Hírek : Pro Street negatívumok |
Pro Street negatívumok
2007.12.14. 21:21
A Pro Street, bár nem lett akkora csalódás mint a Carbon, vannak benne hibák. Nem tudom, ismeritek a CoD4 játékot. Kb. 2 darab kritikát tudnék felsorolni, és most nézzétek meg miket gyűjtöttem össze a Pro Streetről!
Kritikák:
- A Punkbuster egy külön ablakban nyílik meg, amit nem így kéne beállítani.
- Amikor az autónkat nézzük, van egy olyan kiírás, hogy „Kép küldése a NeedforSpeed.Com-ra” Ehhez képest amikor beütöm a böngészőbe hogy needforspeed.com, az ea.com/prostreet jön be, de ez így volt már a Carbonnál is. Nehezükre esik azt a linket megadni, ahova az irányít?
- Ráadásul csak egyszer lehet képet beküldeni, úgyhogy jól gondoljuk meg!
- Betöltéskor nem lehet kinyomni az introt, illetve a bevezető „EA” logót. Minden játéknál ki lehet, egyedül az EA ragaszkodik ehhez. A poén az, hogy úgy az animáció vége előtt már ki lehet nyomni!
- A „A betöltés sikeres” kép kétszer jelenik meg. Amit kétszer kell leenterezni. Istenem. Miért? Van egy olyan játékom, hogy GTR2. Na, ott az elején nyomok egy ESC-et, majd rövid töltés után bejön a főmenü. Nem kell semmit nyomni. Ilyennek kéne lennie!
- A főmenüben a lépkedésnek a hangja a Carbonból lett átvéve. Azt mondták teljesen új generáció jön, nos néha a Carbonos emlékeim visszatérnek a Pro Streetnél!
- Az optikai tuning. A matricák felhelyezése kész katasztrófa! Fél óráig erőlködök hogy a motorháztetőig elérjen, és akkor ha oldalról közelítjük be azt, becsúszik a lökhárító mögé, innentől csak hallani hogy mozgatod, nem látni! Ezért mindig felűről kell megközelíteni a motorháztetőt/lökhárítókat. Miért nem lehet képszerkesztő program szerűen rakni a matricákat?!
- Az Autosculpt-ba szerintem semmi változás nem történt. Annyi igaz, hogy a felniknél már a márkásakat is megformázhatjuk. De amúgy semmi.
- A menü először kifogott rajtam. Nem értem hova ugrándozik össze-vissza. Hihetetlen borzalmas.
- Rengeteg bug került a játékba. Néha kirajzolódik a kocsi ajtajának körvonala, és sok autónál furcsa összemosódást látunk a hűtörácsoknál.
- A fizika… Mint mondtam már, van egy GTR2 nevű játékom. Na ott van fizika. De itt? Igaz, sokat javult, és néha tetszett is hogy fölborult az autó.
- A törés se lett olyan nagy szám, mint ahogy azt az első videóban láttuk. A lámpáink meg valahogy egyáltalán nem törnek.
- A játékmódok, olykor rövidek, olykor hosszúak. Egyáltalán nem egységes.
Bár ez csak a játék negatív része, sok újdonság és jó dolog került a játékba!
|