|
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
Tooooooooooooooooooooom, nem kapcsol ki a hatso ablakfutesem... nagyjabol az ujjaepites befejezesere tudom idoziteni a hibat. valamit nem csatoltak a helyere, vagy megfott a draga? megy, meg minden, csak nem kapcsol ki..
kooooooooosziiiiiiii :D
szmore voutam
|
Sziasztok
Volt mar dolga vkinek Uter sport kipufogokkal?
Esetleg vki hallott roluk rosszat esetleg jot???
elore is koszi
|
Sziasztok!
Nekem lenne egy olyan problémám hogy 80-90 es temponál ha haladok egyenesen és elforditom egy nagyon picit a kormányt akkor egy fura hangot hallok.Ja és ha jobbra forditom akkor van ,bal esetén nincs.És elégé mászkál az auto az uton pedig 1 hónapja volt átnézve minden és a szerelö semmit nem talált ,akkor is mászkált egy kicsit azért vittem el hozzá.
Szerintetek mi lehet a problem?
|
Egy kis érdekesség:
http://musicsa.com.au/artists/media/music/06 Mazda 323 live.mp3
Szép napot mindenkinek!
Béke! |
hu kösz szmore, most már legalább nyugodtan alszom :D a középrész kiszerelését majd jövöhéten meglesem, köszi, így elég egyszerűnek hangzik.
RX-8 :D nem rossz, bár nekem vannak aggodalmaim, akkor az RX-7 az jobban tetszik , az is elég tuti, nem rég láttam egyet a városban, elötte a hasznaltauton is volt, de közel ferrari árban. Átalalkítva , turbo, intercooler stb... gyönyörű volt!
|
Sziasztok!
Igaz megígértem, hogy nem veszek több "ereklyét", de nem bírtam megállni. Nem tudom hogy észrevettétek vagy nem, de van egy régi "új" újság /AM 95.06/ a cikkek között. És még érkezés alatt van mégegy. (:
Üdv ÉNRG |
Szia Zsolt!
Valóban szét volt szedve a motorom. Szelepszár szimeringek meg dugattyú gyűrűk voltak benne cserélve. Egy hetet állt szétszedve az autó, úgyhogy volt idő mindent lefesteni felújítani. szinte minden csavar le van festve a motortérben. Egy jó ideig nem szeretnék hozzányulni semmilyen formában, most rendben van minden rajta, még egy olajcsere hiányzik és kész motorikusan. Jelenleg a karosszérián dolgozom. Jól haladok a saját lökhárítóval. Hogy kell ide feltenni képet?
Hát igen! Az RX-8! Sajnos épp a megbízhatóság hiányzik belőle. Az MX-3 tetszik legjobban a 90' évek mazdái közül, csak abból nincs 2.0 . Csak vicceltem. A BA 323F-nél nincs szebb. Igaz srácok? |
Sziasztok! Nekem is v6-os van, nem valószínű, hogy valaha eladom, idővel szeretném majd teljesen újszerűvé "restauráltatni", gondolok főleg a motortér optikai megjelenésére, csövek, alkatrészek, folyadéktartályok, csavarok kosz és rozsdamentességére. Semmi tuningban nem gondolkozom, de ültetve van viszont a futómű (ez nagyon tetszik), valamint nem eredeti a két első ülés, ez utóbbiak, ha nem tévedek, a mazda 323 GTR-ből valók, sokkal sportosabbak, mint a 323F-be szerelt ülések. A motortér tisztítására várnék tőletek ötleteket, Janika gépének motorja elég patikának látszik a képeken, gondolom szét volt kapva elég rendesen minden. Egyelőre bár már régen beszereztem motormosó folyadékot, nem merek nekimenni egy kiadós mosásnak, félek, hogy beázik valami, nem tudom pontosan, hogy hol milyen elektromos részeit kéne védeni, egy ilyen akció közben.
