neverfall
Menü



·  Főoldal
·  Újdonságok 
·  
Észrevételek 
·  
Fórum 
·  
Galériák
·  GY.I.K
·  Letöltések
·  
NeverFall Team
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dungeon Siege
·  Extra Cikk
· 
Érintő Felület
·  Háziállatok
·  
Jellegzetességek
·  Karakterek
·  Szett Tárgyak
·  Végigjátszás
 
WoW



·  Fajok
·  Kasztok
·  Történelem
·  
Emote-ok
·  
Szótár
 
Üzenőfal
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
szerk
 
Végigjátszás

Dungeon Siege 2 Végigjátszás

Ha a Végigjátszást bármilyen formában fel akarod használni akár oldaladhoz, vagy publikálni előtte kérdezd meg a készítőket/oldal adminokat.
Az esetleges hibaészrevételeket várjuk a végigjátszással kapcsolatosan, kérdéseket is.


Act I.
Act II. Act III.


------------------------------------------------------------------------------
Elsődleges küldetések - Act I.
------------------------------------------------------------------------------

Chapter 1: Egyszerűen kövesd a parancsokat a lineáris úton.

Chapter 2: Egyszer ha szabad vagy, menj el a kovácshoz és szerezz pár fenőkövet. Ezután hagyd el a várost az egyedüli lehetséges úton és kövesd az őrt.

Chapter 3: Könnyedén kövesd a nyilat a térképen, és pusztítsd el a négy tornyot. Majd térj vissza a városba beszélj warden celiaval..

Chapter 5: Hagyd el a várost a déli kapun át, és kövesd az ösvényt. Egy településen fogsz kikötni. Mentsd meg az öregembert és beszélj vele. (Itt többeknek fellépett egy játék hiba, ennek a megoldását Gy.i.k-ba is megtalálhatod majd.)

Chapter 6: Irány a barlang előtted. Végig kell menned az alsó és felső szinteken. Ha egyszer kint leszel, pusztítsd el a kristályt majd beszélj az bölcs emberrel aki a tengerparton vár rád. Aktiváld a teleportot használd is. Beszélj a kapitánnyal.

Chapter 7: Irány az észak az őrposzton át,a közelben az ösvényen indulj el lefelé. Kisebb szóváltás a kétlábon járó varacskos disznókkal
majd nyírd ki őket. Utadat nyugat fele fojtatsd a második kis totemért. Menj vissza, majd menj északra a harmadik totemért. Ha ezzel is végeztél észak-fele menj egy ideig, majd nyugat-fele le kell térned az útről egy kis lépcsőn az utolsó kis totemért. Találd meg a szentélyt az észak-keleti barlangban helyezd el a totemkéket a megfelelő helyre. Vedd fel a tárgyakat amiket kapsz.

Chapter 8: Távozz a szentélyből a megnyilt útón, irány felfelé majd észak fele. A következő barlangban találsz egy kirakós játékot tükrökkel. Tedd a tükröt a szoborra amit az előbb találtál és oldd meg az egyszerű kirakót.
Nézd meg a küldetéshez tartozó térképet ha nem vagy biztos benne hol vagy. Menj lefelé a lépcson , vedd fel az kelyhet, beszélj a Elf Spiritusszal.

Chapter 9: Menj fel a lépcsőn és beszélj az Elf Spiritusszal. Megint kövesd az útat addig amíg nem érsz az erődbe. Bent keresd meg a kapitányt. Le kell menned egy Védett kincstárba , megölsz mindenkit majd megkapod a kulcsot amivel beljebb juthatsz. Ha beértél tedd a kelyhet a kék lángok közé , mutasd meg a kapitánynak mire tettél szert. Most pedig a templomba kell bejutnod a sok légyszerű szörny megölése után.

Chapter 10: Ölj meg mindenkit bent, ha végeztél a kelyhet tedd a helység közepén álló szobor kezei közé. Találj utat kifele (ami nem nehéz :) majd találkozol egy kisebb méretü kígyóval :) , végezz vele.. Verd szét a kristályt aztán át a teleporton az édes Aman'lu-ba.

------------------------------------------------------------------------------
Másodlagos küldetések - Act I.
------------------------------------------------------------------------------

The Armorer's Apprentice (lvl. 3) - Eirulan -
Beszélj kováccsal a kereskedő poszton hogy megkapd ezt a küldtést.
Amikorra betudsz lépni a nagy hallba (a 3. rész végénél), menj be és találd meg a könyvet ami neki kell.
Olvasd el és jegyezd meg mi kell neki. Mond meg neki a helyes választ, megcsinálja neked a páncélt. (3. a jó válasz)

Lumilla's Salve (lvl. 3) - Eirulan -
Szerezned kell 4 darab nettle cluster-t (csalánszerü nővény). Megtudod vásárolni ezeket a boltok melletti, emberkétől egy gyémánt ikon van a feje fölött.
Vagy megtalálhatod a dzsungelben ezeket. A jutalmad egy babonázó tárgy amit más eszközökbe tehetsz bele.

Lelani's Sorrow (lvl. 3) - Eirulan -
Kezd el ezt úgy ,hogy beszélj a nővel az állatbolt melletti kunyhóban.
Szeretne egy dolgot ami emlékezteti Aman'lu-ra de, ő se tudja mit.. Vedd fel a babát. Elcserélheted ezt Fenella-val
a falls nevű helyen a kocsma közelében. A palack amit kaptál el lehet cserélni egy katonával
a 6. rész végén, az Azunita sivatagban az őrposzton egy férival. Macskahúst kapsz tőle, amit elcserélhetsz
egy szoborra a kocsmában Eirulanban. A szobrot egy katonával lehet elcserélni

Az Act 2 közben, 7. résznél, aki abban az épületben rejtőzik aminek a
tetején a parancsnokkal elösször találkozol add a szobrot neki, kapsz egy Morden fejet.
Menj Aman'lu-ban dél fele, át a hídon
beszélj az egyik férfival aki az elf vízet őrzi, majd megkapod tőle azt.
Utána,
észak Kalrathian kivűl lesz egy kis torony a sivatagban, fogd a felvonot és, add oda a vizet az embernek
egy öreg ereklyéért. Add azt oda annak a féloriásnak aki Kalrathia-ban tornyok sarkánál található,
pár Hárpia tollért. Add azokat oda Ithirenne nyílkészítőnek akit az egyik házban találsz -

Aman'lu-ban egy orhideáért és, végezetül menj vissza Eirulanba állatkereskedéshez beszélj újra Lelanival.

