Nexus TJI







Kérdésed van...?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A nagyvilágból
 
 
Végigjátszás

 .
Tartalom

 

1.   A Végigjátszás
2.  A STORY LINE maga (összefoglaló) 

 

 

 


1.   Teljes végigjátszás (by Solo)
  2005.03.28. 22:45

 

 A végigjátszás "TAPASZTALT" fokozaton készült, előfordulhatnak benne a felszerelés leírásánál esetleg olyan dolgok amelyek nem egyeznek a te hajód felszerelésével de ez azért van mert csata közben különböző veszteségeket szenvedtünk. Ezek a hajófelszerelési tippek nem feltétlenül a legjobbak, de én ezeket használtam!!

 

MISSION 1: Arrival to Jupiter(Megérkezés a Jupiterhez)

Ebben a küldetésben még nem lesz lehetőségük lövöldözni inkább néhány fontosabb funkció, menüpont használatát ismerteti meg velünk a küldetés. Ettől függetlenül azonban pár dolgot végre kell hajtanunk a hajóinkkal. Először is csak várjunk hogy a két teherhajó amit mi eddig kísértünk, elérjék a ST.MICH bázist, ha elértek oda akkor utasítanak minket hogy menjünk a térképen megjelölt navigációs ponthoz. Innen azonnal átirányítanak a SUNFLOWER bázishoz. Majd miután már egy ideje utazunk, szólni fognak hogy azonnal álljunk meg mert az aknamező még aktiválva van. Miután megálltunk nemsokára kikapcsolják az aknamezőt és folytathatjuk utunkat a SUNFLOWER bázis felé. Útköben még egy problémával szembe kell néznünk, mégpedig azzal hogy az egyik akna meghibásodott. Ekkor szólni fognak hogy tűnjünk el onnan és a térképen is meg lesz jelölve az akna(F4+ katt jobbgombbal a célponton amelytől el a akarunk távolodni). Ezt a hibát nemsokára kijavítják és már csak annyi dolgunk van hogy megvárjuk amíg megérkezünk a bázishoz és....... A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 2: The Ronin(A Ronin)

Ebben a küldetésben a feladatunk az lesz hogy a Ronin nevű teherhajót megállítsuk és kommandót küldjünk a fedélzetére. A küldetés elején még nem látjuk a hajót csak egy NAV pontot, meg pár azonosítatlan objektumot, menjünk oda a Navigációs ponthoz, ekkor meglátjuk hogy valóban a Ronin az a hajó de van mellette egy másik is. Az nem is marad ott sokáig, aktiválja a hiperhajtóművét és már ott sincsen. Közelítsük meg a Ronint és amikor a parancsnok mondja, lőjük meg egy kicsit a hajót, de csak addig amíg meg nem adják magukat.A Ronin megáll de nem akarja a kommandósokat beengedni a fedélzetre, és még vadászokat is küld ránk. Ezért küldjük ki a vadászgépeinket hogy járőrözzenek a hajónk körül hogy védjék azt a vadászoktól. Ha megvannak a vadászok, lőjük ki a Ronin Flak ágyúját, mert azzal szétlőhetné a kommandósainkat. Miután ez is megsemmisült, küldjük át a kommandósokat is a hajóra. Ha átmentek és megtalálták amit kerestek, visszatérnek a hajóra és.......A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 3: OSEC Encounter(Összecsapás az OSEC-el)

Ebben a küldetésben már harcolhatunk egy keveset, mégpedig az egyik baráti hajónkat kell védelmeznünk a két támadó LONGSWORD osztályú hajótól. Ahogy megkezdődik a küldetés, egyből támadjuk meg a legközelebbi ellenséges hajót. Lőjünk rá ki rakétákat egyből mert ez alaposan leszedi az életét. Közben pedig a burkolat romboló lövedékekel és lézerrel is sorozzuk. Ha ez megvan, támadjuk meg a másik hajót és lőjük ki azt is és akkor....A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 4: The Chance(Az Esély)

Ez a küldetés senkinek nem okozhat nehézséget, csak egy kis szerencse szükséges hozzá. Előszö csak NAV pontokat látunk, menjünk oda az egyeshez mejd induljunk a kettes felé, nemsokkal azután hogy elhagytunk a NAV 1-et máris meglátjuk a bázist amire fel kell juttatni a kommandósainkat. De még ezt nem tehetjükmeg mert a bázis kül lévő platformokon vannak Flak ágyúk. A platformok ránk nem nagyon veszélyesek, egyedül a rakétáik okozhatnak nagyobb sérülést, de ezeket kis szerencsévelki tudjuk lőni még mielőtt becsapódnának. Szerintem nyugodtan teljesíthetjük itt a másodlagos feladatunkat, hogy lőjük szét az összes platformot mert ez nem jelent semmi nehézséget legfeljebb több ideig tart a küldetés. Ha szétlőttük a platformokat már csak annyi dolgunk van hogy a kommandós egységeinket beküldjük a bázisra, és várni hogy kijöjjön a gyönyörű Angelwing..... A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 5: Kassaki Raid(Kassaki rajtaütés)