Régebben én is gondolkoztam, milyen autó jöhetne még számításba. Az RX8 egy igazi sportkocsi, nagyon szép az egyértelmű, de komoly probléma vele a megbízhatatlansága, már fiatal korban meghibásodhat a motortartó baktól kezdve a kuplungon át a szoftverig minden, jóval 100 ezer km allatt motorcserés sok példány, persze kicserélik garanciálisan, de a második tulajnak már biztos, hogy nem. Az egyik tulaj pl . ámuldozva kérdezi egy másiktól, hogy neki hogy ment el 150 ezerig megbontás nélkül, hogy mit adott neki, hogy ennyire bírta. Egy ilyen autó fenntartása brutális költségekkel jár, még akkor is ha garanciális a kocsi és ingyen kapsz új motort bele, ha véletlen csak kicsit is megtöröd, horribilis alkatrészárak a karosszériára, lámpákra, meg a fenetudja hány légzsákra.
Érdekesség amúgy, hogy az olajfogyasztása gyárilag bele van tervezve, állítólag minden igazi sportkocsi gyárilag zabálja az olajat, ennél pl. 3000 km-enként 1 litert kell utántölteni, de ajánlatos mindig a maximumnál tartani a szintet, az olaj soha nem öregszik el benne teljesen, mert folyamatosan cserélődik, de ezen felül is van előírt olajcsere periódusa. Tehát ez inkább sajátossága ennek a motorfajtának, nem gyerekbetegsége, amúgy is 40 éves gyerek, a 40 év alatt mióta a mazda gyártja-fejleszti a wankelt, kinőhette volna.
Szóval, én maradok egyelőre a 90-es évek mazdáinál, a 2000 utániak nem tetszenek, amelyik meg tetszene, ahhoz sokkal vastagabb pénztárca kéne, de ha lenne keret akkor is inkább talán vennék az rx8 árából egy mx6-ot, egy mx3-at, meg egy xedos9-et, összesen max 3 millióért, majd további 3 millióért mindet szépen tip-topra felújíttatnám, és még így is maradna kb. 2 millió forintom, amiből évekig ki tudnám rájuk fizetni az adót, biztosítást, mikor ez elfogyna akkor meg leadnám az állandó rendszámokat, és csak néha váltanék valamelyikre egy ideiglenes rendszámot egy-egy találkozó vagy kirándulás kedvéért.
üdv mindenkinek: Zsolt |
Sziasztok!
Az én V6-osomat 870-ért vettem 2008 májusban, igaz részletre a válság előtt. Hál' istennek sikerül törlesztgetni. Azért esett rá a választás, mert manuális váltója volt. Négy fokozatú váltóval nem is kellett volna. Szerintem a vezetés akkor élvezetes ha autó teljes egészét te irányítod. Plusz igen költséges egy automata váltó javítása.
Szmore! Azt hiszem a multkor irogattunk az Rx8-ról. Gyönyörű autó! Megy is rendesen! Sportos! És még hátsó kerék hajtású is!!! Minden vágyat kielégít! Csak az a fránya wankel motor gyerekbetegsége az olajfogyasztás a hátulütője. Egyébként úgy tudom nemrég ráncfelvarráson esett át az Rx-8. Őszintén szólva a régi forma sokkal karakteresebb és szebb is.
Elkezdtem saját első lökhárítót csinálgatni, majd töltök fel képeket, ha érdekel titeket, hogy is fog kinézni.
Üdv. |
Szisztok eladó lett az autómon lévő gyári mazda 14-es alufelni ha valakit komolyabban érdekel akkor meg tudja nézni a
http://www.carstyling.hu/buy_shower.php?id=170499
Csoki voltam! |
a v6-os feher, amire azt mondtak hogy europaban egyedi felszereltseg? neztem en isa kocsit, akkor eppen 750-et kert erte a csoka, mert tan angliaba akart kitelepulni, vagy valami hasonlo sztori volt...ket bajom volt vele, illetve harom, de nem, nem inkabb negy..1. egyedi felszereltseg..nem volt benne a baloldali ajtokonzolban a gyari central kapcsolo...mirol beszelunk... fogyasztasilag nem eleg hogy 2,0 v6, de meg radasul negyfokozatu automata is volt. harom..200ezren feluli oraallas, nomeg a 2 literes motort euro kettos szennyezessel kicsit huzos lett volna beiratni romaniaban(ez a negyedik). egyebkent nagyon tetszett a kocsi, en amugy is bolondja vagyok a feher szinnek... de ha mar fogyasztast nem nezek, akkor (es ez nagy alom am) egy rx8-ast szeretnek... borzasztoan tetszik az auto, es nagyon el tudnam kepzelni, hogy a jelenlegi F-et valtsa.
