Gokugohan website!
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

Ha valamilyen letöltés nem megy az oldalon,írd be a chatbe és kijavítom a hibát!

 



-->Magyar részek<--
-->Német részek<--

-->Feliratok<--
-->Moviek<--



-->Magyar részek<--
-->??? részek<--
-->Feliratok<--
-->Specialok<--
-->Moviek<--



-->Japán részek<--
-->Angol részek<--

-->Feliratok<--
-->Special<--

 



-->Manga<--
-->Ikonok<--
-->Puzzle<--

-->Játékok<--
-->Kurzorok<--
-->Feliratok<--

-->Programok<--
-->Rész Nézés<--
-->Emulátorok<--

-->Winamp Skinek<--

 
 

 

-->Fileok<--
-->
Galéria<--
-->
Feltelepítés<--
-->Karakterek,pályák<--

 
 

-->Mi az a Mugen?<--
-->Letöltések<--
-->Segítség<--
-->Játékok<--


Kiegészítők

-->Karakterek<--
-->
Lifebars<--
-->Pályák<--

-->Intrók<--

 
Mugen Segítség
Mugen Segítség : 2. lecke

2. lecke

  2007.07.03. 16:29

system.def file áttekintés...

Ezt a segítséget én írtam, oldaladra felrakni TILOS!

[Info]
name = "Default"          ;Ide írd a játék nevét
author = "Elecbyte"       ;Ide írd a készítőt




[Files]
spr = system.sff          ;Filename of sprite data
snd = system.snd          ;Filename of sound data
logo.storyboard =         ;Logo storyboard definition (optional)
intro.storyboard =        ;Intro storyboard definition (optional)
select = select.def       ;Character and stage selection list
fight = fight.def         ;Fight definition filename
font1 = font/f-4x6.fnt    ;System fonts
font2 = font/f-6x9.fnt    ;System fonts
font3 = font/jg.fnt       ;System fonts

Ezek-re a fileokra hivatkozik a system.def.(pl. ha átirod a snd-t mondjuk van egy olyan file-od hogy zene.snd akkor csak írd át az snd-t így: snd = zene.snd,ezt a zene.snd-t a data mappába kell berakni)


[Title Info]
fadein.time = 10
fadeout.time = 10
menu.pos = 159,158   (evvel tudod állítani a menü helyzetét)x;y
menu.item.font = 3,0,0  (a menü színe)
menu.item.active.font = 3,5,0
menu.item.spacing = 0, 13  (a menüpontok közötti távolság)
; Names for each of the items in the menu. Names must be in quotes.
; Use "" to disable an item. If all are disabled, goes straight to demo mode
; (hold Esc to quit demos). *2001.11.14 NEW*
menu.itemname.arcade = "ARCADE"
menu.itemname.versus = "VS MODE"
menu.itemname.teamarcade = "TEAM ARCADE"
menu.itemname.teamversus = "TEAM VS"
menu.itemname.teamcoop = "TEAM CO-OP"
menu.itemname.survival = "SURVIVAL"
menu.itemname.training = "TRAINING"
menu.itemname.watch = "WATCH"
menu.itemname.survivalcoop = "SURVIVAL CO-OP"
menu.itemname.options = "OPTIONS"
menu.itemname.exit = "EXIT"

ezeket átírhatod,magyarosíthatod (ARCADE, VS MODE stb...)sajnos ékezetes betűket nem írja ki :(


menu.window.margins.y = 12, 8
menu.window.visibleitems = 5
menu.boxcursor.visible = 1    
;ha ide 0 írsz nem lesz menü kiválasztó háttér

menu.boxcursor.coords = -58,-10,57,2 
(ha ezeket a koordinátákat átirod akkor megváltozthatod a hosszúságát a menüpontok kijelölésének képét)

; These are the sounds for cursor movement
cursor.move.snd = 100,0
cursor.done.snd = 100,1
cancel.snd = 100,2


[TitleBG 0]
type  = parallax      (lehet normal, parallax, anim)
spriteno = 5, 1       (Ez a képre hivatkozás, erről bővebben a következő leckében)
start = 0, 145        (Ez a kép pozíciója, x;y)
width = 400, 1200  (Kép nagysága)
yscalestart = 100
yscaledelta = 1
tile  = 1,1             (ez vmi szélesség, hosszúság állítás)
velocity = -1         (itt lehet beállítani, hogy mozogjon a kép)

[TitleBG 1]
type  = normal      (lehet normal, parallax, anim)
spriteno = 5, 2      (Ez a képre hivatkozás, erről bővebben a következő leckében)
start = -160, 145  (Ez a kép pozíciója, x;y)
trans = sub

[TitleBG 2]
type  = normal      (lehet normal, parallax, anim)
spriteno = 5,0       (Ez a képre hivatkozás, erről bővebben a következő leckében)
start = 0, 10         (Ez a kép pozíciója, x;y)
tile = 1,2
velocity = -1         (itt lehet beállítani, hogy mozogjon a kép)
mask = 0

[TitleBG 3]  M.U.G.E.N. felirat
type  = normal  (lehet normal, parallax, anim)
spriteno = 0,0   (Ez a képre hivatkozás, erről bővebben a következő leckében)
start = 0, 40    (Ez a kép pozíciója, x;y)
mask = 1
trans = add

-Ha pl. azt akarod h  Mugen felirat mozogjon akkor a TitleBg3 végébe írd be h velocity = (-1, de lehet más is, x;y)

-Természetesen ha vmelyik kép nem kell akkor töröldd ki a "TitleBg-jét".

-Ha mondjuk nem akarod, hogy az a kép mozogjon akkor töröldd ki a "velocity-ét"


Character select definition
[Select Info]
fadein.time = 10
fadeout.time = 10
rows = 2           (hány sor cella legyen)
columns = 5       (hány oszlop cella legyen)
wrapping = 0              ;1 to let cursor wrap around
pos = 90,170      (A cellákat egy táblázatnak nézi, itt lehet beállítani a táblázat első cellájának pozicióját.A többi cella hozzá igazodik)
showemptyboxes = 0        (Ha 1-est írsz ide akkor az összes cella láthatóvá válik)
moveoveremptyboxes = 0   (Ha 1-est írsz ide akkor a kurzót áttud menni afölött a cella fölött is ahova "x-->" írtál(bővebben az 1. leckében)
cell.size = 27,27      Cellák mérete, x;y
cell.spacing = 2       Cellák közötti távolság
cell.bg.spr = 150,0      Cellák mögötti háttér
cell.random.spr = 151,0   Random választójának képére hivatkozás,bővebben a következő leckében
cell.random.switchtime = 4;Time to wait before changing to another random portrait


p1.cursor.startcell = 0,0         a player 1-es kurzór melyik cellában induljon
p1.cursor.active.spr = 160,0    a p1. kurzór képére hivatkozás, bővebben a következő leckében
p1.cursor.done.spr = 161,0     a p1-es kurzór "leokézott" képére hivatkozás
p1.cursor.move.snd = 100,0   a p1-es kurzór mozgó hangja
p1.cursor.done.snd = 100,1    a p1-es kurzór "leokézott" hangja
p1.random.move.snd = 100,0   (random hang)
p2.cursor.startcell = 0,4
p2.cursor.active.spr = 170,0
p2.cursor.done.spr = 171,0
p2.cursor.blink = 1       ;1 to blink p2's cursor if overlapping p1's
p2.cursor.move.snd = 100,0
p2.cursor.done.snd = 100,1
p2.random.move.snd = 100,0

A p2-re ugyan azok vonatkoznak mint a p1-re!


Big portraits           A Big Portraits a karakterek "nagy képe"
p1.face.offset = 18,13    p1 bp. poziciója
p1.face.scale = 1,1
p1.face.facing = 1
p2.face.offset = 301,13    p2 bp. pozíciója
p2.face.scale = 1,1
p2.face.facing = -1


;Name
p1.name.offset = 10,162   p1. karakter nevének pozíciója
p1.name.font = 3,4,1      p1. nevének szine,ha -1-t írsz nem írja ki a nevét
p2.name.offset = 309,162    p2. karakter nevének pozíciója
p2.name.font = 3,1,-1      p2. nevének szine,ha -1-t írsz nem írja ki a nevét


;Stage select    ;Stage kiválasztásának helye
stage.pos = 160,237             pozíciója
stage.active.font = 3,0,0       szine
stage.active2.font = 3,2        szine 2
stage.done.font = 3,0           "leokézott" szine


;Team menu
teammenu.move.wrapping = 1
p1.teammenu.pos = 20, 30   ;p1. "select team mode" helyének koordinátái  x,y
;p1.teammenu.bg.spr =
p1.teammenu.selftitle.font = 3,0, 1   ;p1. "select team mode" szövegének szine (írjátok át a számokat)
p1.teammenu.selftitle.text = select team mode    ;itt tudod átírni a szöveget
p1.teammenu.enemytitle.font = 3,0, 1
p1.teammenu.enemytitle.text = Opponent team mode  ; ezt a szöveget is áttudod itt írni...
p1.teammenu.move.snd = 100,0  p1. kiválasztás közbeni hang-ra hivatkozás (->következő lecke)
p1.teammenu.value.snd = 100,0  p1.-nek valamilyen hang
p1.teammenu.done.snd = 100,1   p1. "leokézott" hangjára hivatkozás
p1.teammenu.item.offset = 0,20
p1.teammenu.item.spacing = 0,15
p1.teammenu.item.font = 3,0, 1
p1.teammenu.item.active.font = 3,3, 1
p1.teammenu.item.active2.font = 3,0, 1 ;Second font color for blinking
p1.teammenu.item.cursor.offset = -10, 0
p1.teammenu.item.cursor.anim = 180
p1.teammenu.value.icon.offset = 60,1
p1.teammenu.value.icon.spr = 181,0
p1.teammenu.value.empty.icon.offset = 60,1
p1.teammenu.value.empty.icon.spr = 182,0
p1.teammenu.value.spacing = 6,0
;p2 team
p2.teammenu.pos = 299, 30
;p2.teammenu.bg.spr =
p2.teammenu.selftitle.font = 3,0, -1
p2.teammenu.selftitle.text = Select team mode
p2.teammenu.enemytitle.font = 3,0, -1
p2.teammenu.enemytitle.text = Opponent team mode
p2.teammenu.move.snd = 100,0
p2.teammenu.value.snd = 100,0
p2.teammenu.done.snd = 100,1
p2.teammenu.item.offset = 0,20
p2.teammenu.item.spacing = 0,15
p2.teammenu.item.font = 3,0, -1
p2.teammenu.item.active.font = 3,1, -1
p2.teammenu.item.active2.font = 3,0, -1 ;Second font color for blinking
p2.teammenu.item.cursor.offset = 10, 0
p2.teammenu.item.cursor.anim = 190
p2.teammenu.value.icon.offset = -60,1
p2.teammenu.value.icon.spr = 191,0
p2.teammenu.value.empty.icon.offset = -60,1
p2.teammenu.value.empty.icon.spr = 192,0
p2.teammenu.value.spacing = -6,0

A p2.-re ugyan azok vonatkoznak mint a p1.-re!


[SelectBGdef]
;spr = graphics/selectbg.sff  ;erre a file-ra hivatkozik

[SelectBG 0]         ;Ez a választó képernyő háttere
type  = normal       lehet normal,parallax,anim
spriteno = 100,0     képre hivatkozás (3. lecke)
layerno = 0 
start = 0,0            kép kezdő pozíciója 
tile  = 1,1
velocity = -1, -1      kép mozgása...

[SelectBG 1]    ;ez a választó képernyő közbeni fekete"doboz"
type  = normal         lehet normal,parallax,anim
spriteno = 100,1       képre hivatkozás (3. lecke)
layerno = 0
start = 0, 166           kép kezdő pozíciója 
delta = 0,0
tile  = 1,0
trans = sub
window = 85,0, 235,239
velocity = -1, 0        kép mozgása...


[SelectBG 2.A] ;Cím háttere (pl.Arcade stb.. háttere)
type  = normal         lehet normal,parallax,anim
spriteno = 102,0      képre hivatkozás (3. lecke)
layerno = 0
start = 0, 2             kép kezdő pozíciója 
delta = 0,0
tile  = 1,0
trans = sub
velocity = -1, 0       kép mozgása...

[SelectBG 2.B] ;Még nem tudom ez mi....
type  = normal             lehet normal,parallax,anim
spriteno = 102,1          képre hivatkozás (3. lecke)
layerno = 0
start = 0, 2                  kép kezdő pozíciója 
delta = 0,0
tile  = 1,0
trans = add
velocity = -3, 0          kép mozgása...

-Ha pl. azt akarod h  Mugen felirat mozogjon akkor a TitleBg3 végébe írd be h velocity = (-1, de lehet más is, x;y)

-Természetesen ha vmelyik kép nem kell akkor töröldd ki a "TitleBg-jét".

-Ha mondjuk nem akarod, hogy az a kép mozogjon akkor töröldd ki a "velocity-ét"


 

Folytatom....

Bármi kérdésetek van írjatok a fórumba...

 

 
 

 
Számláló
Indulás: 2005-05-25
 

Minden saját tárhelyre van rakva, úgyhogy átlinkelni TILOS!


Az oldalról letölteni semmit sem szabad,ha mégis megtennéd 24 órán belül törölnöd kell!A letöltésekért felelősséget nem vállalok!

 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Szavazz!
Szerinted milyen az oldalam?

Király
Rossz
Nagyon rossz
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Szavazz!
MUGEN
Szoktátok olvasni a Mugen segítségeimet?

Igen, és hasznos!!
Igen,de nem sok hasznát veszem...
Nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?