Secrets of the Elven Shrine (lvl. 8) - Eirulan-
Menj az állatkereskedési posztra,
de, ne menj be a boltba. Indulás körbe, sétálj fel. Beszélj a nőhöz hogy
megkapd a küldetést. Utána menj az Elven Shrine-ba, egy olyan részhez ahol már liftel lehet lemenni: fogd a liftet és, menj le.
Dél fele a falon nyomd meg a téglát. Kockákat kell rakosgatnod a megfeőle jukba a megfelelő színnel.
Ha jól csináltad és , továbbjutottál megtalálod
azt a zafírt amit a nő akart. Vidd vissza neki.

The Kithraya Hive (lvl. 13) - Eirulan -
Menj a Kithraya barlangba (a 6. rész közben is mész oda) ,és
egy eldugottnak mondható letérőben a barlangban lesz egy pók. Egy csomó ellenséggel védve
öld meg majd vidd vissza a fejét Tamari-nak akit a Falls-nal találsz egy kunyhóban.

The Hak'u (lvl. 7) - Eirulan és, vidéke -
A 3. rész közben találsz egy nőt akit megtámadott egy Hak'u
Beszélj hozzá. Megtalálod a titkos helyet a 3. és a 4. torony közt egy barlangba.
Bent a nő majd kiszabadul akit kerestél. (fojtatás alul)

The Hak'u, Part II (lvl. 10) - Eirulan -
Beszélj a nőhöz akit kiszabaditottál Great Hall-ban Infirmary-ban.
Hogy elkezd a következő küldetést. Egy barátságos Hak'u-t kell találnod. Őt megtalálod
A Driád Exile Colony fele, de a másik útat kell választanod (mint amerre elvileg tovább mennél) ha oda értél keletre.
A Hak'u megkér ,hogy öld meg Usurper magas rangu papot. Vedd az utad
a nyugati dzsungelbe és, haladj nyugatra hogy megtaláld ,be a kapun , öld meg. Irány vissza Infirmary-ba
hogy, végezz a küldetéssel , Beszélj Hrawn-al.

Dire Wolf (lvl. 10) - Eirulan -
Beszélj a nővel az állatkereskedésben valamiről ami ''erős'' (Something strong.. , szöveg a dialoguspanelban)
hogy, elkezd ezt a küldetést. Menj a mágushoz a Great Hall-ban tárgyalj vele. Szépen köddé válik :) .
(Déli kapun ki , dzsungelen át , egy olyan lépcsős földbemélyitett piramisszerű után..) Egy barlangon át találod meg.
Amikor ott leszel, öld meg az ellenségeket amik átjönnek a portálon.
Vissza az állatkereskedéshez Attól a perctől kezdve, megveheted a Dire Wolfot mint állatkát.

Taar's Investigation (lvl. 10) - Eirulan -
Taar-al mint egy aktív csapattagként, beszélj
Arianne-hoz a Great Hall közelében egy kunyhoban. Menj északra a városból át a Hak'u táboron ,hogy megtaláld
a pengét ami kell neked. Aztán menj át a déli kapun, találd meg az elhagyatott barlangot
a szörnyel. öld meg, menj vissza Arianne-hoz.

Felwyr the Blacksmith (lvl. 12) - Eirulan és, vidéke -
Vedd az utad a Dryad Exile Colony felé,
majd egy hídón átkelve térj be egy barlangba. Beszélj a kováccsal és, segíts neki vissza szerezni a cuccait.
Majd megkapod a fegyvert amit neked szán Aman'lu-ban a fegyver, és páncél bolt mellett a házban.

A Family's Investigation (lvl. 14) - Azunita sivatag -
Beszélj a pasassal a toronyban a második és, a
harmadik Stela (kis totem) megtalálása közt. Vissza a nem messze található őrposzthoz a sivatagba, indulj délkelet fele onnan.
Ne nyiss ki semmilyen ajtót se ,de beszélj a szoborhoz. Válaszolj ebben a sorrendben: 3.4.1.2.
Belül erős szörnyek vannak ,de végre fogd a kardot és vidd vissza a toronyban lévő embernek. (gyorsan rohanj be és pucolj onnan)
Két éneklapot kapsz az elsőt sose használd.

The Imprisoned Half-Giant (lvl. 19) - Windstone kastély -
A barrikádban a kastélyban, beszélj
a féloriással. (nem messze a kapitánytól) Kövesd a normál sztori folyamatát addig amíg fel nem robban a nagy kötömb, és beszélj a kapitánnyal.
Utána, beszélj a féloriással, és az örzőjével. Majd felveheted Sartan-t mint csapattagot.

The Missing Squadron (lvl. 18) - Windstone kastély -
Amikor belépsz a kastélyba, sétálj át a keleti szárnyon
, és lépj be a hallba onnan, nyiss be egy szobába. Beszélj a katonával
Segíts neki visszaszerezni a csapatát. Kövesd a mini-térképet hogy, megtaláld őket. (a nem messze található kriptákban és, helységekben lesznek)
Majd beszélj a csapatuk vezetőjével.

Secrets of the Xeria's Temple - Eirulan -
Beszélj a öreggel a Eirulan kocsmában , a bár mellett ül
hallgasd meg a hosszú sztoriát. Utána, közel az Act 1 végénél, (temple of Xeria-ban középúton kifele) találd meg a titkos szobát a kincsekkel
(akár az Elven Shrine küldetésben is láthattad rakd ki mint egy puzzle-t.)
Vissza az öreghez, és mond meg neki hogy a tárgy nem volt ott.

------------------------------------------------------------------------------
Act II.

[ Vissza ]
------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------
Elsődleges küldetések - Act II.
------------------------------------------------------------------------------

Chapter 1: Eléggé könnyű, beszélj Celeb'hel-el.

Chapter 2: Találd meg Finala-t a várostól északra.

Chapter 3: Találd meg a szigeteket, öld meg a védelmezöket hogy prizmákat megkapd. Rakd be azokat a
berendezésekbe és, vedd biztosra hogy a berendezések a foépületre néznek. öld meg az ellenségeket ott
használd a nagy prizmát az épületen. Indulás vissza Finala-hoz a városba ahol a lerombolt híd volt.

Chapter 4: Menj délig míg meg nem találod a Karavánt.

