finalfantasy8
finalfantasy8
Final Fantasy 8
 
Nevelde Cuccok
 
Aréna
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Szavazás
Hány éves vagy?

12-13
16-17
20-22
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
NoKlikk
 
Legyen ez a kezdőlapod!!
Legyen ez a kezdõlapod !!
 
Végigjátszás 3.lemez

III. A harmadik lemez végigjátszása

3.1 Edea felfedi titkait...

A kép elsőként Squall-t mutatja, amint az ágyán fekszik, a szálláshelyén. Indulj el, és látogasd meg Rinoa-t a gyengélkedőn. Közben Quistis informálja Squall-t Edea szálláshelyéről, mely az épület a világítótoronnyal.

Lépj ki a világtérképre, akár a kapun, akár az irányítótermen keresztül. Haladj a kinyúló félsziget felé, ahol az épület fekszik. Ha akarod, átszervezheted a csapatot - természetesen Rinoa nélkül.

Lépj be a házba, amely igen lerobbantnak és elhagyatottnak tűnik. A bejáratnál találsz egy tárgyat, amely egy Timber Magazine. Az északra levő szobában egy Draw Point található. Menj vissza, majd irány a jobb oldali terem, ahol Cid-del találkozol. Továbbá tőle jobbra Edea is megtalálható.

Néhány extra információ: Megnyerheted a Seifer és az Edea kártyákat a házaspártól. Valamint Edea ad még egy kis segítséget is. Egy boszorkány, név szerint Ultimecia, képes arra, hogy megváltoztassa a valóságot, akár a jövőből is. Ő olyan valakit keres, akinek vannak emlékei a múltból, ez lenne Elone. Rinoa lehet az a személy, akit megszállva, meg is teheti ezt. Edea-val már próbálkozott, de ő kikerült a hatása alól.

Edea szerint az egyetlen lehetőségük, hogy magtalálják Elone-t, még mielőtt a boszorkány rábukkanna. Beszélj Edea-val négyszer, majd próbálj meg kimenni a teremből. Edea visszahív, majd utána a garden irányítótermébe kerülsz.

Megszerezhetsz egy újabb Weapon Ugrading Guide-t a Training Centerben, (a bal oldali ajtón menj be). Kutasd át a talajt, valahol ott lesz...

3.2 Változó történések

Miután visszakapod Squall irányítását, szereld fel a partit rendesen, és indulj el Rinoa-hoz. A múltbéli utazás megkezdődik...

Ismét Laguna és társai bőrében talállod magad. Laguna természetesen Squall lesz, a többiek pedig Kiros és Ward. Mindhárman a játékra készülődnek. Kiros és Ward lesz a "gonosz" sárkány, Laguna pedig a lovag. A két cimbora el is megy öltözni.

Laguna megjelenik a színen, mint egy bátor lovag. Megközelíti a hercegnőt, miközben a rendező utasításokkal látja el. Ekkor jelenik meg egy gigantikus vörös sárkány. Laguna úgy tudja, ez egy ruha, amiben Ward és Kiros van, de igencsak téved! Ez egy valódi Ruby Dragon! Ismét egy al-játék következik, a "karddal a sárkány ellen".

A: védekezés
X: támadás
Stratégia: Laguna életerejét egy csík mutatja a bal alsó sarokban. Ha nullára csökken, vesztett. Csakúgy, mint a legutóbbi ilyen játékban, itt is le kell győzni az ellent. A kezelés roppan egyszerű: a támadás után mindig vonulj vissza, várd meg, míg a sárkány is üt. Ha esetleg elbuksz, a felső válasszal tudod újra kezdeni.

A győzelem után Laguna elindul, de csapdába esik. De időben felbukkan két barátja, hogy együtt küzdjenek meg, egy valódi csatában a sárkánnyal.

FŐNÖK: Ruby Dragon
Szint: 28
Életerő: 18468
Támadások: Bite, Claw Swipe, Dragon Breath
Draw: Aero, Fira
Kapott AP: 14
Tények: Gyenge a Blizzard/Holy ellen. Az Aerol és a Fire alapú mágiák nem hatnak rá
Stratégia: A T-rex-hez képest jóval keményebb ellenfél. Elég nagy sebzést okoz, és sokat kibír. Elsősorban Shiva-t használd a GF-ek közül, ő a legeffektívebb, míg Pandemona és Ifrit hatástalan.

A csata után Laguna és társai nézik a lemenő napot, majd a kép elsötétül. Visszatérsz Squall-hoz. Gyógyítsd fel a csapatot, majd indulj el megkeresni a fehér SeeD hajót, s rajta Elone-t.

3.3 A SeeD hajón

Vége Laguna 4. küldetésének is. Térjünk vissza Edea házához. Elmondja, merre található a fehér SeeD hajó, majd ad egy levelet. Ezután indulj el északkelet felé, és valahol a Centra régióban rábukkansz a keresett hajóra. A hajó egy C alakú sziget öblében kötött ki. Menj neki a gardennel, a karakterek automatikusan átszállnak a hajóra.

A hajón:
Amint átlépsz a hajóra, három Fehér SeeD kadéttal találkozol. A hajó elején egy kadétlány és két gyerek áll. Erre nincs más érdekes, indulj el hátra, a kabinok felé. Ott két ismerős arccal futsz össze. A lépcsők az irányítóterembe vezetnek. Menj a lépcsők alján levő kabinba. Itt egy SeeD kadét van, majd egy közjáték következik. Található itt egy Draw Point is. Beszélj a fiúval. Fény derül Elone tettére. Mielőtt visszatérnél a Gardenre, ne felejtsd el magadhoz venni a Timber Magazine-t.

Menj vissza a szállásra, és mentsd el a játékot. Ezután látogasd meg Rinoa-t a gyengélkedőn. Itt ismét egy közjáték következik, amiután Squall a hátára kapja Rinoa-t. Az újabb közjáték után Quistis-szel és Zell-lel találkozol a vasútállomáson. Aztán jön még valaki... Edea. Végül Irvine és Selphie is befut. Ha már mindenki ilyen szépen összegyűlt, válaszd ki a csapat tagjait (Edea mindenképpen kell). A játék visszavált a világtérképre, ahol a dél-keleti kontinensen találod magad. Mentsd el az állást.

3.4 Avadon rejtekhelye

Indulj el a jobbra levő hómező felé. Ha akarod, átszervezheted a partit, de Edea marad. Indulj el felfelé a Rinoa-t cipelő Squall-lal. A dinó-csontváznál menj tovább, majd mássz fel rá. A csontok hidat alkotnak, melyen átmehetsz. A déli területen egy Draw Point van, valamint a szirt peremén is találhatsz egyet. Menj át a peremen, majd a "D" megnyomásával ugorj le. Menj tovább a következő területre. Halajd jobb felé. A mentési pontot vedd igénybe, mert egy nagyobb csata következik. Menj kétszer belra, miután egy gigantikus csontvázlény ugrik eléd.

FŐNÖK: Avadon
Szint: 32
Életerő: 16010
Támadások: Claw grab, Claw swipe, Confu
Draw: Curaga, Esuna, Despell, Aero
Kapott AP: 40
Tények: Holy/Fire-re érzékeny
Stratégia: A lény elég ijesztő, és nagyokat is sebez (800+). Szívd el tőle a Curaga varázslatokat, majd használd is rajta, és esélye sem lesz! De használhatod rajta a Leviathan GF Recovery tulajdonságát is, ez még sokkal effektívebb is ellene (magyarán csak gyógyítsük őkelmét :) ).

A csata után menj tovább jobbra, ahol valami elektromos zajt hallasz. Fordulj észak felé, majd vizsgáld meg. Hibát találsz az elektromos védelmen, s mögötte egy létra van, amit használj is. Haladj észak-kelet felé.

Ne aggódj, jelenleg itt nincsenek véletlenszerűen ellenfelek. Vizsgáld meg a bal oldali panelt, majd válaszd a felső opciót. Haladj tovább az észak-keleti ösvényen, majd lépj be az ajtón, és használd a liftet. Beszélgess el a társaiddal. Itt Squall lehelyezi a földre Rinoa-t, majd egy kis közjáték következik. Lépj be az északra található hatszögletű ajtón, miután egy FMV következik.

FMV: Squall és társai belépnek Estharba

Az animáció után a kép lassan átvált, és megkezdődik Laguna ötödik küldetése.

3.5 Esthar Kutató Központ

A kép átvált Laguna-ra és a társaira, akik a kutatóközpontban vannak. Menj oda a bányászhoz, aki a jobb alsó sarokban áll, majd a másikhoz, aki a kabin bejáratánál található. Következzen Munba, majd a panel mellett álló férfi, ami után ismét Munba. Ezután Laguna harcol a bányásszal. A lift lejön, a bányász pedig bemenekül. Kiros és Ward érkezik. Most két lehetoség áll előtted:

1. lehetőség: Tedd be a GF-eket. Lehet, hogy már rájöttél, de fontos! A váltások után mindenki csak az Attack parancsot ismeri, az összes GF inaktiválódik. Ha nem vagy felkészülve, először az első, amjd a második opciót válaszd, és megkezdődik Laguna utolsó küldetése.
2.lehetőség: Az azonnali harc.

Most több ellenféllel kell megküzdened. Indulj el a lift felé, ahol két asszisztenssel találkozol. Menj fel a lépcsőkön, de CSÖNDBEN, nem kell, hogy felfedezzenek. Itt találkozol egy emberrel és Munba-val, majd egy asszisztens érkezik. Használd a Draw Point-ot és mentsd el az állást. Térj vissza az épülethez. Itt tudod megszerezni a legújabb verzióját a fegyver-könyvnek, a délre-balra levő sarokban. Vissza a lifthez. Itt Oadin professzor közeledik, valamint egy újabb csatát kell megvívnod.

