Megrendeltem a szilenteket a Kellyből. Drága, de még így is ez a legolcsóbb.
Pontos árat nem tudok, de az első kb 2300/db a hátsók kb. jobb 4300 illetve bal oldal kb 6500.
Szóval nem olcsó kb: 15-16 eFt a vége. :( Az a jó a Kellynél, hogy, ha nincs nekik valami akkor
felhívják a Bárdit, vagy a Unixot vagy a Lángot stb és átveszik tőlük, természetesen a saját Kellys
árral. Esküszöm nyitok egy alkatrészkereskedést, tuti biznisz.
2010.06.08. 21:47
Cici
Hali É!
Tényleg kár, de én is mindig csak utólag jövök rá, hogy fényképezgetni kellett volna... Neked nincs autodatás infód a stab szilent cseréről?
Amúgy én úhy láttam, hogy arra a hengerre, amiben végül is maga a kulcs kódmechanikája van, arra két pár vezeték megy.
Egy a henger beslő végén lévő, nemtudommibe, a másik kettő meg még annyira sem tudom, hogy hova. Hűha. Nehéz lesz így ezt megszülni...
Gondolom az egyik a kulcs nyitó és zárópozíciójának érzékelő kapcsolója lehet, a másik meg maga a lámpa. Ma még szabin voltam itthon,
még Xejbót is megtréfáltam, de az ajtóüveg kiszedéséhez, össze kell szednem magam.
Ja és ha időd engedi kérlek szerkeszd át a 4 képes hozzászólásom, mert gáz, hogy így széthúzta az oldalt!
2010.06.08. 21:13
ÉnergieLaczy
Szia Cickó!
"Na akkor jöttem rá, hogy Énergie valószínűleg az indítókulcs világítására gondolt."
NEEEEEEEM!
A bal első ajtód zárjának a világítása!!!! Kell ott lennie egy kis izzónak! Nem világít hatmillió luxxal, de sötétben legalább kicsit világítania kelle/ene/ hogy könnyebben beletalálj a kulcsoddal a lyukba, és ki tudjad nyitni az ajtót hogy becsüccsenj a járgányba! Ezért írtam hogy ha kiégett akkor nem világít semennyire sem.
Dekár hogy nem fényképeztem le annó amikor szétszedtem fényezés miatt.
Üdv ÉNRG
2010.06.08. 18:54
Atesz
Köszi szépen a segitséget.
agocsa@freemail.hu cimre jöhet.Este átnézegetem és holnap meló után szétszedem.
Üdv Atesz
2010.06.08. 17:27
Cici
Szóval az ajtó belső burkolatát leszeded és az ablakot kb
félállásig leereszted. (Leeresztéshez kell a kárpit)
A mellékelt képen látható nyilaknál a felső két anyát
meglazítod, illetve az alsó csavart kiszeded.
(Én a tükröt is kiszedtem, amit szintén 3 csavar fog,
de cseles, mert az egyik a gumiszigetelés mögött, a
másik egy műanyag kupak alatt rejtezik)
Ha ezekkel készen vagy, finoman felfelé ki lehet mozgatni az üveghet.
Mellékelt kép nincs, mert a képfeltöltés.hu összekakkantotta magát.
Cici testvérem a sinböl hogy akasztod ki?Néztem van valami bovden ami le fel mozgatja azzal mit kell kezdeni?
Üdv Atesz akinekmégmindigrosszajárgány
2010.06.08. 12:14
Janika
Cici! Úgy tom' ez típushiba az F-eseknél. Nekem is leesett, szorult az ablak, nem tudtam mi a baja. Szétszedtem és lám! Az ajtó alsó részében beesve találtam az általad említett csavart és anyát.
A club323f.com-on van róla infó, hogy szét szedni.
Bocs! nem akartam átszerkezteni az egész oldalt...
2010.06.08. 09:51
Csöcs
Köszi Szmöre! Budakeszin vagyok, így egy kicsit körülményes lenne, de tényleg köszönöm... :)
A kilincses témára meg: Kicsit félreértettem Énergie hozzászólását, révén kulcslik 5 db van a kocsin, sőt ha a riasztómat is beleszámolom, akkor 6.
Kérdeztem, hogy a bal első ajtón a zárban miért van mikrokapcsoló. Énergie erre ezt válaszolta, hogy a kulcslyukvilágításé. Na én marhára elkezdtem kukucskálni az ajtóban, de fény sehun. Na akkor jöttem rá, hogy Énergie valószínűleg az indítókulcs világítására gondolt. Jahh kérem az müxik. DE! Az szerintem az ajtónyitás érzékelőkre vala kötve, révén, hogy bármely ajtó kinyitására kigyullad.
Tehát még mindig áll a kérdés. A bal első ajtó kilincsszerkezetében magán a kilincsen miért van egy mikrokapcsoló?
Tegnap elfelejtettem írni, hogy a jobb oldali ajtóm üvegénél a sinben görgő görgő nagyátmérőjű anyacsavarja és alátétje (lásd a képeken) mezei módon le voltak esve az ajtóba. Nem csoda, hogy az ablak lötyögött. Ha neketek is nagyon hangos becsukáskor az ablakotok,akkor célszerű ránézni. Kb fél órás meló, illetve ha már szétszeditek, mindenkinek ajánlom a teljes rendszer tisztítását és újrakenését az előzőekben leírtak miatt...
2010.06.08. 08:01
szmore
nekem debrecenben boroztek mult heten a kormanyomat, szepen dolgozik a srac es forglalkozik ulesekkel. nem tudom helyileg merre vagy, de ha kell telszam van.
jo ulesem nincs, mert gondolom vezetooldali kellene, de van jo uleshuzatom, csak nem tudom mennyire babra szetszedni meg ujra oosszerakni. es szurke.
szmore voutam
2010.06.07. 22:39
Mell
Nah. Már mindkét első ablak nagyon pöpec. Nem rezegnek, nem lötyögnek és úgy suhannak fel/le, mint az őrült. Bekerült a jobb oldali belső "fogantyú világítás, így megsőórolok egy alkalmankénti 3 prces intermezzót, ha új ember ül be a kocsiba este, és nem tudja becsukni az ajtót.
Egy gondolat bánt engemet: Ki van szakadva a vezetőülésem. Nem tudjátok, hogy hol lehet újrakárpitoztatni, illetve nincs valakinek nagyon ócsóér egy jó ülése?
2010.06.07. 14:06
Cici
Köszönöm Energie!
Van valakinek valami infója a kis lámpa cseréjét illetően?
Ennek a kis lámpának akkor kell világítnia, ha a kilincset felhúztam?
Láttatok már fűben nyuszit?
2010.06.07. 08:32
ÉnergieLaczy
Szia Cici!
Kulcslyuk megvilágításnak. Egy kis izzó világít belülről kifelé hogy megtaláld a kulcslyukat sötétbe. Persze ha kiégett az izzó, akkor nem világít! (:
Üdv ÉNRG
2010.06.07 07:55
Cici
„Tom!
Azt tudod, hogy az ajtókilincsen miért van mikrokapcsoló?”
2010.06.07. 07:55
Cici
Tom!
Azt tudod, hogy az ajtókilincsen miért van mikrokapcsoló?
2010.06.06. 22:32
Cici
Hűha. Ezen a szent 7végén széttuningoltam a gépállatot. Bekerült a kondi a hátsó ülésbe. Hááát így korlátoltá válik a sex, de megoldjuk., illetve Szétszedtem a vezetőoldali ablakmechanikámat. Higító, rongy, szilikonzsír. Mint az új. Kár, hogy a karcokat nem rudom eltűntetni az ablakról.... :(
2010.06.06. 12:33
Pe-pe
Végig lapozod az összes oldalt aztán képre kattintva jobb egérgombal Kép mentése más néven. Tudom időigényes, de hát ez van.
Érdeklődnék tőletek, hogy esetleg nincs e meg valakinek az itt fentlévő kéziköny és elektromos rajzok valamilyen lementett formában?
Ha esetleg még is meg lenne kérlek továbbítsátok az e-mail címemre (témája legyen mazda) mert sajna vmilyen okból nem tudom a teljes tartalmat letölteni. előre is köszönöm.
És további jó Mazada élményt :)
beres_zoo@citromail.hu
2010.06.05. 19:05
Pe-pe
Még mindig szilent. Aki cserélt már az esetleg mondana pár jó tanácsot, hogy mire érdemes odafigyelni. Az én meglátásom így ránézve a képekre, hogy van egy nagy rés (porossal jelölve), amiben ugrál ez a szilent és ezért van ez a kopogó hang a gödröknél. Itt jegyezném meg, hogy FTR4570, FTR5337, FDL6451 részek már voltak cserélve (lásd Cici robbantott futómű ábrán). Tehát én úgy gondolom, hogy aknára álva kitekerem a két rögzítő csavart, letekerem a szilent végén található anyát. Lehúzom, vagy leverem és felrakom az új alkatrészt, anyával és a két rögzítő csavarral. Jó volna tudni, hogy ezek a rögzítő csavarok milyenek, mert ha cseréle szorul a szétszerelés miatt, akkor nem lenne rossz, ha lenn egy pár a zsebembe és nem kellene utána futni. Tehát a képek:
2010.06.05. 08:03
Cici
Nonono.. Még nem cseréltem ki.
A stabilizátor rúd illetve a kutyacsontok (FDL6451/FDL6452FLD6608) kikopása esetén ha egyenetlen útfelületen haladsz, a kerék függöleges irányúmozgásakor olyan hangot hallasz, mint ha műanyag kalapáccsal vernék a futóművet alulról. Előfordul, ha mindkét kerék azonos útegyenetlenséggel találkozik a jelenség nem hallható, mert a stabilizátornak ilyenkor semmi dolga.
A hátsót mostanában fogom megrendelni, de az első cseréje igen szápáósnak tűnik. Legnőkar le, és még sokminden le, hoygy hozzáférj. Csak nem tudom, hogy milyen sorrendben kell szétrobbantani a rendszert...
2010.06.04. 15:59
Pe-pe
És mi volt az oka a cserének? Volt valami jelenség, kopogás, zörgés csattogás?? És csere után mit tapasztaltál? Ja és hogy cserélted, ha már itt tartunk?