Ez a játék a Bionicle hivatalos oldalán van fent. Regisztrálni kell ahhoz, hogy játszani lehessen vele. Egész jó játék. Arról szól, hogy Rhotuka Spinner-ekkel mennek egymás ellen a harcosok. Lehetsz Toa Hordika, vagy Visorak. A helyszín Metru Nui behálózott terepe. A képre kattintva bejön a játék ablaka. Aki nem igazán érti, annak itt van a segítség...
Ha a linkjére kattintunk, akkor ez lesz az első ablak, amit látunk, de csak akkor, ha nem először játszunk vele. Ha mégis, akkor az az ablak jön be, ahol a stratégiát kell kidolgozni, de erről később...
Ebben a menüben a játékhoz az Arena gombra kell kattintani. Ha ez megvan, akkor ez az ablak jön be:
Ha először megy fel valaki, akkor még nincs stratégiája, tehát az Edit Arena Strategy gombot kell megnyomnia. Ha ez megvan, akkor ez jön be:
Ezzel nem nagyon kell foglalkozni, mert a játékban nem akadályoz az, hogy kik ellen harcolunk. Az egyikre való kattintás utáán ez jön:
Itt ki kell választani azt, hogy kivel szeretnénk menni. Ha ez megvan, akkor a Next gombra kell kattintani. Ezután ez jön be:
Ez már egy nagyon fontos rész, mert itt kell kidolgozni a stratégiát. 6 támadás lesz összesen. A játékban automatikus lesz a támadás, és a védekezés. Itt kell beállítani azt, hogy hova, és milyen sorrendben célozzon. Tehát ha először a fejre kattintunk ebben az ablakban, akkor játékban az első támadás fejre fog menni. Az Attack szó mellett mindig van egy nyíl, ezzel jelölve azt, hogy hányadik támadást szerkesztjük. Ha megvan az összes, akkor a védekezés következik, ebben az ablakban:
Itt kell szerkeszteni a védekezést. Ez is fontos szakasz, hioszen ezzel lehet hárítani az ellenség támadásait. Ha mondjuk elsőre a fejre kattintunk, akkor az első alkalomnál, vagyis amikor az ellenség támad, akkor a fejét fogja védeni. Ha az ellenség fejre támad, akkor azt blokkolni tudja. Ha mást, akkor azt nem. Itt jelzik, hogy melyik védekezésnél tartunk. Ha ez is megvan, akkor elkészült a stratégia. Ilyenkor még ki kell választani egy szöveget ebben az ablakban:
Ez akkor jön elő, ha megnyertünk egy csatát. Ha ez megvan, akkor bejön újra a főmenü:
Ha meggondoltuk magunkat, akkor meg lehet változtatni a stratégiát, de nem jelzi sehol sem, hogy előtte mit állítottunk be, tehát ha egy stratégiát jónak érzel, akkor azt írd le valahova a számítógépen, vagy esetleg egy darab papírra, amit biztonságos helyen megőrzöl. Amikor ismét a szerkesztésbe megyünk, akkor kidob egy ablakot, de azzal nem kell foglalkozni. Ha biztosan szerkeszteni akarjuk a stratégiát, akkor csak egyszerűen a Yes gombra kell kattintani. Ha mégse szeretnénk ezt megtenni, akkor termszetesen a No gombra kell kattintani. Ha megint az Arena gombra kattintunk a menüben, akkor ismét ezt adja ki:
Itt már az Arena Challenge-re kell kattintani. Ha ez megtörtént, akkor ez az ablak jön be:
Itt a számítógép kiszámítja valószínűségszámítással, hogy ki ellen fogunk játszani. Ha ez megvan, akkor indul a csata:
Nem muszály ezt végignézni. Ha a Skip gombra kattintunk, akkor mutatja a végeredményt. Ha erre a gombra kattintunk, akkor az nem fújja le a csatát, csak hamarabb mutatja az eredményt. Ha nyertél, akkor kiadja, hogy te győztél, és az általad beállított szöveget. Ha nem nyertél, akkor az ellenség harcosát mutatja, és az ő szövegét. Lehet döntetlen is a csata, akkor azt írja ki, hogy Draw, és mindkét harcos ott van. Ez az ablak valahogy így néz ki:
Nagyjából ennyi lenne a tudnivaló a játékról. Persze meg lehet nézni, hogy a többi mit csinál, de én az alapokat írtam le. Jó játékot kívánok hozzá, ha esetleg megtetszett.