Chapter 5: Kövesd az útat míg meg nem találod Vai'kesh-t. Be a szentélybe
beszélj a proféciával. öld meg mindegyik elfet majd menj utána.
Egy idő után, megtalálod és, megölöd. lépj be a barlangba, találd meg az égiszt
öld meg a fa minibosst, fogd az égiszt. Majd menj át a portálon.

Chapter 6: Találd meg mind a négy maszkot a kriptákban a területen. Majd találd meg a
kisértetet aki a katakombákat védelmezi. Beszélj vele, add oda neki a maszkokat
Irány le míg meg nem találsz egy liftet egy kirakos játékkal
A kombináció: halotti fa, csukott szem, nyitott szem, élo fa. Indulás le,
találd meg a hercegnőt , mentsd meg.

Chapter 7: Egyszerüen menj ki és, kövesd az útat a kastélyba. Lépj be a
a servant helységbe (cselédek háza). Találd meg a trónt, fogd a kulcsot. Kifelé beszélj a
parancsnokkal.

Chapter 8: Lépj be a toronyba öld meg az ellenségeket a tornyon. Le a liftel
és, ismét beszélj a parancsnokkal. Vissza a liftel fel és, öld meg a sárkányt
Irány vissza a parancsnokhoz hogy, megkapd a kulcsot az újabb égisz terméhez.
Fojtasd az útad le a hallba. öld meg a sárkányt most megint de, utoljára, beszélgess
a bölcs emberrel. Használd a portált és, beszélj a parancsnokkal aki egy kis gyerek Kalrathia-ban.

------------------------------------------------------------------------------
Másodlagos küldetések - Act II.
------------------------------------------------------------------------------

Tywlis' Broken Staff (lvl. 30) - Aman'lu -
Beszélj Tywlis-el Aman'lu-ban. Neki egy
rainbow trinket kell. Azt megtalálhatod az erdőben vagy a boltban az italos mellett.

A Dark Ohm (lvl. 26) - Aman'lu -
Beszélj az italárussal Aman'lu-ban. Majd a
második Act alatt, ötödik rész, a proféta után kutatsz. Amikor megtalálod,
elszalad. Bent a barlangban a közelben egy kántálást hallasz. Térj vissza a nőhöz. Megkapod a Chant of Death éneklapot.

Spirits of Aranna (lvl. 26) - Aman'lu -
Amikor megvan a Chant of Death akkor majd tudsz beszélni a
szellemekkel egész Arrana földjén. Őket megtalálod ezeken a helyeken:

  • 1. A Lost Valley of the Azunites-ban, egy fal elött a romokban amikor kijössz a szentélyből ahova a Stela-kat raktad le.
  • 2. A Hak'u barlangban közel a Driád őrposzthoz egy barlangban. (Eirulan után)
  • 3. A Western Greilyn Jungle-ben, egy félig romos falnál.
  • 4. Eastern Greilyn Beach-en, a partra néző parcellán.
  • 5. A hídon Eirulan-ba a Falls nevű helyen.
  • 6. A Temple of Xeria-ban, Xeria szobor mellett. Lépj be a helyre
    érintsd meg a szobrot a varázskút mellett.
  • 7. North Greilyn Jungle, bent a barlangban a vízesésnél.
  • 8. A Snowbrook Haven-ben, ahogy haladsz a lakó területen (Living Quarter)
    Servants bejáratánál, meg fogod találni.
  • 9. A szakadéknál közel a Snowbrook Haven portálhoz.
  • 10. Az Aman'lu kocsmában, az emeleten a teraszon.
  • 11. A pincében fletcher házában (nyílkészíto) Aman'lu-ban.
  • 12. Az Ancient Burial Grounds-ban, irány a lépcso ami kivezet Garden of
    the Ancients-ból, erre a kis szigethez nem lehet máshogy eljutni.
  • 13. Eastern Plains of Tear-ben, keletre Kalrathia-tól. Egy halom romnál.
  • 14. Kalrathia-ban, a fölső teraszon.

    Viperclaw (lvl. 19) - Aman'lu -
    Beszélj Eumenidie-vel Aman'lu-ban. Kell neki három kellék
    amit megtalálhatsz az erdőben vagy a boltosnál (italos közelében).

    Arinth's Legendary Staff (lvl. 26) - Aman'lu -
    Beszélj Eolande-vel Aman'Lu-ban. Neki kell
    három rész a botjából. A második részt a portál közelében találod
    Snowbrook Valley-ben. Használd a Chant of Dead-et, találj egy lépcsőt ami levezet
    (egy torony mellett) hogy, megtalálj egy liftet (a fojó mellett).

    Indulás le és, beszélj kisértettel.
    Ott a ládában a második rész. Az első részt akkor találod meg
    amikor lemész egy barlangba amit az elf kisértet kinyitott számodra az Act 1 közben.
    Menj a fölső szintre, találj egy lépcsosort.

    Amikor ott vagy, használd a varázskútat kántáláshoz (Vox mortem), menj le a liftel. Az utolsó részt
    megtalálhatod amikor Aman'Lu hills-nevű teleporthoz mész. Találd meg a varázspavilont,
    használd a Chant-ot megint. Kövesd az útat mígnem egy hídat találsz.
    Tarts nyugat fele amíg egy barlangot nem találsz. Fordulj meg, irány kelet és, találd meg az útat le. Hanszáld
    a liftet le és, itt találd meg a 3. részt. Beszélj Eolande-val.

    Arinth the Mad (lvl. 26) - Aman'lu ; Azunita sivatag -
    Fogd a teleportot és, irány Lost Valley of the
    Azunite-be. Kelet fele menj, nyomd meg a téglát a falban : le a liftel. Nyiss be a titkos helyekbe
    amíg meg nem találod a rabot. Használd a botot amit a
    korábbi küldetésben kaptál ,hogy kiszabadítsd. (Aman'lu) Teleportálj Emen'Lu Isles-re és, öld meg
    a romos templomban.

    Mythrilhorn (lvl. 33) - Kalrathia -
    Beszélj Khartos-al Kaltrathia-ban. A kocsmában van.
    Küzdj meg vele és, majd segít neked. Aman'lu-ban beszélni kell még az állatkereskedésnél található pasassal, vedd fel a küldetést tőle. Van egy rész kelet Kalrathia kapun ha kimész, egy kisebb lépcsős ösvénynél kell lemenned egy zárt területre ahol egy portálon átjövő szörnyeket kell megölnöd. Ha mindegyikkel végeztél beszélj Khartossal , vissza Aman'lu-ba és, mond meg az állatkereskedőnek hogy megcsináltad amit kért, majd újabb állatot vásárolhatsz.