david, a fekete konzolreszt ki tudod szedni, osszesen ketto darab csavar tartja. kezdd azzal hogy kipattintod oldalt a muszerfal takarolemezet, ott talasz ket csavart, ami a kormanyoszlop alatti burkolatot fogja. amikor az also burkolatot leveszed, mar latni fogod a ket csavarocskat ami a fekete konzolt rogziti, talan meg le sem kell engedned a kormany es magad fele huzva ki fog pattanni...hat nagyjabol ennyi...hogy mit teszel a helyere...meglatod.
udv,
szmore voutam |
nincs valakinek v6 os mazdija KLZE motorral? :D
esetleg turbo?:D:D meghallgatnék egy olyat 1x élőben is. |
smore: teli 13as kerékkel leérne az alja. Akkor annak kisebb a külső átmérője,mint a nyárinak? elvileg nem ugyan akkorának kéne lennie a külső átmérőnek? vagy a 13 as gumi annyira ballonos, hogy jobban összenyomódik? Mert ha így van, akkor peresebb guminál lehet picivel a váltóméret fölé menni, mert a nagyobb nyomáson az kevésbé ül le?Ez csak most jutott eszembe, lehet, hogy hülyeség.
volt egy V6 os ami nagyon tetszett, fehér, jó állapotú, tőlünk 2 kmre kb. aztán 1.5 lett belőle, mert Budapesten használom és a fogyasztás miatt ez maradt, de egyszer majd szeretnék egy V6ost :D Pár hónapja adták el, jól le is ment az ára, 1,350 ill. 1390 ért adták és adták aztán lement 800 körülre, Újpesten volt.
Most van egy optikai tuningos a hasznalt autón, 1.8 as, zöld és fekete, nekem nagyon tetszik, érdemes megnézni.
17es pacskeren én is gondolkodtam, volt egy wolfrace yamato 140 ért Debrecenben nagyon durva gumikkal. (50.000/db) csak a gumi méretenem volt jó.Gyöngyörű felni, szerintem keressetek rá guglin, de most találtam egy másikat, csak ez 5 lyukas. De ez is szép. A wolfrace nagyon szép felniket gyárt.
http://racing-bazar.hu/alkatresz/felni-gumi/wolfrace_matrix_17os_felni_garnitura
Más: a műszerfalon középen azt az elemet külön ki tudom pattintani annélkül, hogy leszedjem az egész műszerfalat?Gondolkodtam, hogy üvegszálból csinálok egy átalakított darabot és beteszek egy monitort. 15 ért olyanok vannak, amik lejátszók is egyben, nekem meg csak olyankéne, amin van bemenet. De 30 ért már van érintőképernyős is. A legjobb lenne egy GPS es ,érintős,lejátszós kütyüt, aminek van külön bemenete, de az még elég drága. |
sziasztok!géptető még mindig van elado ha kell valakinek!:) |
az idiotak nalunk se surun takaritjak az utakat, ugyhogy az ABS nekem is jo szolgalatot tett mar iden nehanyszor. mondjuk amilyen hulye vagyok en is rajatszottam, mer januarban nyari "slick"-eken futni tobb mint felelotlenseg, de az a helyzet, hogy a teli 13-as kerekekkel az ultetett rugozattal uton utfelen odanyalnam a kocsit..eccer..masodszor meg sajnalatos modon elszallt karacsonykor a jobb elso kerekcsapagyam, es akkor szoltak hogy igencsak idoszeru lenne az elso taplas csapszegeket cserelni, mer biza futoszoget nem surun lehet igy allitani. elmeletileg ma este (ket napja halasztodik folyton) lediagnosztizaljak az elso futomuvemet, nem csak a csapszegeket de a letezo összes szilentet, lengokar, stabilizator miegymas, hogy minden ami csereerett keruljon uj, es akkor lehet tavasztol okoskodni tovabb..feltett szandekom, hogy 17-es nyari kerekek keruljenek a gepre, es maradjon a 15-os telinek, mer kulonben nem leszunk baratsagban az amugy is girbegurba-hepehupas utakkal.
tavaszra csak kimuvelem magam kerekcserebol, es ha a kocsi meg en is tuleljuk ezeket a hokasas periodusokat akkor csak lesz belolunk predikacios halott.
szmore voutam |
sziasztok .
