POLOSKA (a név megtévesztő lehet:)) AUTÓ, TUNING, KAMION, MEG SOK MÁS:)))
POLOSKA (a név megtévesztő lehet:)) AUTÓ, TUNING, KAMION, MEG SOK MÁS:)))
Beállítások
  Beállítás kezdőlapnak
 Kedvencekhez adás
 

 

Közvélemény
Mit szólsz a választások eredményéhez?

sajnos számítottam rá
nem gondoltam,
h ilyen hülyék
az emberek
1xűen szánalmas
örülök, h gyurtcsi
fog ezentúlis uralkodni
gőzöm sincs az eg-
ész politikához
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Weblap verseny
 
Weblap Verseny
Lezárt szavazások
 

Toyota Supra Beny modraMcLaren F1
Beach buggyLamborghini SUV

Közvélemény
Visszatérő vendégeknek
Meg szoktad nézni a "Frissítéseket"?

Igen
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Jelenleg
 
Népszerűség
Indulás: 2006-02-04
 
Blog(fórum)
Fórumok : Autók : Új modellek Fórumok: 
Témaindító hozzászólás
bandita09

2006.03.17. 18:53 -

A kiállításon egy világpremierre is sor kerül, méghozzá a Renault új, környezetbarát, kipufogórendszer utó-befecskendezéses részecskeszűrő technológiájának leleplezésére. Végezetül, a mértékadónak számító 2 literes dízelmotor piacra dobását követően a Renault bemutatja az új, nagy teljesítményű, rugalmas és csendes, 2 literes, 16 szelepes benzinmotorját.
 
A Genfi Autószalon alkalmával a Renault az Új Mégane és az Új Espace nyilvános bemutatásával folytatja modellkínálatának megújítását. A Renault lerántja a leplet az Új Clio Renault Sportról is, arról a különleges autóról, amely a teljesítményre, a szenvedélyre, és a vezetési élmény fokozására fektet komoly hangsúlyt. Mindeközben a sportos kombiként kiemelkedő Altica tanulmányautó az utóbbi praktikusságát a kupék sportos jellegével ötvözi.
Az új autók mellett első alkalommal látható a kiállításon a Renault-Nissan Szövetség új, 2 literes, 16 szelepes, 140 lóerős (101,5 kW) benzinmotorja, valamint az 1,5 literes, 105 lóerős (76 kW) dCi dízelmotorja egy szabadalmazott újítással – a világ első kipufogórendszer utó-befecskendezéses önregeneráló részecskeszűrőjével.
A Renault F1 Team új rakétája, az R26-os, a Formula-1-es konstruktőri és versenyzői világbajnoki címek megvédésében jelentheti a legnagyobb húzóerőt a Renault motorsport iránti szenvedélyének. 
 
Altica: praktikumra koncentráló sportos kombi
 
A Genfi Autószalonon leplezi le a Renault új tanulmányautóját, az Alticát is, a hullámzó vonalakat tágas belső térrel kombináló sportos kombit. Dinamizmusának alappillérei a hosszú motorháztető és a lekerekített formák, míg moduláris belső tere kimagasló rakodási kapacitással büszkélkedhet. Az Altica a jövő kombijának dinamikus víziója, mely a kombik praktikumát, a kupék sportosságát és a magas fokú utazási kényelmet egyszerre testesíti meg. /Autósoldalak.hu/

[5-1]

bandita09 Előzmény | 2006.04.01. 16:37 - #5

A Cadillac új Escalade szabadidőautójából csak a „legkisebb” hajózik be hivatalosan Európába. A kisteherautó EXT és a hosszabb ESV nem lesz kapható. Az új típus orrában 6.2 literes, 409 lóerős benzinmotor tartózkodik. A hengerlekapcsolásos műszaki megoldásnak köszönhetően a maga módján takarékosan bánik az üzemanyaggal az Escalade. A minden földi jóval felszerelt luxus szabadidőautó amerikai stílusával, pazar kényelmével megpróbál borsot törni az európai és japán konkurensek orra alá.


bandita09 Előzmény | 2006.03.21. 18:10 - #4

26 új Renault modell 2009-ig

február 9. 14:24

 

Carlos Goshn ma hozta nyilvánosságra a Renault cégfejlesztési programját, amely a hangzatos Renault Commitment 2009 nevet kapta. A francia autógyártó új vezérigazgatója, aki a Nissannál érdemelte ki a költséggyilkos becenevet, a várakozásoknak megfelelően a modellpaletta teljes felfrissítését és jelentős költségcsökkentéseket ígért.

Goshn a Európa legnagyobb nyereséggel működő tömeggyártójává szeretné tenni cégét, és úgy tűnik, határozott elképzelése van róla, hogy ezt hogyan érje el. A legfontosabb lépés a modellpaletta szinte teljes cseréje a következő három évben. 2009-ig leváltják a Laguna, a Mégane, a Twingo, a Kangoo és a Master típust, és az elképzelések szerint az utódmodellek tervezésénél az eddiginél is nagyobb hangsúlyt fektetnek a minőség javítására. Goshn külön kitért a jövőre bemutatkozó Lagunára, amelyet már az új elvek alapján terveznek és gyártanak; a vezérigazgató szerint ez a típus saját kategóriájában a három legjobb autó közé tartozik majd.

