Lada VFTS+
Motor
- Típus: Lada Niva hosszúlöketű blokk
- Beépítés: elöl, hosszában
- Hengerek száma: 4
- Lökettérfogat: ~ 1730ccm
- Maximális teljesítmény: 144LE 6900 1/min fordulatszámon
- Maximális nyomaték: 176 Nm 5400 1/min fordulatszámon
- Hengerfej: alumínium, hengerenként 2 szelep, Shrick 328/328-as vezérműtengely, Shrick rugók és szelepek, maximálisan bővített csatornák, hosszú acél szívócsonk,
- Üzemanyag ellátás: 2db 45-ös fekvő Weber karburátor (változó fúvókázással), 2db elektromos AC pumpa
- Gyújtás: elektronikus Bosch rendszerű
Erőátvitel
- Tengelykapcsoló: 4 ágú könnyített szinterbronztárcsa, erősített csörgős kuplung szerkezettel
- Sebességváltó: hosszú egyeses, asszinkron egyenes fogazású, 5 sebességes váltó
- Differenciálmű: aszfaltra 4.7-es egyedi áttétel, orosz típusú sperrel, murvára: 4.4-es áttétellel
Felfüggesztés
- Elöl: Volga rugó, alul bronzszilentes, felül zöld szilentes erősített lengőkarok, dupla kanyar stabilizátor
- Hátul: FSO rugó, zöld szilentes erősített hosszlengőkarok, állítható keresztstabilizátor
- Lengéscsillapítók: Bilstein
Fékek
- Első: Brembo hűtött Lada tárcsa, gyári féknyereg, Ferodo Racing betét (nem Lada)
- Hátsó: gyári dobfék, egyedi fékbetét összetételel, hidraulikus kézifékkel
- Fékolaj: DOT 5.1-es Racing full szintetikus
- Állítható fékerőszabályozóval
Kormányzás
- Gyári globoid csigás
Méretek, egyéb
- Tengelytáv: 2424 mm
- Hosszúság: 4136 mm
- Szélesség: 1620 mm
- Üres tömeg: 990kg
- Keréktárcsák: Technomagnesio 15X7"-os aszfalton, 6x15" murván
- Gumiabroncsok: Silverstone S3, Pirelli RS7,RS9, W5 vizes slick, Michelin L81-L91 murva
- Üzemanyagtartály térfogata: 39 liter
- Üzemanyag: Mol Evo99, vagy 106-os versenybenzin
- Olaj: Motor: Motul 300V 15w50, váltó-differenciálmű: Castrol SAF XJ
|