.:: Sonic World ::.
Főmenü

.:: Kezdőlap


.:: Chat

.:: Vendégkönyv

.:: Díjaink

.:: A szerkesztőkről

.:: Szavazás:
     
Ki a kedvenc sünöd?

Sonic
Shadow
Silver
Dr. Eggman a király!!! XD
Szavazás állása
Lezárt szavazások
     
Sonic X

.:: Tartalom


.:: Szereplők
.:: Letöltés: képek
.:: Letöltés: részek
     
Sonic Heroes

.:: A játékról


.:: Végjátszás "A"-ra
.:: Dalszövegek

.:: Heroes - másképp
     
Szórakozás

.:: Hátterek


.:: PMV

.:: Flash animációk

.:: Tények Shadow-ról
     
Linkek

.:: Sonic -os oldalak


.:: Online játékok

.:: Egyéb

.:: Bannerek
     
Nézzetek be!

     
     
Ha tetszik az oldal...

Kattints ide, és küldj nekünk ölelést! ^^

     
Sünök az oldalon
Indulás: 2005-01-03
     

© Drakaze & Yuci, 2006

Végjátszás ''A''-ra
Végjátszás ''A''-ra : Super Hard Difficulty

Super Hard Difficulty

  2005.08.27. 15:23


Ha el akarjátok érni a játéknak ezt a verzióját, akkor csupán egy dolgot kell tennetek: a létező összes pályát, szám szerint 141-et, ötösre, vagyis az angolok szerint „A”-osztályzatra kell teljesíteni. Ekkor a „Story” mód mellett a három rejtélyes kérdőjel helyén feltűnik a „Super Hard” felirat, ami nem mást takar, mint egy kissé megnehezített játékot Sonic, Tails és Knuckles társaságában. Sokak szerint a Team Dark pályái a legkeményebbek, és a „Super Hard Difficulty” még ennél is nehezebb.

Arra gondoltam, miért ne juthatnék el én is idáig? Végül, hosszas küzdelem árán sikerült beszereznem az összes „A-Rank”-ot, és feltárultak ezek az úgynevezett „szuper nehéz” pályák… készítettem egy kis leírást, csak nektek, csak most, remélem, veszitek némi hasznát. Ha egyáltalán bárki eléri a 141 „A”-t rajtam kívül… :-)

 

Még valami: a főellenségeket egész egyszerűen kihagyták! Emellett, van néhány ketrec a pályákon, amikben általában a bónusz kulcsokat találjuk, de itt nincs semmiféle „Emerald-challenge” vagy ilyesmi; kulcsok helyett gyűrűk, illetve életek lapulnak a rácsok mögött. Ezen kívül, a tanácsadó kérdőjelek is felszívódtak, bár gondolom ez nem nagy veszteség, mivel már mindenki magától tudja, hol mit kell tennie. Az „A”-k miatt pedig ne izguljatok: miután végigjuttok egy pályát, a csapat szokásos beállása után jön a következő. Semmi pontösszegzés, semmi bónusz, semmi osztályzat!

 

 

 

# 01: Seaside Hill

 

Nos, nem sok változás tapasztalható az eredeti pályához képest. Van benne pár nehezítés, például mikor Sonic-nak a levegőben azonnal a gyűrűk segítségével kell átjutni a túloldalra. Egy szóval, észnél kell lenni, de aki egyáltalán eljut idáig, annak már gyerekjáték az egész.

 

 

 

# 02: Ocean Palace

 

Inkább ezen a pályán fedeztem fel jelentősebb átalakításokat, főleg a robotok szempontjából. Jó nagy csapatokat pakolnak le belőlük, szinte mindegyiknek pajzsa-kardja van, a repülők közül pedig mindegyik zöld színű (tudjátok, amelyik rátok lő), illetve lila, ezzel vigyázni kell, bármelyik pillanatban tüskéket növeszthet. Aki túl akarja élni, leginkább Sonic-kal gyakoroljon, az egész pályán a „Homing Attack” a legcélszerűbb, 3-as szinten pedig már semmitől sem kell félni.