A győzelem után kövesd őket a liften, majd tovább jobbra. Egy érdekes repülő autóra bukkansz, és szállj is bele. A cél most Elone megmentése. Indulj el felfelé, ahol többféle ellenséggel is meg kell majd küzdened. A jobb felső sarokban egy Draw Point is található. Ellenőorizd a középen levő ülést, amely egy egyszerűbb lift, majd a második opció választásával feljutsz a második szintre. Vizsgáld meg a bal oldali ajtót, ahol egy Draw Point van. Lépj be az ajtón, ahol Estar-beli katonák várnak. A csata után vizsgáld meg a nagy, kék képernyőt, itt láthatod Elone tartózkodási helyét. A jobb oldali paneleket megvizsgálva egy üzenet jelenik meg. Az ajtó most már nyitható, amely mögött megis találhatod őt, majd jöhetnek a fejlemények...

3.6 Esthar: A jövő városa

Térjünk vissza Squall-hoz és társaihoz. Ismét egy rövid közjáték következik. Oadin professzor érkezik, az aki beinvitálta Squall-ékat a repülő autóba. Következzen egy rövid utazás a városban.

A tükörfényes épület előtt ismét egy kis közjáték következik. Beszélj mindenkivel, aki itt van, majd indulj el dél felé. Érdeklődj a Luna's Gate holléte felől. Lépj be az épületbe, majd fordulj jobbra. Használd a liftet, amit egy rövid FMV is követ, majd elhagyod a területet.

Ebben a nagy városban már szükség van némi térképre. Merre is menjünk? A liftek nagyon fontosak, sok gyaloglás megsprórolható velük. A bal oldali út egy katonák által orzött ajtóhoz vezet. Menj jobbra, használd a liftet, amely bevisz a város szívébe.

A térkép:
1. Ez a városközpont, egy mentési pont is van itt.
2. Felszállóhely a bal oldali liftre. Válaszd ki a célállomást.
3. Terület, a bal oldalán egy vörös csővel
4. Autóút, kilátás a városra.
5. Egy út, mely bal oldalán egy sárga cső van.
6. Zsúfolt utca, rajta zöld ruhás emberekkel.
7. Út, a jobb oldalán egy sárga csővel. Lift és Draw Point is van itt.
8. Eshtar központi kapuja. Ha kilépsz, az autókölcsönzőbe jutsz. Gyere ide, ha már befejezted a vásárlást. Innen jobbra található a bevásárlóközpont.
9. Egy út, mely két oldalán zöld és sárga csövek láthatóak.
10. Jobb oldali lift. Csak ki kell választanod a célállomást.
11. Út, jobb oldalán piros csővel.
12. Építkezés. Jobb oldalon piros cső, és egy zöld is látható.
13. A bevásárlóközpont.
14. Vízszintes út, "Left Side" és "Right Side" feliratokkal.
15. Vörös cső-lift állomás.
16. Itt megállíthatod a liftet, és található egy mentési pont is.
17. Egy kép, jobb oldalán vörös csővel.
18. Egy épület bejárata, de még nem tudsz bejutni.
19. Az autókölcsönző.

Mászkálj egy kicsit a városban, hogy megismerkedj az utakkal, később nagy szükség lesz rá. Mindenképpen látogasd meg a bevásárlóközpontot is! Ha belépsz, egy kérdésre kell válaszolnod: akarsz-e venni valamit, vagy sem. Ha igen, csak ki kell választanod az üzlet nevét, és megnyomnod az X-et.

Menj ki a városból, és indulj el Tear's Point felé, ami dél-keletre található. Ha nem szeretnél néhány szintet fejlődni, kapcsold be Diablo Enc-None tulajdonságát. Ha esetleg autóval utazol, akkor sem támad rád senki.

A Doomtrain GF megszerzése:
Menj el Tear's Point-ba. Itt az út végén található egy szobor, előtte egy Draw Point. Ha ezt megvizsgálod, megkapod a Solomon's Ring nevű tárgyat. Ez még kevés, még szükséged lesz a következő dolgokra is:
6 db Remedy+
6 db Steel Pipe
6 db Malboro Tentacle.
Ha tudod, szerezd meg minél előbb a Dommtrain-t, nagyon erős és hatásos GF.

Malboro Tentacle: A tárgyak közül nehézséget a Malboro Tentacle-k megszerzése okozhat. Két lehetőség ven ezek begyűjtésére, az egyik a kártyázás, de ez valami embertelen sok időbe fog telni. A másik csak akkor működik, ha már a Ragnarok a tulajdonodban van. Ezzel kell elrepülni az Island Closest to Hell-re, és itt meg kell mérkőzni ezekkel a lényekkel, s közben ellopni a vágyott tárgy (ez sem kevésbé idegtépő :) ), a Malboro igen durva és gusztustalan ellenfél.
Steel Pipe: a Deling-tol délre található Wendigo-któl kell ellopni.
Remedy+: Alexander GF Med-LevelUp tulajdonságát felhasználva kell Remedyből előállítani. Ha megvannak ezek a tárgyak, csak használd a Solomon's Ringet, és tied az új GF.

3.7 Utazás az űrbe

Indulj el a Lunar Gate felé, amely északra található Tear's Point-tól. A hely legkiemelkedőbb része a platform, rajta a rakétákkal. Indulj el arra felé, majd lépj be az itt levő épületbe. Bent kövesd a hölgyet, aki elvezet valakihez, aki nem más, mint Angelo. A közjáték után indulj el az űrkapszula felé. A közjáték alatt válaszd az első opciót. Amikor Squall beszélni kezd az asszisztenssel, válaszd a második lehetőséget. Majd válaszd ki, ki fog elindulni az űrbe. A partitagok kiválasztása után lépj be a kapszulába. A kép átvált a kezelőszemélyzetre, s következik egy FMV.

FMV: A kapszulát kilövik az űrbe

A kép most átvált Zell-re és a többiekre. Az irányítás megszerzése után menj ki az ajtón, s térj vissza Estar-ba.

FMV: A Lunatic Pandora közelít a városhoz

Miután beértél a városba, menj kétszer balra, majd menj lefelé, a lift-megálló felé. Használd a Draw Point-ot, majd menj a Research Center felé. Beszélj a bejáratnál álló emberrel, majd az első választ kiválasztva beléphetsz. Ez a hely már ismerős lehet Laguna történetéből. Hazsnáld a liftet, majd irány az irányítóterem, ahol megtalálod Oadin-t. Beszélj vele, s elmond mindent a Lunatic Pandora-ról.

Az objektum áthalad a vásos felett, három helyen nyílik lehetőség a támadásra.
1. Az utca, ahol rálátásod nyílik a városra. 15:00-12:00 tartózkodik itt. (4) helyszín.
2. Az utak kereszteződése. 10:00-05:00 van lehetőség bejutni. (9) helyszín.
3. Az a hely, ahol az építkezés is folyik. 03:00-00:00-ig van itt. (12) helyszín.

Ezek azok a pontok, ahol az adott időben megtalálod az objektumot. Menj vissza a városba. Indulj el az első pont felé. A megjelenő számláló mutatja az éppen aktuális időt. Menj jobbra, míg el nem éred a központi kaput. Tovább északra, majd tovább fel. Használd a Draw Point-ot. Menj tovább balra. Ha az időméronél megjelenik egy ikon, nyomd meg a Négyzetet. Várj itt addig, míg a számláló el nem éri a 15:00-t.

Megjegyzés: A városban folyamatosan véletlenszerű csaták lehetnek. Ha bekapcsolod Diablo Enc-None tulajdonságát, ezeknek elejét tudod venni.

Ha sikerült bejutni a Lunatic Pandora-ba, ott galbadiai katonák fogadnak. Használd a jobbra levő Draw Point-ot. Indulj el felfelé, ahol egy másik Draw Point is van. Használd a 02-es liftet. Majd indulj el lefelé, fordulj balra, míg el nem éred a platformot. Ha elhagytad a területet, keresd meg a 03-as liftet. Menj a korlátra, majd mássz le a létrán. A Draw Point után mássz fel a 03-as lifethez. Ha elérsz a földszintre, szállj át a 01-be. Menj balra, találsz egy Draw Point-ot a bal alsó sarokban. Menj fölfelé, addig, míg rá nem akadsz egy hatalmas robotra. Kihajít a Pandora-ról, és jön egy FMV is.

FMV: A Pandora közelít Tear's Point-hoz

A kép visszavált Zell-re, majd következik egy rövid közjáték. A kép elhalványul, s átvált Squall-ékra.

3.8 Az űrállomáson

FMV: Az űrbeli út folytatódik

Squall és a többiek kiszállnak a kapszulából. Beszélj a személyzettel, majd indulj, és látogasd meg Rinoa-t, aki a lent-balra levő saroknál van. Squall felkapja a hátára a lányt. Keresd meg a gyengélkedőt, amely balra található. Belépve a terembe, Squall befekteti Rinoa-t egy oxigénsátorba. Az őrrel kártyázhatsz. Távozz, és kövesd a fehér ruhás embert, Piett-et. A lépcsőkön fel, s eljutsz az irányítóterembe. A jobb oldali monitort vizsgáld meg, s egy FMV-t kapsz. Beszélj Piett-tel, majd távozz. Menj vissza a lépcsőkhöz. Indulj el felfelé, s itt találnod kell egy alagutat. Beszélj a lánnyal, mire egy közjáték következik, egy újabb FMV.

Található itt egy út, ami az űrhajósok öltözőjébe vezet, indulj el tovább az alagútban. A következő teremben találkozol Ellone-nal. Találhatsz egy rejtett Draw Point-ot is itt. Beszélgess el Ellone-nal. Egy rövid közjáték után, indulj el Rinoa-hoz. (Ne felejtsd el elnyerni Ellone-tól a Laguna kártyát!)

Ismét az alagútban vagytok, amikor a kép vált Rinoa-ra, aki hirtelen megmozdul. Indulj el a gyengélkedő felé. Az úton találsz egy őrt, akit a szellemszerű Rinoa ütött ki. Ha a lány közelébe érsz, nyomd meg a "D"-t. Indulj el az irányítóterem felé. It menj neki, mire távozik. Vizsgáld meg a monitort, ami a jobb oldalon van. Ismét egy FMV következik.

FMV: Egy űrhajó közeledik

Indulj el felfelé a lépcsőkön, s egy újabb FMV-t láthatsz.

FMV: A palénta felé szörnyek milliói indulnak el

Lépj be az űrhajósok öltözőjébe, ahol megtalálod Rinoa-t, beöltözve, amint éppen a zsilip felé tart. Vizsgáld meg a ruhákat, mire Squall is magára ölt egy űrruhát. Indulj el te is a zsilip felé. De nem tudod megállítani a lányt. Menj vissza az irányítóterembe. Beszélj mindenkivel, majd Ellone-nal is. Indulj el jobbra, majd beszélj újra Ellone-nal. Találsz itt egy mentési pontot is. Menj jobbra, beszélgess Ellone-nal, majd vizsgáld meg az üres mentőkapszulát.

FMV: A kapszulák leválnak a hajóról, ami elpusztul

Ezután Ellone-nak egy visszaemlékezése lesz.

Rinoa és Irvine egy Galbadiai teherautón van, egy igen vidám jelenetben, majd ezt követi a beszélgetés Zell-el, Balamb-ban.

A történtek összegzése:
Rinoa egyre távolodik az űrben, miközben az idő telik. Most egy jó pár FMV következik, melyben Rinoa visszanyeri az eszméletét, aztán Squall jut az eszébe... de ez mind Squall fejében játszódik le.

Squall kilép a kapszulájából, és elindul, hogy segítsen Rinoa-nak. Most egy mini-játék következik, melyben el kell kapnod a sodródó lányt.

Ha sikerül, Squall elindul szerelmével az űrben sodródó óriási űrhajó felé (Ragnarok). Ezt egy FMV is bemutatja. A hajóba belépés után vizsgáld meg a bal oldali panelt, ami zárja a zsilipet. Indulj el felfelé, mire egy rövid közjáték következik. Menj át az ajtón, s észreveszed, a hajót mindenféle óriási lény lepte el. Menj le a lépcsőkön, mire meg kell küzdened az egyikükkel.

Egy általános info ezekrol a szörnyekrol:
Szint:39
Életerő:4900
Támadások: Claw Swipe
Stratégia: Bár erős sebzéseket okoznak, a GF-ek segítségével könnyen elintézhetőek. A tőlük elszívott varázslatokkal könnyedén gyógyíthatod is magad.
A szörnyeket csak akkor tudod véglegesen elpusztítani, ha ugyanazokat a színűeket ölöd meg egymás után. Ha sikerült őket eliminálni, használd a liftet, amit eddig egy zöld szörny őrzött. Squall elfoglalja a parancsnoki széket, majd halhatsz egy dalt. Itt a szövege is:
EYES ON ME

Whenever sang my songs, on the stage, on my own.
Whenever said my words, wishing they would be heard.
I saw you smiling at me, was it real, or just my fantasy?
You'd always be there in the corner, of this tiny little bar.

My last night here for you, same old songs, just once more.
My last night here with you? Maybe yes, Maybe no.
I kind of liked it your way, how you shyly placed your eyes on me.
Oh~ did you ever know, that i had mine on you?

Darling~ so there you are, with that look on your face.
As if you're never hurt, as if you're never down.
Shall i be the one for you, who pinches you softly but sure,
If frown is shown, then i will know that you are no dreamer.

So let me come to you, close as I want to be.
Close enough for me, to feel your heart beating fast.
And stay there as i whisper, how i loved your peaceful eyes on me.
Did you ever know, that i had mine on you?

Darling~ so share with me, your love if you have enough,
Your tears if you're holding back, of pain if that's what it is.
How can i let you know, i'm more than the dress and the voice.
Just reach me out then, you will know that you're not dreaming.

Ezután a gyönyörű, romantikus dal után már irányíthatod a Ragnarok-ot, majd leszállsz egy homokos területen. Ott találkozol mindenféle emberekkel, köztük Oadin segédeivel is. Ekor Rinoa lelép. Menj vissza a Ragnarok-ba, és menj az eligazítóterembe. Itt találsz mindenkit, kivéve Rinoa-t és Edea-t. A közjáték után Selphie kezébe veszi a gép irányítását, és szabad az út a világtétképen.

Az irányítás:
Fel/le - Emelkedés/süllyedés
Jobb/Bal - Fordulás
S - Világtérkép
F - Pause
D- Ki/beszállás
X - Tolatás
A - Előre
W - Belépés a Ragnarok-ba

3.9 Utazások Rinoa nélkül
Most ismét van egy kis idő a világban mászkálni, s begyűjteni az eddig elmaradt dolgokat. De ez előtt még keresd fel ezeket a rejtett Draw Point-okat:

1. A Dollet-i Rádiótorony mögött
2. Galbadia City előtti alagút
3. Timber közelében levő alagút
4. Balamb közelében az alagút

Ha landolsz a Fisherman Horizon-i szélmalom közelében, rábukkanhatsz egy eddig még láthatatlan helyre, amit Eshtar Airport-nak hívnak. Itt rossz híreket kapsz a bolygót elözönlő szörnyekről.

Megjegyzés:
Gyors AP szerzési lehetőség a Cactuar Island. Igaz, XP szinte nem jár értük, de 20 AP-t kapsz fejenként - bár elég nehéz őket megütni.

Ha eléggé feltápoltad a már meglevő GF-eket, indulj el a többiekért. Összesen négy helyen találsz még:
1. Centra Ruins: G.F. King Tonberi található itt
2. Cactuar Island: G.F. Cactuar
3. Secret Research Center: G.F. Bahamut
4. Secret Research Center: G.F. Eden (csak akkor szerezheted meg, ha Bahamut már a tied)

1. Centra Ruins: G.F. King Tonberi
Menj vissza oda, ahol Odin-t megszerezted. Lépj be, majd menj fel a lépcsőkön, az átriumba. Itt le kell győznöd 20 Tonberri-t, miután megjelenik a királyuk is. Ha sikerül őt is leverni, csatlakozik hozzád, mint GF.

Tonberi Statisztikák:
Szint: 38
Életerő: 22,600
Támadások: Lantern Shot, Death, Kitchen Knife
Stratégia: Elég kemény kis fickó, nagyon nagyokat tud sebezni, de szerencsére elég ritkán támad. Használd a Recovery tulajdonságot.

FŐNÖK: King Tonberi
Szint: 38
Életerő: 95000
Támadások: Kitchen Knife, Earthquake Stomp
Draw: Death, Curaga, Full Life
Kapott AP: 21
Tények: n/a
Stratégia: Jóval gyorsabb és erősebb, mint az alattvalói. Diablo igen effektív ellene, csakúgy, mint az Ultima varázslat.

2. Sabotender Island: G.F. Cactuar
A földből néha előbukkanó kaktuszt kell megkeresned, a Cactuar Island-on.

FŐNÖK: Cactuar
Szint: 30
Életerő: 100000+
Támadások: 10,000 Needles, Quake Smash
Draw:  Aero, Demi, Tornado
Kapott AP: 20
Tények: Gyenge a Water támadásokkal szemben, és a Leviathan G.F. is remekül használható.
Stratégia: Nagyon erős ellenfél, de a Weaponokkal nem ér fel :-). Használj sok élet-visszaállító mágiát (Regen), illetve idézd meg Cerberus-t is. Használj Barrier-t, a sebzések csökkentésére. Ha valaki kiesik, azonnal támaszd fel, és használd a Recovery-t. A Demi nem nagyon effektív, de a víz alapú támadások igen.

3. Secret Research Center: G.F. Bahamut
Ezt a szigetet nem jelöli a térkép. Indulj el a bal alsó sarok felé, és ott kell megkeresned egy romos tengeri bázist.

Ha beléptél a laboratóriumba, egy rövid közjáték következik a bejáratnál. Utána menj beljebb. A labornak egy fény-alapú biztonsági rendszere van. Ha akkor mozogsz, amikor a fény világít, biztos, hogy támadás ér. Ha sikerül bejutnod a közepére, vizsgáld meg a fény forrását. Válaszd az első opciót, s egy Ruby Dragon-nal kell megküzdened. Ha legyőzted, a második kérdésnél a második választ add, mire egy újabb Ruby Dragon érkezik.
Ha ez is megvan, a kérdésre add a harmadik (rejtett) választ, és megjelenik Bahamut.

FŐNÖK: Bahamut
Szint: 40
Életerő: 42000
Támadások: Claw Swipe, Tetra Flame, Aero
Draw: Aero, Curaga, Full Life
Kapott AP: 40
Tények: A Poison alig hat rá, az Aero és a Thunder alapú támadások pedig hatástalanok.
Stratégia: Körülbelül olyan nehéz legyőzni, mint a kaktuszt. Igen nagyokat sebez (3-4000 HP), és elég jól tűri a csapásokat. Pandemonium, Doomtrain és Queztalcoatl szinte használhatatlan ellene. Ha a Cactuar szintje 90 fölött van már, akkor jól használható, mivel 9000 HP-t sebez bele. A tőle elszívott varázslatokkal is tudod gyógyítani magad.