    A Family Heirloom, Part II (lvl. 26) - Aman'lu -
    Beszélj egy férfival Aman'lu kocsmában.
    A Vai'Kesh erdőben (közel a második teleporterhez), találsz egy kis barlangot
    egy démonnal. öld meg a démont és, beszélj az emberrel.

    Lothar's Innocence (lvl. 24) - Aman'lu -
    Lothar-al a partyban, beszélj egy férfival
    az Aman'lu kocsmában. Majd menj délnek az első teleportertől,
    délre Aman'lu-tól. Délnyugatra találsz egy barlangot. belül,
    beszélj Magrus-al. Irány vissza a teleporterhez és, lépj be magrus házába
    harcolj vele. Vissza a kocsmába és, beszélj a férfival.

    Deru's Treasure Hunt (lvl. 19) - Aman'lu ; Eirulan -
    Deru-val a partyban, beszélj a
    prospector-hoz Aman'lu-ban dél fele. Ad egy térképet. A romokhoz kell menned
    eastern jungle-ben (megint a piramis mélyedéses hely..) és, menj le a liftel. Nyisd ki az ajtót, aztán a ládát.
    Vai'Kesh erdőben egy jeges barlangot találhatsz majd. Itt van a második láda.
    (Fojtatjuk...)

    Mark of the Assassin (lvl. 35) - Aman'lu -
    Dél Aman'lu-ban egy elhagyatott házban vedd fel a
    zöld kristály. Beszélj Enchantress Valeria-hoz Kaltrathia-ban
    erről, majd elküld téged egy bányába ahol az uhn népség van. Ott ha alaposan körülnézel
    a termekben találsz egy ládát , nyisd ki , irány vissza a nőhöz , ad egy gyűrűt azzal menj fel
    abba a helységbe ahol embereket vehetsz fel magadnak a kocsma mögött, (Kalrathia) egy szobában beszélj az elfel. Öld meg az orgyilkost. Beszélj az elfel.

    The Aman'Lu Arena (lvl. 19) - Aman'lu -
    Beszélj a csapossal az Aman'lu kocsmában
    amíg megadja neked a kódot. Sétálj mögé és, menj le a liftel.
    Add meg a kódot a pasasnak aki ott ül és, menj le. Zsetonokat kell hogy vegyél
    és, harcolnod kell. Minden harc után kapsz egy kulcsot egy ajtóhoz.
    PL: 1es kulcs 1es ajtó és, minden ajtó mögött egy láda van. Kilenc harc van, minden harc
    fokozatosan nehezebb az előzőnél.

    A Servant's Haunt (lvl. 26) - Aman'lu -
    Egy kicsit délre Aman'lu-tól, megkaphatod ezt a küldetést
    Fogd a Chant of Dead-et "A Dark Ohm" küldetésből. Menj a teleporterhez ami
    megrongált karaván mellett van. Mielött bármit tennél, használd a közeli varázskút (Chant of dead-et)
    menj a pavilonhoz le a liftel be az épületbe egy szellemet találsz ott.
    Beszélj hozzá és, kövesd őt az útja során. Vedd fel az összes küldetéshez szükséges tárgyat. Jelentsd a híreket az elfnek a házban. Akitol a küldetést kaptad. (dél aman'lu egyik ház.)

    A Servant's Haunt, Part II (lvl. 26) - Aman'lu -
    Beszélj a kisértettel hogy meg kapd ezt a küldetést a házban.
    Elösször menj Eirulanba a kocsmában és, beszélj az asztal melletti nővel.
    Irány Aman'lu menj Celeb'hel házába a városban beszélj az pasassal a házban aki Celeb'hel mellett van
    majd öld meg és, beszélj a kisértettel a házban dél Aman'lu-ban.

    Amren's Vision (lvl. 19) - Szerte szét Aranna földjén -
    Be kell jutnod a rejtett helyekre , ezeket felfedezheted úgy hogy,
    gombakörökkel van körülvéve. Használd
    Amren-t hogy, lemenj a liftel.

  • Egy a nagy romoknál van a dzsungelban (keleti dzsungel) van egy letérő.
  • Egy a Egy közel Aman'lu-nál egy teleporter mellett miután kimész dél fele a kapun.
  • Azunite Burial Grounds elötti teleporter közelében a sziklaszirten (télies világrész).
  • Egy a Kalrathia után nemsokkal egy romos épület mellett letérsz az útról.
    Minden gombakörnél ha lemész majd rákattintasz a szobrokra, akkor majd megnyilik a portál ami egy
    kincsesládához vezet.

    Finala's Contempt (lvl. 22) - Eirulan Dél vidék ; Kalrathia után -
    Finala-val a partyban, menj a Kithraya
    valley-hoz. Lépj be a felső szintre találj egy hibás liftet majd szereld meg vele. Nyisd ki a nagy ládát.
    Az északi dzsungelben (Eirulan után), egy teleporterrel majd kövesd az útat egy fallal
    zárt helyhez érkezel Finala mond valamit bemész oda felgyújtod az összes tornyot.
    Déli kapun ki haladj arra amerre a Deru küldetését csináltad, de ne menj túlságosan elore. Találnod kell egy kis
    Kriptát ahol lesz egy lezárt fal, ott be. Kövesd az útat majd égesd fel a tornyokat. (Még több)

    Rahvan's Curse (lvl. 28) - Snoowbrok Haven -
    Aki a katakombákat védelmezi (catacombs of the Azunite)
    Rahvannak hívják, nyugalmat szeretne. Lépj be a katakombákba és,
    találd meg a halál jelét (egy száraz fa) a padlózaton valahol a barlanban. Ez abban a helységben van
    miután megcsináltad a kirakost a piramiskövekkel hogy letudj menni a liftel, mielött megmented a hercegnőt.
    Kántáld azt hogy Letiso ,de ehhez az ábrára kell állnod, öld meg a lich-et. Menj vissza Rahvan-hoz a jutalmadért.

    Evangeline's Folly (lvl. 28) - Aman'lu déli vidékek -
    Eva-val a csapatodban, beszélj az elfel aki haldoklik Aman'lu után a
    megtámadott karavánnál. Irány a Vai'Kesh territórium a rejtett helyeken a kódót megadva találd meg a katonákat.

    ------------------------------------------------------------------------------
    Act III.

    [ Vissza ]
    ------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------
    Elsődleges küldetések - Act III.
    ------------------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------------------
    Chapter 1: Restore Kaltrathia's Water
    Beszélj Kalrathiaban a parancsnokkal aki egy gyermek.
    Új célod: állítsd vissza Kalrathiaban a vízforrást.
    Amint felvetted a küldetést megnyílik a Keleti kapu elötted, azon keresztül kell távoznod. Az utat követvén majd egy nagy épületen keresztül (Ahol a Ghant nevű szörnnyel kell megküzdened) egy gombot kell megnyomni ami elindítja a vizet Kalrathia felé. Térj vissza a parancsnokhoz és mond el hogy elvégezted a küldetést.

    Chapter 2: The Morden Chief
    Az északi kapun kell most kimenned, hogy beszélj a Morden főnökkel. Hogy hozzá eljuss, el kell érned Darthrul-ba ahol meg kell szerezned a kulcsot a főnökhöz.
    Ehez 4 vezetőt kell likvidálnod. Az elsőt, amint beérsz Darthrulba, aki eldobja a kardos részhez a kulcsot.
    A kardos rész főnöke eldobja a számszeríjjas rész kulcsát.
    A számszeríjjas rész főnöke a lándzsás rész kulcsát dobja el , ahol végre a főnök kulcsa kerülhet hozzád.
    Ha beszélsz a főnökkel, készülj fel rá, hogy utána egy kemény küzdelem vár rád, mert ellened fordulnak.
    A főnöknek vége. Vidd el a fejét Kalrathia parancsnokának.


    Chapter 3: The Rebellion
    Egyszerűen ölj meg minden Morden katonát Kalrathia városában. Nyugi csak 30 van belőlük.


    Chapter 4: Mines of Kaderak
    A katonák likvidálásáért kaptál egy teleport aktivizációs kavicsot, amivel megnyílt az út a Kaderak sivatagba. Irány a teleport, menj a sivatagba. Le kell jutnod a bányába, ám 4 kristály és egy raklap ellen ebben akadályozna meg ha hagynád. Az ellent kiirtani, a kristályokat összetörni! Ha mind a 4 kristály széttört, szabaddá válik a lift, amivel lejuthatsz a bányába.


    Chapter 5: Mines of Kaderak (2)
    A feladat a bánya végében lévő kristály felrobbantása a bányakocsin lévő robbanószerrel.
    Egyszerűen csak menj végig a bányán és húzd meg a karokat, hogy a kocsi tovább tudjon menni, míg fel nem robbantja a kristályt.


    Chapter 6: The Agallan Trial
    Öld meg a három varázslót amint kiértél a bányából és szerezd vissza a pajzs utolsó darabját. Vigyázz nagyon kemény ellenfelek! Jó taktika, ha úgy állítod be az embereket, hogy mindenki ugyanazt támadja,
    mert ha az egyik mágus alávarázsol az embereidnek, akkor azoknak végük. Amint olyat látsz, hogy az emberek körül kicsi felhők gyülekeznek, szakítsd meg a támadást és vidd az embereket biztonságos helyre. Ha megölted őket, mond el Kalrathia parancsnokának.


    Chapter 7: The Agallan Giants
    Kaptál egy kristályt, amivel Kalrathia szökőkútjában tudod aktiválni a liftet. Tedd a kristályt a hiányzó helyre és menj le a lifttel. Itt egy újabb kirakósjátékot kell megoldani, hogy eljuss az óriásokhoz. Beszélj az emberkével, majd engedj utat a víznak, hogy a lépcsőfokok a helyükre kerüljenek. Amint a helyükön vannak, irány vissza. Szabad az út a portálhoz, amin átlépve eljuthatsz az óriásokhoz. Az óriások miután beszéltél velük, nyitnak egy portált Zaramoth's Horns-ba. Lépj be és a küldinek vége.


    Chapter 8: Zaramoth's Horns
    Verekedd végig magad Zaramoth's Horns területén hogy megtaláld s végül legyőzhesd az utolsó mágust. A mágus önmagában is elég erős, vigyázzatok vele. Ha megidézi valamelyik obeliszket, menjetek oda és verjétek le róla az átkot, mert halálos csapdákká lesznek. Amint végeztetek vele, a terület átalakul, kívül lépcsők lesznek és szabaddá válik nyugaton az út Valdis felé.


    Chapter 9: The Final Ascent
    Valdis likvidálása a cél, ami nem olyan egyszerű. Az utolsó mágus legyőzése után átverekeded magad Valdis templomáig, ahol szomorúan tapasztalod: Valdis-t nem lehet megsebezni. A megoldás a templomban elhelyezett 4 Eyes of Zaramoth-ban rejlik. Csald elé Valdist majd üss rá úgy, hogy a kijövő lézer elkapja őt. Ezt háromszor kell megcsinálni. Ekkor megjelenik a mágus az összerakott pajzzsal és összetöri Valdis kardját majd távozik. Ezek után már tudod sebezni. Vigyázz! Valdis néha segítségül hívja a katonáit, akik szintén kemények. Ha már kevesebb mint 1000 HP-je van akkor előtűnik egy nagy Eyes of Zaramoth. Ez elé kell becsalni Valdis-t és ezzel kell megadni neki a kegyelemdöfést.


    GRATULÁLOK!




    --------------------------------------------------------------------------


    ===============================
    Act III: Másodlagos küldetések
    ===============================

    #1: Dwarven Song of Ore
    * Szükséges szint: 35
    * Találd meg a Silver stanza-t
    * Találd meg a Iron stanza-t
    * Találd meg a Gold stanza-t
    * Találd meg a Mythril stanza-t
    * Vidd vissza a stanza-kat Historian Leontia-nak
    * Térj vissza a negyedik stanza-val Historian Leontia-hoz

    Beszélj Historian Leontia-val Kalrathia foterén (küldetés megkezdése).
    A stanza-kat Mines of Kaderak-ban találod meg.

  • A Silver stanza a felső szinteken egy oldalsó szobában a harmadik sín átváltó karnál.

  • Az Iron stanza egy oldalsó szobában a East teleporter-nél van. Menj fel a lépcsőn
    nyugatra és, nézz be a szobába ahol egy kisértet van.

  • A Gold stanza egy rejtett szobában van keletre a lejebb lévő bányákhoz vezető lifttől.
    Ott három szoba van, menj a déli szobába és húzd meg a kart hogy felrobbantsd a ládát
    amibe a stanza van.

  • A Mythril stanza, ami valójában nem része a küldetésnek, egy ládában van
    délre Lower Mines teleporter-tól.