Ebben a küldetésben már lehetőségünk van felszerelni a hajóinkat: Stiletto, Madline, Lighting. A felszerelésüknél még nem sok minden közül választhatunk, rakjunk fel pár energiacellát meg vadászflottákat a hajókra mást én nem nagyon találtam amit érdemes lenne felszerelni. Van még az Angelwing hajónk is de erre egyenlőre nem szerelhetünk semmit sem, ezt majd csak védeni kell a küldetés során. Feladatunk hogy megvédjük az Angelwinget és a SUNFLOWERT az ellenségektől. Kis nehezítés hogy a bázis körüli aknamezőket egy hekker aktiválta igy nem tudnak a hajóink elmenni a bázis közeléből. Ez az ügyes kis hekker még a platformokat is irányítása alá vonja de azért még 1 rakétát el tudnak ereszteni az ellenségre. Három ellenséges hajóval állunk szemben, a Yamamoto, Tenbatsu és a Ming. A platformok a Ming-et célozzák, ezért mi is lőjük azt mindennel amink van. Vigyázzunk mert az egyik hajóról kommandót akarnak küldeni az Angelwingre, ennek védelmére rendeljük oda az összes vadászunkat, ez elég is lesz. Folytassuk tovább az ellenségek írtását. Ha tudjuk közel csalhatjuk őket a bázishoz és akkor a bázis is fog rájuk tüzelni. Figyeljünk hogy nehogy belemenjünk az aknamezőbe, mert az nagyot szólna. Ha közel vagyunk az aknákhoz akkor a hekker szóni fog hogy menjünk el onnan.De hogyha az ellenséges hajókat támadjuk akkor nem valószínű hogy aknákba futunk. Ha kilőttük mindhárom hajót akkor......A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 6: Shukenja Beta(Shukenja BÉta)

A küldetés előtt lehetőségünk van pár felszerelést tenni a hajóinkra, én a kövekezőket javaslom:

  • 2x Uranium Gattling ágyú
  • 2x Energiacella
  • 2x Spacetech Flakrendszer
  • 2x Gemini vadász

Miután felszereltük hajónkat, kezdődhet a küldetés! Először csak három objektumot látunk: egy féregjáratot, egy bázist és egy idegen tárgyat. Először szkenneljük a féregjáratot, majd a bázist. DE mielőtt a bázist szkenneljük, lőjük szét a platformokat mert azok később még gondot okozhatnak. Miután a platformoknak annyi, és szkenneltük a bázist, küldjünk be egy kommandót. Ezek meg fognak halni de nem baj mert ennek így kell lennie. Most szkenneljük az idegen tárgyat. Ez feléled és megtámad minket. De szerncsére a bázison az egyik tudós vagyis annak a számítógépbe töltött tudata ad körénk egy pajzsot ami megvéd az ellenség támadásaitól. De nem tart ki ez sem sokáig úgyhogy induljunk a féregjáratfelé és lépjünk át rajta! Ha bementünk egy kis bemutatóban lesz részünk.A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 7: Raptor Raid(Raptor rajtaütés)

A küldetésben megint csak egyetlen hajónk fog résztvenni, az Angelwing, ezt a következő képpen szereltem fel:

 

  • 2x Energialövedék
  • 1x Neutron torpedó
  • 2x Spacetech Flakrendszer helyett 2x Laserring Flakrendszer
  • 1x Energiacella
  • 1x L2 Fúziós kieg. generátor
  • 2x Gemini vadász helyett 2x Spark vadász

A hajónkkal éppen a hiprtérben haladunk amikor valami miatt az összes hajó kilép a hipretérből. Először senki nem tudja mi afranc történhetett de nemsokára feltűnnek az ellenségeink. Sok hajóval lesz dolgunk és nem engedhetjük hogy akár egyetlen teherhajót is elveszítsünk. Van egy másik hajó aki segít nekünk az ellenség írtásában. Mindig mi is azokra tüzeljünk akire a társunk is lő. Ha lement egy hajónak a pajzsa akkor lőjük a burkolatát! Ezzel a mószerrel ki tarthatunk a kijelölt 10 percig. Ha minden jól mentakkor mire a hajók be tudnak lépni a hipretérbe, már kilőttük az összes ellent! A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 8: The Chase(Az üldözés)

Ebben küldetésben a feladatunk a Fat Lady nevű teherhajó megállítása lesz, és pár ellenséges hajót is ki kell lőnünk. De először szereljük fel a hajónkat az Angelwinget pár jó cuccal:

  • 1x Spacetech Flakrendszer helyett 1x Laserring Flakrendszer
  • 1x Energiacella helyett 1x Elektroncella

Ahogy elkezdődik a küldetés van mellettünk pár hajó, de ezek nem fognak velünk tartani. Ettől még ne keseredjünk ell mert nemlesz nehéz feladatunk. Először is utól kell érni és megg kellállítani az ellenség kezére került teherhajónkat. Ehhez közelítsük meg vagy 10000 méteree majd küldjük ki a különleges vadászainkat(vörös a színük) majd lőjük szét a teherhajó Flakrendzserét, utána pedig a hajtóművét. Eköben valószínüleg a három ellenséges hajóval már harcban állunk. A vadászokat nem tudjuk visszarendelni a hajónkba, de amúgy sem kell mert a következő küldetésben már nem kapjuk meg őket. Úgyhogy ne sajnáljuk őket, próbáljuk meg kilőni az ellenség különböző rendszereit, eközben meg az Angelwinggel lőjük szét a hajókat. Ha ez megvan érkezik a féregjáraton át még 3 ellenséges hajó, de nekünk is érkezik segítség, egy nagyobb hajó formájában. Ettől persze kis ellenségek beijednek és elmenekülnek. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 9: Back to Earth(Vissza a földre)

Ebben a küldetésben sem áll más hajó a rendelkezésünkre az Angelwingen kívül ezért csak ezt szerelhetjük fel:

  • 2x Energiacella helyett 2x Elektroncella
  • 1x Spark vadász

A földet egy idegen Entitás vonta az uralma alá mire a flottánk odaért. Ami a földünk meghódításáért felelős egy rendkívül fejlett mesterséges lény, ez az Entitás amit csak fekete holdnak hívnak. Angel szeretné közelebbről megnézni hogy mi történik a földön ezért, megkér minket hogy egy reléállomáson keresztül juttassunk el a földre, itt 10 percre lesz szüksége. Közben minket 3 földi hajó támad meg akiket az Entitás az irányítása alá vont. Ezeket lőjük ki, de közben próbáljuk megvédeni a reléállomást. Ez valószínüleg nem fog sikerülni, de ez nem baj mivel a közelben lévő bázist felhasználhatjuk jeladóként. Tehát közelítsük meg a bázist, eközben a bázison lévő pár túlélő segítséget kér és mondják hogy van egy nagyteljesítményű rádiójuk aminek segítségével vissza tudjuk hozni Angelt. De Angel nem jön és néhány mechanoid veszi körül a hajót és tüzelni kezdenek rá. Ezekre ne tüzeljünk(ugysem érünk vele semmit)mert Angel már vissza is tér,és elzavarja a Mechanoidokat. Ezzel A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 10: Raptor Genocide(Raptor Fajírtás)

Felszerelés(Angelwing):

  • 1x Spark vadász
  • 1x Hidron pajzs helyett 1x Layer pajzs

Egy jó nagy Raptor "telepet" támadunk meg a flottánkkal ami tartalmazza az Angelwinget és szövetséges hajókként 2 csatahajót és pár kisebb hajót. Az ellenség flottája nem tűnik túlságosan nagyerejűnek. De a bázis két rakétával(Cataclysm rakéta ha jól emlékszem) kilövi mindkét csatahajónkat. Ne essünk pánikba, írtsuk ki a kisebb ellenséges hajókat. Egy Raptor vezető szólni fog nekünk hogy a bázis egyik reaktora meghibásodott ezért ha eltaláljuk akkor felrobbanthatjuk vele az egész bázist. Tegyünk is úgy, mindennel lőjük a hibás reaktort(ezt a bázis berendezései között találjuk meg), és ha kilőttük akkor meg is nyertük a küldetésünket mert felrobban a bázis. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 11: First Blood(Első vér)

Ezen küldetében már összesen három hajó áll rendelkezésünkre amiket az alábbiak szerint érdemes felszerelni

Angelwing

  • 2x Energialövedék helyett 2x Bubble enrgialövedék
  • 1x Silver gattling ágyú és 1x Uranium gattling ágyú helyett 2x Particle Gattling ágyú
  • 2x Laserring Flakrendzser helyett 2x Laserglobe Flakrendszer
  • 1x Spacetech ECM rendszer helyett 1x Standard ECM rendszer

Brutus

  • 3x Thornbird könnyűlézer helyett 3x BurningFist nehézlézer
  • 1x Elektroncella
  • 1x Firecloud tartalék generátor

Sparta

  • 2x Thornbird könnyű lézer helyett 2x Crystaplin könnyű lézer
  • 1x Whitelight nehézlézer helyett 1x Magma plazma ágyú
  • 1x Elektroncella
  • 1x Spark vadász
  • 1x L2 kiegészítő fűziós generátor
  • 1x Firecloud tartalék generátor

Ez a küldetés, ha nagyon gyorsan cselekszünk akkor hamar véget ér. Rendelkezünk egy hajóval aminek van erődpajzsa, de erre szerintem nem lesz nagy szükségünk miven az ellenség flottája nem túlságosan nagy.Ezrnkívül van még pár plussz hajónk is. Támadjuk meg a legközelebbi kis hajót és szedjük szét, majd támadjuk a fő hajót és amilyen hamar csak lehet, lőjük ki. Ha ez megvan már hihetetlen egyszerű a dolgunk mert a többi hajó már nem ér sokat ellenünk. Ha nem akarunk egyből szembekerülni az ellenséggel akkor bújjunk az erődpajzs mögé. De vigyázzunk mert ellenségeink ostromlézer formációba fognak állni és úgy szét képesek átlőni a pajzsunkon. Úgyhogy amilyen hamar csak lehet kényszerítsük őket a formáció felbontására, mégpedig azzal hogy lövünk rájuk. Ezen taktika esetén is a főhajót lőjük ki először majd a többit. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 12: Saving the Scout(A felderítő)

A felszerelésről:

Angelwing

  • 2x elektroncella helyett 2x plazmacella
  • 1x ST érzékelőfürt helyett 1x G2 érzékelőfürt
  • 1x Combat hajtómű

Brutus

  • 1x Spark vadász

Sparta

  • 1x Crystaplin könnyűlézer helyett 1x Bubble energia lövedék

Ezen küldetésben a lényeg a gyorsaság lesz mivel az egyik felderítőnek az álcázója nem működik rendesen ezért az ellenséges hajók képesek tüzelni rá(és a felderítőnek fegyverei nincsenek). Ezért gyorsan támadjuk meg a legelső hajó pajzsát majd sorra a többit és próbáljuk meg életben tartani a felderítőt. Ez nekem nem tűnt nehéz feladatnak úgyhogy biztosan ti is meg fogtok bírkózni vele. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 13: Sneaking(Lopakodás)

Ebben a küldetésben csak az Angelwinget tudhatjuk magunkénak a többi hajóra amúgy sem lenne szükségünk. A játék ezen a részénmintha felfedeztem volna egy bugot mivel az a 2x Plazmacella amit az előző küldiben rátettem már nics ott, csak elektroncellák.Nem értrem......Akkor felszerelésről nem is írok sokat mert csak annyit csináltam hogy vissztettem az eltűnt két Plazmacellát, de ha megint eltűnik.....

A küldetés elején ne számítsunk nagy lövöldözésre, mert éppenaz a lényeg hogy teljesen észrevétlenek maradjunk. Viszonylag könnyű lesz ezt megtenni mivel egyik kémünk felderített minden fontos objektumot a környéken és ezek segítségével könnyen tudunk tájékozódni. Figyeljünk mindig arra hogy amikor elfogy az álcázás(5 percenként)mindig legyünk messze és ha lehet takarásban a többi hajótól. Nas tehát, előszörközelítsük meg a Nav 0 pontot, itt kapjuk meg a többi hely koordinátáit. Ha van elég időnk akkor egyből induljunk a Nav 3 hoz, de ha nincs akkor várjunk itt mire úrból feltöltődik az álcázás. Tehát induljuk a 3-as pont felé, de figyeljünk hogy éppen akkorra érjünk oda amikor az idő letelt, mert ha túl sokat vagyunk ott akkor tönkremehetnek a hajó berendezései. De mire a 30 mp letelik(Ennyi idő alatt töltődik vissz az álcázó) addigra már ne legyünk a sugárzásban mert akkor amiatt nem tudjuk visszakapcsolni az álcázást. Innen menjünk a Nav 7-hez itt is ugyanazon taktikával mint az előbb, majd innen vegyük az irányt az állomás felé. Ha megközelítettük kb 10000 távolságra akkor küldjük ki a kommandót. Ígí Angel bejut a számítógép rendszerbe és az aknákat átállítja hogy a gorgokat tekintsék ellenségnek. Itt már akár vége is lehetne de sajnos nem volt elég akna az összes hajó megsemmisítéséhez. A maradék ellenség elindul felénk de szerencsére a közelben állomásozó Ghost barátaink a segítségünkre sietnek és velük együtt gyerekjáték lesz elintézni a maradék ellenséget. A KÜLDETÉS TELJEÍTVE!

 

MISSION 14: Titan(Titán)

A hajók maradtak ugyanazok mint az előbbiekben, lássuk a felszerelést:

 

Angelwing

  • 1x Neutron Torpedó helyett 1x Bubble energia lövedék
  • 1x Elektroncella helyett 1x plazmacella
  • 1x Spark vadász helyett 1x Sinckle naszád

Sparta

  • 1x Crystaplin könnyűlézer helyett 1x Bubble energialövedék
  • 1x elektroncella helyett 1x plazmacella

Brutus

  • 1x Laserring Flakrendszer helyett 1x Laserglobe Flakrendszer

Részben ez a küldetés hasonlít az alőzőre mert az elején itt is lopakodni kell, de aztán már csatározás lessz inkább. Egy nagy flottával közeledünk az ellenség felé de aktiválta az ellenséges bázis az IP blokkolót, ezért nem képesek kilépni a hipertérből. Az Angelwing feladata lesz hogy megsemmisítse az IP blokkolót. Ehhez annyt kell tennünk hogy megközelítjük a bázist legalább 10-12 ezer távolságnyira. Itt indítsuk el a Sinckle naszádokat és támadjuk az IP blokkolót. A hajónkon aktiváljuk a pajszot és adjunk rá max energiát, majd forduljunk meg és az egyik mögöttünk lévő roncs felé induljunk el 200% os hajtóművel. Nemsokára kilépnek a hajóink a hipertérből, támadjuk meg a legközelebbi hajókat, és semmisítsük meg őket. A 3 nagy hajó amit nem mi irányítunk le fogja szedni a bázis erődpajzsát. Ekkor gyorsan először semlegesítsük a hajóinkkal a Pajzsberendezést hogy ne tudja visszakapcsolni majd lőjük ki a bázist és a többi hajót. Ha a bázis mégis vissza tudja kapcsolni a pajzsot akkor először a hajókat semmisítsük meg és csak utána foglalkozzunk a bázisssal! A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 15: The Mechanoid(A Mechanoid)

Ismét találkozunk a titokzatos Mechanoidokkal, pontosabban csak eggyel közülük. Amit nemszabad hagynunk hogy a gorgok kezére kerüljön. Lássuk csak a hajóink felszerelését(Egy újabb hajóval is gazdagodtunk, mégpedig egy csatacirkálóval):

 

Angelwing

  • 1x Particle gattling ágyú helyett 1x Volcano plazma ágyú
  • 1x fúziós hajtómű helyett 1x Plasmastream hajtómű
  • 2x Flash vadász

Brutus

  • 2x Energiacella helyett 2x plazmacella
  • 1x L1 Quark kiegészítő generátor

Sparta

  • 1x Ionstream hajtómű helyett 1x Llightraider hajtómű
  • 1x Standard ECM rendszer

Avalanche

  • 2x Eliminator torpedó helyett 2x Bubble energia lövedék
  • 1x Bubble energialövedék helyett 1x magma plazma ágyú
  • 1x Combat hajtómű
  • 1x Laserglobe Flakrendszer

Ez egy elég érdekes küldetés lesz sok harccal úgyhogy a lehető legjobb. Először is közelítsük meg a Mechanoidot és szkenneljük. Miután Angel beleköltözött és elkezdet mindenféle verseket dumálni, mintha megörült volna. Megérkezik a gorg flotta, elég nagytúlerőben de Angel nem is olyan bolond mint aminek látszik, mert sokat segít a csatában(ezt-azt elállít az elleséges hajókon). Először mindenképpen a Bloodfeud nevű Nehéz csatahajót semmisítsük meg(Ha tudjuk:)) mert az nagyon veszélyes. A hajók nagy része csak lézerekkel fog minket lőni, eleinte rájuk ne figyeljünk mert nagyon nagy kárt nem okoznak. A csata végefelé Angel abbahagyja az ellenséges hajók "szivatását" de nem baj mert ekkorra már feltehetőleg csak 1-2 hajóval állunk szemben. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 16:The Locust(Sáska)

Bogárinvázió közeleg, mindenki készüljön fel, flakrendszereket élesíteni, hagy hulljon a férgese

Angelwing

  • 1x Particle Gattling Ágyú helyett 1x CRISIS energiatorpedó
  • L2 fúziós kieg. generátor helyett L2 Quark kieg. generátor
  • 1x tartalék fúziós hajtómű helyett 1x Plazma tartalék hajtómű

Brutus

  • 1x Burningfist nehézlézer helyett 1x Volcano plazma ágyú
  • 1x Standard ECM rendszer
  • 1x Spark vadász helyett 1x Flash vadász

Sparta

  • 1x tartalék ionstream hajtómű helyett 1x tartalék plazma hajtómű
  • 1x Deflection hajtómű

Avalanche

  • L2 fúziós kieg. generátor
  • 2x elektroncella
  • 1x Standard ECM rendszer
  • 1x Sinckle naszád

Ez a küledtés akár egyszerű is lehetne mert csak szkennelni kell egy Mechanoidot és közben kinyírni egy sereg vadászt. De ezek a vadászok bizony nem is vadászok hanem élőlények akik erős fegyverekkel lődöznek úgyhogy érdemes figyelni a pajzsszintünket mert könnyel el fogyhat. Tehát, először is nyírjuk ki a Mechanoid körüli férgeket majd gyorsan küldjük az Angelwinget hogy szkennelje le a Mechanoidot. Ekkor jön egy újabb adag ellenség, meg utána talán mégegy. A támadásnál minden vadászunk legyen a levegőben, és ne féljünk használni a Flask ágyúkat sem. Ha minden jól meg akkor különösebb nehézségek nélkül meglesz a küldetés. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 17: The Siege of Avalon(Avalon Ostroma)

A gorgok kihasználják tábornagyunk távollétét és elsöprő erejű támadást indítanak Avalon bázisa ellen, lássuk mit érdemes a hajóinkra telepíteni hogy ezeket megállítsuk

Angelwing

  • 1x Fegyvergenerátor helyett 1x Combat Firestorm generátor

Avalanche

  • 2x Elektroncella helyett 2x Plazmacella
  • 1x Sickle naszád

Sparta

  • 1x Érzékelőfürt helyett 1x G2 érzékelőfürt
  • 1x Tactical Firestorm generátor helyett 1x Firestorm generátor
  • 1x Spark vadász

Brutus

  • 1x Érzékelőfürt helyett 1x G2 érzékelőfürt
  • 1x Tactical Firestorm generátor helyett 1x Firestorm generátor

Ha meg akarjuk nyerni ezt a küldetést akkor eléggé össze kell szedni magunkat mert ezek egy tucat nagy hajóval jönnk ellenünk. De semmi pánik csak megoldjuk valahogy, nameg ottvan Angel aki Mechanoid testbe költözve ki tudja nyírni az ellent. Amikor látjuk hogy jönnek a gorgok, küldjük ki az Angelwinget és az Avalanchet harcolni és támadjuk a legközelebbi csatahajó pajzsát. És küldjük rá erre a hajóra a mechanoidunkat is. Ezt naggyából hamar elintézhetjük. De ott van még a másik is, próbáljuk hamar likvidálni azt is mert ostromlézerrel próbálkozik a bázis ellen. Innentől már viszonylag sima ügy de azért vigyázzunk a kisebb hajóinkra(Sparta, Brutus)mert az ellenség berendezés írtókkal van felfegyverkezve és ha kiiktatják a pajzsot akkor a kicsiknek annyi. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 18: Peace Negotiations(Béketárgyalások)

Úgytűnik a gorgok ki akarnak békülni velünk mert nem szívesen folytatnak többfrontos háborút. Követet is küldtek aki beszélne velünk a békéről, de a tárgyalást valakinek szándékában áll megzavarni. A küldetésben csak az Angelwing vehet részt!

Angelwing

  • 1x Standard ECM rendszer helyett 1x Torziós ECM rendszer

Ezen bőséges felszerelés után lássuk csak mivel is állunk szemben. Éppen folynak a béketárgyalások amikoris megtámadnak minket a gorgok, a legfontosabb hogy védjük meg a Warcry-t mert ugyebár nem lenne szerencsés, ha a tárgyalófél megsemmisülne. Elég erősnek tűnnek de szerencsére ghost barátaink a közelben állomásoznak, úgyhogy komoly segítséget nyújtanak. Először is a két Nehéz Csatahajót kell megsemmisíteni. Támadjuk meg őket és küldjük rájuk a Mechanoidunkat. A Ghostokat pedig irányitsuk az ellenség pajzs berendezésének kiiktatására. Ha két nagyot leszedtük akkor már egyszerű dolgunk lesz. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE

 

MISSION 19: Locust Queen(Sáska Királynő)

Megtaláltuk titokzatos ellenségünk, a sáskák királynőjét és mindenáron meg kell szereznünk az információt aminek segítségével el tudjuk pusztítani a mechanoidokat, lássuk csak mit is tegyünk a hajóinkra.

Angelwing

  • 1x Volcano plazma ágyú helyett 1x Nova plazma ágyú

Brutus

  • 2x Flash vadász

Sparta

  • 1x Standard ECM rendszer helyett 1x Torziós ECM rendszer

Avalanche

  • 1x Magma plazma ágyú helyett 1x Volcano plazma ágyú

Guardian

  • 1x Crisis energiatorepdó

A királynőben lévő adatok megszerzése nem lesz nehéz feladat, ha fel vagyunk szerelkezve bőven Flak ágyúkkal. És ugyábár vannak Flakjaink tehát könnyű dolgunk lesz:). Először is Guardiannal lőjünk pár nagy rakétát a bogarak hajóira. Majd induljunk a királynő felé, használjuk ellene az ostromlézert. Ha ez nem menne akkor használhatunk rakétákat is de a királynő életét ne vigyük le 0-ra mert amikor olyan 10-15% nál jár akkor Angel szólni fog hogy hagyjuk abba mert ha felrobbantujuk akkor nem tudjuk szkennelni. Ekkor már a vadászok elhúznak a fenébe és nyugodtan szkennelhetjük a nagy bogarat. Az is feladatunk hogy meggsemmisítsük a kiárlynőt, de erre nekem általában nincs idő mert már vége is a küldetésnek a szkennelés után. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 20: Alpha Gate(Alfa kapu)

Nos lássuk csak hajóink felszerelését, most jópár dolot fel fogunk tenni a hajóra mert van sok új fegyverünk. De a Guardian csatahajónkat nem tudjuk jelen esetben felszerelni

Angelwing

  • 1x Nova plazma ágyú
  • 2x Bubble Energialövedék helyett 2x Delektron lövedék
  • 1x Flash vadász helyett 1x Scythe naszád

Sparta

  • 1x Spark vadász helyett 1x Flash vadász
  • 1x Elektroncella helyett 1x Plazmacella
  • 1x Magma plazma ágyú helyett 1x Anti-G sínágyú
  • 1x Laserring Flakrendszer helyett 1x Laserglobe Flakrendszer

Brutus

  • 1x Ionstream hajtómű helyett 1x Lightrider hajtómű
  • 1x Deflection hajtómű
  • 1x Standard ECM rendszer helyett 1x Torziós ECM rendszer

Avalanche

  • 1x Magma plazma ágyú helyett 1x Nova plazma ágyú
  • 1x Particle gattling ágyú helyett 1x Anti-G sínágyú
  • 2x Bubble energialövedék helyett 2x Delektron lövedék
  • 1x Sinckle naszád helyett 1x Scythe naszád

A Mechanoidok elfoglalták az Alpha kaput és már készülődnek következő célpontjuk leigázására, ezen célpontot kell megtudnuk annak segítségével hogy szkenneljük a vardrag hajókat. A küldetésben bőven elég ha csak az Angelwinggel nyomulunk, mert simán meg tudjuk csinálni azzal is. Mindössze annyi a feladatunk hogy szkenneljük a hajókat és a Mechanoidokat a környéken. Közben meg fog támadni minket egy Mechanoid, ezt lőjük ki a speciális Energy Skeeter fegyverünkkel. De ez a Mechanoid újraéled és ha meglőjük akkor elkezdi táplálni magát a hajók lövéseiből. Ez azért jó mert legalább nem ránk tüzelnek a hajók. Vigyázzunk mert szkennelés közben a Mechanoidok által irányított hajók megpróbálják majd a berendezéseinket kiiktatni. Ha nagyon legyengültünk akkor távolodjunk el az ellenséges hajóktól hogy a berendezéseink meggyógyuljanak. Ha szkenneltük amit szkennelni kellett, akkor már csak haza kell mennünk az IP hajtómű használatával.A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

 

MISSION 21: Starportal(Starportal)

Ez a küldetés veszettül nehéz úgyhogy mindenki készüljön fel lelkileg. A felszerelésekről pár szót:

Angelwing

  • 1x Flash vadász

Avalanche

  • 1x Bubble energialövedék helyett 1x Delektron lövedék

Brutus

  • 1x Burningfist nehézlézer helyett 1x Energy Skeeter

Guardian

  • 1x Plazmacella
  • 2x Magma plazma ágyú helyett 2x volcano plazma ágyú

Mint mondtam ez a küdetés nagyon nehéz deh ha megtaláljuk a megfelelő fegyvert akkor már nem annyira. Én azthiszem rájöttem hogy mi kell ide. Nah szóval a feladatunk az hogy megvédjük a Starportalt a Mechanoidok által itányított Vardrag hajóktól. Ha pedig sikerülne a Mechanoidoknak megszerezni a Starportalt akkor szét kell lőni(Ezt a lehetőséget inkább hanyagoljuk). Érdemes mindjárt az elején ostromlézer formációt felvenni, hajtóművek maxra és megtámadni az ellenség fő hajóját(Seranuty vagy valami ilyesmi a neve, és a hajólistában legfelül van.). Közben pedig engedjük ki mechanoidunkat is és próbáljuk meg szétszedni ezt a hajót mindenképpen. Ha ez nem sikerül akkor sincs veszve minden de ez a küldetés kiszámíthatatlan. Ha megmarad a főhajó akkor kilőhet a ránk egy Cataclysma rakétát ami a Guardiant egyből megsemmisíti.De ha szerencsénk van és nem lő ki minket akkor már csak a másik két hajót kell leszedni és meg is vagyunk. Egyépként azért nem szerencsés ha megszerzik a starportalt a Mechanoidok mert, akkor szét kell lőnünkk azt és akkorát fog robbanni hogy egy hajónk sem valószínű hogy túléli. KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

MISSION 22: The Fall of Vardrags(A Vardragok bukása)

Szükség van még néhány információra az ellenségünkről, a Mechanoidokról ezért visszatértünk a Vardragok főbolygójához hogy megszerezzük ezeket magunknak!

Angelwing

  • 1x Layer pajzs helyett 1x Integrity pajzs
  • 1x G2 érzékelőfürt helyett 1x Palantir érzékelőfürt

Brutus

  • 1x Layer pajzs helyett 1x Intergity pajzs
  • 1x Burningfist nehézlézer helyett 1x Anti-G sínágyú
  • 1x G2 érzékelőfürt helyett 1x Palantir érzékelőfürt

Sparta

  • 1x G2 érzékelőfürt helyett 1x Palantir érzékelőfürt
  • 1x Laserglobe flakrendszer helyett 1x Nasernet Flakrendszer

Avalanche

  • 1x Layer pajzs helyett 1x Integrity pajzs
  • 1x Fúziós hajtómű helyett 1x Plasmastream hajtómű

Guardian

  • 1x Battle Firecloud generátor helyett 1x Battle Firestorm generátor 2x Plazmacella

A küldetés sokkal egyszerűbb mint aminek látszik, mert a Mechanoidokal könnyen elbánhatunk és a harcoknak is hamar végetvethetünk. Először is küldjük az Angelwinget a legközelebbi Mechanoidra majd nyíjuk ki a másodikat is! A nagy mechanoid ami egyhelybenáll, az sebezhetetlen. A többi hajónkkal pedig segítsünk a bajban lévő Sunrideren. Nem lesz nehéz semlegesíteni az ellenség hajóit. Innen pedig már csak annyia feladatunk hogy szkenneljük az Entitást és a féregjáratot. Majd megnézzük a jutalmunkat, egy jó kis bemutatót. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

MISSION 23: Bridgehead(Hídfőállás)

Flottánk kibővült egy rendkívül erős hajóval, a Colossussal ennek segítségével távol tudjuk tartani a Mechanoidokat. Mindenképpen legyen minden hajónkon Energy Skeeter!!!!EZ fontos!

Angelwing

  • 3x Plazmacella helyett 3x kristálycella

Brutus

  • 1x Laserglobe Flakrendszer helyett 1x Lasernet Flakrendszer

Avalanche

  • 1x Bubble energialövedék helyett 1x Delektron lövedék
  • 2x Laserglobe Flakrendszer helyett 2x Lasernet flakrendszer

Sparta

  • 1x Bubble Energialövedék helyett 1x Energy Skeeter

Guardian

  • 1x Bubble energialövedék helyett 1x Energy Skeeter
  • 1x Plazmacella
  • 1x Lőelemképző kompjúter

Colossus

  • 1x Plazmacella + 4x Kristálycella

Ahogy megindul a küldetés egyből ki is próbálhatjuk új Mechanoid írtó fegyverünket, ugyanis egy pár Mechanoid támad ránk. Minden hajót irányítsunk a Mechanoidok kilövésére(Lehetőleg egyszerre csak egyre lőjünk mert úgy hamarabb kidöglik). Közben töltődik a mechanoid pajzs ami távol tartja őket de amíg nincs feltöltve, tartsuk távol a Mechanoidokat. Ha ez megvan akkor a meghalnak a Mechanoidok de a platformok rakétákkal tüzelnek, ezeket bármelyik hajónkkal egyetlen lővéssel elintézhetjük. Nah de most jön a neheze. A Mechanoidok megszereztek pár Fehér hajót és ezekkel támadnak ellenünk, a pajzsunk pedig nem véd ezek lövései ellen. A Brutust meg a Spartat küldjük IP utazásra mert ha itthagyjuk őket akkor az egyikük biztos meghal. A fehér hajók teleportálni tudnak úgyhogy nem annyira könnyű őket eltalálni, deh nem lesz annyira nehéz a megsemmisítésük. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

MISSION 24: Blocade Breakers(Blokádtörők)

Hajóink megint teljes létszámmal jelen vannak, lássuk mit ids hejeztem el rajtuk

Angelwing

  • 1x L2 fúziós gen. helyett 1x Lőelemképző kompjúter
  • 2x Laserglobe Flakrendszer helyett 2x Lasernat Flakrendszer

Brutus

  • Firecloud tart. gen. helyett Firestorm tart. gen.

Sparta

  • Firecloud tart. gen. helyett Firestorm tart. gen.