Ha sikerült legyőzni -egyelőore - itt nincs mit csinálni. Menj vissza a Ragnarokhoz, és fedezd fel a még ismeretlen helyeket.

4. Secret Research Center: Ultimate Weapon legyőzése, G.F. Eden megszerzése
Ehhez a kalandhoz Zell mindenképpen fontos szereplő. Remélem, nem felejtetted el a titkos tengeri bázis hollétét.

Bahamut legyőzése után szállj vissza az űrhajóba. A "W"-vel lépj be, majd beszélgess el a társaiddal. Menj vissza a bázisra. A sérült rendszer mellett találsz egy mentési pontot, valamint egy lyukat a talajban. Mássz le, itt egy Draw Point-ot lelsz. Indulj el a gőzgép felé, majd vizsgáld meg. A cél, hogy lejuss az alagsorba.

Ha az ajtó kinyílt, menj tovább lefelé. Itt minden két lépésenként támadás ér (Ha alkalmazod az Enc-Half, vagy Enc-None tulajdonságokat, akkor 4, illetve 8 lépésenként). Itt elég erős lényekkel futhatsz össze (Iron Giant, Ruby Dragon). Ha sikerül lejutni az alagsorba, vizsgáld meg a gépet, és válaszd az első lehetőséget, mire szembe kerülsz az Ultima Weaponnal!!!

FŐNÖK: Ultimate Weapon
Szint: 60
Életerő: ?????? (kb. 500000+)
Támadások: Sword Swipe, Shadow Flare, Earthquake, Meteor
Draw: Regen, Despell, Ultima, Eden
Kapott AP: 100
Tények: n/a
Stratégia: Ő a második legkeményebb ellenfél a játékban. Iszonyatosen nagyokat sebez, és nagyon sok HP-ja van. Először is, szívj el tőle Regen-t, és alkalmazd a csapaton. Idézd meg Cerberus-t, majd varázsolj Demi-t. Ha van Aura-d, használd. Ha van Barrier vagy Shield varázslatod, azt se sajnáld magadra tenni. Mielőtt legyőznéd, ne felejtsd el elszedni tőle az Eden GF-et!

Ha legyőzted, ideje, hogy visszatérjünk a történethez. Most a Witch Museum-hoz kell menned, és megmentened Rinoa-t. Az valahol a dél-keleti régióban található, Tear's Point közelében.

3.10 Rinoa megmentése

Tehát, irány a múzeum. Lépj be, majd indulj el felfelé a lépcsőkön. Itt van egy mentési pont is. Beszélj a kapunál álló katonával, aki beenged . Itt találod Rinoa-t, egy kapszulában, és tudósok vizsgálgatják. A csapat megpróbálja megállítani őket. Menj balra, közeledj Rinoa-hoz, mire egy FMV következik.

FMV: Rinoa kiszabadul, és elmenekülnek a helyszínről

Rinoa ismét velünk van. Irány a kijárat. Kint megtaláljátok Angelo-t is. Ezután irány Edea háza. Itt keresd meg, beszélj mindenkivel, majd hagy el a helyet. Kint ismét Angelo vár rád, kövesd. Közben Zell jelent Eshtar-ból, hogy a várost támadás érte, és az elnök látni kívánja Squallt. Indulj el kifelé, ahol Edea beszédbe elegyedik Squall-lal. Indulj el Eshtar felé, ahol találkozol az Elnökkel. Mellesleg az elnök egyszer már legyőzte a boszorkát 13 évvel ezelőtt. A városba beérve indulj el felfelé, a fő egysége felé. Szállj be a liftbe, amelyik jelölve is van a térképen. Ha beértél a rezidenciára, haladj kétszer balra, ahol két eshtari katonát találsz. Ők őrzik az elnökhöz vezető ajtót.

Squall belép a terembe, ahol Kiros-t és Ward-ot találja... Ez után nem is nagy meglepetés az elnök személye - Laguna Loire. Beszélj vele, válaszd az első lehetoséget, és Prof Oadin belép. A beszélgetés alatt néhány dolog kiderül...

Ellone-t foglyul ejtették a Pandora-ban. Laguna kívánsága az, hogy Squall és társai szabadítsák ki őt. Valamint akadályozzák meg Ultimecia ujjászületését, ő az a hatlamas energiákkal rendelkező varázsló, akit Rinoa kiszabadított. Ezután megkérnek, hogy indíts egy támadást a Lunatic Pandora ellen.

3.11 Lunatic Pandora

A Lunatic Pandora most éppen Tear's Point környékén található. Ha megtaláltad, csak repülj bele egyenesen a Ragnarok-kal. Ezt egy igen impresszív FMV is követi.

FMV: A Ragnarok megtámadja a Lunatic Pandora-t

Ha a Ragnarok behatolt, beszélj Quistis-szel és Selphie-vel. Itt egy választási lehetőséget kapsz:
Belépsz, vagy még van némi elintéznivalód a világban.