    Mindegy hogy, úgy viszed hogy az első három stanza-t és utána a 4.et vagy, rögtön mind a négyet ezt te döntöd el. A jutalom mindkét esetben ugyanaz, és magába foglalja mind a kettő a Chant of Prosperity-t és a Greater Chant of Prosperity-t.


    #2: The Lore of Aranna
    * Szükséges szint : 33
    * Keresd meg a Lore of Aranna gyűjteményt és térj vissza Telgrey the Scholar-hoz.

    Telgrey Kalrathia északkeleti csücskében lakik egy házban. Felmenve a lépcsőn közel az East Gate-hez és és menj be az északi szobába. Beszélj vele a Lore of Aranna-ról. A gyűjteményben van 20 kötet :

  • Vol. 1, Kings and Queens of the Northern Reaches:

    Snowbrook Haven Servant's Quarters

  • Vol. 2, The Dark Wizards:

    Vai'kesh Sanctuary, a lépcsőn

  • Vol. 3, Downfall of the Manu Ostar:

    Alar'ithil-nak a házában dél Aman'lu-ban

  • Vol. 4, Valdis and His Armies

    Tywlis-nek a házába Aman'lu-ban

  • Vol. 5, Turmanar and its Aftermath:

    Alt'orn Hall-ban Aman'lu-ban

  • Vol. 6, The Skath:

    A városban ahol találkoztál Vix-xel, közel az Upper Kithraya Barlangokhoz.

  • Vol. 7, The Deeds of Xeria:

    Windstone Fortress' Western Gatehouse

  • Vol. 8, The Death of Xeria:

    Xeria's Temple, északi szoba

  • Vol. 9, The War of Legions:

    Xeria's Temple, északi szoba

  • Vol. 10, The Legend of Arinth the Mad

    Beszerezhető Eolanda-tól amikor adja a Arinth's Legendary Staff küldetést

  • Vol. 11, The Dryads and their Customs

    Aman'lu-ban, Eolanda-nak az asztalán

  • Vol. 12, Zaramoth's Ascendance and Downfall

    Aman'lu mágia bolt, második emelet

  • Vol. 13, Elandir's Life and Teachings

    A második emeleten a Aman'lu-i kocsmában

  • Vol. 14, Fables of Ancient Artifacts

    Aman'lu, Eolanda-nak a padlóján

  • Vol. 15, Symbology of the Azunites

    Aman'lu mágia bolt, másidik emeleti balkonon

  • Vol. 16, The Legacy of Azunai:

    Egy szobába Kalrathia északi fala mentén

  • Vol. 17, The Path of Life:

    Shrine of Life (része a Amren's Vision küldetésnek)

  • Vol. 18, The Path of Sight:

    Shrine of Sight (része a Amren's Vision küldetésnek)

  • Vol. 19, The Path of Death:

    Shrine of Death (része a Amren's Vision küldetésnek)

  • Vol. 20, The Path of Blindness:

    Shrine of Blindness (része a Amren's Vision küldetésnek)

  • Vol. 20 ennek kell lennie az utolsónak a kollekciódból, ami nem áll rendekezésedre a Act III második részéig. Egyszer ha rendelkezésedre áll az összes, menj vissza Telgrey-höz. Amikor elősször beszész a küldetés teljesítéséről, az összes amit ad ajándékül egy "könyv": "The Mercenary and the Scholar".

    Ha elolvasod ezt a rövid ódát, ez nyilvánvalóan egy vicc. Beszélj Telgrey-vel újra hogyadja oda az igazi jutalmat, ami tartalmazza a Mysterious Book-ot, részét a Mysterious Mystery küldetésnek.


    #3: The Lost Jewels of Soranith
    * Szükséges szint: 33
    * Lépj be a Ancient Vault-ba
    * Old meg a második talányt a kripta belsejében és nézd hogy mennyi drágakő van a belsejében
    * Rakd ki a harmadik Puzzle-t vault-ban nézz körül a területen még több ékszerért.
    * Menj vissza Kevarre the Explorer-hez a Kalrathia-i kocsmába.

    Lépj be a kocsmába Kalrathia-ban és beszélj Kevarre the Explorer-rel. El fog mondani egy mesét Soranith ősi kriptájáról ahol talált egy amulettet. úgy gondolja hogy több darab is található a készletből itt, és megbíz hogy keresd meg azokat.

    Amikor keresztülhaladsz a Northern Plain of Tears-en, keress egy ösvényt lefele egy fennsíkra észak felé, közvetlenül mielött eléred a teleportot. Lépj be a toronyba a fennsík déli részén és menj le a Mysterious Vault-ba.
    Harcold végig az utadat a második kriptáig és tisztítsd meg a szobát..

    Bravó! Mégegy egyszerű rejtvény.

    Kezdetben elég sötét minden, világitaniuk kell. Amikor egy obeliszkra kattintasz,
    minden többi obeliszknek rá kell egy sötét csatornára világitaniuk. Kattints az egyik
    obeliszkra és, a csatorna megvilágosodik és egy másik obeliszk aktíválodik.
    így tovább. Egyszerre a csatorna két obeliszk között megvilágosodik, nem tudod "csatlakoztatni"
    azokat újra. A szobor a szoba déli részén újrainditja az egészet esetleg ha elcs*szed.

    Két ajtó dél fele megnyílik. A következő ajtó után Soranith's ezüst gyűrűjét találod
    egy kincses ládában a nyugati ajtó mögött, majd menj át a déli kapun,
    le a lépcsőn és egy, bonyolultabb puzzle-t találsz.

    Most kilenc obeliszk van

    Az ajtó a déli irányban megnyílik, gyűjtsd össze a Mysterious Chant-ot (Rando Conjurum Ix) és,
    Soranith's arany gyűrűjét. Térj vissza Kevarre-hoz Kalrathia-ban kocsmába
    hogy végezz ezzel a küldivel majd megkapd, Soranith's Amulet küldit összegyűjteni a szetted összes részét.


    #4: The Legendary Mace of Agarrus
    * Szükséges szint: 33
    * Beszélj Explorer Tai'esse-hez Aman'lu-ban
    * Találd meg a ko asztal darabot
    * Vidd vissza a kobol lévő asztal darabot Explorer Tai'esse-hoz Aman'lu-ban
    * Lépj be Agarrus sírjába találd meg a mágust

    Kalrathia-ban, találj egy katonád akinek a neve Berseba beszélj hozzá Agarrus jogaráról.
    Irány Aman'lu találd meg Tai'esse-t (Na hol máshol?? Hát persze hogy kocsmában!!). Beszélj vele
    hogy, megkapd a kő kulcsot, ami elvezet a kő asztal darabjához.