 

 

 

# 03: Grand Metropolis

 

Továbbra is Sonic fejlesztése a lényeg, bár ennyi robot mellett nem nehéz minél hamarabb 3-as szintre vinni… főleg, hogy a pálya eleje felé, ahol egy teknős meg pár robot őrködik egy bezárt kapcsoló mellett, miután elpusztítjuk őket, a kapcsoló megnyit egy ajtót jobboldalt, ami mögött KÉT „SPEED” szint rejtőzik. Még egy megjegyzés, akinek tériszonya van, bízza másra ezt a pályát! :)

 

 

 

# 04: Power Plant

 

Az első, amin nem Sonic-on van a lényeg, hanem inkább Tails-t érdemes fejlesztgetni. Tele van repkedő robotokkal, egyébként szinte teljesen ugyanolyan, mint a Team Dark (ha jól emlékszem) eredeti pályája. A végén lévő energia tankos rész pedig szintén nem nehéz, csak legyen az összes karakter a végső szinten. Nekem is sikerült elsőre végigjutni. Mielőtt azonban elérnétek a célt, meg kell küzdeni egy teknős hadsereggel, javaslom „Team Blast”-ot nekik, hogy végre vége legyen ennek az őrületnek. Ha nincs, Sonic is megteszi.

 

 

 

# 05: Casino Park

 

Ó, csak nem a ’’KEDVENC’’ PÁLYÁM??! Grr… utálom az egész kaszinót, úgy, ahogy van. A „Super Hard”-ban is ez volt az első pálya, amin sikerült életet vesztenem, méghozzá kapásból 6-ot. Ötöt azzal a résszel, amikor azokon a csillagos lapokon kell átugrálni a másik oldalra. Végül a rajtuk álló pár robot segített egy kicsit… de a legvégén, a cél előtt fél méterre is meghaltam, méghozzá hogy? Elég röhejes: az égből rám ugrott egy robot, és kilökött az asztalról. Tehát, vigyázzatok magatokra!

 

 

 

# 06: Bingo Highway

 

Ez már valamivel könnyebb. Égből potyogó, nyuszifülű robotok azonban még így is akadnak, például amikor a második, magas csőhöz érünk, amiben Knuckles dupla ugrós „támadásával” kell felrepülni. Előtte persze van egy kar, amit meg kell húzni, és ekkor érkezik a váratlan vendég (kérdés, hogy kerül közvetlen felénk). Itt legalább nincs honnan lelöknie…

Más: mikor a nagy, üvegfedeles területre értek, az utolsó két rekeszben van két kapcsoló, amiket meg kell húzni a továbbjutáshoz. Igen ám, de két kilapító berendezés alaposan meggátol ebben. Először Tails-szel célszerű rájuk ugrani, majd Knuckles-szel addig püfölni őket, amíg darabokra törnek.

Megint más: az utolsó BINGO kissé durva. Van pár hely ahol elég csúnyán lezuhanhatsz, és meghalsz. Ha a „játék” előtt megállsz a beszálló lyuk előtt, és Sonic-kal ugrasz be, a többiek kint maradnak, így ha esetleg lepottyansz, Tails és Knuckles már folytatják is. A pálya végén érdemes a középső utakat választani, ugyanis így az úgynevezett „Aerial Bingo”-hoz jutunk, ami amellett, hogy jó móka, gyűrűket és így életet adhat, illetve rögtön a célba visz.

 

 

 

# 07: Rail Canyon

 

Első megállapítás: a zene marha jó, mint mindig. Második megállapítás: a kezdő sínek, amiken a lecsúszás eddig legalább másfél percet vett igénybe, jóval rövidebbek lettek, idő szerint: kb. 15 másodperc! Ez elég nagy kitolás, mégpedig azért, mert régen annyi gyűrűt lehetett szerezni a síneken, hogy egy élet összejött belőle, nemhogy egy „Team Blast”! Na sebaj…

Harmadik megállapítás: a vonatok egyre nagyobb szemetek. Most már bármelyik irányból, bárhonnan jöhetnek az állomásokon, így érdemes figyelni őket, és végszükség esetén Tails-szel a levegőbe emelkedni előlük, különben könnyen elcsapja a csapatot, akik színes palacsintaként végzik.

És végül még valami: a pálya a vége felé válik igazán érdekessé, miután a sok vonat elkezd tekeregni. Ugyanis, ahogy tovább megyünk, egész egyszerűen elállják az utat. Rájuk ugrani meg nem lehet, így a következőt tanácsolom: ugorva-repülve az alsóbb sínekre kell ereszkedni, és onnan folytatni az utat. Mikor pedig a szakadékhoz érünk, felette két repülő robottal, vagy Tails-szel, vagy egy legalább 2-es szintű Sonic-kal tanácsos átkelni, de az előbbi biztosabb.

 

 

 

# 08: Bullet Station

 

Jó zene, rossz pálya. Legalábbis ez már tényleg nevezhető „Szuper Nehéz”-nek. Nagyon figyelni kell a sínekre, mert nem látod előre, de mégis beléd megy egy kis robot-vonat, vagy éppenséggel egy sima robot álldogál a közepén (megint más lapra tartozik, hogy a fenébe került oda… megpróbáltam elképzelni, ahogy Sonic-ékhoz hasonlóan odacsúszik… elég vicces). Rögtön, ahogy a pálya kezdődik, szembe kell néznünk ezekkel a veszélyekkel. Hála a jó égnek, kicsivel később, egy életet is szerezhetünk, ha a szűk falak közt ugrálunk át Sonic-kal.

Még két élet található kicsivel később, mikor a második vonatra ereszkednénk le. Látható ott a lyuk tetejénél egy kapcsoló. Tails meg tudja húzni úgy, ha jól csináljuk, hogy még képes visszarepülni a felszínre. A kapcsoló pedig egy titkos szobát nyit meg, ha visszafordulunk, ott, ahol a sínek véget érnek. Itt található a két élet.

Van egy rész, a második ágyú előtt (ami végül berepít Eggman bázisára), ami nekem néhány percig igen nagy fejtörést okozott, úgyhogy leírom: van egy rész, mikor a sínek felfele mennek, de ha leesel, újabb sínekre ugorhatsz, amik jobb fele vezetnek. Na már most, itt nincs semmi. Az eredeti, felfelé vezető úton kell haladni. Lesz itt egy csillag, tudjátok, ettől folytatódik a játék, ha meghaltok. Utána pedig egy jókora robot hadsereg. Miután legyőzöd őket, jön a kérdés, hogyan tovább? Válasz: ahonnan a robotok jöttek (a bezárt ajtóval szemben), ki kell menni a terület széléig, és itt Tails „Thunder Shoot”-jával öt darab kör alakú táblát kiütni. Elég nehéz, de csak idő kérdése (nekem a végére még egy „Team Blast” is összegyűlt, annyit dobáltam). És, az ajtó már ki is tárul.

 

 

 

# 09: Frog Forest

 

Végre egy jó, megnyugtató kis pálya a sok sín és egyéb után… igaz indákon ácsorgó robotok még itt is akadnak. Mivel sok az ugrálós rész és a szakadék, Tails fejlesztésével érdemes kezdeni, aztán jöhet Sonic, hogy könnyedén elbánjon a sok arany- és normális teknős robottal.

 

 

 

# 10: Lost Jungle

 

Tudtam, hogy valami hiányzik!! A hatalmas kalapácsos köcsög robotok! Itt tűnik fel az első, de nem is akárhogy… ez abból a fajtából való, amelyiken sisak van, és csak a fejét lehet támadni! Hé haver, neked a Mystic mansion-ig várnod kellett volna… na jó, ne aggódjatok, van a „sima” fajtából is, nem is egy… :-P

Egyébként még mindig Tails-en van a hangsúly, tele minden repülő robotokkal és „hiányos” területekkel.

Tipp az „üreghez”: ez ugye az a rész, ahol még régebben a két kalapácsos robot volt, és ha legyőztük őket, egy rugó kirepített a felszínre. Most egy sisakos-kalapácsos borzadály, meg két elfogó robot vár itt tárt karokkal. Ha még nincs „Team Blast”, lehet egyet szerezni a közelben. Az üregbe vezető út előtt ugye van egy csillag. Ha itt felrepülünk az út „tetejére”, és onnan még feljebb, négy ezüst színű, repülő robot lesz látható, amint a bezárt „Team Blast”-ot őrzik. Öld meg őket, és a tied.

És, ahogy azt már megszoktuk a pálya végén, Vector rokona ismét szívesen fogadna minket vacsorára, de szerintem jobb, ha elutasítjátok a meghívást. Ez a rész semmit nem változott, nem kell tartani benne semmi „szuper nehéz”-től.

 

 

 

# 11: Hang Castle

 

Szeretem ezt a pályát, legalábbis idáig nem volt nehéz, és most is csak egy-két akadályozó tényezőhöz érkeztem. Nem, nem az első kitáruló ajtó mögött megjelenő, gigantikus tökfejről van szó (kis barátaink amúgy elég nagyot nőttek legutóbbi találkozásunk óta). Közvetlen utána, mikor megérintjük a „varázsgömböt”, és felfordul a kastély, elérünk egy részre, ahol van egy boszorkány robot meg még 3 pajzsos barátja. Miután megöljük őket, kb. 5 percig találgattam mit kell csinálni, végül megpróbáltam átugrani a másik toronyba. Mondanom se kell, sikertelen kísérlet volt… de következőre rájöttem, mi a teendő: miután megöljük a robotokat, a négyből 2 fáklya elkezd égni. A másik kettőt nekünk kell aktiválni, mondjuk Knuckles ugró-dobó támadásával, és már meg is jelenik a gyűrűsor Sonic számára.

Ugyanilyen fáklyás részből van még később is, miután legyőztük a két arany-robot vezette sereget, és ha visszamegyünk, egy póznát látunk a földben. Úgy lehet előhívni, ha a szép, piros „POWER” tábla melletti fáklyákat az előzőhöz hasonló módon meggyújtjuk.

A harmadik ilyen rész azután következik, mikor a láthatatlan úton kelünk át (abból a zöld löttyös medencéből a kastélyba). Az ajtó előtti lángokat kell meggyújtani.

Negyedik: a kastélytorony körül. Vannak kis, kör alakú tartók, egy-egy gyűrűvel a közepükön, ezeket kell meggyújtani, és az összes robotot megölni, hogy kinyíljon a gömböt rejtő ketrec.

Az ötödik, bár ez elég magától értetődő: miután Sonic átszáguld egy toronyba annak a hosszú-hosszú gyűrűsornak a segítségével (közben meg is fordul a képernyő). Van itt nagy fáklya, kis fáklya, lényeg, hogy mindnek égnie kell!

És végül az utolsó kettő: közvetlen a cél előtt.

Nem vészes a pálya, csak az időnként fel-felbukkanó tökfejekre, lángokra és robotokra kell vigyázni.

 

 

 

# 12: Mystic Mansion

 

Ismét egy jó zenéjű pálya, ami „jól” kezdődik: kalapácsos köcsög. Na sebaj. Egyébként itt is vannak a „Hang Catle”-höz hasonló, fáklyás részek, de már nem írom le, mindenki tudja. A pálya egyébként ezúttal a „Team Chaotix”-ra épül, a végén az óriási pókháló is megtalálható, ami a fáklyaoltásból Espio-val már ismerős lehet.

És a legvége, hát… természetesen nem hagyták ki a három próbát, vagyis: Sonic-kal ugrálás a tökfejeken, Knuckles-szel átlebegni a másik oldalra, ahol egy óriás robot vár, és a legnehezebb: Tails-szel átrepülni majdnem az egész területet. Igen, hülyén hangzik, de tényleg olyan messze rakták egymástól két „leszállópályát”, hogy ha nagyon nagyot ugrasz, és végkimerülésig repülsz, akkor is alig éred el. Mondjuk legalább egy szintnek lennie kell, mert én meghaltam, és második vagy harmadik próbálkozásra sikerült csak, tehát ha ilyen helyzetbe kerültök, először Sonic és Knuckles részét csináljátok meg, hátha valamelyik robotban lapul egy szint Tails-nek!

 

 

 

# 13: Egg Fleet

 

Ah, a kedvenc pályám! És ez tényleg az! Talán ezért tűnik könnyűnek, nem tudom, mások hogy vannak vele. Nincs semmi különös, amit meg kéne említeni, maximum a robot-csirkék: van egy pár, leginkább hármas csoportokban találkozhatunk velük. Legegyszerűbb módszer a „Team Blast”, ha nem akarunk velük sokat vacakolni, de egy 2-es vagy 3-as szintű Tails is elbánik velük.

 

 

 

# 14: Final Fortress

 

Be kell vallanom, az egészben ettől féltem legjobban, ugyanis ez az!! Ez az utolsó pálya az EGÉSZ játékban! Ha ezt végigjutjátok, tényleg büszkék lehettek magatokra. :-P

Amúgy egyáltalán nem volt nehéz, sőt, kifejezetten könnyű (első próbára, halál nélkül végmentem). Belerakták a legerősebb robotokat, csomó kalapácsos és csirke (még a célt is két sisakos óriásrobot őrzi!), de semmi extra. Az előző pályák keményebbek voltak! Például „Rail Canyon”, „Bullet Station”… na de, erről ennyit, szép lassan, óvatosan, és már meg is van az egész! Sok sikert!

     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Kabalánk :)
adopt your own virtual pet!
     
SonicVilág

készíti: Drakaze & Yuci


.:: Mi ez?


.:: Friss események

.:: Eddig történt...

.:: Üzenj a Lakóknak!

.:: A Győztes
     
Kiszavazás
Lezárt szavazások
     
A titkos hajó

készíti: Tűzsárkány


.:: Mi ez?


.:: Szereplők

.:: Sztori

.:: Interjúk

.:: További történetek
     
Őrült túra

készíti: Ádi

.:: Mi ez?


.:: Sztori
     
Képeink

.:: Drakaze


.:: Tűzsárkány
.:: Folytatás...

.:: Any

.:: Ádi
     

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!