POLOSKA (a név megtévesztő lehet:)) AUTÓ, TUNING, KAMION, MEG SOK MÁS:)))
POLOSKA (a név megtévesztő lehet:)) AUTÓ, TUNING, KAMION, MEG SOK MÁS:)))
Beállítások
  Beállítás kezdőlapnak
 Kedvencekhez adás
 

 

Közvélemény
Mit szólsz a választások eredményéhez?

sajnos számítottam rá
nem gondoltam,
h ilyen hülyék
az emberek
1xűen szánalmas
örülök, h gyurtcsi
fog ezentúlis uralkodni
gőzöm sincs az eg-
ész politikához
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Weblap verseny
 
Weblap Verseny
Lezárt szavazások
 

Toyota Supra Beny modraMcLaren F1
Beach buggyLamborghini SUV

Közvélemény
Visszatérő vendégeknek
Meg szoktad nézni a "Frissítéseket"?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Jelenleg
 
Népszerűség
Indulás: 2006-02-04
 
Blog(fórum)
Fórumok : Kamionok : Új modellek Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
bandita09

2006.03.16. 21:33 -

A jövő a Renault szemszögéből.....

Radiance
  

Az új Radiance a teherautók forradalma. A Renault ebben a modellben mutatta meg, a jövőről való elképzelését.

  Mostanáig a kamiongyártásban, a sportosságot, a dizájnt, a lellegzetességet háttérbe szorították a tervezéskor. Csak a praktikusság volt a lényeg. A Renault Radiance tervezésénél figyeltek a sportosságra, a márka jegyeire, a konfortra, stb... Így lett egyedi ez a modell. Én is amikor megláttam, azt hittem, hogy álmodom. Sportosságra utal  a kiszélesedő sárhányója, elöl a két nagy légbeömlő nyílás. Az első lámpája, nagyon hasonlít a Renault Clio-jéra, ez is a márka jellegzetességeit erősíti.

  A fülke alatt brummogó erőműről nem közölt adatokat a gyár, úgyhogy csak sejthető, hogy a Magnum sorozat valamelyik darabja hajtja a járgányt.

  A kormány mérete úgy látszik nem lényeg, mert személyautókban használatos átmérőjűt kell tekergetnie a vezetőnek, ráadásul a váltókar kialakítása, elhelyezése is a jóval kisebb egyterűekhez hasonló.

  A fénytechnika mellett sem mehetünk el szó nélkül, ugyanis a szélvédő fölött lévő fekete ablakon át beszűrődő fény nappal gyönyörű világossá teszi a fülkét. Az éjszaka sem kell panaszkodni, a rejtett lámpák az alvórészt és a többi területet nagyon esztétikusan világítják be. A személykocsiknál bőszen alkalmazott touch design, szerepet kapott a fülke tervezésénél. Az érintések finomsága egy teherautónál is fontos, mivel munkahelyként, irodaként és lakóhelyként is szolgál a fülke. 

  Szokatlan látványt nyújtanak a külső "tükrök". A hagyományos fűthető üveges technikát egy kiálló rúd helyettesíti, ami a képet közvetíti egy méretes belső képernyőre. A Mekra kamerák rendszere nem csak oldalra terjednek ki, hanem hátra is.

 Ezt a technikai kavalkádot valószínűleg nem látjuk a következő generációs Magnumon -amit beharangoz a Radiance- de a külső jegyekkel találkozhatunk pár éven belül az utcán a legnagyobb és legerősebb széria Renault-n.

[9-1]

bandita09 Előzmény | 2006.03.25. 15:11 - #9


Az ősz mindig izgalommal telik az autógyáraknál, ennek egyik oka az éves eladások alakulása, a másik az "Év Autója" választás. A legnagyobbak között az MAN TGL nyert, a kishaszonjárművek között a ránctalanított FIAT Dobló. A személyautós győztesre még egy kicsit várni kell. 