    Teleportálj Snowbrook Foothills-be és, menj egy kicsit északra utána délre és,
    keletre egy lejárat.. a Snowbrook Grotto-ba. A bejárattól, indulás
    dél utána nyugat, alaposan nézz körül míg egy ember kéz által alkotott lépcsőt meg nem tekintesz
    a baloldaladon (dél). Le a lépcsőn, nyisd ki az ajtót szedd fel azt a nyamvatt követ.

    Vissza Aman'lu-ba és, beszélj Tai'esse-vel. Kalandozz vissza Eirulan-ba, teleportálj
    Western Cliffs of Azunai-ba. Indulás dél bele Azunite Cavern-ba ahol megkaptad
    Artifact-ot. A kripta észak-nyugati sarokban van. A híd közelében van egy kőtömb
    egy rejtett kapcsoló ami a hidat hozza mükődésbe (északi falán a kis romnak a híd közelében)

    Lépj be a kriptába és, beszélj Magentus védelmezovel hogy, lezárd a küldetést és megkapd a jogart.


    #5: The Mage's Apprentice
    * Szükséges szint: 34
    * Találd meg Darek újoncot és, Boden mágus fejlesztői naplóját
    * Térj vissza Boden mágushoz a naplójával
    * öld meg Boden mágust
    * Beszélj Darek újoncal

    Beszélj Boden mágussal Kalrathia-ban a varázs boltban hogy, elkezd ezt a küldetést. Ad
    egy arany tükröt neked, pár lehetőséget ahol az újonca eltünhetett.
    Amikor eléred Darthrul-t a 2. Chapterben, mielött átmész a kapun,
    irány nyugatnak és, menj le a száraz árokba.

    Az árok végénél, fel a lépcsőn és, le a Some Ancient
    Ruins-ba.

    ó ember! Megint egy könnyű puzzle!

    Az emelvényen az északi oldalán a teremnek hiányzik egy tükör, az arany
    egy amitt Boden mágus adott neked oda illik és szépen világit majd. Két ajtó van
    északra és nyugatra, meg kell világítanod fénnyel hogy kinyithasd.
    17 állvány van a szobában.

    Az északi ajtó egyszerű, irányisd a fényt az egyik déli állvány, kelet egy állvány,
    dél egy állvány, kelet egy állvány és, utána északon kinyilik az ajtó.

    A nyugati ajtó egy kicsit komplikáltabb.

    Irányisd a fényt bármely úton a déli ajtóhoz, a negyedik állvány.
    **FIGYELEM** El kell irányitanod pár állványt hogy a fény oda juthasson ahova kell.
    Küld a fényt az egyik keleti állványhoz, majd észak, utána nyugat
    három állvány. Most irányisd a fénysugarat délre, kelet két állványhoz, dél
    egy állvány utána nyugat és, forgass úgy minden útban álló állványt hogy, ne zavarják.
    különben a fény nem tud áthatolni a szükséges helyíg.

    A nyugati ajtó mögött egy kincses szoba található. Az északi ajtó mögött Boden mágus
    újonca, Darek. Boden-ról kiderül hogy gonosz bácsi.

    Hehe, milyen meglepő.

    Kalrathia-ba vissza beszélj vele majd öld meg Boden-t. Darek majd titokzatosan előtűnik
    Beszélj vele hogy lezárd ezt a küldetést is és, megkapd a jutalmadat.


    #6: The Kalrathian Nexus
    * Szükséges szint: 33
    * Töltsd fel a lélek botját Node of Earth-nél
    * Töltsd fel a lélek botját Node of Frost-nál
    * Töltsd fel a lélek botját Node of Phoenix-nél
    * Vissza Nora-hoz

    Közel az északi kapunál Kalrathia-ban találod Nora-t a természet mágust. Beszélj vele
    a Kalrathia Nexus-ban lévő lezárt kockáról. Oda adja neked a "Lélek
    Botot", amit a három erővel kell megtölteni.

    * The Node of Earth Cavern of Earth-ben található északra a Xeria
    Templomban. Találd meg a titkos útat a incantation shrine mellett (Varázspavilon) és, kövesd
    be a barlangba.

    * The Node of Frost Cavern of Earth-ben található Snowbrook Haven
    Servant's Quarters-ben. Incantation shrine-al, átellenben menj át az északi ajtón a barlangba.

    * The Node of the Phoenix Cavern of the Phoenix-ben van a déli végénél
    Lost Valley of the Azunites-ban.

    Lépj be minden barlangba, álj középre, vedd kézbe a botot kántáld az éneket amit
    Nora mutatott neked (Arcesso Arcanum) (Csak simán áljj a jelre és, mond ezt a Chant-ot). Amikor a bot mind a 3
    erővel megvan töltve, Kalrathian Nexus-ba, ami egy barlang
    Eastern Plain of Tears mentén az északi oldalon van.

    Vedd megint a kezedbe a botot és, tord szét a záródobozt a nexusz fölött. Vissza Nora-hoz
    hogy, megkapd a Nexusz lélekbotját és, más szemetet ami a jutalmad.


    #7: Sartan's Suspicion
    * Szükséges szint: 33
    * Találd meg Osric-ot, egy gyanus kém dolgozik a Mordenekkel együtt
    * Találd meg a Morden arzenált
    * Szabadítsd ki a fogjokat
    * Térj vissza Soldier Orayne-hez

    Kalrathia-ban, vidd Sartan-t (már megint hova máshova? Kocsmába!) és, beszélj a részeghez akit
    Feltan-nak hívnak. Ő elígazit téged a megfelelő helyre ahol a gyanus kém rejtőzik
    Eastern Plain of Tears-ben. Amikor eléred a Eastern Plain of tears-et, tarts keletnek
    amíg egy barlangba nem érsz: A Mysterious Cavern.

    Sartan-al a csapatban, törd be az ajtót keletre a barlangban.
    Sartan megöli Osric-ot, aztán rájön hogy, Osric kettös ügynök volt. Most Sartan-on hogy,
    kiszabadítson pár rabot a Mordenek fogságából. Amikor eléred Ruins of
    Okaym teleporter-t, irány egyenesen észak mígnem megtalálod a Morden Arzenált.