Emellett a Renault új piaci szegmensek meghódítására készül; terepjárókkal, szabadidő-autókkal és más rétegmodellekkel igyekeznek új vásárlókat szerezni. Emellett a luxuskategóriában is erősíteni szeretne a francia gyártó. Goshn egy öttagú luxusmodell-palettáról beszélt, amellyel meg szeretné duplázni a Renault eladásait ebben a szegmensben. Végül folytatják a Logan programot, azzal a céllal, hogy a jelenlegi 27-ről 37%-ra növeljék az Európán kívüli eladások részarányát. A tervek szerint a modellpaletta felújításával 2009-re 800 ezerrel nőhet az egy év alatt eladott autók száma. A Renault vezetése a paletta bővítésén kívül az autók károsanyag-kibocsátásának csökkentését is a kiemelt célok közé sorolja. Az ígéretek szerint három év múlva a benzinmotorok fele használható lesz benzin-alkohol keverékkel, és az összes dízelmotort úgy tervezik, hogy biodízel és gázolaj keverékével is használhatók legyenek.

Az új típusok mellett a Commitment 2009 a költségek drasztikus csökkentésére épül. Goshn az alkatrész- és alapanyag-költségeket 14, a gyártási költségeket 12, a szállítási költségeket 9, az adminisztrációs költségeket több mint 20, a forgalmazási költségeket 8%-kal szeretné csökkenteni a következő három év során. A megszorítások és az új termékstruktúra elméletben a nyereség növekedésével jár. A Goshn szerint 2009-re az üzemi nyereség elérheti a forgalom 6%-át, azaz a tavalyi eredményhez képest akár meg is duplázódhat, persze ha minden az elképzelések szerint alakul.

Igazság szerint Carlos Goshn színre lépésétől egy picit többet vártunk. A nagy bejelentések egyes gyárak bezárásáról, a nemzetközi – például Észak-Amerikai – terjeszkedésről, vagy egy komoly luxusautó-márka felvásárlásáról egyelőre elmaradtak. Úgy tűnik, a Renault helyzete nem olyan rossz, így a brazil sztármenedzser egyelőre megpróbál azon az úton maradni, amelyet az elődök már kitapostak, nagy, drasztikus változtatások nélkül. Hogy ezzel sikerül-e újra növekedési pályára állítani a Renault szekerét, az persze kérdéses, de ha nem, akkor egy-két éven belül úgy is jön az újabb akcióterv és az igazi


bandita09 Előzmény | 2006.03.18. 15:12 - #3

A Porsche 911 Turbo mellett, a stuttgarti sportautó gyártó a Genfi Autókiállítás első sajtónapján mutatta be a 911-es GT3 változatát, amely májustól kerül az európai piacra.

 

A GT3 név már eddig is egybeforrt a tiszta, génkezeléstől mentes sportautó vezetési élményével, hiszen a GT3 az utcán és a versenypályán is egyaránt hódít. A 305 kW-os, azaz 415 LE , 3,6 literes, soros elrendezésű, hat hengeres motorú sportautó  jelenleg ebben a motortérfogat méretben a legerősebb utcai autó. Az erőforrás tényleges teljesítményét 7600-as fordulatnál adja le, míg végteljesítménye 8400-as fordulatnál, azaz az elődmodellnél 200 fordulattal magasabban érhető el. Motorteljesítménye mellett az igen jó légellenállással rendelkező karosszéria még tovább növeli az autó teljesítményét.
Új megoldásként a hatfokozatú sebességváltó használatakor a fordulatszámlálóban külön jelzés segíti a vezetőt a legoptimálisabb sebességváltási ritmusra. Az új GT3-asnál alkalmaznak először aktív alaplemezt, melyen a Porsche Active Suspension Management, azaz a PASM rendszer kétfajta sportos felfüggesztési rendszer elérését teszi lehetővé. Az új Porsche 911 GT3 alapára Európában 93.000 euró. /Autósoldalak.hu/

bandita09 Előzmény | 2006.03.18. 15:08 - #2

A 76. Genfi Autószalon (2006, március 2-12.) alkalmával egy világpremierrel és számos termékújdonsággal kedveskedik a közönségnek az Opel.

Ezen érdekfeszítő kétüléses mellett, amelynek értékesítését 2007 tavaszától kezdve tervezik, két további modell áll a rivaldafénybe, teljessé téve a nyitott Opelek kínálatát: a háromrészes, összehajtható acéltetejű, dinamikus Astra TwinTop kupé-kabrió teljes értékű négyszemélyes autó, amely májusban, a nyitott autózás idényének kezdetén jelenik meg a márkakereskedőknél. Akárcsak kistestvére, a Tigra TwinTop, ez is okos tetőkonstrukciót kapott, amely bőséges helyet hagy az utasoknak és poggyászuknak, ugyanakkor harmonikus formájú karosszériát eredményez.
 
Átalakuló-művészként lép fel a sokféleképpen variálható mini-nagyterű, a Meriva, amely öntudatosan mutatja új arculatát. Felfrissített designja mellett érdekessé teszi új motorválasztéka és magas műszaki színvonalú felszereltsége is. Teljesen új a programban a 180 lóerős turbómotorral hajtott, 220 km/órás sebességre képes OPC-változat. A Meriva OPC kibővíti a sportosan exkluzív OPC-családot, amely immár öt tagot számlál (Astra OPC, Zafira OPC, Vectra OPC és Vectra Caravan OPC). Következetesen gazdaságosságra és környezetkíméletre állították be viszont a monovalens földgáz-üzemű Zafira 1.6 CNG (Compressed Natural Gas) új kiadását.
 
Genfben látható lesz ezeken kívül az aktuális Opel-modellpaletta keresztmetszete, amely minden korábbinál sokoldalúbb és attraktívabb. Az Opel Signum csúcsváltozatába a 184 kW/250 LE teljesítményű 2.8 V6 Turbo S ECOTEC motor került (eddig 169 kW/230 LE), amely még fölényesebb dinamikához segíti az autót. Az Opel-flottát megkoronázó Signum képességeire 18 colos, Y-küllős könnyűfémkerekek utalnak. A Signum másik új motorja a Zafirából már ismert, korszerű 1,8-as benzines, 103 kW/140 LE teljesítménnyel. Ez a négyhengeres, négyszelepes gép bevonul az Astra- és a Vectra-családba is. /Autósoldalak.hu/

bandita09 Előzmény | 2006.03.17. 18:53 - #1

A kiállításon egy világpremierre is sor kerül, méghozzá a Renault új, környezetbarát, kipufogórendszer utó-befecskendezéses részecskeszűrő technológiájának leleplezésére. Végezetül, a mértékadónak számító 2 literes dízelmotor piacra dobását követően a Renault bemutatja az új, nagy teljesítményű, rugalmas és csendes, 2 literes, 16 szelepes benzinmotorját.
 
A Genfi Autószalon alkalmával a Renault az Új Mégane és az Új Espace nyilvános bemutatásával folytatja modellkínálatának megújítását. A Renault lerántja a leplet az Új Clio Renault Sportról is, arról a különleges autóról, amely a teljesítményre, a szenvedélyre, és a vezetési élmény fokozására fektet komoly hangsúlyt. Mindeközben a sportos kombiként kiemelkedő Altica tanulmányautó az utóbbi praktikusságát a kupék sportos jellegével ötvözi.
Az új autók mellett első alkalommal látható a kiállításon a Renault-Nissan Szövetség új, 2 literes, 16 szelepes, 140 lóerős (101,5 kW) benzinmotorja, valamint az 1,5 literes, 105 lóerős (76 kW) dCi dízelmotorja egy szabadalmazott újítással – a világ első kipufogórendszer utó-befecskendezéses önregeneráló részecskeszűrőjével.
A Renault F1 Team új rakétája, az R26-os, a Formula-1-es konstruktőri és versenyzői világbajnoki címek megvédésében jelentheti a legnagyobb húzóerőt a Renault motorsport iránti szenvedélyének. 
 
Altica: praktikumra koncentráló sportos kombi
 
A Genfi Autószalonon leplezi le a Renault új tanulmányautóját, az Alticát is, a hullámzó vonalakat tágas belső térrel kombináló sportos kombit. Dinamizmusának alappillérei a hosszú motorháztető és a lekerekített formák, míg moduláris belső tere kimagasló rakodási kapacitással büszkélkedhet. Az Altica a jövő kombijának dinamikus víziója, mely a kombik praktikumát, a kupék sportosságát és a magas fokú utazási kényelmet egyszerre testesíti meg. /Autósoldalak.hu/

[5-1]

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szerkesztők
 
Közvélemény
Hogy találtál rá a weblapunkra?

Utcán láttam hírdetést
Ismerősöm ajánlotta
Egy másik lapon hírdették
Portállistán láttam
Portálkeresőben találtam
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Lopj!

A mi oldalunkról szabad kopizni. Olyan idegesítő az amikor az embernek megtetszik valami egy oldalon, és nem lehet letölteni(pl.:egy kép)(amúgy mi tudunk kopizni tiltott oldalakról is, de nem szoktunk, mert belénk kötnének).Lopni meg szabad! Nem fogjuk energiánk nagy részét tolvajok keresésére fordítani, abban az időfölöslegben, inkább fejlesztünk. Ha akartok, lopjatok! Úgy se fogjátok tudni olyan jóra megcsinálni a honlapot mint mi. :))

 
Közvélemény
Szerinted miben rejlik az jövő energiaforrása a járművek számára?

Hidrogén
Villany
Napenergia
Biogáz
Alkohol
Más (írd meg emaiben, mi?!)
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Interjú

 
Kedvenceink!!!


 

 

 

Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK