Counter Strike klán MAFIA89
[Jelentkezz be!!]
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
[SZÁMLÁLÓ]
Indulás: 2006-03-18
 
(: -IDÖ- :)
 
[Minden ami kell]

 
[Játék,horoszkóp]

 
[-Humor-]

 
[Szavazz!!]
Rakjak fel videókat???

Igen!! : P
Naná
Nem kell!!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
-=Slipknot=-
 
-=DMX=-
 
-=Tiesto=-
 
Végigjátszás

1. Egy visszautasíthatatlan ajánlat

Előszőr is le kell rázni az üldözőinket. Én ezt úgy kiviteleztem, hogy megvártam míg a bal oldalunkra érnek a követők, majd egy lámpával hoztam őket közeli viszonyba. Ezután át kell menni a hídon, és kitenni a gengsztereket a bárnál, amit a térkép is jelöl. (azoknak akik, csak most kezdték: a térkép a TAB-bal hívható elő!)

2. Menekülés

Miután leszállítottad az összes utast egy kis kávészünetet tartasz, de sajnos a Morelli fiúk az előző napi incidens miatt el akarnak kapni. Mivel túleröben vannak, jobb ha futásnak adjuk a fejünket, úgyhogy irány a sikátor ahol a zöld nyíl villog. Mivel a gengszterek egyfolytában lőnek rád, mozogj jobbra és balra futás közben. Miután az első kisutcából kijutottál menj egyenesen tovább és a Rose Bar után menj be ismét egy sikátorba. Bent lesz majd egy hely, ahol el kell döntened, hogy jobbra vagy balra fuss. Gondolkodás nélkül menj jobbra, végig. A 3. utca után már fel fog tünni a Salieri bár, oda fussunk be.

3. Molotov-Party

Ebben a küldetésben leszel igazán Salieri! Először is, menj el a Morello bázisra, és állj meg hátul a garázstól balra. Szállj ki szépen, és hátulról menj be a kapun. Az egyik molotov koktélt a legmesszebb álló kocsira dobd, a másikat pedig a bal oldalira (ha az utcát látod, akkor bal oldalt). A 3.-at pedig azonnal kezd el cséphadarni a baseball ütővel. A pisztolyos emberkék megjelenését egyébként el lehet kerülni, kis szerencsével, no meg az őr tarkónvágásával... Mielőtt elmennél ne felejtsd el megnézni a faházat a Falconer-ért...

4. Tiszta rutin

A Salieri által felügyelt területen kell védelmi pénzt beszednünk. A bank és az étterem pofonegyszerű lesz, de a benzinkúthoz érkezve... Miután Paulie kijött, menj körbe a ház hátulja felé, vigyázz a kutyára. Mássz fel a dobozokra a jobb oldalon, ezt az ugrás gomb megnyomásával tudod kivitelezni. Miután bejutottál, menjél jobbra, és nyisd ki az ajtót. Az egyik fickó éppen kábelt fektet, így letolt gatyával nem igazán tud védekezni. 3 muki fog érkezni a lépcső felől, készülj. Bújj el az ajtó mögé, vagy menj be egy szobába, és egyenként szedd le őket. Két szoba van egyébként az emeleten, amelyekbe be tudsz menni, az egyik egy TommyGunnal felszerelve, a másikban pedig orvosságos csomag van. Menj le óvatosan, majd a 3 biliárd asztal mellett álldogáló fegyverest is szedd le, de vigyázz mert az egyiküknél gépfegyver van! Miután őket megölted megjelenik egy fehér ruhás, nem túl meglepő külsejű benga állat, őt is lőjed amíg mozog, mert megüt csúnyán. Menj be a hátsó szobába, ahol megtalálod Samet, de készülj, mert lesz még egy tűzharc!
Szállj be iszonyat sebességgel a kocsiba és állítsd meg a menekülő fickót. Mindenképpen állítsd meg, mert ha nem teszed, később már nem fogod utolérni, vagy nem fogod tudni megállítani. Miután ez megtörtént, kiszállsz, és illedelmesen telepumpálod ólommal.

5. Fairplay

El kell lopnunk egy versenykocsit, majd megbütyköltetni azt, hogy a holnapi versenyen ne lehessen első. Menj el szépen a versenypályához a térkép jelölése szerint, majd beszélj az őrrel, együtt menjetek tovább a kocsihoz. Felhívja a figyelmedet, hogy ne menj gyorsan, mert a rendőrök kiszúrnak, de erre te fittyet hányva 130-cal végig a városon, egész Luca Bertone garázsáig mész, ahol is ő kicsit bütykölget a kocsin. Miután ez megvolt, hasonló tempóban zúzz vissza a versenypályára és add le a kocsit. Nagyon figyelj, hogy ne nagyon karcold meg, mert akkor lehet előről kezdeni! Úgy tűnik, hogy Salieri versenyzője sikeresen eltörte a kezét, úgyhogy találd ki, hogy ki fog vezetni... Szóval gyorsan siess a pályára, ahol kezdődik a verseny.

H.T.:
VERSENY: Van egy ilyen hírdetés hogy "Traco". Utána balra van egy út ahol betontorlaszok vannak. Na menj arra és kifogsz lyukadni a pálya végéhez kb. Ne törödj vele hogy azt írja ki hogy "Wrong Way". Amikor a térképen megjelenik a pálya (mert ezt az utat nem jelzi a térkép) akkor nyomd meg azt a gombot ami helyre állítja az autót. Na és láss csodát a start elé rak ki és ahogy átléped a startvonalat már a 2. kör teljesítheted. És ezt csináld meg a többi körben is.

6. Sarah

Imádom ezt a küldetést. Luigi kér meg arra, hogy kísérd haza a lányát, mert az előző éjjel egy pár kőkemény srác belekötött szegénykébe. Mint úriemberek, elkísérjük a hölgyet, és amikor elkezdik cikizni a hülyefejűek, adunk az arcukba... Csak ütni kell őket, amíg lélegeznek, ha megpróbálnak elfutni egyenként elkapni és meggyepálni őket, és meg is vagyunk a küldetéssel :) Figyelj oda, mert nem csak 3-an vannak, ahogy az először tűnik, hanem 5-en 6-an is! Miután ez megvan, kísérjük haza a leányzót.

7. Jobb,ha hozzászoksz

Tommy és Paulie meséltek a Donnak a sikátori punkokról, és a főnök úgy gondolja, hogy nem elég a tegnapi megtorlás, úgyhogy kocsiba ülünk és elmegyünk Big Biffhez, hogy egy kis információt kaparjunk ki belőle. Miután megérkeztek a helyszínre ahol a bunyó lesz, figyelj oda, mert úgy látszik, hogy Paulie nem fél egyszerre 5 emberrel verekedni, csak általában ez az életébe fog kerülni... Legegyszerűbb ha agyalapon ütünk mindenkit, akkor elsőre vagy másodikra meghalnak. Alkalmazzuk az oldalraugrásokat, hogy a hátuk mögé tudjunk kerülni. Ha megvagytok az első pár emberrel, akkor menjetek tovább hátrafelé. NE LŐJ mielőtt ŐK LŐNEK, mert ha te lősz előbb, akkor restart mission!!! Intézd el a fenegyerekeket, és jöhet az átvezető animáció. Utánna pedig az üldözés következik. Csak menj a kocsi után amilyen gyorsan csak tudsz, nem kell nagyon törődni velük, mert az IQ-betyárok egy falbacsapódnak egy nem igazán jól sikerült kanyar után.

8. A kurva

Sajnos egy kis rosszfiú a kocsiban túlélte a dolgot. Ráadásul az egyik védelmi szolgáltatásokat igénylő kuncsaft úgy döntött, hogy oldalt vált és nem fizet nekünk! Le kell robbantani a kupleráját! Menj a Corleone Brothel-be, de mielőtt bemész, azt tanácsolom, hogy rejtsed el a fegyveredet. Az első dolgod az az lesz, hogy megtaláld azt a kurvát, akinek kicsit eljárt a szája. Szóval menj fel a 3. emeletre, és ott nézd át a szobákat. Miután a csaj megvan, menj le a földszintre, be az étterembe, és hátul szedd le a fekete ruhás mukit, majd a fehér ruhásat. Jön a többi testőr is, őket is szedd le. Ha ez megvan, akkor irány a recepció, menj be a pult mögé és akaszd le szépen a kucslot meg a bent található orvosságokat. Irány a legfelső emelet, ahol van az igazgatói iroda, figyelj mert bent lapul még egy mocsok, golyót neki. Aztán bum! Menj fel a tűzlétrán ami a jobb oldalon van, majd be az ajtón, majd ki az ajtón, ott át kell mászni a párkányon a másik házra, ugrás. Lődd le az összes rendőrt aki ott lesz, de igyekezz nehogy hátbatámadjanak. Lesznek a tetőn is egy páran, rájuk különös tekintettel legyél. Nos, amikor ez megvan, haladj előre aztán balra, és találnod kell egy falétrát, ami átível a házakon az utca felett. Vágás. Útban lefelé ne felejtsd el betárazni a fegyvereket és felvenni az orvosságot. Miután elkezdenek lövöldözni, inkább húzódj fedezékbe, és egyenként próbáld meg leszedni őket. Ha megvan, akkor sétálj ki a templomból, majd rázd le a rendőrséget.

9. Kirándulás vidékre

Salieri megkért minket, hogy hozzunk el egy szállítmányt egy farmról kint a semmi szélén. Készülj egy igazi kis harcra. Miután megérkezünk a farmra, Pauli szól, hogy valami gyanús. Úgy tünik hogy nincs arra egy lélek se. Megkér minket, hogy keressünk meg egy teherautót, ami valahol a farm közepén parkolhat. Amikor megtaláltuk az emberek akik arra vannak nem fognak semmit se kérdezni, így mi is csak egyszerűen nyissunk tüzet. Javaslom, hogy kerüljük el a közelharcot, ugyanis a shotgunok ellen ez veszélyes lehet. Lesz még egy csapat, akik ránktámadnak, majd miután öket is a túlvilágra küldtük Paulie forszírozza majd Sam megkeresését. Járjuk körbe egy kicsit a területet, de közben ügyeljünk a házakban rejtözködö rosszfiúkra is! Egy kis idő múlva Paulie talál majd egy feszítővasat, amivel ki tudjuk majd nyitni az addig zárt pajtát. Tölts mindent gondosan újra, mert bent lesz egy kis lövöldözés. Menj fel a lépcsőn, de közben figyelj mindenhová, mert gengszterek rejtőznek körben az épületben. A legalsó szinten még van elrejtve egy kis orvosság, ha szükségünk lenne rá, akkor most használjuk. Sam a legfelső szinten lesz, ott fekszik szegényke a padlón. Paulie elmegy hogy segítséget hívjon, de közben néhány eszetlen rendőr érkezik a helyszínre. Fentről is lelőheted őket, de talán jobb az, ha megvárod amíg egyenként felrohangálnak a lépcsőn, és akkor szeded le őket. A lövöldözés után Paulie lesegíti Samet a teherautóhoz, de Tom messziről két autót lát közeledni... A menekülésnél sok mindent nem lehet tenni, ki kell lőni a kocsikat.

10. Omerta

Frank elárulta a családot! Sajnos át akarja adni a könyvelésünket a rendőrésgnek. Nyílván ezt nem hagyhatjuk, mert akkor vége a Salieriknek. El kell kapni és ki kell csinálni az öreget. Először is menjünk a Kínai negyedbe egy kis információgyűjtés végett, majd az Art Gallerybe, szintén e célból. Miután megvan a kellő info, menjünk Luca műhelye mögé. Itt találunk 3 csávót. A kopasz néhány ütésért cserébe elmondja, hogy merre találjuk Franket. Mielőtt tovább folytatod a dolgot, győződj meg róla, hogy egy elég gyors géped van, mert kelleni fog. Egy Bolt V8 Roadster már megteszi erre a feladatra. Menj Oakwoodba, ahol egy átvezetőanimáció fogad, aztán kövesd Frank kocsiját a reptérre. Miután megérkeztél, mészárold le szépen a srácokat a szobában. Ha ez is megvan, akkor megint egy anim következik, arról ahogy Frank menekül. Menj szépen utána, de figyelj, mert közben támadni is fognak. Vedd jobbra az irányt, aholis egy üres hangárt találsz majd. Amikor a hangár mellé érsz, jönni fog egy teherautó. Javaslom, hogy lődd ki szépen a sofőrt, majd szállj be és gázolj mindenkit halálra. De azért figyelj arra is, hogy milyen mennyiségű töltényt sikerült már bezsebelned, hiszen nem tart a járgány sem örökké. Keresd meg Franket a hangár mögötti parkolóban. Beszélj Frankkel, miután kinyírtad az örzővédőt, arra fog kérni, hogy találd meg a családját. Menj a parkoló bal oldalán lévő épülethez, és öld meg a két figurát, akik őrt állnak. Még egy lesz, bent az épületben. Beszélj a nővel és a lánnyal, majd Frankkel, majd vidd el őt hozzájuk. Amikor megkérnek, hogy add oda a jegyeket, akkor menj vissza azokért a legelső szobába ahol bejöttél, vidd vissza és add oda őket.

11. Látogatás gazdagéknál

Ezúttal Salieri arra kér minket, hogy ellopjunk egy pár értékes iratot egy oakhilli villából. A tulaj egy színházi előadáson van Downtownban, szóval a villa üres. Persze az őrök azért ott vannak... Vedd fel Salvatoret az úton a villába. Az oldalsó kiskaput válaszd behatolásra. Kérd meg Salvatoret, hogy nyissa ki a zárat. Menj balra a szoborhoz, és gugolj le. Amíg ilyen pozícióban vagy, action-özz rá Salvatore-ra, hogy várjon. Gyűjts be szépen a baseball ütőt, majd amikor egy őr arrafele veszi az irányt, amerre épp lapulsz, akkor csapd hátba erőből. Vedd el tőle a shotgunt és a kulcsokat! Aztán irány jobbra, hogy megtalálj egy ürgét, aki a gazeboban álldogál (egy kis házikó), őt is üssed tarkón, és vedd el a fegyverét. Ha ezt a két mukit elég gyorsan ölted meg, akkor az az őr, aki a ház előtt járkált, most a lépcsők körül lehet. Azt is csapd le, majd menj vissza Salvatorehoz, és mondjad neki, hogy jöjjön utánad. Menj fel a lépcsőn, be a hálóba. Ha találkoznál az asszonnyal, akkor hátulról, khm :) csapd le! Emlékezz rá, hogy amíg bent jársz, egy lámpát se gyújts fel, mert akkor jönnek az őrök és agyonlőnek. Keresd meg a lépcsőt a második emelethez, aztán fent meg keresd meg a széfet, és jön is egy animáció. Ezután menj le. Mondd meg Salvatorenak, hogy várjon rád a lépcsőházban. Menj be a hálóba és készítsd a baseball ütőt. Zúzd meg vele egy kicsit az őrt a szoba előtt, majd vedd fel szépen a Tommy Gunját, és mondd meg Salvatorenak, hogy jöjjön utánad, aztán csak szépen sétáljatok ki a házból...

12. Egy nagy dobás

Pauli belebotlott egy ürgébe, akit William Gatesnek hívnak, és egy üzletet ajánlott. Mivel Salieri ezt elfogadta, mehetünk melózni megint. Fel kell vennünk a Kentuckyból érkező whiskeyt egy parkolóban. Amikor megérkezel, menj a legfelső emeletre, és találd meg a csávót aki a whiskey cserére vár, de sajnos úgy tűnik, hogy Morello nem akar nyugodni, és megint háborút akar kezdeményezni, ígyhát az animáció után ránktörnek Morello emberei. Figyelj oda, mert a legtöbbjüknél vagy shotgun, vagy gépfegyver van. Menj le, és öld meg az összes csúnya bácsit, különös tekintettel a tűzlépcsőre és arra, amikor két kocsival próbálják utadat állni. Sajnos előfordulhat, hogy egy-ketten arra vetemednek, hogy gránátokat dobjanak feléd, namost ilyenkor nincs más hátra mint előre: fuss az életedért. Miután kinyírtad mindet, menj vissza a legfelső emeletre, szállj be a teherautóba, és vidd el a hobokeni raktárba a mindeféle jót, amit felpakoltak rá.

13. Jó étvágyat! (Bon Apetit!)

Amikor elkezdődik a küldetés, rögtön fordulj meg és gugolva, hagyd el a hátsó kijáraton az éttermet! Itt egy gépfegyveres fog várni. Lődd le és vedd el a fegyverét! Közelítsd meg előlről a vendéglőt és a lépcső fedezékéből szedd le a rosszfiúkat. Ha lassú vagy, akkor előfordulhat, hogy az étterem melletti házba is bejutnak. Általában az ablakban bújnak meg. Ha itt végeztél akkor, az animáció után menj vissza Carlo lakására, és üldözd végig. Figyelj a kemény gyerekekre ezen a vidéken, mert baseball ütővel rohangál mindenki. Nyírd ki Carlot is és a két csatlósát is (pisztollyal vannak), és akkor itt a vége.

14. Boldog születésnapot!

Salieri egy kicsit megharagudott, amiért ki akarták nyírni a Pepe Éttermében, szóval úgy döntött, hogy eljött az idő egy kis háborúra Morello ellen. Kitalálta, hogy kinyírjuk az egyik politikust, amíg Morello a születésnapját ünnepli egy hajón. Szóval, menjünk a térképen kijelölt helyre, keressük meg a hajócskát, de az lesz a baj, hogy az őr valami oknál fogva nem fog beengedni minket :) Szóval, hátra arc, menj a szemben lévő épületbe, keress magadnak valami csini matrózruhát, így már be tudsz menni, mert az őr nem ismer fel... az arcodat sem, na mindegy, no comment. Mikor már bent vagy, keresd meg a klotyót, ahol Vincenzo elrejtette a fegyvert nekünk. Kicsit kacifántosra sikerült ez a rész, de nem vészes! Először is, el kell menni a wc-hez a hajó bal oldalán, ahol találsz egy vödröt, vedd fel. Kell keresned egy szobát, azzal a felirattal, hogy "SKIPPER HAS THE KEY". Ez egy kicsit csúnyamód el van rejtve a lépcső mellett, de nem megtalálhatatlan. Aztán keresd meg a matrózt kék-fehér csíkos pulcsiban, és beszélj vele. Ő majd odaadja a kulcsot, és akkor fel tudod venni a pisztolyt. Lődd agyon a politikust, aztán menekülj el a Paulie által vezetett motorcsónakon!

15.  Te szerencsés barom!

Először is menj az Olasz Kert vendéglőbe (Italian Garden) és nézd meg a cutscene-t (átvezető), majd menekülj el a Salieri bárhoz. Aztán irány Oakwood, állj meg Morello házával szemben. Várd meg amíg a tag, aki őrzi a kocsit bemegy a házba, majd tedd le a TNT-ket a Morello kocsija alá, és újra jön egy animáció, majd megint vissza a bárhoz. Paulie kitalált valami jót, hogy hogyan tudnánk megölni Morellot, csakhogy miután elmész a megjelölt helyre a térképen, jön egy video és kiderül, hogy Paulie mégsem volt olyan okos... Ismét menekülni kell, és újra vissza kell menni a bárba! Aztán megint jön egy videó, és a végén pedig üldözni kell Morellot! Nem kell lődözni rá, bőven elég, ha nem veszíted szemelől. Egészen a kikötőig kell követned.
A kikötő: A kikötőben rengeteg veszély leselkedik rád. Szinte minden sarkon egy shotgun vár rád. Szóval óvatosan! A kikötő közepe felé, van egy nagy épület, előtte Sergio Morello autójával. Jól elbújt! Egy kicsit odébb van egy vagon. Menjünk a kerekeihez, és vegyük ki a bakokat, aminek következtében a vasúti kocsi nekigurul az ajtónak, ami mögött Sergio lapul. Az átvezető után guggolva, shotgunnal a kezedben menj be, de vigyázz, mert tele van emberekkel! A vége felé találod Sergio Morellot, aki ellen egy Thommy Gunt a legcélszerűbb használni.

16. Felső tízezer

Feladatunk: megölni magát a nagyfőnököt, Morello-t! Vezessünk a színházhoz, ahol Morello éppen beszáll a kocsijába. Kövessük őt, egészen a reptérig. Miután autónk lerobban, azonnal szálljunk ki, és eredjünk a főnök nyomába. Lőjük le, aki szembeszáll velünk. Valahol középtájt megjön Sam egy kocsival, szálljunk be gyorsan, és lőjük le a repülőt. Ennyi. Menjünk haza. Ha nagyon a nyomában vagyunk a kocsinak, akkor nem fordul le a reptérre, hanem tovább hajt. Itt semmi más dolgunk nincs, csak az, hogy kövessük.

17. Választási hadjárat

Most egy politikust kell megölni, ám nem most nem az utcán, hanem egy öreg börtönből, egy mesterlövész puskával. Az épület mellett álldogál egy pacák, a csatornalejáró mellett. Őt jobb ha most lelőjük, mert később még galibáz okozhat. A csatornán keresztül a öreg börtön belsejébe jutunk. Menjünk fel a lépcsőn, és készüljünk egy kis párbalyra. A lépcson nem tudunk tovább menni, mert annak állapota ezt nem teszi lehetővé, így inkább menjünk egyenesen. Az ajtó után fel a lépcsőn, ahol megint némi ellenállásba ütközünk. Menjünk jobbra, majd egyenesen, majd megint jobbra a folyosó végén. Itt egy föl- és egy lefelé vezető lépcsőt is találunk. Mi válasszuk a felfelé vezetőt, a másikar majd csak dolgunk végeztével használjuk. A fölfelé vezető úton sok fegyveres fickóval találkozunk, ami elég sok gondot okoz, mivel nincs hova elbújni. Célozzunk pontosan, akkor nem lesz gond. Mikor elértük a legtetejét, menjünk ki a szabadba, és puskánk távcsövével keressük meg a politikust, aki éppen egy beszédet tart. Pontosan célozzunk, mert csak egy alkalmunk van, ha elvétettük, akkor elmenekül. Ezután menjünk le a lépcson, méghozzá egészen le, a legalsó szintre. Lépjünk ki az ajtón guggolva, mert itt kutyák lesznek. Célzott lövésekkel, folyamatosan guggolva, (nem Rambó módon) szedjük le őket. A kapuról lőjük le a lakatot, és menjünk haza.

18. Kikapcsolódásként

Tehát pihenésképpen néhány láda jófajta szivart kell lopnunk. Először tegyük ki Samet a megbeszélt, és a térképen jelölt helyen, majd guruljunk a kikötő bejárata elé. Kövessük diszkréten a teherautót, de még hagyjuk békén. Várjuk meg amíg kipakolják belőle a cuccot egy raktárban, és csak azután állítsuk meg, és vegyül el a sofőr papírjait. A kikötőben hajtsunk a raktár elé, ami előtt egy ember álldogál. Beszéljünk vele, hogy elküldjön dobozt pakolászni a "Dispatch Hall"-ba. A ládák melletti két embert kérjük meg hogy segítsen bevinni a ládákat, majd mikor kész van, menjünk vissza beszélni az emberrel, aki ennek hatására odébb áll. Gyorsan pakoljuk az összes ládát a teherautóra (célszerű a platójával állni a raktár felé, hogy gyorsabba menjen), és hagyjuk el a kikötőt. Természetesen üldözni fognak minket, úgyhogy amikor visszaértünk arra a helyre, ahol kiraktuk a többieket, barikádozzuk el a bejáratot a teherautóval úgy, hogy csak egy ember férjen el. Így egyesével leszedhetjük a ránk támadó embereket. Utána már csak a raktárba kell vinni a ládákat.

19. Egy kis mellékes

Tommy beleegyezett Paulie tervébe, hogy kirabolják a bankot. Az átvazaető után elmentek vele a bankhoz, ahol elmondja neked a tervet. Aztán menj el Central Hobokenbe Yellow Pete-hez, hogy beszerezd a szükséges eszközöket. Hajts Paulie háza elé, nyomd meg a dudát hogy kijöjjön. Aztán irány a bank! Bent az épületben miközben Paulie tájékoztatja az embereket a helyzetről, fuss szembe be az ajtón, kersed meg a kulcsokat a polcon, a pénztáros mögött. Itt lesz valahol egy őr, tehát csak óvatosan. Aztán menj föl az emeletre az igazgató irodájába, hogy megszerezd tőle a kulcsokat a páncélszekrényhez. Menj le az alagsorba, keresd meg a páncélszekrényt, aminél egyébként két őr lesz. Miután kifosztottad, rohanj vissza Paulie-hoz, és meneküljetek el. Ha elég gyors vagy, még nem érnek ide a rendőrök.

20. A művészet halála

És itt az utolsó, a legutolsó pálya! Jön a végső csata! Miután holtan találod Paulie-t, az átvezető után tegyed el a fegyvered, és menj ki a lakásból, ki az utcára, ahol két autó fog parkolni. Lopd el az egyiket, mondjuk a rendőrautót. Aztán menj Hoboken Yellow Petehez. Mindennel megvagyunk, mehetünk a múzeumba. Itt teremről-teremre haladva tisztítsuk meg a terepet. Majd, ha meglátjuk kövessük Sam-et föl a lépcsőkön, majd nézzük meg az átvezetőt. Mikor vége, vegyük elő a puskát, vagy a Thommy Gunt. Amikor Sam újratölt, lőjük fejbe, mert különben sok töltény fog elfogyni... Kövessük a vérnyomokat, és készítsünk elő valami fegyvert, mert a sarok mögül elő fog ugrani hogy végezzen velünk. Ha mi lövünk előbb, már csak az animációkat kell nézni. És ezzel vége a játéknak. Nehogy valaki elnyomja a végén az animációt, mert nagyon érdekes, és anélkül semmit nem ér az egész sztori!

VÉGE

 
[Mafia The Game!!]

 
[Klánunkról]

 
[NAPTÁR]
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
[Szavazz!]
Melyik játékot várod a legjobban?

LEGO StarWars 2
MoH:Airbone
Prey
SC:Double Agnet
Paraworld
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
[Linkgyüjtemény]
 
[Chatelj!!]
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak