A TOKIO HOTEL,vagyis Bill Kaulitz (ének) és Tom
Kaulitz (gitár),Georg Listing (basszusgitár) és Gustav Schäfer (dob). Ha az ő
sztorijukat olvassuk,mintha csak egy kasszasikerű mozifilm forgatókönyvét
fognánk a kezünkben...
.....”Egyszer volt hol nem volt”…egy
banda egy Észak-Németországi kisvárosból,akik szülőhazájuk elmúlt húsz évbeli
legnagyobb sztárjaivá válnak, az eladási listákon az első helyre kerülnek, tíz,
sőt húszezrek előtt játszanak esténként, emellett pedig minden német zenei
szakember dícséretével bálványozzák őket…
Jóval ezelőtt, a négy zenész
szerte az országban utazgatott, ám az elvárások egyre csak nőttek – nem csak a
hihetetlenül megnövekedett rajongótábornak, hanem a médiának is köszönhetően.
Roppant nagy figyelmet fordítanak a frontember énekesre és a gitárosra, az
egypetéjű ikrekfivérekre, a maguk potenciális „küzdj az
álmaidért”-filozófiájukkal. Az énekes egy feltűnő, egyéni külsejű előadó
piercinggel és tetoválással; egy művész, aki könnyedén képes az őrületbe vinni
követőit, míg a másik egy egészen más hatást hagy a köztudatban maga után. Két
teljes albumot tudhatnak már magukénak, tele gitár-alapú himnuszokkal, teljes
német dalszöveggel és a „Tokio-láz” máris kontrollálhatatlan őrjöngésben tör ki
.....
Már szinte hallanád a kamerák képkockáinak zakatolását, csak épp
egy a bökkenő…..
A forgatókönyvnek tartalmaznia kéne a tényt, miszerint
ketten a Tokio Hotel tagjai közül még csak 13 évesek voltak, mikor első dalukat
felvették, és még most is fiatalnak számítanak a rég befutott, tapasztalt
sztárokhoz képest. Senki sem hinné, mégis így van!
Következő lépcsőfok!
Valójában nem csak a felszínes vázlat mentes a művészi engedélyektől,
hanem mellé játszik az is, hogy az együttes a kezdő löketet a német piacon
szerezte, ahol a „Tokio-láz” ma már járvány…
A 2005 májusában
(Universal) történt felvételek óta a TH közelít a három milliós eladáshoz,
(Németországban egyedülálló módon), ezzel az országban a legsikeresebb együttes
címet vívják ki maguknak a temérdek helyi díjátadóval, melyek helyért tolonganak
a közös vitrinben (kilenc platina és négy arany a legutóbbi számláláskor,
illetve négy platina díj az ausztriai és svájci eladásokért) Mindemellett ők
játszották a valaha legnépszerűbb „első élő turnéjukat” a nagybecsű német zenei
színpad deszkáin.
A két TH album – „Schrei” (2005) és az azt követő
„Zimmer 483” (2007) – egyaránt tört fel egészen az eladási listák élére hazai
terepen, négy No.1. kislemezzel karöltve. A „Schrei” 66 hétig töretlenül állt az
eslő helyen.
Ezalatt az európai szintű turné első lépéseit a „Zimmer
483” keretében láthattuk, ahogy a csapat fiatalok hat, sőt húszezres tömegei
előtt játszottak. Minden a feje tetejére áll! Minden alkalommal! A legvörösebb
tintával a „Schrei LIVE” DVD tette fel az i-re a pontot, amit 2006-ban adtak ki
hozzávetőlegesen 100.000 példányban Németországban, ezzel mintegy feltolva a DVD
eladási listákon a TH-t a negyed milliós körbe.
És hogy még
valószínűtlenebbé tegyük a „forgatókönyvet”, a fent említett tények mindegyikét
(és még annál is többet) alig két év leforgása alatt érték el – bár az áttörés
gyorsasága koránt sem foglalja magába a gyors eredményt hozó kedvenccé vállást.
A Tokio Hotel világában az adósságok keményen megfizetődnek…
Kérlek ne másold,saját
forditás,szóval ki lehet szúrni.
|