Egy nagyon érdekes autó született meg, ami ötvözi a régi külsőt és az új technológiát.
A neve Lada 2107 Revolution.
Az autó karosszériája kisebb módosításokon esett át az utcaihoz képest, a megerősítéseken és a bukócsövön kívül elöl - hátul műanyag spoilereket kapott és megnagyobbították a sárvédő íveket hogy elférjenek a murván 15, aszfalton 16 colos kerekek. Az autó új fékeket is kapott, elöl - hátul Ap-Racing tárcsafékek lassítják, és a kéziféket is hidraulikusra cserélték. Az első futómű teljesen egyedileg készült, két lengőkaros, a rugó és a lengéscsillapító egy egységet alkot és természetesen egy kanyar stabilizátorral is ki van egészítve. A hátsó futóművet a Nivátol kapta meg, azonban kisebb erősítéseken átesett és itt is egy egységet alkot a rugó és a lengéscsillapító.
A motorról nem sokat tudni, ami biztos hogy hosszába beépített 2000 köbcentiméteres szívómotoron 16 szelepes hengerfej van. A váltó hatsebességes szekvenciális, sebesség kapcsolásakor csak előre és hátra kell húzni a váltókart a tengelykapcsoló pedál lenyomása nélkül.
Az autó elektronikus rendszere mindenre kiterjed, a motorvezérléstől a lengéscsillapítók gázellátásáig. A memóriába több beállítást is be lehet táplálni amiket a megfelelő gyorsasági szakaszok előtt be lehet tölteni.
A MOTOR EREJÉRÖL AZT HALLOTTAM,HOGY VALAHOL 250 LOERÖ KÖRÜL VAN.