovább.
Kényelem és Formula One gyártmány nyugtalan bedfellows. Mindazonáltal a F1.07 fejlesztéséért való gyújtópontok közül az egyik a kényelem egy növekedése volt. Ezt speciálisan láthatják a vezetők ültető pozíciójában, különösen abban, Robert Kubica. A lengyel 184 centiméteres keret volt egy kényelmes rohamtól távol az 2006 autó, akinek a pilótafülketerülete különösen szoros volt. Szintén volt fejlődés az elektronikák területe területén, ami látja, hogy az alváz és powertrain* működései az integráció érdekében egyesültek. Az elektronikákat az alvázért, motorért és továbbításért most összehozták egy egyetlen vezérlőegységbe, akinek a helymegtakarításának a terv megengedi azt hogy szállásolják el a pilótafülkében anélkül, hogy elfoglalna túl sok szobát.
Elnézést hogy nem felel meg a magyar helyesírásnak. |