|
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
Az olajcserén átesett a vas, 10 w 40 -es helyett most 5 w 40-es van benne és szerintem jobban is tetszik neki, egy picit hallgabb a motor és egyenletesebb is. Ugyhogy csak ajánlani tudom mindenkinek az 5 W 40 -et.! |
Nekem a kifufogócső első harmadáról hiányzik a hővédő lemez. Nem is tudom mi a tökömmel pótolhatnám. Szóval nem lehet, hogy az közöl valamivel oly mértékű hőt, ami a helyi kenőhatást rontja.? Vagy mittudomén... |
Tom!
Utánaolvastam és az ajánlott tulajdonságú olajat töltöttem a váltóba. Valvoline és darabja volt 3290 ft. 3 flako kellet, úgyhogy nem szívesen engedném le. A régi olajjal is ezt csinálta, ezért gondoltam a cserére. Nem tudom mire vélni a jelenséget, de valami elfáradt gumigyűrűre gyanaxom. Tényleg elég fura...
A relé is bizony én voltam. Ha kiszedve tesztelem a panelt, akkor is látható, hogy ha benne van a tranyó, vagy ösze van kötve az emitter/bázis pont akkor azonnal felvillan, amint valamelyik indexbemenetre szuflát adsz, ha nincs benne, csak kicsit később. Ez a kicsi a másodperc töredéke, de amikor csak egyet vilantanál, hogy sávot váltasz akkor zavaró. De no para, ráállítottam fatert a dologra, ő ért is hozzá, megi van ideje kitalálni, mi lesz a megoldás. Lehet hogy kicsit utánahangoljuk a kapcsolást, hogy a ledek által felvett áram legyen neki az optimális...
|
Hali,
valaki kérdezte az indexrelé nemmegfelelö müködését átalakitásután... Hát csak annyi t tudok hogy az enyimé azóta is jól müxik, nemtom mi történhetett azzal amelyik nem egyböl kapcsol...
Etanolt majdan eén is kipróbálom vmikor.. :)
Cici,
nálam ugyan ez a szitu, mi is váltóolajat cseréltünk :(
Úgy néz ki, hogy nem a megfelelö tipusu olaj került bele....
Most pedig egy kis kacagnivaló:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/525/bmw_525_d_automata-3518812
A leirást tessék elolvasni, illetve a második képet ajánlom mindenki figyelmébe...
Tom. |
Helo
Nyáron szerintem mehet bele tisztán télen meg 70/30 E85/95
Hozzá kell szokatni a gépet de fontos hogy jo legyen a kompresziod
elöször 50/50 arányba probáld a tapasztaltodat kiváncsian várom
Elméletileg a motorvezérlöd a lamdaszondán keresztül szépen meg fogja szokni . |
Szóval szerinted átalakítás nélkül egy 70-30 as aránnyal meg lehet próbálni, feltéve, ha nincs hideg. |
Szia Pe-pe
Már féléve használom az etanolt a BA P-m be igaz az enyém 1.3-mas terveztem hogy átalakito elektronikát teszek de inkább lemondtam rolla
jobbára a hideginditásnál segitene
0 fokig beidul tiszta etanollal is ha hidegebb van teszek hozzá keves benzint visszont hidegben 2-3percel tovább kell melegiteni irtam a tapasztalataimrol pár sort itt elolvashatod
http://www.mazdaklub.hu/forums/viewtopic.php?f=10&t=1134
Üdv Norbi
|
Egy kis érdekesség! Beszéltem ma azzal az emberrel aki a benzint "keveri" a Dunai Finomítóban (Mol Nyrt)! A Mol kutakon kapható 95-ös benzin oktánszáma 97.3 oktán! Tehát majdnem 98-as amiért régebben, meg egyes kutakon még mostanság is többet kellett, kell fizetnünk! Mostanában nagyon jó alapanyaggal dolgoznak azért van ez! De amikor gyengébb az alapanyag akkor is olyan 96.5 köröl van a 95-ös benzin oktánszáma!
Ja és a Mol még mindig gyárt 98-as benzint de csak külföldre, aminek az oktánszáma sohasem nagyobb mint 98.4! A hazai kutakon kapható 98-as benzint az adott kutak növelik fel oktánszámnövelővel 95-ről!
|
Üdv mindenkinek.
Én még karácsony előtt csúnyán megcsúsztam az első lökös bánta. Tavasszal revonálva lesz.
Egy másik ügyben kérném ki a véleményeteket. Mégpedig a bioetanol vagyis az E85-ös üzemanyag. Volt már valakinek dolga ilyen elektronikával? Érdemes átalakítani?
itt körül lehet nézi a témában: e85kft.hu
Illetve itt egy beszerelési útmutató: e85kft.hu/Beszerelesi%20utmutato.pdf |
en ugyanerre a kuplungcsuszasra lettem figyelmes, de akkor, amikor kover gazzal indulnal. alapjaratrol 4000 korenyekre, es racibalod a kuplungot...onagysaga pedig ugy gondolja, hogy aaaa...nemnem..hanem visszaloki a fordulatot 1500 magassagara es szep komotosan elindul... mintha elcsusztatna a kuplungot es nem engedne akkor es ugy osszekapcsolni a valtot a motorral, mint amikor te akarod...
nem tom miaz, de nem hagyja magat :))
szmore voutam |
Na ezen filóztam én is. Jelenség: Őrülten gyorsulni akarsz a vad 89 lóval és ennek megfelelően a 2-es illetve a 3-as fokozatba váltáskor nem engeded fel teljesen a gázpedált. Ilyenkor a motor tehetlenségének meg kéne rántania a kocsit, de e helyett elkezd csúszni a kuplung. Az utánállítás működik, sőt nagyon is működik, mert irreálisan fenn fog. Felmerül azonban a kérdés, hogy elég a kuplungtárcsa cseréje, vagy jöhet a 100-ezres szervíz?
Más: Érdekes jelenség: Kocsi hideg váltó tökéletes, de hosszabb út alatt a sebváltó kart előre/hátra mozgatva, akadozik, ragad, nehézkes. Olyan érzés, mintha a sebváltó kar aljára egy 30 centis rudat hegesztenél és alá pakolnál egy vödör vizes kavicsot. Lehülés után újra tökéletes. (Váltóolajat most cseréltem.) Ötlet? |
Egyébként nekem már egyszer megadta magát. Folyt az olaj a dugattyú felől, szóval elkopott. 7000 ft volt az új (Japanparts) |
Cici! Úgy tudom, hogy a kuplung önmagát állítja, de lehet, hogy badarság. A motor elején van egy kuplungmunkahenger, ami olajnyomással működik. Legfeljebb légteleníteni lehet. Ha nem műkszik csere. |
Szia Cici
A kuplung utánállitása csak kuplungtárcsa cserével orvosolhato nincs lehetőség állitásra mert hidraulika müködteti
Üdv Norbi |
Tudja valaki, hogy hol lehet állítani a kuplungon? |
Hm... Köszi Xejbo. Megnyugodtam. Azonban felmerül a kérdés, hogy eme szabályok, előírások, törvények mellett, miért nem szednek ki minden autót, aminek valamilye is "módosított"..
Tehát az egész arra jó, hogy hálásak lehetünk a szerveknek ha nem szivatnak, de rettegjünk, mert ha kedvük támad hozzá, a jog lehetőséget biztosít nekik.
Utoljára pedig csak egy dolog fáj. A magamfajta csóró röhely fizetésért güriző álami rabszolga próbálja csinosítgatni a kicsi részletekből kikoplalt kocsiját ami ugye illegális. Illetve a legálissá szeretnénk tenni, akkor szintén súllyos 100ezreket gombol le az állambácsi, az engedély illetékeiért, az ilyen, olyan díjakért... De ha van feles 5-6-7-8-10-20-30 millád, megveheted a sportkocsit, és még szabálytalankodhatsz is, hiszen megkenheted a rend őrét.
Magyarul bármelyikünk számíthat rá, hogy ha egyszer meg akarják szivatni a KPM-esek, akkor bizony akár repülhet a kocsi...
Ettől én nagyon rosszul érzem magam, pedig nem én közlekedem a leállósávban, a villamossíneken, nem én állok a mozgássérült parkolóba, nem én baszok indexelni a körforgalomból kifelé, nem én nem engedem el a gyalogost a zebrán, nem én vágok be más elé, nem én hagyon vészvillogóval a kocsim a Rózsakert bevásárló központ előtt, hogy több 100an kerülgessenek és még sorolhatnám azokat a tahóságokat, amiket büntetni kéne...
Áhh.. Botrány.. (Sorry az elgépelésekért!) |
A kinyomocsapágy még attol sokáig el fog menni nem fontos kicserélni még elmegy minden gond nélkül
20-30E KM-t |
Köszi Norbi!
épp most adtam le a szerelőnek. hálisten itt lakik az utcában.
remélem nem lesz drágás, mert asszonnyal utazni készültünk... aztán kinyír ha a kocsi miatt nem jön össze :) |
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
| |