EZT AZ ÖTLETET DOBOS DÓRA KÜLDTE BE NEKÜNK!!!
Tehát, az első részt ott hagytuk abba, hogy eddig két épületünk van. Most megépítünk újabb két épületet. Tehát, eddig így néz ki a mi kezdetleges bevásárló központunk:
Na, szóval most elkezdjük a következő épületet. Az eddigi kettő mellé építsük. Tehát elvileg csak egy ház fér már oda. Azt a területet ami az előző épület, és az út mentén lévő járda között van, padlózzuk be. Majd csináljunk rá (a kép alapján) egy épületet. Rakjunk emeletet is. Hátsó ajtó ne legyen rajta. És még egy dolog, hogy úgy csináljuk meg mint ahogy a képen is látjuk. (7 x 7 kocka területű legyen)
Fessük ki, rendezzük be, és a move_objects on kód bekapcsolásával rakjunk bokrokat. Egy fontos dolog, hogy én sajnálatos módon rosszul számoltam, de ezt a hibát most kijavíthatjuk. Az egész csak annyiból áll, hogy a járdát mi egy kockával beljebb csináltuk meg (a telek szélétől számítva). Most azt a maradék egy kockát, ami a szélén maradt, azt is padlózzuk le (move_objects on kód szükséges). Tehát, ha minden jól ment, most valahogy így néz ki:
Eddig ugyebár még csak egy épületet építettünk, most megépítjük a másikat is. Ezt a képet azért csináltam, hogy lássátok hova építjük a következő házat. Ugyabár ami a szélén van, az a három épület, az már készen van. Tehát most a másik sarokba építünk...
A következő lépés, hogy húzúnk a már adott járda mellé, még egy csíkot. Aztán az előbb már bemutatott helyre építkezünk :). Sajnos, most nem tudom azt mondani hogy a kép alapján, mert az a kép, ami normálisan megmutatta volna, hogy mi hogy van, az valahova elkavarodott :(. Tehát, úgy, hogy mindkét szélen három kockányi padló legyen (ezt egy kicsit lehet látni a képen) úgy csináljunk egy 7 x 7-es házat. ugyanúgy move_objects on kód, és a bokrok.
Végezetül elmondanám, hogy én ajánlanám, hogy amikor a move_objects on kódot bekapcsoljuk, építkezés után a move_objects of kóddal kapcsoljuk is ki.
|