Szabályok
Néhány szabály amit érdemes betartani. Jobb ha elolvassátok ezt a listát különben ha a karitokkal véletlenül megszegtek egy szabályt, kiadós büntetésre számíthattok.
1. Az órákon kívül a tündértanoncok nem változhatnak át, sem az iskola területén, sem máshol! Amennyiben mégis megteszik büntetésre számíthatnak. Természetesen veszély esetén használhatják erejüket, az ilyen helyzetek kivételek.
2. A tiltott helyeket messzire el kell kerülni! Lehet az egy ártatlan szertár is, ha tiltott hely, akkor annak megvan az oka.
3. A takarodó fél tízkor van a tündérek számára, ezután már csak a főhadiszállásukon tartózkodhatnak. Ezután az időpont után a tanárok gyakran járőröznek a folyosókon, néha észre sem lehet venni őket ugyanis pontban fél tízkor mindenféle világítás kikapcsol, a fáklyák elalszanak, és teljes sötétség borul a kastélyra. (ez alól kivétel a főhadiszállás)
Szabályok,tudnivalók Usereknek:
1. A karid első átváltozásánál ne tudjon rögtön földet mozgatni, mert az kimondottanirreális lenne. Lehetőleg úgy játszd ki, hogy minden egyes alkalommal mikor átváltozik nő egy kicsit az ereje, de még harmadikban sem lenne képes leigázni a földet. A kariknak nincs határtalan erejük!
2. A karaktered egy teljes óráig képes átváltozva maradni, ez fajonént változó, de sima tündéreknél egy óra után mindenképpen elszáll az erejük, és pár perccel később sem lesznek képesek újbóli átváltozásra. Minimum két óra múlva csak.
|