A müncheni székhelyű teherautógyár a legnagyobbak között hat győzelmet mondhat magáénak. 1978, '80, '87, 2000 és 2001 után a 2006-os díjat is sikerült besöpörniük. A trófea átadására október 13-án került sor, Amszterdamban. A holland főváros adott otthont az Európai Közúti Szállítási Kiállításnak, amely október 14-21. között várta a haszonjárművek rajongóit. A zsűri teherautós műfajban jártas szakújságírókból állt, akik 19 nemzetet képviseltek.
Az MAN főlényes győzelmet aratott, mert a megszerezhető 133 pontból 94-et kapott. A második helyezett az elmúlt számunkban bemutatott Iveco Trakker lett, az olasz modell 39 egységgel ért be az ezüstös helyre. A bronzérmet a Mercedes-Benz Ategója szerezte meg, 33 ponttal.
A győztes "személye" kivételesen nem hatalmas kamion lett, hanem kisebb méretű teherautó. A TGL a bajor gyár TG sorozatának legkisebb darabja, városi áruterítőként, kisebb teherbírású szállítóként dolgozik a mindennapokban. A TGL értelmezhető rövidítés. Az első betű a trucknology műszót takarja, amely az angol teherautó és technológia szavak összevonásából keletkezett, ehhez csatlakoznak még a generáció és a könnyű szócskák. Az MAN-nél a TG sorozat a legkorszerűbb technikával felvértezett járműveket takarja.
A zsűri az értékelésnél elsősorban a robusztus szerkezetet és a jó munkakörülményeket biztosító kényelmes fülkét díjazta. A mai gázolaj és szerviz árak mellett a legeslegfontosabb talán a gazdaságosság, amiben szintén élen jár a TGL.
A győztes tavaszi bemutatója óta a 7,5 és 12 tonnás kategóriában sorra szerzi a vevőket. A kisebbik 7.150-es típusjelzés alatt fut, tengelytávolsága 3,9 méter. A típusjelzésből kiolvasható, hogy 150 lóerős motor hajtja, ami 570 Nm-t teljesít. A belépő modell össztömege 7480 kilogramm. A nagyobbik változat a 12.210-es, súlya 11.999 kiló, motorja 206 lóerős, mely 830 Nm nyomatékértékkel büszkélkedhet.
BA


bandita09 Előzmény | 2006.03.25. 15:08 - #8


A DAF tavaly ősszel mutatta be csúcsmodelljét, melynek gyártása idén januárban kezdődött. Az XF105 méreteivel, személyautós kényelmével, gazdaságosságával és környezetbarát technológiájával az élvonalba tartozik. 

Mielőtt a nagy futásteljesítményekben és az igazán teherautós jellemzőkben elmerülnénk, nézzük azokat a dolgokat, amikben egyezik a XF105 a személyautókkal. Az összes tengelyén tárcsaféket hordoz, a fékek blokkolásgátlóval vannak ellátva, és kerékkipörgésgátló is segíti a sofőr munkáját. A legnagyobb megnyugvást mégis az adja, hogy teherautókra kifejlesztett menetstabilizáló programmal szerelték fel a járművet. A fülkében igen jó minőségű anyagokat és viszonylag széles kárpit választékot találni. A megrendelő választhat kézi kapcsolású és automata váltó között. A műszerfal kialakítása személyautós. A sebességhatároló szabályzóját és a mobiltelefon vezérlését a kormányküllőkön helyezték el. Aki igazán odafigyel a balesetvédelemre, az rendelhet légzsákot is. Az ablakokat és a tükröket elektromosan mozgatják.
A hasonlatosságok ezzel még nem értek véget, az extrák között a jó fényerővel rendelkező Xenon lámpák is megtalálhatók, ráadásul Lexan borítással. Erről az átlátszó műanyagról azt kell tudni, hogy rendkívül erős, elsősorban versenyautókban és repülőgépeken "üvegként" alkalmazzák. A személyautós tulajdonságok után térjünk át a teherautós jellemzőkre.
A 15 centivel alacsonyabb fülke alá új motor került. A soros, hathengeres Paccar MX erőforrás 410, 460, 510 lóerős kivitelben érhető el, az 560 lóerős verzió később érkezik. Az extrákat jelen esetben mégsem a lóerők számánál kell keresni. A vadonatúj, 12.9 literes erőforrás megbízhatóbb és gazdaságosabban üzemeltethető társainál, 1,6 millió kilométeres élettartamra tervezték... A szervizbe járást minimalizálták, jó esetben évente egy alkalommal kell olajcserét végrehajtani a motoron, a csere periódus ugyanis 150 ezer kilométerenként esedékes, a sebességváltó és a differenciálmű kenőanyagát pedig 540 ezrenként szükséges cserélni. Az igazán "zöld" tulajdonságok azonban most következtetnek: az XF105 ugyanis kérhető Euro IV-es és V-ös környezetvédelmi előírást teljesítő verzióban is. Ennek előnyét egyelőre csak a jobb értéktartásban és a németországi csökkentett útdíjaknál lehet érzékelni. A drágább motorú jármű egy AdBlue nevű adalék használatával teljesíti a szigorú rendelkezéseket.
BA

 


bandita09 Előzmény | 2006.03.21. 17:40 - #7

A 2004-es Hannoveri Autószalonon leplezték le a Renault Radiance tanulmánykamiont, amely azóta is az egyetlen életnagyságú és működőképes, a jövő megoldásait bemutató jármű. A Radiance mintegy száz újítást tartalmaz, olyan megoldásokat, amelyeket a közeli vagy távoli jövőben szívesen viszontlátnánk a szériajárműveken. Tervezői arra törekedtek, hogy a temérdek újítás ellenére mindegyik funkció ösztönösen és spontán módon kezelhető legyen az autón, hogy a bonyolult technikát egyszerűvé és praktikussá tegyék. A homlokfalán kialakított dupla légbeömlő nyílás például a hűtést és optimálissá a levegőáramlást teszi tökéletessé. A vezetőfülke mögötti elektromos és pneumatikus vezetékcsatlakozókat zárófedéllel látták el, hogy rendezettek és tiszták legyenek. Az ajtónyitó gomb egyszeri megnyomására kinyílik az összecsukható fellépő, magát a járművet egy elektronikus kártyával lehet kinyitni és feszültség alá helyezni. Az indítás a Start gombbal történik. A vezetőfülkét három szempontot szem előtt tartva alakították ki: a kamiont úgy lehessen vezetni, mint egy személygépkocsit, úgy lehessen benne dolgozni, mint az irodában, és úgy lehessen benne élni, mint otthon. A steering by wire technológiájú kormányzás miatt a kormánykerék alatt nagyon nagy a hely, a kormány egészen kicsi méretű és függőlegesen áll, a vezető jobban kinyújthatja a lábait, mint egy személyautóban. Ha munkáról van szó, a pilóta rendelkezésére áll az összes létező csatlakozó és egy komplett munkaállomás, a központi LCD-képernyőn pedig a külső környezetet figyelő kamerák képe is megjelenik. A kormány mögött elhelyezett kijelzőn a vezető által kiválasztott információk jelennek meg, és egy USB-kulccsal a sofőr a gépjármű adatait is saját igénye szerint állíthatja be. Ha a sofőr nem vezet, az utastér úgy alakítható át, hogy minél több hely maradjon. A besüllyedő váltó szabaddá teszi a középső közlekedőteret, a többfunkciós utasülés pedig pihenőfotelként vagy átfordítva étkezőszékként is szolgál. A fülkében egy elcsúsztatható, 90 centiméter széles fekhely is van. A sofőr emellett a nagyméretű üvegtetőt kedve szerint sötétítheti.

Mingau Előzmény | 2006.03.17. 21:44 - #6

Teljesen nem én írtam, főleg azt nem, h mikor fog megjelenni, ezért nem emlékszem rá. Kb: a felét írtam

bandita09 Előzmény | 2006.03.17. 20:57 - #5

Mingau ! Kérdésedre a válasz: Mert ide illik ........

Én nemtudom ,hogy hol találtam , de nem is állítottam ,hogy én írtam .

Ha Te írtad : Csak gratulálhatok !!!


Mingau Előzmény | 2006.03.17. 19:53 - #4

ezt a cikket a radianceról félig-meddig én írtam. lagalábbis egy részét kopiztam, a másik részét meg én írtam. ezt miért raktad be ide?

bandita09 Előzmény | 2006.03.17. 19:46 - #3

Új Renault Magnum.....

A távolsági fuvarozás zászlóshajója

Mi jobbat kívánhatnék?” A Renault Magnum megjelenése óta bizonyára minden Magnum - tulajdonos feltette már ezt a kérdést. A válasz most megszületett: az új Renault Magnumot, amely a dXi 12 intercooler turbómotornak és a mechanikus illetve robotizált sebességváltóknak köszönhetõen még kiválóbb lett, és még rugalmasabb vezetést tesz lehetové. Az ideális önsúly az Optifuel funkció tovább növelte a Magnum versenyképességét.
A fokozott biztonságról az új alváz, a pneumatikus hátsófelfüggesztés, valamint a továbbfejlesztett lassító- és fékrendszerek gondoskodnak. A Solo és Duo fülkeváltozatok tovább növelik a kényelmet és erõsítik a Magnum felhasználóbarát jellegét.

 

 

Új zászlóshajó jelent meg a távolsági fuvarozásban!

Motorizáció – fejlett technológia
A Renault Magnumot mostantól a 440 illetve 480 lóerõs, teljesen új dXi 12 motorral szerelik fel. Az új motor nagy forgatónyomatékot tesz lehetõvé kivételesen széles fordulatszám-tartományban.
Az opcióként igényelhetõ, robotizált Optidriver II váltóval felszerelt modellek 200 Nm többletnyomatékot szolgáltatnak, amely emelkedõn 1050 és 1300/perc között automatikusan a vezetõ rendelkezésére áll.
A jelentõs turbónyomásnak, a magas sûrítési aránynak és a nagyon pontos befecskendezésnek köszönhetõen a dXi 12 motort rendkívül hatékony égés és kicsi fogyasztás jellemzi.

Sebességváltók – A megszelídített teljesítmény
A kompakt és könnyû Optidriver II váltó 50 kilogrammal könnyebb, mint a ZF mechanikus váltók, mi a jármû önsúlya szempontjából is kedvezõ.
Az Optidriver II váltó Optifuel funciója elektronikus úton növeli a motor teljesítményét. Egyes lejtõkön az Optifuel elkerülhetõvé teszi a visszakapcsolást, ami javítja a vezetési komfortot és jelentõsen csökkenti a fogyasztást.

Biztonság – teljes nyugalom
A Renault Magnum új alvázat és futómûvet kapott, amelyek tökéletes stabilitást biztosítanak, és megkönnyítik a jármû használatát.
Az új Magnum tartalmazza azt a fékrendszert és lassító berendezést, amely minden körülmények között maximális biztonságot nyújt a bennülõknek.
Az EBS-sel és ESP-vel társított, négy tárcsafékbõl álló fékrendszer a vezetõ szándékának megfelelõ fékezést, tökéletes stabil iránytartást és csökkentett féktávokat garantál.
Öt funkció a teljes nyugalomért:
1. a motorfék vezérlése
2. figyelmeztetés a meghibásodott fékre
3. figyelmeztetés a fékek túlmelegedésére
4. figyelmeztetés az összhang hiányára a nyergesvontató / pótkocsi között
5. rásegítés lejtõn történõ elinduláskor, így a vezetõ elengedheti a fékpedált, a jármû nem csúszik vissza.

A vezetõhely – A kezelõszervek ergonómiája
A motortértõl teljesen elválasztott fülke felépítésének köszönhetõen a Renault Magnum kitunõ vezetési komfortot nyújt. A különös gonddal kialakított hang- és hõszigetelés a világ egyik legjobban szigetelt és legkényelmesebb teherautójává teszi a Renault Magnumot.
SOLO fülke
A pihenõ részhez tartozó, forgatható utasülés lábpihentetõ párnával
DUO fülke
Felfüggesztett vezetõülés. Felfüggesztett, nem forgatható utasülés. Állítható kartámasz az utasoldalon.

Alkalmazkodóképesség – mindenkinek a saját Renault Magnumja
Lehetséges konfigurációk
Renault Magnum a következõ változatokban kapható:
- 4x2-es és 6x2-es nyergesvontató
- 4x2-es teherautó alváz
A kétféle teljesítményszintet (440 és 480 LE) figyelembe véve a Renault Magnum így összesen 6 különbözõ modellt kínál.