Én is úgy tudom csak a V6 osokat szerelik 5 csavaros elöl hátul tárcsás szerkezettel. A kissebbek meg dob+4 csavar ABS töl függetlenül.
Nekem a felni 4 csavaros elöl tárcsa hátul dob, 1.5l , 1995év , ABS +légzsák , "nyomogatós" elektronikus klíma és levegő beömlés vagy nem tudom mi a pontos neve van neki. Eléggé az elején lehetett a gyártásnak mivel ahogy olvasgattam utánna már nem volt benne sokminden ezek közül. Ha nem így van bocs és várom a javítást hozzáértőktől.
ja és ma a Hajdúböszörmény - Debrecen utat (max25km) laza 50 perc alatt tettem meg.... király az út.......
üdv. Zoli.
|
Sziasztok!
Szmore jól írtad. Nekem konkrétan V6 van. Elől hütött tárcsafékes és ABS, hátul sima tárcsafékes, de nincs ABS (jó lett volna ha hátra is raknak). Most ebben a jeges-havas-latyakos időben rendkívül jól jön az ABS. Ha az enyémben nem lenne én se hiszem, hogy beneveznék rá a költségek miatt.
David007! Szerintem azért raktak 5 csavaros felniket a 2.0 modellekre mert azok erősebbek. Gondolom. |
en ugy tudom, hogy a 2.0 v6 osokat szereltek tarcsval hatul, a tobbi dobos hatul. ami meg mellekes a kabelezes meg a jeladok mellett hogy a gatlok is masak, mert az egyik tipuson rajta van az abs kabel helye, a masikon nincs.
muszerfal nem legzsakosrol legzsakosra valo atalakitas soran nekem is voltak kellemetlensegeim, mer en a teljes muszerfalat cserelni akartam, de nem lehet, csak a burkolatot, illetve az also kesztyutarto teljes munaygozasat boritokkal es tartoval egyutt, mer asse fer be:(
udv,
szmore voutam |
Hú, köszi, ezen sem agyalok tovább!inkább tapadósabb gumit veszek :D nem is az átszerelés ami nagyon eltántorítana, mert vannak itt akik értenek az autóelektronikához.De ezek a kompatibilitási problémák ....huuhhh.... már attól ideges lettem, hogy csak olvastam róla :) Én úgy gondoltam, hogy mindegyikben ugyan az a kábelköteg megy és felszereltégtől függően vagy lóg a vége a kábelnek vagy nem. Gondolom az ABS nek a spéci felfogatása sincs rajta a kocsimon, tehát azok a részek is cserések, nem elég csak az ABS es fékkábeleket odavinni. Meg hogy más a vezérlőelektronika, ezen teljesen leakadtam. |
Szia david007
Az ABS befaragás elött álok én is nem lesz drága mert van egy donorom
de akkora munkával jár ami rengeteg idöt igényel és ha nem magadnak csinálod akkor egy szaki olyan összeget mondana munkadijra hogy inkább letennél rolla .Nem csak elektronikailag de a fékrendszer teljes egészét ki kell cserélni az ABS szereltek hátul dobfékhez és tárcsához is.A légszákos müszerfal beépitése is hasonlo volumenü melo de itt olvashatsz rolla érdemes elolvasnod Tommal együtt csináltuk
//mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=10220189&sid=0&offset=0&replyid=12568392
tehát tapasztalatbol mondom ha nem vagy profi autovillamosságba és nincs egy donor autod akkor nem fogsz senkit találni aki megcsinálja |
[Későbbi] [3614-3595] [3594-3575] [3574-3555] [3554-3535] [3534-3515] [3514-3495] [3494-3475] [3474-3455] [3454-3435] [3434-3415] [3414-3395] [3394-3375] [3374-3355] [3354-3335] [3334-3315] [3314-3295] [3294-3275] [3274-3255] [3254-3235] [3234-3215] [3214-3195] [3194-3175] [3174-3155] [3154-3135] [3134-3115] [3114-3095] [3094-3075] [3074-3055] [3054-3035] [3034-3015] [3014-2995] [2994-2975] [2974-2955] [2954-2935] [2934-2915] [2914-2895] [2894-2875] [2874-2855] [2854-2835] [2834-2815] [2814-2795] [2794-2775] [2774-2755] [2754-2735] [2734-2715] [2714-2695] [2694-2675] [2674-2655] [Korábbi] [Archívum]
| |