A következökben leirtak, az egyik hugrabugos diák ötlete, Daniel Potteré!!! Ö már biztos hogy benne lessz a kvidics csapatba, amiröl majd a tanávkezdéskor fogunk bövebben beszélni,de most figyelmesen olvassátok el a következöket!!! EZEK A SZABÁLYOK MOSTANTÓL ÉRVÉNYBE LÉPNEK AZ ISKOLÁNK TERÜLETÉN! Törvényhozó : DRACO NYKIKI PROF.IGH.
Tisztelt Igazgatónő!
Daniel Potter Irta:
A kviddicses ötletem kicsit bonyolutabb, de ez is az előző ötletemre épül.
(Külön mondom el, hogy az egyes játékosoknak milyen kifejezéseik vannak.)
Minden meccs azzal indul, hogy a csapatok felsorakoznak a pályán a közvetítő fölsorolja a nevüket, majd amikor a bíró feldobja a kvaffot indul a meccs.
Fogó:
*elindul és rója a köröket a pálya fölött*(itt folyamatosan mondania kell a fogónak, hogy merre repül)
Ha aztán a közvetítő néha bemondja, hogy hol a cikesz, és ha a játékos épp akkor írja be azt a helyet {pl.:Közvetítő:A cikesz a Hugrabug bal oldali karikáránál lebeg
Daniel Potter(fogó):*elrepül a Hugrabug bal oldali karikája felé*}
tehát ha egyszerre írják be azt a helyet, vagy a fogó 15mp-n belül beírja a jó helyet, akkor üldözöbe veheti a cikeszt, természetesen amelyik fogó elöbb írja be (egy ilyen üldözés 3 percig tart, de ha eltalálja egy gurkó a fogót, szemelől téveszti a cikeszt) És ezalatt a 3 perc alatt a fogónak is és a közvetítőnek folyamatosan be kell mondania egy irányt: jobb, közép, bal. (itt nem kell a fogónak a *-okat beírnia) Ha a fogó és a közvetítő egyszerre mondják ugyanazt az irányt, vagy a fogó még azelőtt beírja az előbb hallott irányt mielőtt a közvetítő mondja a következőt akkor a fogó elkapja a cikeszt, és 150 p-ot szerez a házának. Ekkor természetesen vége a meccsnek.
Hajtó:
*elkapja a kvaffot*(amelyik hajtó előbb írja ezt be az viszi a kvaffot)
*elindul -jobbra*
-balra*
-középre*
Út közben a hajtó átpasszolhatja bármelyik társának a kvaffot.(*passzol név) Ha egy hajtót eltalálja az egyik gurkó autómatikusan elveszti a kvaffot, és megint annál lesz a labda aki gyorsabban beírja: *megszerzi a kvaffot*
*elrabolja a kvaffot* ha ezt bemondja egy ellenfél hajtó és a hajtó, aki viszi a kvaffot mit sem sejtve épp abba az irányba téved ahol a rabolni kívánó ellenfél is van, akkor az ellenfélnek sikerült a rablás.
Amikor a közvetítő bemondja, hogy gólhelyzet, akkor ahajtónak, akinél a kvaff van, mondania kell egy irányt. Ha az örző is ugyanazt az irányt írja be akkor sikerült kivédenie a támadást, ha más irányt mond akkor a támadás sikerült, és a gólt szerzett csapat
10p-ot kap
Örző:
Ehhez nem kell sokat írnom. Amikor egy hajtó támad, fentebb írtak szerint kell kivédeni. Az örzőt TILOS gurkóval támadni, ha ezt vmelyik játékos megszegi az ellenséges csapat szabaddobást érdemel. A gólt akkor sem sikerül egyébként kivédeni ha az örző láthatóan, szándékosan csal, vgyis direkt megvárja, amíg meglátja, hogy a hajtó hova dobja a kvaffot, és csak ezután írja be az írányt.
Terelő:
*Terel név*(ha a terelő támad vkit, ezt kell beírnia)
Ha az egyik ellenséges terelő beírja ezt a támadást, a terelőnek 10mp-n belül meg kell védenie a megtámadott játékost különben a gurkó célba ér. A védés:*Véd név
A közvetítönek nagybetükkel kell írnia, mert ez jól kiemeli őt a többi beszédtől.
Mivel a Kviddicsmeccsre használt chat már így is túlzsúfolt a beszédtől a meccset néző diákoknak TILOS bármit mondania vagy tennie a meccs alatt. Aki ezt megszegi annak szerintem a házától legyen levonva 5p.
Elismerem ez így elég bonyolult, de attól még megjegyezhetőek a szabályok, ráadásul csak csak a közvetítőnek és a bírónak muszáj részletesen megtanulniuk a szabájokat.(Aki akarja az is megtanulhatja, az alapszabályokat meg kviddicstan órán érdemes tanítani.) A játékosoknak csak a velük kapcsolatban lévő szabályokat muszáj megtanulniuk.
Szerintem ezzel a módszerrel egy elég bonyolult, de egy igen szervezett kviddicsszezont rendezhetünk meg minden évben. Így minden év végén a házkupa mellett a kviddicskupát is ki lehet osztani.
Írja meg kérem, hogy ezt az ötletemet is használjuk-e majd az oldalon. Ha igen meg is lehet alapítani a házak kviddicscsapatait. Daniel Potter
|