A 440 és 480 LE, 4x2-es kerékképletû standard nyergesvontatók önsúlya 7430 kg, ezzel a Renault Magnum a kategória legjobbja a hasznos teherbírás tekintetében.

Nyergesvontatók négyféle kapcsolási magassággal
- 950 mm és 1040 mm: terjedelmes rakományok számára
- 1100 m: az új típusú félpótkocsik számára
- 1250 mm: sokoldalú felhasználáshoz

Teherautó-alvázak: könnyû felépítményezhetõség
A teherautó-alvázak a felépítményezhetõ hosszúságok széles választékát kínálják
- 4x2: 4680 mm – 9650 mm-ig
- 6x2: 5430 mm – 9650 mm-ig
A tökéletesen sima felületû alvázkeret, a kocsiszekrényen található elõfuratok, valamint a pneumatikus és elektromos elõkészítések jelentõsen megkönnyítik a felépítményezõ szakemberek munkáját.


bandita09 Előzmény | 2006.03.17. 18:31 - #2

Az új Sprinter várhatóan 2006. szeptemberében érkezik Magyarországra. Háromféle tengelytáv, négy különböző hossz (5243-7343 mm), háromfajta magasság és számos felépítménytípus - a korábbinál jóval sokrétűbb kínálat várja az érdeklődőket. 7-17 m³ térfogatú dobozos felépítményével szinte minden elképzelhető felhasználási területet lefed az új Sprinter a 3,0 és 5,0 t megengedett össztömeg közötti tartományban.
Ugyanez érvényes a motorkínálatra is. Korszerű és erős, 65 kW (88 LE) és 135 kW (184 LE) közötti teljesítményű négy- és hathengeres CDI-dízelmotorjai közül mindenki könnyen megtalálhatja az adott alkalmazási terület követelményeinek leginkább megfelelőt.
2006. szeptemberében már valamennyi új Sprinter Euro 4-es motorokkal felszerelten debütál Magyarországon, azaz valamennyi változat gyárilag rendelkezik majd részecskeszűrővel. A 190 kW (258 LE) teljesítményű benzinmotorral szerelt változat az utazókényelemmel és menetteljesítményekkel szemben támasztott legmagasabb szintű elvárásokat is messzemenően teljesíti.
Az új modellváltozatok egyike a 4,6 tonna megengedett össztömegű, helytakarékos Supersingle hátsó abroncsokkal szerelt kivitel.
A Mercedes-Benz tovább fokozta a Sprinter már eddig is közismerten példás biztonságosságát: a karosszéria szerkezetének továbbfejlesztésével lényegesen javultak a modell ütközési tulajdonságai. Mindezek mellett immár fej-/mellkasvédő oldallégzsákok is rendelhetők az ismert vezető- és utasoldali, valamint ablaklégzsákok mellé, továbbá valamennyi modellváltozat gyárilag megkapja az ESP® legújabb változatát, az ADAPTIVE ESP®-t. Utóbbi kibővített működési körének köszönhetően egyebek között arra is képes, hogy figyelembe vegye a rakomány tömegét, kiszámítsa a jármű súlypontját, és ezen adatok birtokában még pontosabban lássa el a feladatát.
Az új Sprinter futóműve még jobb irányíthatóságot és még nagyobb fokú biztonságot szavatol. Valamennyi modell sajátja a 16 colos kerékgarnitúra, valamint a négy tárcsafékkel, blokkolásgátló berendezéssel (ABS), elektronikus fékerőelosztóval (EBV) és hidraulikus fékasszisztenssel (BAS) kombinált nagy teljesítményű fékrendszer.
Szintén a közlekedés biztonságát hivatottak fokozni az opcionálisan rendelhető bixenon-fényszórók, amelyek eredeti funkcióikon kívül kanyarodó- és kanyarfény szolgáltatására is képesek. Ezzel a könnyu haszonjárművek üzemeltetői számára is hozzáférhetővé vált e rendkívül korszerű és nagy fokú biztonsággal párosuló fénytechnika.

Az új Sprinter egyebek mellett gyárilag beépített elektromos ablakemelőkkel és távirányítású központi zárral szemlélteti, hogy egy kisáruszállítónak sem kell feltétlenül mellőznie a különböző kényelmi felszereléseket. Szintén kiemelendő a még több tárolóhellyel ellátott, rendkívül ergonomikus új pilótafülke, amely ismételten mércét állít a kategóriában. Ugyanez elmondható az új „Keyless Entry and Slide“ rendszerről is, amely automatikusan reteszeli és oldja az ajtózárakat, valamint nyitja és zárja az oldalsó tolóajtót. Az új Sprinter dobozos felépítményű és kombi változata Düsseldorfban, a platós kivitel - beleértve a dupla kabinú modelleket is - a Berlin melletti Ludwigsefeldében készül majd.

 

http://autos


bandita09 Előzmény | 2006.03.16. 21:33 - #1

A jövő a Renault szemszögéből.....

Radiance
  

Az új Radiance a teherautók forradalma. A Renault ebben a modellben mutatta meg, a jövőről való elképzelését.

  Mostanáig a kamiongyártásban, a sportosságot, a dizájnt, a lellegzetességet háttérbe szorították a tervezéskor. Csak a praktikusság volt a lényeg. A Renault Radiance tervezésénél figyeltek a sportosságra, a márka jegyeire, a konfortra, stb... Így lett egyedi ez a modell. Én is amikor megláttam, azt hittem, hogy álmodom. Sportosságra utal  a kiszélesedő sárhányója, elöl a két nagy légbeömlő nyílás. Az első lámpája, nagyon hasonlít a Renault Clio-jéra, ez is a márka jellegzetességeit erősíti.

  A fülke alatt brummogó erőműről nem közölt adatokat a gyár, úgyhogy csak sejthető, hogy a Magnum sorozat valamelyik darabja hajtja a járgányt.

  A kormány mérete úgy látszik nem lényeg, mert személyautókban használatos átmérőjűt kell tekergetnie a vezetőnek, ráadásul a váltókar kialakítása, elhelyezése is a jóval kisebb egyterűekhez hasonló.

  A fénytechnika mellett sem mehetünk el szó nélkül, ugyanis a szélvédő fölött lévő fekete ablakon át beszűrődő fény nappal gyönyörű világossá teszi a fülkét. Az éjszaka sem kell panaszkodni, a rejtett lámpák az alvórészt és a többi területet nagyon esztétikusan világítják be. A személykocsiknál bőszen alkalmazott touch design, szerepet kapott a fülke tervezésénél. Az érintések finomsága egy teherautónál is fontos, mivel munkahelyként, irodaként és lakóhelyként is szolgál a fülke. 

  Szokatlan látványt nyújtanak a külső "tükrök". A hagyományos fűthető üveges technikát egy kiálló rúd helyettesíti, ami a képet közvetíti egy méretes belső képernyőre. A Mekra kamerák rendszere nem csak oldalra terjednek ki, hanem hátra is.

 Ezt a technikai kavalkádot valószínűleg nem látjuk a következő generációs Magnumon -amit beharangoz a Radiance- de a külső jegyekkel találkozhatunk pár éven belül az utcán a legnagyobb és legerősebb széria Renault-n.


[9-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szerkesztők
 
Közvélemény
Hogy találtál rá a weblapunkra?

Utcán láttam hírdetést
Ismerősöm ajánlotta
Egy másik lapon hírdették
Portállistán láttam
Portálkeresőben találtam
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Lopj!

A mi oldalunkról szabad kopizni. Olyan idegesítő az amikor az embernek megtetszik valami egy oldalon, és nem lehet letölteni(pl.:egy kép)(amúgy mi tudunk kopizni tiltott oldalakról is, de nem szoktunk, mert belénk kötnének).Lopni meg szabad! Nem fogjuk energiánk nagy részét tolvajok keresésére fordítani, abban az időfölöslegben, inkább fejlesztünk. Ha akartok, lopjatok! Úgy se fogjátok tudni olyan jóra megcsinálni a honlapot mint mi. :))

 
Közvélemény
Szerinted miben rejlik az jövő energiaforrása a járművek számára?

Hidrogén
Villany
Napenergia
Biogáz
Alkohol
Más (írd meg emaiben, mi?!)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Interjú

 
Kedvenceink!!!


 

 

 

Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK