F1-FC
Hányan vagyunk jelenleg
hit counters
 
Főmenü

Főoldal
F1-es hírek
F1-es videók
F1-es naptár
A versenyzőkről
A csapatokról
Fórum
Itt hirdess!!
Írj nekem!
Viccek
Forma1-es játék letöltések (ÚJ!!)
Támogasd az oldalt!
Honlaptérkép

 
F1-es képek

2005
2006
2007
2008
2009
2010

 
A versenypályákról egyenként

Idei futamok:

Ausztál GP
Maláj GP
Kínai GP
Bahrain-i GP
Spanyol GP
Monaco-i GP
Török GP
Brit GP
Német GP
Magyar GP
Európa GP
Belga GP
Olasz GP
Szingapúri GP
Japán GP
Brazil GP
Abu Dhabi GP


Nem idei futamok:

Amerika-i GP
Német GP
San Marino-i GP
Kanada-i GP
Francia GP

 
Link ajánló
 
Hányan voltunk:
Indulás: 2005-01-29
 
Ez legyen a kezdőlapom

Beállítás kezdőlapnak

 
Naptár
2024. Június
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Pont versenyek

Az Egyéni VB (katt a versenyzőkre):

Hely Név Pont
1.

Fernando Alonso

246p
2.

Mark Webber 

238p
3.

Sebastian Vettel 

231p

4.

Lewis Hamilton 

222p
5.

Jenson Button

199p
6.

Felipe Massa

143p
7.

Nico Rosberg 

130p
8.

Robert Kubica

126p
9.
Michael Schumacher 72p
10.

Rubens Barrichello

47p
11.

Adrian Sutil

47p
12.

Kamui Kobayashi

32p
13.

Nico Hülkemberg

22p
14.

Vitantonio Liuzzi

21p
15.
Vitalij Petrov 19p
16.

Sébastien Buemi

8p
17.
Pedro de la Rosa 6p
18.
Nick Heidfeld
6p
19.
Jaime Alguersuari 3p
20.
Heikki Kovalainen 0p
21.
Timo Glock 0p
22.
Bruno Senna 0p
23.

Jarno Trulli

0p
24.
Lucas di Grassi 0p

 

A Konstruktörői VB (katt a csapatokra):

 

Hely Név Pont
1.

Red Bull

469p
2. McLaren 421p
3.

Ferrari 

389p
4. Mercedes GP  202p
5.

Renault

145p
6.

Williams

69p
7.

Force India

68p
8.

BMW-Sauber

44p
9.

Toro Rosso

11p
10.

Virgin

0p
11. Lotus 0p
12. Hispánia GP 0p

A 2006-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2007-os év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2008-as év egyéni és konstruktőrői pontversenye
A 2009-es év egyéni és konstruktőrői pontversenye

 
Szavazz!
Felmérés:
Milyen az oldal?

Király
Elmegy
Rossz
 
Speciális 3.
 
My stat

 
Látogatói adatok
 
Forma1-es Hírek (F1hírek.hu)
Forma1-es Hírek (F1hírek.hu) : Duplázott a Ferrari Németországban

Duplázott a Ferrari Németországban

Bálint  2006.07.30. 16:03

A hazai közönség legnagyobb örömére a Ferrari duója, Michael Schumacher és Felipe Massa végzett az élen a Német Nagydíjon, míg a harmadik helyet a pole-ból induló Raikkönen szerezte meg, így az olaszok rohamléptekben zárkóznak fel a Renault mögé.

33 fokos levegő és 48 fokos aszfalthőmérséklet fogadta a versenyzőket a Német Nagydíjon, ahol ideális körülmények között vette kezdetét a hockenheimi megmérettetés.

A pole pozícióból induló Kimi Raikkönen remekül kapta el a rajtot, így elsőként vehette be az első kanyart. A Ferrari hétszeres világbajnoka, Michael Schumacher megtartotta második helyét, míg Massa a harmadik pozícióban fordult el a célegyenes utáni kanyarban. A hetedik helyről induló Alonso remekül rajtolt, és felugrott csapattársa, Fisichella mögé az ötödik helyre, akik mindketten megelőzték a negyedik helyről induló Buttont.

Pár kanyarral később a Honda brit versenyzője visszavette negyedik helyét a Renault duójától, és felzárkózott Massa mögé. Közben a mezőny hátsó régiójában volt egy kis tülekedés, melyet a Red Bull Racing skót versenyzője, David Coulthard bánt, ám a veterán versenyző egy kisebb ugratást követően vissza tudott térni a pályára.

Német Nagydíj, rajt

Az első kiesőre sem kellett sokat várni, hiszen a hazai színeket képviselő Nico Rosberg elvesztette autója felett az uralmát a célegyenes utáni kanyarban, és a gumifalban kötött ki. Nem sokkal később a McLaren spanyolja, Pedro de la Rosa is kicsúszott, aki szintén feladni kényszerült a küzdelmet. A kiesők sorát az újonc Yamamoto gazdagította, aki vélhetően egy mechanikai meghibásodás miatt volt kénytelen beállni a Super Aguri garázsába.

Ahogy arra számítani is lehetett, Kimi Raikkönen kezdte meg a kiállások első körét. A finn pilóta a kilencedik körben állt ki az élről, azonban meglepően sok időt töltött a szerelők társaságában, akik nem tudták rendesen rögzíteni a jobb hátsó kereket. A McLaren versenyzője több mint tizenöt másodpercet vesztegelt a boxban, így csak a nyolcadik helyen tért vissza a pályára.

A tizedik körnél járva Michael Schumacher 1.2 másodperccel vezetett csapattársa, Felipe Massa előtt, akit a Honda brit versenyzője, Jenson Button követett a harmadik helyen. A Renault olasz pilótája, Giancarlo Fisichella tanyázott a negyedik pozícióban, akit majd hét másodperccel lemaradva követett a világbajnoki cím birtokosa, Fernando Alonso. A pontszerzők sorát Webber, Barrichello, és a pole-ból induló Raikkönen zárta.

Időközben Massa egyre jobban kezdett megérkezni Schumacher mögé, ám a német bajnok ezt észrevette, és ismét nagyobb fokozatra kapcsolt. Alonso a 16. körben már majd 28 másodperccel - egy boxkiállással - volt lemaradva az élen álló Schumacher mögött. Barrichello a célegyenesre ráfordító kanyarban megelőzte Webbert, így felugrott a hatodik helyre. A Honda versenyzője pár körrel később teljesen megérkezett Alonso mögé, ugyanis a brazil körönként majd egy teljes másodperccel volt gyorsabb a spanyolnál.

Barrichello gyorsasága azonban nem volt meglepő, mert három körrel csapattársa, Jenson Button után, ő is kiállt a boxba tankolni. A Honda azonban nem bírta a nagy meleget, így Barrichello pár kanyarral később feladni kényszerült a küzdelmet.

Az élmenők közül elsőként a második helyen autózó Felipe Massa állt ki a szerelők közé, akit nem sokkal később Fisichella és Schumacher is követett. Hatalmas meglepetésre Alonso autójában is elfogyott az üzemanyag, így a 20. körben a spanyol is kiállt a boxba, mely már akkor baljós jel volt a Renault számára.

A boxkiállások első körét követően Schumacher továbbra is az élen autózott. A Ferrari sztárját Felipe Massa követte 1.6 másodperccel lemaradva, míg a harmadik helyen Mark Webber tanyázott, aki még nem volt kint tankolni. A Williams ausztrál versenyzője mögött Jenson Button sorakozott fel, akit a McLaren finnje, Kimi Raikkönen követett. A pontszerzők sorát Fisichella, az utolsó helyről rajtoló Trulli, és hatalmas meglepetésre az élen álló Schumacher legnagyobb riválisa, Fernando Alonso zárta.

39 körrel a verseny vége előtt Webber kiállt a harmadik helyről tankolni, ám nem kapott annyi üzemanyagot, hogy teljesíteni tudja a hátralévő versenytávot. Az ausztrál pilóta az ötödik helyen folytatta tovább a körözést. Időközben Raikkönen másodszor is kiállt tankolni, így bebizonyosodott, hogy a McLaren három kiállásos stratégiájának köszönhetően szerezhette meg a pole pozíciót. Trulli is megérkezett a szerelők közé, és Ralf Schumacher elé, a kilencedik helyre tért vissza. A német versenyző egy körrel később szintén kiállt tankolni, így a Toyota vezetősége megnyugodhatott: nem lesz harc a versenyzői között.

A BMW Sauber versenye a 32. körben véget ért. Miután Heidfeld beállt a boxba, és feladta a küzdelmet, Jacques Villeneuve a célegyenesre ráfordító kanyarban elvesztette autója felett az uralmát, az F1.06-os eleje kitört, és nyíl egyenesen a gumifalba csapódott. A kanadai versenyző szerencsére nem sérült meg, ám autója komolyan leamortizálódott. Bár sanszos volt, hogy beküldik a biztonsági autót, erre végül nem került sor.

Időközben vizsgálat indult Ralf Schumacher ellen, aki átlépte a megengedett sebességet a boxutcában. Mivel a német versenyzőt bűnösnek találták, kiintették egy keresztülhajtásos büntetésre. A Toyota versenyzője a büntetést követően visszacsúszott a tizenkettedik helyre.

A verseny felénél járva Schumacher 3 másodperccel vezetett Massa előtt, akit majd fél perc lemaradással követett Button a harmadik helyen. A Renault olasz versenyzője, Giancarlo Fisichella a negyedik pozícióban szemmel láthatóan fogta a mögötte autózó Webbert, hogy Alonso fel tudjon zárkózni a Williams versenyzője mögé. Igen ám, de az ausztrál pilóta kihasználta Fisichella lassúságát, és egy váratlan helyzetben elment mellette, így felugrott a negyedik helyre. A pontszerzők sorát Raikkönen és Klien zárta.

A 40. körben a Renault kiintette tankolni Fisichellát, így Alonso megörökölte csapattársától az ötödik helyet. Egy körrel később a Honda brit pilótája, a harmadik helyen autózó Jenson Button is kiállt a boxba új gumikért és üzemanyagért, majd Raikkönen mögött a hatodik helyen folytatta tovább a körözést.

A 44. körben Alonso is kiállt tankolni. A spanyol pilóta új gumikat kapott, ám a Renault világbajnoka visszacsúszott a nyolcadik helyre. A sorban Massa következett, akit egy körrel később Schumacher is követett. A kiállásokat követően a két Ferrari visszatért az élre. Időközben a Williams ausztrál pilótája, Mark Webber is végrehajtotta utolsó kiállását, és visszatért Alonso elé a hatodik helyre.

Az utolsó helyről rajtoló Jarno Trulli harmadszor is kiállt a boxba. A nagy kérdés csak az volt, vissza tud-e jönni a két Renault elé, akiknél a kiállása előtt jóval gyorsabb volt. Az olasz versenyző azonban nem tudta megelőzni a franciák versenyzőit, így meg kellett elégednie az egy pontot érő nyolcadik hellyel.

Tizenöt körrel a vége előtt a Ferrari versenyzői elkezdtek spórolni, ugyanis olyan komoly volt az előnyük, hogy senkitől sem kellett tartaniuk. Raikkönen ugyan 10 másodperccel volt csak mögöttük, de a finnek még vissza volt egy kiállása.

A McLaren versenyzőjének utolsó kiállására nem kellett sokat várni. A finn pilóta az 56. körben látogatott ki a szerelői közé, majd a negyedik helyen autózó Mark Webber mellé tért vissza. A két versenyző egy kicsit még kakaskodott egymással, azonban az ausztrál pilóta végül elengedte a kollégáját, és visszahúzott az ötödik helyre. A Williams versenyzője ugyan fantasztikusan ment, ám tíz körrel a verseny vége előtt egy műszaki hiba miatt fel kellett adnia a küzdelmet.

Eközben hatalmas csata bontakozott ki a harmadik helyért Jenson Button és Kimi Raikkönen között. A McLaren versenyzője azonban nem teketóriázott, az egyik kanyarban betolta a Honda mellé az autójának orrát, és simán megelőzte vetélytársát, akitől átvette a harmadik helyet.

A végére is maradt még némi izgalom. Trulli teljesen megérkezett a Renault versenyzői mögé. A Toyota olasz pilótája keményen támadott, aminek meg is lett az eredménye, Alonso kis híján eldobta autóját az arénában. A spanyol pilóta kihajtott a fűre, azonban meg tudta fogni az autóját és a lassító Fisichella elé visszatért az ötödik helyre.

A Ferrari végül kettős győzelmet aratott a Német Nagydíjon, mellyel a konstruktőrök versenyében tíz pontra megközelítette az élen álló Renault-t. Mivel a harmadik, illetve a negyedik pozícióban végző Raikkönen és Button is pontokat lopott az ötödik helyen befutó Alonsótól, Schumacher 11 pontra faragta hátrányát az egyéni pontversenyben. A pontszerzők sorát Fisichella, az utolsó helyről induló Trulli, és a Red Bull osztrák pilótája, Chtistian Klien zárta.

Német Nagydíj - Verseny:



Poz Pilóta Csapat Idő


1. M.Schumacher Ferrari (B) 1h27:51.693
2. Massa Ferrari (B) + 0.720
3. Raikkonen McLaren-Mercedes (M) + 13.206
4. Button Honda (M) + 18.898
5. Alonso Renault (M) + 23.707
6. Fisichella Renault (M) + 24.814
7. Trulli Toyota (B) + 26.544
8. Klien Red Bull-Ferrari (M) + 48.131
9. R.Schumacher Toyota (B) + 1:00.351
10. Liuzzi Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 kör
11. Coulthard Red Bull-Ferrari (M) + 1 kör
12. Speed Toro Rosso-Cosworth (M) + 1 kör
13. Albers MF1-Toyota (B) + 2 kör
14. Monteiro MF1-Toyota (B) + 2 kör

Leggyorsabb kör: M.Schumacher, 1:16.455

Kiesettek:

Pilóta Csapat Kör
Webber Williams-Cosworth (B) 60
Sato Super Aguri-Honda (B) 39
Villeneuve BMW-Sauber (M) 32
Barrichello Honda (M) 20
Heidfeld BMW-Sauber (M) 11
de la Rosa McLaren-Mercedes (M) 3
Yamamoto Super Aguri-Honda (B) 2
Rosberg Williams-Cosworth (B) 1

Az eredmények nem hivatalosak

 
Mindent a Forma1-ről

A Forma1-ről
Zászlók

Egy versenyhétvége
A világbajnokságok
Nagydíjak
Csapatok
Versenyzők
Hol közvetítik?
A Forma1 költségei
A Forma1 kisokos
A Forma1 szótár

 
Forma1 történelem

F1 történelem
(1950-2006)

Nagy köszönet az F1hírek.hu -nak

 
Tesztek 2010-2011
 
Bemutatók

Bemutatók 2010:

 
A honlap indulása ennyi ideje volt:
 
Visszaszámláló

The Widgipedia gallery
requires Adobe Flash
Player 7 or higher.

To view it, click here
to get the latest
Adobe Flash Player.
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
A pályák 2010-ben:

A 2010-es idény helyszínei:

 

/ Név Helyszín Időpont
1. Bahrein Bahreini GP
Manama Március 14.
2. Ausztrália Ausztrál GP
Melbourne Március 28.
3. Malajzia Maláj GP
Sepang Április 4.
4. Kína Kínai GP
Sanghai Április 18.
5. Spanyol Spanyol GP
Barcelona Május 9.
6. Monaco GP
Monaco Május 16.
7. Török Török GP
Istambul Május 30.
8. Kanadai GP
Montreal Június 13.
9. EU Európai GP
Valencia Június 27.
10. UK Brit GP
Silverstone Július 11.
11. Germany Német GP
Hockenheim Július 25.
12. Magyar Magyar GP
Mogyoród Augusztus 1.
13. Belgium Belga GP
Spa Augusztus 29.
14. Italy Olasz GP
Monza Szeptember 12.
15. Szingapúr Szingapúri GP
Szingapúr Szeptember 26.
16. Japán Japán GP
Suzuka Október 10.
17. Koreai GP
Jeonnam Október 24.
18. Brazil Brazil GP
Interlagos November 7.
19. UAE Abu-Dzabi GP Yas Land November 14.

 

 
Kereső
G-Portal kereső

 

Szoftverkereső

 
Szavazz!!
Felmérés!
Ki lesz a 2010-es világbajnok?

Jenson Button (28 / 31%)
Rubens Barrichello (1 / 1%)
Sebastian Vettel (18 / 20%)
Mark Webber (10 / 11%)
Kimi Räikkönen (3 / 3%)
Lewis Hamilton (6 / 7%)
Felipe Massa (6 / 7%)
Fernando Alonso (14 / 16%)
Nico Rosberg (2 / 2%)
Vagy valaki más (2 / 2%)

Szavazatok száma: 90

Létrehozás időpontja:
2009-10-23 13:04:09

Szavazás lezárva:
2022-08-15 15:36:58


Lezárt szavazások
 
Az utolsó módosítás ideje:
 
Üdvözöllek!
 
Az idő
 
Chat
 
Forma1-es versenyők honlapjai
 
Az F1-es csapatok honlapjai
 
A-stat számláló
 
Honnan jöttek a látogatók
 
Valuta váltó


=
 
Innen jöttek a látogatók
free counters
 

Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség