|
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
Sziasztok, nézzétek meg honlapomat: www.mazdamodellek.5mp.eu
Hello Tamás
Gratula az oldal nagyon jo és a modellekk is
De most egy kicsit irigy vagyok mért nincs nekem ilyen gyüjteményem
|
Üdv. mindenkinek, 323f ba tulaj vagyok,a gyujtó tekercs másodszorra dobja be a törülközőt.Kérdésem az hogy a 96 os évjáraton milyen tipus van.Az én 94 esemen T2T57371 es van.De még létezik egy T2T60371. Találtam egy bontott 96 ost es megvenném az alkatrészt. Sanyi.
Hello Sanyi
Nem csak évjáratfüggö hogy milyen gyujtáselosztoval szerelték manem attol hogy melyik beszállitotol volt épen elég cuccuk ,Mert gondolom a gyujtotekercs alatt a komplett elosztot érted?Na szoval ha a stekker stimmel berakhatod ha nem akkor ugy sem tudod .Hitachi vagy Mitsubishi-ékgyártottak a 323BA-ba 3 félét is és ilyenkor a mototrvezérlö és a kábelköteg is más
|
jolvan gyerekik..jovok..tizennyoc harminc az annyimint tizenkilencharminc nalam, tehat fel nyoc. meg asse tom mikor induljak...de nemsokara muszaj...
van nalam minden ami kell..
joido..kocsit nem mosatok, mer tennap megtettem, de meg haza se ertem vele es elmosott az eso...
tojjon nektek a nyuszi..
szmore voutam... |
hi szmöre!
Atesszal most beszéltem telón, hogy ha jössz, akkor hozz már magaddal hibakód koilvasó felszerelést :)
Atesz ott lesz 17.30kor, Janika szintén, én ugyancsak! Majd ott találkozunk ;) |
Üdv. mindenkinek, 323f ba tulaj vagyok,a gyujtó tekercs másodszorra dobja be a törülközőt.Kérdésem az hogy a 96 os évjáraton milyen tipus van.Az én 94 esemen T2T57371 es van.De még létezik egy T2T60371. Találtam egy bontott 96 ost es megvenném az alkatrészt. Sanyi. |
Na srácok!
Kb. 17:30-kor a Búza téren jó??? Twin Peaks gyros bár.
Yellow felhívlak, hogy mi a helyzet 15:00 körül.
Atesz az neked is jó lesz?
Itt a számom 30/264-37-01. Ha gond van Szmöre szólj. Egy kis segítség:
http://www.sorozok.com/10257
|
Bocsi hogy most irok.Nem voltam itthon sokáig.
Én olyan 17.30 és 18 közt ott leszek!
Csak egy kis idöre tudok maradni de jó lesz látni a cimbiket
Üdv Atesz akimámaleáll |
nekem áll a holnap!
mikor, hol és ott leszek. 30/586-63-13 a számom!
ha van vmi csörögj!, "de ha nincs baj ne kiabálj!" |
azer egy szot man csak szooooojjon akinek jo az aholnapi nap.. meg egy telefonszam se artana, mer nyiregyen kicsit vagyok csak ismeros... |
miutan a en draga egyetlen edesanyam karacsonykor meg husvetkor lat, nehanapjan satoros unnepen.. orulni fog hogy ma hazamegyek, holnap meg elslisszolok... majd mexokja... tolem johet..
szmore voutam, idegesitezaszolenoidtortenet |
Nekem tetszikaz ötlet!
Atesz, szmöre, és még aki erre lakik?! hogy viszonyultok? |
Tom! Hogy neked mennyire igazad van!
Lángelme! Nekem eszembe sem jutott. Bár a három állású, visszaugró, kétáramkörös kapcsoló elég ritka.
Le a kalappal! |
Sziasztok!
Norbi beelőzött Szmöre. Hétvégén én is kivillogtattam hibakódokat (23,24 - lambda-szonda) remélem nem fog a fogyasztásom megnőni. Hétvégén nem találkozunk Nyíregyházán srácok (szombat késő délután)?
Jó lenne összefutni. |
magyarul keressek kettos szamu vakum szolenoidot... egyes muxik, kettes szivas..
koszi Dzsiiii:)
szmore voutam..
|
Hello szmore
Vedd le az akksisarut és nyomd meg a féket ! Utána aksisaru vissza ha ujra beirja a hibát akkor ot ténylegesen hiba van |
miutan fel napot szijtam, csak megkerdem, van valakinek hasznalhato utmutatasa arra hogy a fenebe lehet kiutni a hibatarolot a ketliteresbe?
janiiiiiiiiiiiiiii...
holnap mejek haza es mateszalka kornyeken lepek ki romaniaba..ha esteleg mar ezen a reszen jarsz az orszagnak osszefuthatnank..
udv
szmore |
Hello!
Tegnap elkészült a kicsikocsi.
Féltengely csapágy ment szét. Kiderült az oka. Van ott egy zeger gyűrű és az előző tulaj szerelője azt szarul tette a helyére és bedarálta. No comment. A másik, hogy vajon miért babrálták azt ottan.... na ez is kisült, miután nem az eredeti méretekkel rendelkezett a csapágy...de a tengely sem :D kisült, hogy egy 1.7 es dízel mazda féltengelye van benne, ami vastagabb. Akinek ilyen problémája lesz, jó, ha tudja, hogy ez is belemegy :)
Ja amúgy rádióval én is szívtam, mert egy régi rádiót mekkeltek át és 2 külön szabvány volt összecsomózva gyakorlatilag. (forrasztásnak nem nevezném)
Mire rájöttem, hogy mi hova megy (neten találtam leírást végül) estére megfájdult az oldalam :D viszont szóóól a ráádióóó.
Lehet én is berakok egy kapcsolót az antennához, ha nagyon ráérek majd.Bár én inkább rádiót hallgatok. |
Szmöre,
az általad kért funkció természetesen kivitelezhetö.
Az antennába érkezö 3 szálból (+12V, Test, vezérlés) , két szálat ( +12V, vezérlés ) elöre kell húznod oda ahova a kapcsolót szeretnéd rakni.
Olyan kapcsolóra van szükséged mely "négyáramkörös" .
Ebben az esetben a kapcsoló egyik fele kitolás esetén +12V ad a vezérlöszálra , a +12V-os szálra természetesen ugyancsak +12V-ot. Ebben az esetben ügyebár kifelé megy az antenna. Ha elengeded a kapcsolót megáll a mutatvány, mert ügyebár megszünik a tápellátás.
Behúzás esetén a kapcsoló egyik oldala nem ad semmit a vezérlöszálnak, a másik oldala pedig +12V-ot ad a +12V-os szálnak.
Ebben az esetben ügyebár elindul az antenna lefelé.....
Ha kell rajz, szóljál vazz.
Tom. |
Helo roli!
Az autó valóban fennt volt tavaly szeptemberben a használtautón, át szoktam futni a hirdetéseket, bár jobbára csak a 2 literes változatot figyelem, keresem (jó belőle egy is, de kettő még jobb lenne :)
Erre a bordó 1.5-ösre én is a kevés km miatt lettem figyelmes. Akkor ha jól emlékszem ezeket írták a kocsiról: magánszemély doktornő tulajdonostól, kivételesen megkímélt egyedi állapotban, garantált 40100 km, sérülés és festésmentes, frissen szervizelt, motor fékek vezérműszíj, ellenőrizhető előéletű magyarországi autó, valamint, hogy ne nagyon alkudozz, mert az újszerű állapot miatt nem enged a fix árból (1.100.000-ra tartotta), a kereskedőket is leszerelte.
Nekem hihetőnek tűnt a sztori, szép képek voltak, egy csinos kiscsaj, valamint egy pulikutya pózolt az autó mellett. Viszont ellentmondás pl., hogy minek kellett vezérműszíjat szervizelni, ha csak 40 e km van benne, ezt úgy tudom 100 e km környékén szokták (erre rákérdeznék!) valamint azt is írta, hogy második tulajtól. Próbálj meg utánakérdezni, ha azt írta leinformálható, biztos így is van. (pl. a szegedi mazdaszervizben) Egyébként ugyanekkor egy másik nagyon kevés km-es kocsi is fennt volt, szintén 1.5-ös, abban kilencven valahány ezer volt, már ez is szokatlanul kevés.
|
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
| |