finalfantasy8
finalfantasy8
Final Fantasy 8
 
Nevelde Cuccok
 
Aréna
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Szavazás
Hány éves vagy?

12-13
16-17
20-22
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
NoKlikk
 
Legyen ez a kezdőlapod!!
Legyen ez a kezdõlapod !!
 
Végigátszás 2.lemez

II. A második lemez végigjátszása

2.1 Laguna utazásai végén...

A kezdéskor Laguna-t láthatjuk, egyenruha nélkül, abban a városban, ahol él. Amint felkel az ágyból, egy kislány fut hozzá és beszélni kezd...

A kép újra Laguna-ra vált, amint az ágyán hever, mint Squall az első CD elején. A kislány, akit Eleone-nak hívnak, azért jött, hogy beszélhessen vele. A szobában található egy Save Point, valamint egy rejtett Draw Point is a faliszekrénytől északra. Ha végeztél, menj le a lépcsőn.

Kilépve a házból WinHill falu főutcájára kerülsz. Először menj be a balra található ajtón, mely egy ivóba vezet. Beszélj a sárga ruhás lánnyal (Raine), aki mond valamit Julia-ról. Ezután Laguna régi barátja, Kiros lép be a fogadóba, Ward-ról egyelőre semmi hír sincs. Beszélj Kiros-szal, akitől információt kapsz a dolgok jelenlegi állásáról. A beszélgetés végeztekor válaszd a negyedik opciót - ezzel csatlakozik Kiros a csapathoz.

Megjegyzés: Sok, a Balamb környéki szörnyekhez hasonló lénnyel fogsz találkozni. A karakterek szintjével együtt emelkedik a lényeké is, így újabb varázslatokat szívhatsz el tőlük.

Mászkálj a faluban, teljesítve az őrjáratozás kötelességét. Közel a folyóhoz, a lépcsők aljánál Draw Point-okra bukkanhatsz. Ezután irány vissza, át a fahídon.

A rövid csevegés után folytasd utad délre, a kijárat felé. Itt találsz rá egy virágkereskedésre, ahol a sárga tábla mellett újabb Draw Point-okat találhatsz. Most haladj jobbra, ahol egy teherautó található. A Kör megnyomásával eddig rejtett Draw Point-ra bukkanhatsz. Az út tovább a balra levő lejtőn át vezet.

A város alsó végén találod magad. A balfelső ház egy egyszerű kunyhó, Jobbra pedig a hotel és a vendéglő fekszik. Délnyugatra látható egy bolt, ahol feltöltheted a készleteidet, ha a szükség úgy hozná. A kis közjáték után menj vissza az északi részre (a szeles utat nem használhatod). Most felfelé az úton, ahol egy figyelmeztető tábla található.

Menj tovább az úton, míg a virágárushoz nem érsz. Itt egy újabb közjáték következik. Laguna vissza megy a falu felső részébe, majd tovább az ivóhoz. Ha elérsz oda, menj fel a második emeletre, mely után ismét egy váltás következik...

Kérdés
K: Mi történhetett Julia-val?
V: Julia hiába várta Laguna visszatértét. Szomorúságában a Galbadiai sereg tisztje, Karway őrnagy vigasztalta. Miután Julia felfogta, Laguna soha nem tér vissza, összeházasodott az őrnaggyal (Rinoa apjával). Julia teljes neve: Julia Heartly...

Amint visszakapod Laguna irányítását, beszélj Raine-nel, aki megkér, hogy menj haza. Beszélj Eleone-nal is, majd irány az a ház, ahol a Save Point is volt. A mentés után lépj az ágyhoz, majd pihenj le. Laguna még beszél Kiros-hoz, majd lassan elalszik. A kép elsötétül...

2.2 SeeD-ek fogolyként

A képváltás után Zell és csapata áll az események központjában: mindannyian foglyok a Homok börtönben!
Zell felébred, és nem tudja mi történt. Miután megkapod az irányítást, beszélgess el mindenkivel, amiből megpróbálják összerakni, mi is történt velük. Utoljára beszélj Rinoa-val, majd ismét helyszínváltás következik.

A történet Squall-ra vált, aki teljesen összezavarodva kuporog egy hordozható zárkában. Lassan kinyitja a szemét, a sebe sem gyógyult be az Edea-val vívott csata óta.

FMV: A Squall-t fogva tartó szoba hirtelen megmozdul

Vissza a 7.szintre, Zell-ékhez. A cellájukba beront három börtönőr, és Rinoa-t keresik. Szóváltás alakul ki, melynek eredménye képpen Zell-t rugdosni kezdik az őrök. Ennek hatására Rinoa felfedi magát. A kép ismét elsötétül...

A figyelem központjába Squall kerül, akit Seifer vallat. Közben két furcsa teremtmény - Mumbák - lépnek be, majd odaláncolják Squall-t a falhoz. A vallatás folytatódik, de Seifer most már beveti az elektromos kínzást is...

Közben Selphie megpróbálja ellátni Zell sebeit. Hirtelen egy Mumba esik be a cellába. Ha segíteni szeretnél neki, válaszd a felső opciót.

A közjáték után beszélj Quistis-szel, minek hatására Mumba megpróbál kommunikálni Zell-el. Miután megbeszélik a kitörési tervet, kilépnek a cellából. Első céljuk a fegyverek megszerzése, melyek a 8. emeleten találhatók. Az úton véletlenszerű csaták várnak, valamint ne felejtsd el Junction-ölni a GF-eket és a varázslatokat sem!

Amint kijutottál, irány a lépcső, ahol két galbadiai katona vizsgálgatja a fegyvereket, különösen Squall Gunbalde-jét. Lépj közelebb majd támadd meg őket. Csak a GF-eket használva is könnyen végezhetsz velük. (A kék ruhás katonának más varázslatai vannak). A csata után egy közjáték keretében három Mumba megmenti Squall-t.

A csapat gyorsan felfegyverkezik, amire szükség is lesz, ugyanis újabb őrök rontanak be a terembe, Wedge és Biggs vezetésével. Használd a GF-eket, és ne felejts el varázslatokat szívni tőlük. A csata után Biggs-nek még van annyi ereje, hogy megszólaltassa a riadót. Mumba a csapat segítségére siet. A következo cél a 13-as cella, ahol Suqall-t tartják fogva. A folyosók nem mindenhonnan közelíthetőek meg, van amelyikhez körbe kell menni.

A 13. emelet különbözik a többi szinttől. Menj jobbra, ahol egy ajtót találsz, amelyet Mumba-k vesznek körül. Lépj be, s megtalálod Squall-t.

Menj ki a teremből, majd a kint a kínzószoba után egy újabb beszélgetés kezdődik. Menj ki innen is, mikor Zell különválik a csapattól. Squall elindul a jármű felé, amely a Börtöntorony közepén található. Használd a központban található terminált. Amint elérted a földszintet, indulj el a főkapu felé. Squall ekkor veszi észre, hogy Zell eltűnt...

Ismét Zell-t irányítod. Persze, mint általában, most is bajba kerül. Őrök állják az útját, és elég szorult helyzetbe kerül, de Squall, Quistis és Selphie társaságában, a megmentésére siet. Ám a csapat erős fegyvertűz alá kerül. Végül megérkezik Irvine is, Rinoa társaságában, és kimenti a többieket.

Rövid beszélgetés után átrendeződik a csapat, Squall és Rinoa mindenképpen benne kell, hogy legyen. Irvine és a másik két karakter alkotja a másik csapatot. Irány a 14. szint. Amint elérted a 13. emeletet, a kép visszavált Irvine csapatára, akik a másik irányba indulnak el, lefelé a lépcsokön (a 6. emeleten található egy mentési pont). A kép elsötétül, amint elérik a földszintet.

Megjegyzés: Ha kártyázni szeretnél, még itt is akad partner: a 10. szinten, a keletre levő szobában található ember (ez Squall csapatára vonatkozik). Irvine kompániája egy újabb fegyver-újságra bukkanhat, valahol az alsóbb szinteken. Az első emeleten található Fighter Magazine-t csak Squall megmentése ELŐTT találhatod meg. Emlékszel még a tárgyra, amit Cid adott az ünnepségen?

1.emelet: Fighter Comic 001 a jobb oldali szobába, valamint mentési pont (balra)
2.emelet: Tárgyak mindkét szobában
3.emelet: Tárgy a bal oldali szobában, a jobb oldali zárva
4.emelet: Mint a 3.emeleten
5.emelet: Itt található a kártyázó ember, aki egy tárgyat ad, ha nyersz.
6.emelet: Mentési pont
7.emelet: Itt volt a cella...
8.emelet: Egy emberrel találkozol, aki cuccokat árul (jobb szoba)
9.emelet: A jobb oldali szobában Draw Point található
10.emelet: Mentési pont (jobbra), kártyajátékos (balra)
11.emelet: A jobb oldali szobában rejtett Draw Point van. A bal teremben ismét egy kártyázóra bukkansz
12.emelet: ez egy üres emelet

Miután megkapod Squall irányítását, beszélj a kis lénnyel, aki egy kártyát és egy Tent-et ad neked. Irány fel a lépcsőkön, a terület déli része felé. Tovább egyenesen, fel az északi lépcsőkön, miután az irányítóterembe jutsz. Kimenni innen a jobb alsó részen található ajtón át lehet. A rövid közjáték után meg kell küzdened a terület főellenfelével.

FŐNÖK: GALBADIAN CAPTAIN, GIM52A (2db)
Szint:
Galbadian Captain: 16
GIM52A: 17
Életerő:
Galbadian Captain: 2264
GIM52A: 1790
Támadások:
Galbadian Captain: Machinegun fire, Charge, Fire Blast, Cure, Aura, Protect
GIM52A: Charge, Rocket Missiles
Draw:
Galbadian Captain: Fire, Thunder, Blizzard, Sense
GIM52A: Haste, Slow
Kapott AP: 8
Tények:
Captain: gyenge a Poison ellen
GIM52A: gyenge a Thunder/Earth/Water alapú támadások ellen, a Poison nem hat rá
Startégia: Ez a csata kissé nehéz lesz, sok gyógyitalra lesz szükséged. A főelenfél gyakran varázsol láthatatlanságot a két robotra, ami megnehezíti a dolgod, ezért őt üsd ki elsőnek. Használj Slow-t is bátran. A GF-ek közül Quetzalcoatl a leghatásosabb ellenük.

A csata után a parti visszamegy az irányítóterembe. Menj vissza a nyílt térre, és kelj át a hídon.

FMV: Látkép a börtönről, amely a sivatag közepén fekszik

Menj tovább előre. Rinoa és a többiek mennek tovább, a 01-es számú ajtó felé, de Squall-nak problémája támad...

FMV: A két építmény lassan különválik, és a híd - amin Squall is áll - leszakad. Squall hátrálni kezd, majd megkapaszkodik a függőfolyosóban. A területet lassan ellepi a füst.

A csapat a torony földszintjén áll, a többi karakterrel együtt. Megtalálják az autót, és be is szálnak (megfigyeltétek, hogy a lányok a jobb, míg a fiúk a bal oldalon szállnak be...:) ).

A kocsikázás a sivatagi útnál ér véget. Amint visszakapod Squall irányítását, ne felejtsd el a Draw Point használatát. Beszélj Selphie-vel. A beszélgetés után, a távolban néhány rakéta emelkedik a levegőbe, egy Galbadiai rakétaállomásról...

Most két részre kell osztanod a csoportot. Az egyik, Squall vezetésével visszatér Balamb-ba, hogy figyelmeztesse Cid-et a rakétákra, míg a másik csapat - Selphie a parancsnok - behatol a rakétabázisra, és megpróbálja megakadályozni a további kilövéseket.

A csapatok alkotásakor Squall mellé oszd be az erősebb karaktereket, mert az ő küldetésük nehezebb, mint Selphie missziója.

2.3 A rakéta bázis ártalmatlanná tétele

A fejezet Squall-lal és társaival kezdődik. Először végig a kerítés mellet, majd tovább balra egy vonat található. Szállj fel a szerelvényre, és próbáld meg elkerülni a feltűnést.

A kép Selphie-ékre vált. A kör megnyomásával tudod elmenteni a játékot. Indulj el a rakétabázis felé, amely a sivatag másik felén található. Vigyázz, mert a teherautó csak korlátozott üzemanyaggal rendelkezik, tehát sokat nem tudsz vele barangolni. Ha eléred a bázist, hajts be bátran, a karakterek galbadiai katonáknak álcázzák magukat. Indulj el balra, ahol egy mentési pont is található. Majd vizsgáld meg a kék fényű fáklyát, amely segítségével kinyílik az ajtó.

Belül egy katona áll, aki a biztonsági szobába vezető ajtót őrzi. Amint belépsz, három lehetőség közül kell választanod: válaszd az egyiket, majd tartsd lenyomva az X-et. A csapat komótosan sétálva próbál nem kitűnni a tömegből. Elhagyva a területet, egy olyan részre érsz, ahol a rakétákat töltik be a silókba. Menj tovább, ki a képről.

Ezen a területen a következő dolgok találhatóak:
1. Egy őr áll az ajtó előtt - ebben a szobában rakéta-robbanófejek találhatók. Egy rejtett Draw Point van a "03" számú rakéta előtt
2. Egy mentési pont van balra - innen délre menve egy katona áll. A kiáramló gőz közelében is van egy Draw Point
3. Egy számítógép van jobbra - ezzel tudod elhárítani a rakétákat, melyek Balamb-ra vannak irányozva.

Menj arra a helyre, ahol a két katona áll, majd elegyedj beszédbe velük. A rövid csevely után irány az a terem, ahol a robbanófejek voltak. Itt egy katona vizsgálgatja a tölteteket. Menj vissza még egyszer a két másik bakához, és beszélj velük ismét. Egy kis közjáték következik.

Menj vissza arra a helyre, ahol a magányos őr vigyázta a biztonsági berendezéseket. Beszélj vele, majd lépj be (itt is van egy Draw Point). Selphie megvizsgálja a terminált; válaszd az első opciót, mire a lány rácsap a billentyűkre. A második lehetőséget választva neked kell manuálisan (a Négyzet-et nyomkodva) szétütni a terminált. A képernyő elsötétül, majd két katona ront be a terembe. Miután legyőzted őket, menj vissza oda, ahol a billentyűzetet találtad. Láthatod, amint a egy katona a társait hívva belép a tölteteket tartalmazó terembe. Választhatsz, hogy elfutsz, megküzdesz velük vagy megpróbálod fenntartani az álcádat. Nem igazán számít, mit teszel, csak menj fel a lépcsőn, ahol egy kapitány és két beosztottja támad rád. Egy új varázslat, a "Confu" található náluk.

Selphie célja, hogy megsemmisítse a számítógép-rendszert. Beszélj a balra levő fickóval, majd menj tovább a következő terembe. Itt Selphie megvizsgálva a komputereket, beállítja az önmegsemmisítő szerkezetet (10-40 perc, ahogy neked tetszik).

Miután választottál, itt az idő az evakuálásra. Indulj el a bejárat felé. A kép átvált egy sebesült katonára, aki a rakéta-irányító panelen matat valamit. Vissza kell menned oda!

Amint belépsz, megpillantod a sebesült őrt a földön. Beszélj vele, mire megadja egy azonosító kódot. Gyorsan menj a számítógép-rendszerhez, majd nyomd meg a Kör-t. A kilövést már nem tudod leállítani, de meg tudod babrálni a célzórendszert. A kódnak üsd be az "EDEA" szót, majd válaszd a "TARGET" menüt. A "Set Error Ratio" mértékét nyomd fel a maximumig, majd lépj rá a "Data Upload" menüpontra, végül válaszd a "YES" opciót. Ha kész, jelentkezz ki a gépből, és rohanj vissza a parkolóba, amilyen gyorsan csak tudsz.

Amint kiérsz, menj tovább a kocsi felé. Közben egy rövid FMV-t láthatsz a rakéták kilövésérol. Azonban mielőtt beszállhatnál, még meg kell küzdened egy hatalmas harci gépezettel.

FŐNÖK: BGH 51F2, 1x Galbadiai parancsnok, 2x Galbadiai katona
Szint: 12
Életerő: 6400
Támadások: Gépfegyver, Lézer
Draw: Shield, Barrier, Stop
Kapott AP: 4
Tények: Gyenge a Thunder/Blizzard/Earth alapú támadásokkal szemben, a Poison pedig nem hat rá.
Stratégia: Kemény egy ellenfél. A GF-ek segítségével könnyebben boldogulhatsz. Shiva, Brothers és Quetzalcoatl a leghatásosabbak. Jól jöhet, ha legalább két karakter rendelkezik az "ITEM" paranccsal. A lézer lövései igen eroseket (900+) sebeznek, gyógyíts folyamatosan. A cél a hat kémény-szerű objektum elpusztítása. A fém-szörny "halála" után még vár rád a három katona is, akik az előző lényhez képest már csak levezetésnek számítanak.

A csata után egy újabb Weapon Upgrading Manual üti a markod.

Miután legyőzted az ellenfeleket, nézz felfelé, és a kör nyomkodásával vizsgáld meg a rakétasilókat. Erre a karakterek közelebbről is szemügyre veszik azokat: egy impresszív FMV keretében a bázis felrobban.

Megjegyzés: Amennyiben nem tudod megállítani időben a sérült katona által elindított kilövést, a rakéták becsapódnak Balamb-ba, és a játék véget ér.

2.4 Bajban a Garden!

Squall és társai visszatérnek a garden-be, mialatt Selphie és csapata a rakétabázison tevékenykednek. Itt minden megváltozott a legutolsó látogatás óta: tombol a káosz.

Az első feladat megtalálni Cid-et és Xu-t. Néhányan beléd kötnek, a harcot a felső válasszal kerülheted el. Ha végeztél, menj tovább.

A garden folyosói, az óra járásával ellentétes irányban:
1. A főkapu. Egy BeePlant-tal (előzőleg a Trainig Center-ben találkozhattál vele), illetve Caterpillar-ral kell megküzdened. Ha beszélsz a sebesült kadéttal, aki a kapunál hever, egy Mega Potion-t kapsz tőle.
2. Library (könyvtár). Beszélj a fakultánssal, majd válaszd a felső opciót, hogy megküzdhess a Bee Plant-tal. Ha szóba elegyedsz a hölgyekkel, az egyik egy Remedy-t ad.
3. Training Center. Észak felé találsz néhány kadétot, kövesd őket. Megpróbálnak megtámadni egy SeeD-kadétot. Ha segíteni akarsz nekik, válaszd a felső opciót. Ekkor egy T-Rex-szel kell megküzdened (Level:19, HP:17923). A csata után, ha beszélsz a kadéttal, egy Remedy-vel leszel gazdagabb.
4. Parking Lot (parkoló). Találkozol egy fakultánssal, és meg kell küzdened egy gyík-szerű lénnyel (Level:16, HP:4464). Könnyű lesz, nem okozhat gondot egy nagyobb szintű partinak. Ezután megtalálod ugyan Cid-et, de nyomban el is tűnik. A SeeD kadéttal beszélve egy Tent-et kapsz.
5. Dormitory (hálószobák). Egy fakultánssal futsz össze, és küzdened kell egy caterpillar-ral.
6. Cafeteria (kávézó). Egy másik fakultánssal találkozol, egy Bomb-ot is el kell intézned. Ha a négy tanuló valamelyikét megszólítod, egy Gisaal Green-t kapsz érte.
7. Quad (udvar). Itt nem kell harcolnod. Menj oda a színpadhoz, majd beszélj a kadétokkal, melynek eredményeként egy HiPotion üti a markod.
8. Infirmary (gyengélkedő). Nézeteltérés van két csoport között (kadétok és SeeD-ek). Állítsd meg őket. Küzdj meg Granald-dal (Level:24, HP:1902). Keresd meg Dr. Kadowaki-t a gyengélkedőben, majd beszélgess el vele, mire egy Elixir-t ad.

Ha sikerült megtisztítani a garden-t, megtalálod Xu-t a liftnél. Kövesd a második szintre. Ott menj északra, Xu után. A beszélgetés után vissza a lifthez, majd irány a harmadik szint. A liftből kilépve menj északra, ahol végre megtalálod Cid-et. Ha beszélsz vele, ad egy kulcsot (elmentheted az állást, ha újra beszélsz Cid-del). Most fel kell állítanod az ún. "MD System"-et, amely védelmet nyújt Edea rakétái ellen.

FMV: Edea fegyverei megállíthatatlanúl közelednek a garden felé

Még a liftben van Squall, amikor hirtelen áramszünet lesz. Vizsgáld meg a talajt a lábadnál, majd mássz le a lyukon. Miután lejutottál a létrán, légy elővigyázatos, mert a lift ismét üzemképes lesz! Most vizsgáld meg a nyílást szemben, amely balra egy szobába vezet. Menj oda a nagy dugaszhoz, majd a kérdés után nyomkodd a Négyzetet folyamatosan 10 mp-en át. Ha nem sikerül, a parti tagjai megjelennek, hogy segítsenek Squall-nak. Ha sikerül, mássz le a létrán.

Most a garden alagsorában vagy. Menj le a lépcsőn, majd használd a Draw Point-ot, amely az oszlop közelében van. Menj tovább, majd nézd végig a rövid közjátékot. Squall-t irányítva próbálj meg felmászni a létrán. Ha elérsz egy bizonyos pontot, Squall meglöki a létrát, hogy eljusson az irányítóterembe, ami északra található. Vizsgáld meg a jobb oldali pultot, miután egy rövid földrengés következik. Mássz fel a létrán, majd válaszd az első választ, hogy lejuthass. Itt egy ajtó található, fölötte villogó zöld fény világít. Vizsgáld meg, majd mássz le a létrán. A következő területen egy mentési pont mellett egy kar látható. Húzd meg, és a fém kapu kinyílik.

A kapcsoló előtt ments, mert egy főellenfél fog következni a híd után.

FŐNÖK: WATER SANKE x2
Szint: 25
Életerő: 4867
Támadások: Fogás és harapás, Light Beam, Flood Mud, Water Attack
Draw: Esuna, Blind, Cura, Confu
Kapott AP: 20
Tények: Gyengék a tűz ellen, viszont a víz alapú támadások hatástalanok rájuk.
Stratégia: A két kígyó nem egyszerű ellenfél. Használj tűz alapú varázslatokat és GF-eket. Ha túlságosan lestrapálnának, akkor szívj el tőlük Cura-t, és használd magadon.
A csata után folytasd utad át a hídon, majd le a létrán. Ezután ismét egy FMV következik.

FMV: A rakéták gyorsan közelednek

Menj balra, miután egy gigantikus oszlop előtt találod magad. Haladj tovább felfelé. Miközben mászol, ismét rengés rázza meg a helyet, és elektromos kisülések szabadulnak el. Az oszlop felemelkedik, mely hatására Squall-ék feljutnak a harmadik emeletre, ahol az igazgató irodája is van.

FMV: Egy sárga, hatalmas karika veszi körül védelmezőn a garden-t

Beszélj Cid-del, és válassz egyet az opciók közül. Menj ki innen, szállj be a liftbe, menj le vele, majd menj át az ajtón, amely északra van az osztályteremtől.

FMV: A garden repül

Vissza, majd a folyosón át irány a lift. Egy lány érkezik, és elmondja, hogy az igazgató már keres. Látogasd meg.

FMV: A garden lassan elhagyja a szárazföldet, és belebeg az óceánba

Miután minden többé-kevésbé rendeződik, Squall egy kis pihenőre tér. Ha Rinoa a csapatban van, akkor ő jön és ébreszti fel a fiút. Szeretné meglátogatni a Kávézót. Indulj el a központi terem felé, mikor egy fakultáns állít meg, és elmondja, hogy menj az alagsorba. Amint lefelé mész a lépcsőkön, a parti tagjai csatlakoznak. Amint leérkezel, látod, hogy Cid egy fakultánssal beszél, de érkezésetekkor elvonul. A föld ismét rengeni kezd, majd egy lény jön elő egy tojás-szerű valamiből. Készülj fel, meg kell küzdened Norg-gal, a garden mesterével!

FŐNÖK: NORG
Szint:
Középso gömb: 17
Oldal gömbök: 25
Norg: 25
Életerő:
Középso gömb: 200
Oldal gömbök: 2545
Norg: 11600
Támadások:
Középso gömb:
Oldal gömbök: Thundara, Aero, Fire
Norg: Double Shot, Shield, Blizzara, Mirror Blast
Draw:
Középso gömb: Cura
Oldal gömbök: Thundara, Life
Norg: Shield, Protect, Cure, Leviathan
Kapott AP: 20
Tények:
Középso gömb: Gyenge a Poison ellen, jól bírja a Thunder-t.
Oldal gömbök: Nem hat rájuk a Blizzard/Fire/Thunder/Poison/Aero/Water/Holy mágia.
Norg: Gyenge az Aero ellen, a Poison nem hat rá.
Stratégia: Amint lehet, szívd el tőle a Leviathan GF-et. A két oldalsó gömb elég sok kellemetlen meglepetést okozhat. A sebzések hatására változik a színük. Ha pirosra vált, egy Blizzara-t lő a csapatra. Ahhoz, hogy Norg-hoz juss, előbb fel kell törnöd a középső héjat. Norg nagyon nem bírja Shiva támadásait.
A csata után menj vissza a lifthez, majd a Dormitory-ban mentsd el a játékot. Menj tovább az Infirmary-ba, és beszélj Dr. Kadowaki-val, és válaszd a második opciót. Ezután beszélj Cid-del is, aki egy öt pontból álló eligazítást tart. Sőt! Elárulja azt is, hogy Edea az ő felesége!

A megrázó információ feldolgozása után, menj a Training Center-be, ahol egy ember található, aki tárgyakat ad el. Ha végeztél a látogatással, menj vissza a csarnokba, ahol Xu vár rád. Menj fel a második emeletre, ahhoz az ajtóhoz, ahol a piros fény világít.

Kívül, a graden összekapcsolódik egy nagy objektummal, amelyen úgyszintén SeeD kadétok vannak. Cid jelenik meg, majd röviden elbeszélget velük. Ki innen, majd egy közjátékot láthatsz a barátok között. Menj be a könyvtárba. Használd a Draw Point-ot, majd menj az asztalokhoz. Itt egy lánnyal találkozol, akit Elone-nak hívnak. Ő az, akit megmentettél a Training Center-ben. Egy rövid csevely után Elone távozik, átmegy a SeeD hajóra.

FMV: A SeeD hajó elindul

A történtek után Squall visszamegy a szállására, egy jól megérdemelt alvás reményében. Egy kisfiúról álmodik...

Ha Zell és Rinoa a csapatban van, közülük valamelyik fogja felébreszteni Squall-t. Menj ki a szállásról, amikor Cid a garden hangosbeszélőjén tesz egy bejelentést (úgy látszik,valami gond van).

2.5 Fisherman's Horizon

A garden, miután sikeresen megmenekült Edea támadásától, elhagyja eddigi telephelyét, a Balamb Köztársaságot, és nyugalmasabb vizekre hajózik. Dél felé véve az irányt, rövidesen elérnek egy kicsiny halászfalut, mely a Fisherman's Horizon névre hallgat.

FMV: A garden megérkezik a faluba...

Squall és Cid áll az irányítófülkében, mikor a légpárnás-szerű monstrum kiköt. Ha elhagyod az irányítótermet, a parti többi tagja csatlakozni fog. Menj a második szintre, és használd a piros fénnyel jelzett ajtót.

Kintről nem is kikötésnek, hanem zátonyra futásnak látszik a garden megérkezése... A rövid közjáték után menj jobbra - beszélj mindenkivel, akivel találkozol - addig, míg el nem érkezel a lépcsőkig. Itt egy rövid FMV következik. Menj tovább, még mindig jobbra, majd beszélj a fiúval, aki a lift mellett áll. Válaszd az első opciót, és lépj be a faluba.

Menj lefelé, míg el nem érsz egy részre, ahol egy szélmalom található. Használd a mentési pontot és a Draw Point-ot is, majd lépj be a malomba.

Bent menj fel a második szintre, ahol a város feje és annak felesége található. (A leginkább jobb oldalon található sarokban egy rejtett Draw Point van.) A beszélgetés után mehetsz is kifelé. Kint ismét egy közjáték következik, majd indulj el a vonatsíneken, hogy megismerd a teljes települést. Menet közben találkozol egy emberrel, akit egy galbadiai katona terrorizál. A csata után a talaj rázkódni kezd, és színre lép FH első nagy ellenfele.
FŐNÖK: BGH251F2
Szint: 26
Életerő: 7600
Támadások: Gunshot, Gun Beam
Draw: Shield, Reflect, Stop
Kapott AP: 20
Tények: A Poison nem hat rá, de gyenge a Quake/Water/Thunder alapú varázslatok ellen.
Stratégia: Elég kemény ellenfél, de mivel sok gyengéje van, a GF-ek segítségével nem lesz nehéz legyőzni.
A győzelem után Selphie-vel és a többi csapattaggal futsz össze. A rövid eligazítás után Squall-t és Rinoa-t magukra hagyják. Beszélj vele, és válaszd a neked leginkább megfelelő választ.

Most jöjjön egy kis felfedezo expedíció: Az állomás mellett egy Draw Point található, míg a balra levő házban egy Timber Magazine hever. A főutcán, ahol most is vagy, jobbra egy fa bódéban található a kovács, ahol szerét tudod ejteni egy kis fegyverfejlesztésnek. Ezután menj tovább, és beszélj a csónakban ülő emberrel.

A városnézés után menj vissza a gradenbe (útközben Irvine-nal találkozol), majd menj ki a garden udvarára, ahol Selphie és Irvine cseveg. Menj be Cid-hez, aki az irányítóteremben található. Az eligazítás után Squall pihenni tér a szobájába.

Vidítsuk fel Squall-t!
Míg Squall mit sem sejtve alszik, barátai összegyűlnek, és egy kis meglepetést szerveznek számára, a malom előtt, mivel mindenki úgy látja, hogy egy kicsit maga alatt van.

A négy "zenész" kezébe nyolc hangszer közül választhatsz valamit. Ez hatással lesz a műsorszámra, amit előadnak.
1. Gitár
2. Szaxofon
3. Elektromos gitár
4. Zongora
5. Hegedű
6. Fuvola
7. Basszusgitár
8. Szteppelés

Ezen hangszereket használhatod fel a két típusú zenéhez. Az első , melyhez a szaxofon, elektromos gitár, zongora és a basszusgitár kell (ez hasonlít Rinoa zenéjéhez). A második (Folk), ehhez gitárra, hegedűre, fuvolára és sztepp-re lesz szükséged.

Ha befejezted az előkészületeket, Squall felébred, és Irvine és Rinoa és Quistis társaságában egy beszélgetésbe elegyedik. Majd Rinoa és Squall egyedül marad... A malom előtti téren találod magad. Beszélj Irvine-nal kétszer, majd mássz le a létrán, és elkezdődik a koncert!

Nyomd meng az "A" billentyűt, majd vizsgáld meg a bal oldali laptopot, miután egy közjáték tanúja lehetsz Rinoa és Squall között. A két fiatal között kialakuló románc kerül előtérbe, melynek hatása, hogy a koncert nem arat valami nagy sikert...

A végén Squall ismét az ágyán fekszik, álmaiban felbukkan egy kisfiú, aki furcsán ismerősnek tűnik. Az álom után irány a harmadik szint, ahol Quistis, Xu és Needa található. A rövid társalgás után beszélj a férfival, majd - ha szükséges - szervezd át a csapatod. Végül megkapod a garden irányítását, és folytathatod a történetet.

Megjegyzés: Selphie éppen vakációzik, így rá nem számíthatsz egy ideig...

A garden irányítása:
"A" : Mozgás előre
"X" : Tolatás
"D" : Be/kiszállás
"W": Belépés az irányítóterembe
"E" : Kameranézet váltása
"S" : A térkép megjelenítésének változtatása

A garden eléggé korlátozott mozgású, ezért nem tud felmenni a meredek partfalakon, csak a lapos fövenyeken.

2.6 Utazás a világban

Miután a garden irányítása a kezedbe került, és idod, mint a tenger, itt az ideje, hogy beszerezz néhány igen érdekes és hasznos tárgyat (persze, csak ha nem rohansz, hogy mielobb befejezd a játékot...:)).

Az elso lehetoség Galbadia, de ezt, - ha minden igaz - már felderítetted az eddigiek folyamán. Ha mégsem, akkor nem is fogod, mert - meglepetés! - de eltunt, nincs ott, ahol lennie kéne...

A következo helyszín Dollet, amely keletre található. Dollet egy igen elfoglalt város. Ide nem tudsz bedokkolni a garden-nel, ki kell szállnod, és gyalog tudod megközelíteni.

Belépve a városba, egybol egy autókölcsönzot találsz, ahol, ha gondolod, 3500 gil kipengetése után megmenekülsz a gyaloglástól. Menj tovább az úton, jobbra, amely a Dollet-i kikötobe vezet. Ha továbbhaladsz, elhagyva ezt a területet, oda jutsz, ahol Squall és társai partra szálltak a SeeD vizsga alkalmával. Menj tovább, és eléred a foutcát.

Menj be minden épületbe, hogy megtaláld az üzleteket (vásárlásra és fegyverfejlesztésre is van lehetoséged). Ha kész, menj tovább a szökőkúthoz. Innen nem tudsz bejutni a rádiótoronyba, mert egy őr állja utadat. Ha nem, nem...

Dollet Casino: Délnyugatra található. A bejáratánál álló ember egy kártyajátékos.
Dollet Hotel: A hotelban 100 gil-ért szállhatsz meg. Itt is található egy kártyás.
Ha mindent végignéztél, aludj, mentsd el az állást, és irány Timber.

Timber: Egy kis könnyű pénz

Ismét itt vagy Rinoa szülővárosában, ahol egy egyszerűbb küldetés is vár rád. Először is, indulj el a híd felé, amely átível a sínek felett. Itt találsz egy lányt. Közelítsd meg, mire a képernyő elfehéredik... A Timber Hotel-ban ébredsz fel (vedd fel a Timber Magazine-t). Most menj be abba a házba, ami ezen a területen található, és vizsgáld meg a ***FURNACE*** -t háromszor. Minden alaklommal 500 gil üti a markod. Irány WinHill!

Winhill: Csöndes, mint mindig

Néhány dolog megváltozott itt, mióta Laguna bőrébe bújva erre jártál. A szeles ösvény nem járható, a kamiont sehol sem látni, nincsenek szörnyek és a hotel is nyitva áll. Minden más változatlan...

Indul el az út felé, ahol a "Caution" felirat látható. A háttérzene átvált a Chocobo-témára, majd egy kis chocobo fut át balról jobbra, mint egy...fejetlen csirke! Nyomd meg az A-e
amikor közel ér hozzád, mire elejt egy tárgyat (fragment). Nyomd meg újra a kört, és a kis lény egy Gistal Vegetable-val "ajándékoz" meg. Harmadszorra is megnyomva a Kört, egy Phoenix Down gazdagítja a listádat.

Menj vissza a foutcára, és lépj be a nagy házba. Bent vizsgáld meg a bronz szobrot, amely balra található. Mögötte egy kis chocobo bújik, aki ismét egy tárgyat hagy neked (még egy fragment).

Már itt sincs igazán mit tenni, a következo állomás Shumi Village lesz, messze északon.

Shumi Village: Phoenix megszerzése

Ha elérted a falut, lépj be. A három lakos az itt található Ultima Draw Point-ot orzi, ahonnan csak 5000 gil befizetése után nyerheted ki a varázslatot (nem adják olcsón). Akár fizetsz, akár nem, használd a liftet, és feljutsz a falu központjába.

Itt bent boven van idod felfedezni, senki sem korlátoz. Ez Munba szülofaluja is, aki segített a Desert Prison-ban. Menj tovább balra, és lépj be a legbaloldalibb házba. Itt két oslakos található. Menj a ház legtávolabbi végébe, ahol Laguna szobrát találod! Beszélgess el a két fickóval, akik valami "öt kö"-rol magyaráznak (amely ahhoz kell, hogy megkapd a Phoenix Wing-et).

Irány a falu központi épülete, és beszélj a falu vezetojével. Ezután vissza Laguna szobrához, majd válaszd a második opciót, és megkérnek, keresd meg az öt követ.

A kövek helyei:

Ez elég egyszeru: vizsgálj meg mindent az adott területen, és ha jó helyen nézed, tiéd a ko. Amint megvan egy, menj vissza jelenteni a szobor közelében álló embernek.

Kék (Blue): A Laguna szobrát tartalmazó szobában, a hátsó falon. Vizsgáld meg a nagy, kék követ.
Szél (Wind): Menj a falu elso képére (ahol a hotel is van), és nézz végig mindent.
Élet (Life): Menj a második képre, ahol a fonök háza van. Menj be a fák közé és keresgélj. A megfelelo helyen Squall felmászik, és lehozza a követ.
Árnyék (Shadow): Vissza az elso képre, ahol a Draw Point is van. Menj a jobb oldalra, és keresgélj az oszlopnál.
Víz (Water): Tsukurit házában, kutass át mindent, és megtalálod az utolsó követ is.

Létezik egy hamis Víz-ko is. Amikor azt kell megtalálnod, menj a békához, keresgélj, és megtalálhatod az is.
Amint az utolsó követ is visszavitted, az ember a fonök házához küld. Itt egy rövid közjáték után megkapod a Phoenix Wing-et. (Ez nem GF, csak a tárgylistából tudod elohívni).

Centra Romjai: Odin megszerzése

(Odin-t a harmadik CD-n is meg tudod szerezni, de miért tennéd ez meg késobb?)

Amint beérsz a romok közé, egy számláló indul el - ez mutatja, mennyi idod marad Odin legyozésére és megszerzésére. Ha kifejlesztetted Diablo "No-enc" képességét, sokkal gyorsabba, kevés csatával eljuthatsz hozzá. Mindenesetre figyelj a Tonberi-kre!

Indul el a lépcsokön, a nagy tér felé. Ismét fel a lépcson, ahonnan egy aulába jutsz. Vizsgáld meg a nagy tömböt, mire átalakul liftté, amivel feljebb tudsz jutni. Ezen a szinten két létra van. A jobboldali egy Draw Point-hoz vezet, míg a bal oldalon jutsz közelebb Odin-hoz. Mássz fel, majd vizsgáld meg a kék gömböt és mássz le. Most vizsgáld meg a másik kék gömböt. Indul el a lépcson, míg egy szörny-szobrot nem találsz. A bal lépcso segítségével tudod megvizsgálni a bálványt, miután egy rubin szemhez jutsz. Mássz le a létrán.

Használd ismét a lépcsot, és menj tovább a másik szoborig. Vizsgáld meg, és tedd be a szemet, mire egy kódot kapsz (ez mindig változik). Szedd ki mindkét szemet, és indulj el visszafelé, az elso szoborhoz. Helyezd be mindkét követ, mire fellobban egy fáklya jobbra. Használd a kapott kódot. Ha sikerült, megnyílik elotted Odin terme...

SPECIAL BOSS: O D I N
Név: Odin Level:23, HP:7900
Támadás: -
Gyengék: -
Draw: Stop, Death, Double, Triple
Kapott tárgy: 8db G.F Mega Potion
Lopható: Writings of Luck
Kapott AP: 20 AP
Stratégia: Odin egészen addig nem támad, míg a számláló a nullához nem ér... De utána nincs sok esélyed.
Támadd a legerosebb fegyvereiddel (mágia, GF), hiszen korlátozott az ido.

HA sikerül legyozni, o is belép a GF-jeid sorába. Igaz, ot nem tudod elohívni, magától jelenik csak meg, kb 10 csatából egyszer, de akkor minden ellenfelet elpusztít.

Ha ez is megvolt, jöjjön egy kis Chocobo-lovaglás!

Itt ugyan nincs akkora szerepe ezeknek a lényeknek, mint a FF7-ben volt, de nem élet az élet nélkülük...

Mindenek elott, találnod kell egy Chocobo Erdot (Forest), amelyek jelölve is vannak a térképen. Ezek kör alakú erdok, amelyek csak gyalogosan közelíthetok meg.

Az erdoben találkozni fogsz egy emberrel, aki elmagyarázza, hogyan is kell elfogni oket. Ha nem akarsz ezze veszoni, o is fog neked, de ekkor sok extra dolog nem lesz elérheto számodra. Ha sikerült, beszélj a madárral, mire felszállhatsz a hátára, és már indulhatsz is...

Irányítás:
Az iráynokkal tudod irányítani a madarat
Kör: Leszállás (Ekkor elfut, és újat kell majd találnod!)
Select: A világtérkép váltása

Összesen hét Chocobo erdo található:

1. A Trabia Garden mögötti hegyekben
2. Trabia területén (A kontinens nyugati részén)
3. Shumi Village-hez közel
4. Shumi Village-tol délre (Trabia kontinensén)
5. A Centra romoktól északra
6. Edea háza közelében
7. A Cactuar szigettol délnyugatra

Ha mindent megismertél és felfedeztél, vissza a gardenbe, még sok kaland vár rád!
2.7 Zell szülovárosa bajban van!

Miután vége a kalandozásnak, ideje szétcsapni a gonoszok között. Hol is lehetne jobb helyen kezdeni, mint Zell szüloföldjén, Balamb-ban...

Miután megközelíted a kis szigetet, észreveszel a tietekhez némiképp hasonló objektumot Balamb városa mellett.

Az egykor békés kikötot most galbadiai katonák lepik el, orjáratoznak az utcákon, gátolják a szabad mozgást, sehova nem lehet bejutni miattuk. Elsoként beszélj a benzinkút tulajával, majd a hölggyel, végül a katonával. Beszélj többször vele, miután beenged (Zell mindenképpen a csapatban lesz - ha eddig nem volt, újra kell szervezned).

Az elso utad Zell házához vezet, de miközben mész, beszélj mindenkivel. A házban, az emeleten található egy mentési pont is. (Üsd meg néhányszor a homokzsákot is mindenképpen!) A házban tartózkodik még Zell anyja és két testvére is. Beszélj a mamával elsoként, utána a két tesóval. Ismételd meg ezt kétszer, mire a sárga ruhás fiú kifut a házból - kövesd.

A fo utcán menj be a legközelebbi házba, ahol megtalálod a kisfiút, és beszélgess vele. Ismét elfut. Indulj el a benzinkúthoz, használd a fák között megbúvó bejáratot. Várj a jelre, majd indulj el az orhöz és kezdj beszélgetni vele, míg a kisfiú a tulajjal társalog (nyújtsd hosszúra a szövegelést, adj elég idot a srácnak). Ha sikerült, a srác visszatér a foutcára, a házuk elé. Mielott szóba elegyedsz vele, kövesd Zell anyját a hallba. Beszélj vele: a felso opcióval újraszervezheted a csapatot, és elhagyod a várost. Tedd meg, majd térj vissza és válaszd a második lehetoséget. Indulj el a hotel felé, ahol egy or feltesz egy kérdést. Menj a vasútállomásra, ahol az or alszik éppen. Tovább a dokkokhoz, ahol egy tengeralattjáró tartózkodik. A párkány mellett egy Draw Point van. Beszélj az orrel, majd a kutyával. A kutya elfut, kövesd a vasútállomásra. Itt találod Rajin-t, aki el is fut. A boltban vegyél néhány Phoenix Down-t, szükséged lehet rá. Menj vissza Zell házába, itt találod Rajin-t, éppen foz valamit. Menj fel Zell szobájába, mentsél egyet. Menj a szállodához, ahol egy nagy csata vár rád.

BOSS NO. 14A: RAIJIN, GALBADIAN SOLDIER x2
Név: Raijin, Level:22 HP:8800 Galbadian Soldier, Level:22 HP:271 (2x)
Támadás: Raijin: Pole strike, Spin Pole
Galbadiai katona: Sword attack, Fire
Gyengék: Rajin: nem szereti a méreg alapú támadásokat, A villám nem hat rá
Katonák: méreg ellen gyengék
Draw: Raijin: Bolt, Bolt 2, Shield, Barrier
Galbadian Soldier: Fire 2, Bolt 2, Ice 2, Heal 2
Kapott AP: 12AP
Stratégia: Ez a csata könnyu lehet, ha az egyik katonából kihúzott varázslatokat alkalmazod ellenük. Ölj meg egy katonát elsoként. Majd szívj el a másiktót Fire2-t, és használd Rajin-on. Minden GF-et használhatsz, kivéve Quetzalcoatl-t.

A csata zenéje megváltozik, a karakterek pedig közelednek a hotel bejárata felé. Itt Fujin-ba botlasz, aki csatlakozik barátjához, és meg kell küzdened velük!

BOSS NO. 14B: FUUJIN, RAIJIN
Név: Fujin Level 26 HP:7720 Raijin Level 22, HP:8800
Támadások: Fuujin: Dart roll
Raijin: Pole attack, Spin pole, Lightning Strike
Gyengék: Mindketten gyengék a méreg alapú támadások ellen. Rajin immúnis a Villám, Fujin a Szél alapú támadásokkal szemben
Draw: Fujin: Wind, Heal 2, Life, Pandamonium
Raijin: Bolt, Bolt 2, Shield, Barrier
Kapott AP: 20 AP
Startégia: Ne felejtsd el elszívni a Pandemoniujm GF-et Fujin-tól! Koncentráld a támadásokat Rajin-ra. A másiktól elszívott varázslatokkal tudod leginkább sebezni oket. Minden GF használható, kivéve Quetzalcoatl. A csata végén a Fighter Comic 002 lesz a jutalmad.

A csata után egy közjáték következik, Fujin és Rajin szereplésével. Ha vége itt már nincs semmi dolgod, visszatérhetsz a garden-be. Menj az irányítófülkébe. Idoközben Selphie is visszatért a vakációról. A következo állomás Trabia Garden lesz, amely a világ észak-keleti részén található.

2.8 Gyermekkori emlékek

Amint megérkezel, Selphie előrefut a romos kőfalhoz. Kövesd őt, mássz fel a zöld hálón. Újra kell szervezned a csapatod. Ha esetleg Selphie is a tagja volt, ki kell cserélned, mert ideiglenesen nem használhatod. Indulj el felfelé, és meglátod a lányt, amint egy barátjával beszélget. A romos szökőkút mellett egy Draw Point található. Beszélgess el Selphie-ékkel. Menj észak-kelet felé, a temetőbe. Itt egy rejtett Draw Point van, jobbra a sírkőtől. Menj vissza a szökőkúthoz, majd tovább észak-nyugatra, ahol egy csoport embert találsz. (Vannak közöttük kártyások is).

Menj jobbra, ahol megtalálod a romos irányítópultot. Menj tovább jobbra. A bal felső sarokban egy mentési pont van. Beszélj a jobb oldalon álló emberrel. Ha megvizsgálod a képernyőt, némi infot kaphatsz Trabia-ról. Távozz a helyszínről. Menj addig, amíg nem látsz egy földön fekvő embert, itt találod Selphie-t is. Beszélj a gyerekekkel, miután elmennek jobb felé. Selphie találkozót beszél meg veled a kosárpályán, de elútte még van egy kis közjáték a temetőben. Menj balra, a barakkok felé, ahol egy színpad és egy törött rakéta található (nagyon hasonlít arra, amely Balamb-ot is megtámadta). Menj a színpadhoz, vizsgáld meg, mire egy rejtett Draw Point-ot találsz. Menj tovább balra. Itt a kosárpálya, és mindenki itt gyülekezik. Miután mindenkivel beszéltél, próbálj meg kimenni a képről - de Selphie közbelép. Most egy kis visszaemlékezés történik a gyerekorra - Kivéve Rinoa-t.

Most a szellem-szerű Squall-t kell irányítanod. Menj vissza balra, ahol meglátod a fiatal Squall-t. Beszélj vele, mire eltűnik! Menj felfelé, és lépj be a házba, majd fordulj jobbra. Tovább felfelé, mire eljutsz a ház hátsó taktusába. Beszélj újra a fiatal Squall-lal, majd menj ki a tengerpartra. Itt minden karakter visszaemlékszik a gyerekkorára. A kép visszavált a partról a házra. Mindenkinek megjelenik a fiatalkori énje - beszélj mindegyikkel, akik egyesével eltűnnek, majd távozz a jobb oldali ajtón. Vissza a partra, ahol már mindenki a felnőtt formájában van jelen. Elsőként beszélj Irvine-nal, majd Quistis-szel, végül Selphie-vel. Utána mindenki visszatér a házba, ahol egy furcsa hölgy látható.

Visszatérés a jelenbe. Mindenki elhagyja a teret, kivéve Squall-t és Rinoa-t. Beszélj a lánnyal, miután a kép elhalványul, és újraszervezheted a partit. A világtérképen találod magad, a garden-ben. Meg kell találnod a Galbadia-i hajót (az a hatalmas vörös hajó, amit már láttál Balamb közelében).

Egy Timber Magazine-t találhatsz valahol a temető északi részén. A Weapon Magazine augusztusi számát találhatod meg a garden délkeleti részén, a nagy szobor közelében.

KÓD A TARBIA-I SZÁMÍTÓGÉPHEZ!
Ezen a területen találsz egy lepukkant számítógépet. Próbáld ki rajta a következő kódot: "X, X, D, D". Ez csak ekkor használható, ha máskor jössz ide, nem fog muködni!

2.9 A Garden Galbadia ostroma alatt

A galbadiai hajó az erdő közelében, a déli szigetek egyikén található meg. Nem messze tőle egy világítótorony és egy épület is van. Ha Trabia felől jössz egyenesen dél felé, egy iszonyatosan hosszú hídra leszel figyelmes, amely elzárja az egyenes utat. Ha északnyugat felé hajózol, ki tudod kerülni. Ha sikerül megtalálni a hajót, repülj neki.

Az irányítóhelységben találod magad, Needa társaságában. Egy rövid közjáték következik. Squall figyeli a másik hajót egy távcsövön keresztül. Ezután egy kilenc pontból álló listából választhatsz. Válaszd az elsőt, mire Squall irányítása a kezedbe kerül. Menj a lifthez, miközben az irányítóterem felépítése megváltozik. Nyomd meg a kört, válaszd az első lehetőséget, és elhagyod a termet. Rinoa és Zell kivételével a csapat többi tagjával találkozol. Megválaszthatod az új csapatot. Beszélj Quistis-szel, majd indulj el az udvar felé.

FMV: A Galbadiai Garden támadásba lendül

A második szinten landolsz. Indulj el rögtön vissza a lifthez, és menj ki az udvarra. A tér tele van garden és SeeD tagokkal. A színpad heylén Zell-t látod, amint utasításokat osztogat a kadétoknak. Beszélj Zell-lel, mire egy közjáték következik. Megjelenik Rinoa is. Beszélgess ele vele is, majd menj vissza az irányítóterembe. Itt ismét egy lenyugöző FMV-t láthatsz.

FMV: A garden folytatja a lerohanást, az irányítóteremben pedig feltűnik Seifer arca...

A kép átvált Zell-re és csapatára. Indulj el balra, ahol a színpad volt. Ismét egy FMV következik.

FMV: Az ellenséges garden összeütközik a Balamb-ival, minek hatására Rinoa leesik, és igen nagy bajban kerül!

Indulj el a Lobby felé. A gyengélkedő bejáratánál találsz egy mentési pontot. Szinte minden kijárat le van zárva. Mindenhol véletlenszerű csatákba bonyolódsz, míg Zell-el és csapatával mész. Találkozol Squall-ékkal is. Indulj el a főkapu felé, mikor is egy intermezzo jön, és ismét csapattagokat kell választanod, ki is menjen Squall-lal...

1. Selphie és Quistis
2. Quistis és Irvine
3. Irvine és Selphie

Ha megvan, irány az osztályterem! Itt megint csak egy FMV következik.

FMV: Speciális Galbadia-i egységek támadnak

Meg kell küzdened négy ilyen zöld ruhás katonával. Ők jóval nehezebb ellenfelek, mint az eddig látott katonák, de a GF-ek segítségével legyőzhetőek. (Ne felejts el varázslatokat szívni tőlük).

A csata után beszélj a hölggyel, aki a két fiatal fiút védte, majd menj az irányítóterembe.

Itt találkozol Dr. Kadowaki-val, és egy kis közjáték is látható. Megkapod Squall irányítását, akivel menj a második szintre. A lift közelében találkozol egy lánnyal, beszélj vele, majd menj az osztályterem felé. A piros fényű ajtónál találsz egy fiút. Itt rád ront egy katona, aki egy különleges szerkezetet visel.

Most egy mini-játék következik:
A célod megsemmisíteni a repülő őrt. A képen megjelenik Squall életereje. Nyomd meg a "D"-t, és válaszd a harmadik lehetőséget. Újra "D", és következik a második opció. Ekkor indul el a mini-játék. Az irányítás a következő:
Irányok: Squall közeledik/távolodik
"D" : Ütés
"X" : Rúgás
"A": Védekezés
"W": Speciális támadás
Stratégia: A csata elég egyszerű (már akinek...:)). Jó ütemben kell alkalmazni a támadásokat és a védekezést, és az ellenfél erejének előbb kell elfogynia, mint a tiédnek. A csata a levegőben folyik, így egy kicsit bonyolultabb. Ha sokáig védekezel, megjelenik egy egy szöveg, ami a "W" megnyomására ösztönöz, mely egy speciális támadás lesz. Ha esetleg vesztenél, az első lehetőséggel tudsz újra küzdelembe bocsátkozni.

Ha legyozöd, egy újabb FMV lesz a jutalmad.

FMV: Squall megmenti Rinoa-t.

Menj balra, és ismét egy közjáték tanúja leszel, a másik garden bejáratánál. Mielőtt belépnél, vizsgáld meg a fát észak felé, ahol egy rejtett Draw Point van. Most már beléphetsz.

Itt van esélyed arra, hogy átnevezd a játék legutolsó főellenfelét, Griver-t.

2.10 A galbadiai Garden-ben

A helyszín első ránézésre zavarosnak tűnhet a sok ajtó és folyosó miatt, de rövid idő után kiismerhető. Változtasd meg a csapatot, amennyiben szükséges. Találsz itt egy mentési pontot is. Mindenfelé véletlenszerű csatákat kell megvívnod...

Az 1. Kulcskártya megszerzése
Indulj el jobbra. Itt egy folyosóra jutsz, rajta 3 ajtóval, amiből csak az egyik (jobb oldali) nyitható. Menj fel a mögötte található lépcsőn, ahol Fujin-nal és Rajin-nal találkozol. Beszélj velük, majd indulj el bal felé. Lépj be a jobbra levő ajtón, ahol egy Garden kadét áll. Beszélj vele, miután megkapod az 1. Kulcsot. Menj vissza a kiindulási ponthoz (ahol a mentési pont is van).

A 2. Kulcskártya megszerzése
Indulj el balra, majd lépj be a bal oldali ajtón, ami egy hokipályára nyílik. Vágj át a pályán (közben játékosok támadhatnak meg). A kapu mellett egy Draw Point található, egy másik pedig a bal oldali szobában. Irány a jobbra levő ajtó. Ez ismét egy átjáró, három ajtóval - menj jobbra, ahol egy fiút találsz. Beszélj vele, majd megkapod a 2. Kártyát. Vissza a kiindulási ponthoz.

A Cerberus GF megszerzése
Menj vissza ahhoz a lépcsőhöz, ahol előzőleg Fujin-nal és Rajin-nal találkoztál. Menj tovább, még egy emelettel feljebb. Lépj be az ajtón, amely egy stadionba vezet. Ugorj le a talajra, majd vizsgáld meg a délre levő ajtót, ahol egy Draw Point van. Menj balra. Az épületen belül ismét fordulj dél felé. Ne törődj most a lépcsőkkel, lépj be a csarnokba. Ennek közepén találod Cerberus-t. Mielőtt csatába szállnál, használd a mögötte levő mentési pontot. (Ha a fal mellett közlekedsz, elkerülheted). Az "A"-t megnyomva kezdhetem meg a csatát.

FŐNÖK: CERBERUS
Szint: 28
Életerő: 9800
Támadások: Berserk, Tail Whip, Triple, Thundaga, Quake [mindenkire]
Draw: Quake, Double, Triple
Kapott AP: 20
Tények: Az Aero nem hat rá, a Thunder pedig gyógyítja.
Stratégia: Igen brutális ellenfél. A sebzései nagyok, a varázslatai pedig szinte teljesen használhatatlanná teszik a karaktereket. Használd a tőle elszívott Triple varázslatokat! A GF-ek is jók, kivéve Quetzalcoatl és Pandemonium. A karakterek HP-ja soha ne csökkenjen 1000 alá, erre figyelj!
Ha legyozted, ismét bővül eggyel a GF gyűjteményed.

A csata után ne felejts elszívni varázslatot a sárga fény alatti Draw Point-ból, és mentsd is el a játékot. Irány nyugat, és lépj be a folyosó bal oldalán levő ajtón. Beszélj a lánnyal, aki neked adja a 3. Kulcsot. Menj vissza a csarnokba, és menj fel a lépcsőn a második szintre.

A második szinten egy lift található, szállj be, és menj fel a harmadik szintre. Itt Seifer-rel és Edea-val találkozol. Használd az itt levő mentési pontot! Egy hosszabb közjáték következik. A szöveg után meg kell küzdened vele!

FŐNÖK: SEIFER
Szint: 20
Életerő: 7000
Támadások: Gunblade swipe, Firaga, Fire, Thundara, Tornado Swordattack, Cura
Draw: Fira, Thundara, Despell, Haste
Kapott AP: 20
Tények: A Poison ellen gyenge.
Stratégia: Seifer jóva erősebb lett, mint a legutóbbi találkozáskor, de még mindig van gyenge pontja... A tőle elszívott Haste varázslat segítségével turbózd fel a csapatod. Általában Squall-t támadja minden erejével. A GF-ek bevetésével semmi eséyle nem marad. Ha van Aura mágiád, lődd el, így Squall is válaszolhat Seifer kardcsapásaira - nem is akárhogy...

Miután Seifer elbukik, Edea eltűnik... Használd ismét a mentési pontot, majd eredj utána. Irány a lift, majd le a második szintre. Lépj be a csarnokba, és menj körbe. Vizsgáld meg az emelvényt, mire megjelenik Edea, egy közjáték keretében. Seifer sem akar kimaradni semmiből, így ő is előbukkan. Ez a 2. CD utolsó csatája!

FŐNÖK: SEIFER, EDEA
Szint:
Seifer: 20
Edea: 20
Életerő:
Seifer: 5000
Edea: 10000
Támadások:
Seifer:Gunblade, Fira, Thundara
Edea: Darkness Flare, Devil Strike, Silence, Blizzaga, Despell, Reflect
Draw:
Seifer: Fira, Thundara, Despell, Haste
Edea: Blizzara, Demi, Esuna, Alexandar
Kapott AP: 50
Tények:
Seifer: Gyenge a Poison ellen.
Edea: Nincs.
Stratégia: Amint tudod, szívd el Edea-tól az Alexander GF-et! Ez egy kicsit kemény küzdelem lesz. Először is, elsőként csak Seifer-rel küzdhetsz. Használd a Haste-t, és amúgy sincs sok HP-ja. Ha Seifer-nek vége, akkor lép előtérbe Edea. Őt nem olyan könnyű legyőzni, mint Seifer-t, mellesleg ő is sokat fejlődött az idők folyamán. Általában egész csapatot sebző varázslatot használ (Darkness Flare), ami nemcsak nagyot sebez, hanem "Darkness"-t is okoz. Előszeretettel alkalmazza a Reflect-et is, erre is figyelj! A GF-ek és az Aura varázslat itt is fontos!

A csata után egy közjáték következik. Seifer a földre omlik. Rinoa megközelíti, majd hirtelen ő is elbukik. Quistis jelenik meg. Edea visszanyeri az eszméletét, és a karakterek rádöbbennek - Ő volt az a furcsa hölgy a házban... Ismét kérdések merülnek fel, de ezek egyelőre megválaszolatlanok maradnak... mentsd el az állást.

VÉGE A MÁSODIK CD-NEK

 
Megismerlek
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Time
 
Számláló
Indulás: 2006-07-07
 
Linkek
 
Szavazás
Mi a GF rövidítése?

Guard Field
Guardian Force
Gear Fire
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Nevelde karakterek
 
Japán nevetek

My Japanese name is Aritomo Morimoto.
Take The Original Japanese Name Generator by Shu today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

 
Final Fantasys neved

My Final Fantasy name is Hojo Ronso.
Take Final Fantasy Name Generator today!
Created with Rum and Monkey's Name Generator Generator.

 
Multinak a Médiája
 
Piano
 
Piano
<bgsound src="http://bluelaguna.net/downloads/ff8/20%20-%20Julia.mp3" loop=1>
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!