3. lecke
2007.07.14. 20:24
Képékre hivatkozás, szerkesztés Fighter Factory-val!
Minden képnek (hátterektől kezdve goku-ig...) van egy koordinátája. Indítsuk el a fighter factory-t, és nyissuk meg a system.sff file-t.(sprites->open->..) bal oldal-t van egy vízszintes csúszka, ezt görgessd át ,és megláthatod a háttereket meg a többi képet ami a Mugen-ben van.Nézzük az első számú képet, amin a Mugen feliratot találjuk.Ennek is mint minden képnek van egy group és egy image száma.(Ez a kettő nagyon fontos lesz a Mugen készítésben)Ennek a képnek 0,0 (alaphelyzetben). Ígyhát ha megnyitjuk a system.def file-t és elmegyünk a TitleBg 3-ig( 2.lecke) akkor láthatjuk, hogy spriteno = 0,0!(Ez a 0,0 ugyan az mint a Mugen kép nullája). Próbáljuk ki...a fighter factory-ban lépjünk a 2. képre annak a száma 5,0. Írjuk át a system.def-ben a 0,0-át 5,0-ra. Éshát mitörtént..a Mugen felirat helyett megjelent a 2. kép. Remélem ígymár midnen érthető.
Bármi kérdésetek van írjatok e-mail, vagy írjatok fórumba vagy chatbe!!
|