Ha úgy érzed, még fejlődnöd kell, használd ki ezt a lehetőséget, hiszen a 4. CD-ig nem lesz már ilyen alkalom.

Ha úgy döntesz, belépsz, a Ragnarok-ot a raktér ajtón keresztül hagyhatod el. Kint két régi ismerőssel találkozol: Rajin és Fujin kész az újabb vereségre:)

FŐNÖK: Fuujin, Raijin
Szint:
Fuujin: 43
Raijin: 43
Életerő:
Fuujin: 17900
Raijin: 22200
Támadások:
Fuujin: Zan, Sai, Meteor, Haste, Blind, Tornado, Regen, Pain
Raijin: (Pole Rush) Raijin's Special, Aura
Draw:
Fuujin: Aero, Curaga, Full-Life, Tornado
Raijin: Thundara, Thundaga, Protect, Shell
Kapott AP: 20
Tények:
Fuujin: Gyenge a Poison ellen, a Wind nem hat rá.
Raijin: Gyenge a Poison ellen, a Thunder nem hat rá.
Stratégia: Ez egy elég könnyű harc, ha magasabb szintű vagy (80 körül), de kisebb szinten is csak kis problémát okozhat. Ha van Doomtrain-ed, vesd be, sokat segít. Pandemona és Quezacotl nem használható, mivel gyógyítja őket.

A csata után hagyd el a területet, és menj a következő képre. Menj fölfelé, fordulj balra, ahol Biggs-be és Wedge-be botlasz. Velük nem lesz csata, így lépj be az épületbe. Használd a mentési pontot, majd indulj el az úton, ami a második lifthez vezet.

Most egy lift-állomáson vagy. A Draw Point Curaga-t tartalmaz. Szállj át a 01-es liftbe. Ha hazsnálod Siren Move-Find tulajdonságát, egy mentési pontra lelhetsz. Előre, ahol ismét Rajin és Fujin vár, egy machanikus lény társaságában.

FŐNÖK: Mobile Type 8, Left Probe, Right Probe
Szint:
Mobile Type 8: 41
Left Probe: 41
Right Probe: 41
Életerő:
Mobile Type 8: 42300
Left Probe: 9100
Right Probe: 9100
Támadások:
Mobile Type 8: Tentacle Whip, Twin Homing Laser, Corona
Left Probe: Twin Homing Laser, Corona, Dash
Right Probe: Twin Homing Laser, Corona, Dash
Draw:
Mobile Type 8: Firaga, Thundaga, Blizzaga, Flare
Left Probe: Curaga, Esuna
Right Probe: Curaga, Dem
Kapott AP: 40
Tények:
Mobile Type 8: Gyenge a Thunder ellen.
Left Probe: n/a
Right Probe: n/a
Stratégia: Ez a csata sem okozhat gondot, ha nagyobb szintű vagy (ugye, jó lett volna kimenni tápolni még egy kicsit? :)). Fókuszáld a támadásokat a testre, a két másiknak nagyobb a védelme. A fegyverekbe berakott Thundaga igen jó szolgálatot tehet.

Gyorsan gyógyítsd fel a csapatot, és készülj az utolsó menetre, a 3. lemezen. Lépj be az épületbe, ahol Seifer-t találod.

FŐNÖK: Seifer
Szint: 45
Életerő: 34500
Támadások: Sword Swipe, Firaga, Bloodfest, Fire Swipe
Draw:Firaga, Thundaga, Blizzaga, Aura
Kapott AP: 40
Tények: Gyenge a Poison ellen.
Stratégia: Ha megszerezted Odin-t korábban, ez a csata sokkal könnyebb lesz...
Odin nélkül:
Alapjaiban véve ez egy igen egyszerű csata. Szívj el tőle Aura-t, és a speciális támadásokat alkalmazva gyorsan hidegre teheted.
Odinnal:
A csata kezdetekor Odin megjelenik, és Seifer-re támad. De elbukik, és nemsokára megjelenik Gilgamesh.

Seifer ismét leckét kapott Squall-tól és csapatától. Ismét menekülésre kényszerül, be a terembe, ahol Adel, a varázsló is tartózkodik...

VÉGE A HARMADIK CD-NEK

 
Megismerlek
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Time
 
Számláló
Indulás: 2006-07-07
 
Linkek
 
Szavazás
Mi a GF rövidítése?

Guard Field
Guardian Force
Gear Fire
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Nevelde karakterek
 
Japán nevetek

My Japanese name is Aritomo Morimoto.
Take The Original Japanese Name Generator by Shu today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

 
Final Fantasys neved

My Final Fantasy name is Hojo Ronso.
Take Final Fantasy Name Generator today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

 
Multinak a Médiája
 
Piano
 
Piano
<bgsound src="http://bluelaguna.net/downloads/ff8/20%20-%20Julia.mp3" loop=1>
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!