Avalanche

  • 1x Volcano plazma ágyú helyett 1x Nova plazma ágyú
  • 2x Plazmacella helyett 2x Kristálycella

Guardian

  • 2x Plazmacella helyett 2x Kristálycella
  • 1x Pulsar rakéta helyett 1x Nova plazma ágyú

Colossus

  • 1x Pulsar rakéta helyett 1x Nova plazma ágyú
  • 1x Plazmacella helyett 1x Kristálycella
  • 1x Bubble energialövedék helyett 1x Delektron lövedék

A missziót 3 hajóval kezdjük, Angelwing + 2 Ghost hajó. Ezek álcázva vannak de szerintem nem megyünk itt semmire az álcázással. Mert több ellenséges hajó is megérkezik. Ne bonyolódjunk harcba, inkább csak gyorsan menjünk a telepítési pontokhoz és rakjuk le a Blokkolókat(Automatikusan lerakja). Ha ez megvan akkor a többi hajónk is megérkezik és így már gyerekjáték lesz. Először lőjük ki az összes ellenséges hajót hogy nehogy megzavarjanak később. Majd minden Enegy Skeeter-rel lőjük az entitást. Szerencsére van egy Exterminator nevű hajónk ami tele van ilyennel úgyhogy viszonylag hamar végezhetünk. A Colossus automatikusan aktiválni fogja az Anti Mechanoid pajzsot és ezt ne is kapcsoljuk le mert akkor az entitásból kijöhetnek a Mechanoidok. A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

MISSION 25: The Fight for Earth(Harc a Földért)

Jó erős fegyverekre lesz szükségünk úgyhogy ne sajnáljuk őket a hajóról

Angelwing

  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Delektron lövedék
  • 1x Plasmastream hajtómű helyett 1x Anti Material hajtómű

Sparta

  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Anti-G Sínágyú

Brutus

  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Anti-G Sínágyú

Avalanche

  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Delektron lövedék
  • 1x Plasmastream hajtómű helyett 1x Anti Material hajtómű

Guardian

  • 2x Magma plazma ágyú helyett 2x Volcano plazma ágyú
  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Delektron lövedék
  • 1x Spark vadász helyett 1x Comet bombázó

Colossus

  • 1x Energy Skeeter helyett 1x Bubble energialövedék
  • 1x Crisis Energiatorpedó helyett 1x Bigbang rakéta
  • 1x L3 Quark kieg. gen.
  • 1x Eliminator torpedó helyett 1x Delektron lövedék

Spectre

  • 1x Rad energiabomba helyett 1x Ion Scream bomba
  • 1x pulsar rakéta helyett 1x Big Bang rakéta
  • 2x Plazmacella

Crystal

  • 2x Magma Plazma ágyú helyett 2x Volcnao Plazma ágyú
  • 4x Plazmacella

Aki szereti a nagy csatákat az most megtalálta a neki legmegfelelőb küldetést uganis ebben végig kemény harcok lesznek, úgyhogy nemárt ha összeszedjük magunkat. Először Angelt le kell sugározni a a bolygóra egy Reléállomáson keresztül. Szerintem a Gamma reléállomást célozzuk meg és menünk oda az Angelwingel és még a Brutust és Spartat is vigyük, majd sugározzuk le Angelt! Aztán maradjunk ott velük és támadjuk meg az állomás kürül lévő hajókat. A nehzebb feladat a Colossus körül vár ránk. Először egy Gorg flotta érkezik, ezeket egyszerűen intézzük el, itt még nincs szükség rakétákra. Denemsokára megérkezik a Noah flotta, ezekre azonnal lőjünk ki amennyi rakétát csak tudunk mert ha nem tesszük akkor ők lőnek szét minket a rakétáikkal. A pajzsokat természetesen állítsuk maxra! A következő támadás Gorg lesz, ezek sem okozhatnak nagyobb gondot, de az utolsó az veszélyes lesz. Mindössze 3 Vardrag hajó érkezik de ezek nagyon kemények és a pajzsot nagyon gyorsan le tudják bontani. Ezekre is lőjünk kirakétákat ha van ha nincs akkor pedig a normál fegyverekkel lőjük szét a seggüket. Hasokáig nem boldogulunk velük akkor érkezni fog egy kis segítség Vardrag hajókból és súgy már könnyű lesz szétszedni őket. De egydologra vigyázzunk, hogy a Colossus(meg persze az Angelwing) ne semmisüljön meg!!!!Mert akkor vége! Ezután Angel visszatér és már meg is volnánk A KÜLDETÉS TELJEÍTVE!

MISSION 26: Nexus(A Nexus)

Már csak egy feladat áll előttünk , mégpedig hogy bezárjuk az Entitás által nyitott kapukat a Nexusban! Ezen küldetés előtt nem tudjuk még felszerelni a hajóinkat de nem is lenne rá szükség. Elsőzör is zárjuk be amellettünk lévő kaput, ekkor átjön egy Vardrag hajó, először még ne támadjuk, csak ha 15000 nél közelebb ért. Mert ha hamarabb támadjuk akkor közel kerülünk a hatalmas feketelyukhoz és az darabokra szedi a hajót. Ahajó kilövése nem lesz nagy feladat. Ezután pedig mindössze annyi dolgunk lesz hogy a kapukat bezárjuk, ha követjük a megjelölt pontokat akkor nem lesz gondunk. Ha bezártuk az összes kaput akkor már csak annyi dolgunk van hogy végignézzük a végső bemutatót! A KÜLDETÉS TELJESÍTVE!

GRATULÁLOK VÉGIGVITTED A JÁTÉKOT!

By Solo

 

 

2. A történet összefoglalva >>>

 

 

 

 

.

 


A szerkesztő (Era) elérhetősége:
erikaorosz@live.com

Fórum
 

SZERVEREK
(Hamachi)

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Űrszimulátor PC  - weboldal
 
Linkek
 
Látogatóink
Indulás: 2004-07-24
 

Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!