    Menj le oda és, pucold ki a helyiséget a Mordenektol. Lent találsz pár rabot, robbantsd ki cellájuk ajtaját
    úgy hogy szétvered a szöges konténereket az ajtók mellett. Használj egy távolsági fegyvert
    vagy spell-t hogy kirobbantsd az ajtókat, vagy nyúvazd meg a harcosaidat úgy hogy azokkal vered szét :) . Vissza a
    Mysterious Cavern-be beszélj Orayne-hoz, Küldetés Befejezve!


    #8: The Morden Riders
    * Szükséges szint: 35
    * Találj egy Morden sátrat
    * Találj egy zsák Morden kaját
    * Találj egy adag Klask kaját
    * Vidd az ellátmányt Nordax-nak és, Neillibok-nak

    Amikor kipucolod District of the Lance-ot Darthrul-ban, nézz körül egy rejtett
    lift váltó után (kar..) ami levisz a lenti cellákba. öld meg a Hadnagyot a börtönben
    hogy megkapd a kulcsot a District of the Shield-hez. Abban a kerületben (Pajzs kerülete), lépj be a
    gödör szerű helyre a déli fal mentén és, találd meg a rejtett lift váltot ami levisz a keleti végébe a
    száraz csatornának.

    Pucolj útat magadnak keletre amíg nem találkozol Nordax-al és, Neillibok-al. Fogadd meg azt hogy segítesz nekik
    ellátmányt találni hogy, sivatagba mehessenek. Vissza Darthrul-ba és, keresd meg az ellátmány zárt helyiségeket
    Districts of the Crossbow-ban (Nyilpuska kerületében), Lance and Shield kerületben. Ládákban lesznek az élelmek.
    Majd ha végeztél vidd ezeket vissza a lovasoknak. Vedd föl a jutalmadat az épületben lévő ládákból ami a
    keleti fal mögött húzodik (Amit kiüt Bruno..)


    #9: Vix's Vengeance
    * Nézd át a bánya alagutakat amiket Vix megnyithat számodra
    * Pusztísd el az első kristálycsoportot
    * Pusztísd el az második kristálycsoportot
    * Pusztísd el az harmadik kristálycsoportot

    Miután eléred a Lower Mines of Kaderak-ot, Keress útat keletre. Vidd Vix-et az úton
    amíg egy nagy ajtóhoz el nem érkezel, amit ő ledönt. Pucold ki a bányát amit ott belül találsz.
    Amikor találsz egy kristálycsoportot, nézz robbanóanyaggal teli bányakocsi után a közelben.
    Húzz meg egy kart hogy jó irányba fordítsd a kocsit majd, húzz meg még egy kart
    ami belevezeti a kocsit a kristályokba. A harmadik kristály után lévő helyen szedd fel a cuccokat a ládából.


    ==================================
    A titokzatos titok küldetés / The Mysterious Mistery Quest
    ==================================

    *Ez csak egy részleírása ennek a küldetésnek bövebben angolul itt találtok leírást erről a küldetésről:

    Dungeon Siege 2 - The Mystery FAQ

    Az Act I. alatt megtámadhat egy ??? nevű szörnyszerű valami :)
    Ez 100-as szintű a tolvaj előtűnik amikor csak
    egy nagyobb tömeg mágikus tárgyat szerzel. Ellop pár tárgyat tőled majd,
    futkározik egy kicsit körülötted, aztán elteleportál.

    Az célód amikor csak előtűnik üsd mindennel amid csak van! (nagy sebzésu
    erők a leghasznosabbak). Amikor, eltalálod akkor eldob pár tárgyat ami az ővé.
    Ha ügyesen elveszíti az összes életét eldob egy Titokzatos Követ
    amibe ez van vésve: "surotces suiranmuloc" (Jegyezd meg, amíg kinem nyírod ???-et addig mindig elő fog jönni
    időnként a játékban.)

    Plussz még a kövön kívul kell három dolog:
    Mysterious Bucket (Titokzatos vödör), Mysterious Book (Titokzatos könyv) és, Mysterious Token (Titokzatos zseton).

    * Mysterious Bucket: Rejtve az Elven Prison-ban ahol Arinth az őrült van
    Amikor lenyitod a lépcsőket, lemész az orülthöz megnyomod az egyik lámpát lent hogy kinyiss egy ajtót.
    Vissza a lépcsőn, és ott egy kinyílt helyiség egy ládával, benne a vödör.

    * Mysterious Book: Része a jutalmadnak ha végigcsináltad a Lore of Aranna küldetést.
    Másodlagos küldetések Act III.-ban

    * Mysterious Token: Része a jutalmadnak amikor teljesíted az Aman'lu arénát.
    Másodlagos küldetések Act II.-ban

    Amikor megvan mind a négy tárgy, nagyon nagy szintű leszel (elvileg 40) és, nagyon jól "öltözött"
    menj valamely incantation shrine-hoz (Varázspavilon) és, manuálisan kántáld:

    columnarius sectorus

    Eltranszportálodsz egy Mysterious Cave-be (Titokzatos barlangba). Ott egy teleporter, ez az egyetlen út ki.
    Kitudsz teleportálni de, megint használnod kell az éneket.
    Menj az első ajtóhoz. Mysterious Bucket-re (Vödörre) lesz szükséged hogy kinyisd ezt az ajtót.
    (nem kell felvenni csak legyen az eszköztáradban).

    Ezután egy részhez érsz ahol elég gonosz talpnyalóit találod Valdis-nak, 40-es préri kutyák. Elég nehéz megölni őket
    szóval óvatosan.. A következő ajtóhoz kell a Mysterious Book (A könyv)
    az eszköztárban hogy, kinyisd az ajtót. Belül a legdurvább harc vár rád a játákban! :)

    Ott elég gonosz gazfickók vannak, mind a hét lehetséges NPC társulatból ebből a játékból.
    Jól felszereltek és, 40-es szintü, 30,000 életu állatok.
    Ha kitudod nyírni őket, állj az ajtó elé és, manuálisan kántáld:

    Requo furtivum ixo

    Belépsz egy titokzatos helyre tele figyelemre méltó kinccsel.
  •  

    NeverFall.gportal.hu








    Játékinfók

    Információkat a következő játékokról találhattok a honlapunkon:

     
    Szavazás
    Jó az új design?

    Iszonyat jó lett! Csak így tovább!
    Jó lett
    Elmegy
    Nem valami jó...
    Szavazás állása
    Lezárt szavazások
     

    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal