Andariel = Az I. Act főszörnye; egy hatalmas, vörös hajú démon, melynek poisionos képességei vannak
Baal = A Diablo 2 kiegészítő részének (V. Act) főszörnye; Diablo testvére; külsőre leginkább egy pókhoz hasonlít, melynek szarva van; ő maga nem annyira erős, képes magát sokszorosítani, a leghatásosabb módszer ellene a gyors határozott letámadás
Blood Raven = Az I. Act 2. küldetésének célpontja; egy gyorsan futó női íjász, aki különleges képességének hála képes föléleszteni a temető teremtményeit
Defense = védelem; megmutatja a sisakok, vértek, kesztyűk, lábbelik és pajzsok védelmét
Diablo = A IV. Act főszörnye, az egész játék legerősebb teremtménye; egy nagy piros ördögre hasonlít leginkább, hatalmas karmai és szarvai vannak, ráadásul több hatásos tűzmágiát tud
Duriel = A II. Act főszörnye; egy kis földalatti vacokban él, melyből csak a szörny legyőzése (vagy saját halálunk) után tudunk kijutni; külsőre kb. háromszor akkora mint a karakterünk, sok apró és két nagy lába van, mely inkább két hatalmas kaszára emlékeztet
Gidbin = Az ősi vallás pengéje; valójában egy kis tőr, vagy inkább lándzsvég, melyet a bennszülöttek őriznek Flayer Jungle-ban (III. Act)
Harrogath = Az V. Act jól kiépített városa, mely az összes tábor közül leginkább emlékeztet egy háborús erődre
Horadric Cube = Ez egy 3*4-es alapterületű doboz, mely 4 helyet foglal a fegyvertárunkban, vagy kincsesládánkban; előnye, hogy tárgyakat tudunk benne kombinálni, melyek még ha eredetileg gyengék is voltak, a kombinálás hatására erősebbé válnak
Horadric Staff = A II. Act második küldetése során, a Horadric Cube-ban létrehozott pálca, melyet a hét barlang egyikének oltárába téve megnyílik az út Duriel felé
Jewel = Aranyfoglalatos, különböző színű és tulajdonságú kövek, melyek a fegyverzetbe építhetők
Lut Gholein = A II. Act sivatagi városa, itt a legnagyobb az élet (több mint tíz ember tartózkodik a városban)
Mephisto = A III. Act főszörnye, ő a Gonoszság Lordja; külsőre leginkább egy szellemre hasonlít, ha pontosak akarunk lenni, ő inkább egy démon
Potion = Valamilyen ital (mana potion, healing potion) melyet, ha megiszunk, tulajdonságának megfelelően jobbak "leszünk"
Rune = Kis kövecskék, melyek ékszerek mintájára beleépíthetők fegyverzetünkbe; több fajtájuk van, mindegyik más tulajdonságú és ennek megfelelően más árú is
XP = Ez egy rövidítés, a fejlődéshez szükséges pontokat nevezik XP-nek. /pl.: XP szerzés céljából, ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy szintlépés végett |