=> Magamról <=
Sándorfalván lakom, és jelenleg a Vasvári Pál KGSZI-nak vagyok a tanulója...
=> Motoromról <=
Gilera runner (1998/11) (Akinek nem annyira jött be az élet annak csak ilyen régire telik :(:D)
-Adatok-
Motor: 2 ütemű, fekvőhengeres, Minarelli, Liquid cooled.
CCM: 50
Teljesítmény: 5kW, 7LE
Fék: -Elöl: 220mm-es tárcsafék -Hátul: 110mm-es dobfék
Méretek: -Motorméret:1830 x 715 mm -Ülésmagasság:815 mm
Önsúly: 98kg
Tartályok: -Tank: Pontos adatot nem tudok, de eddig max 9,87l-t tudtam beletankolni. -Olaj: Kb 1.8l
-Extrák-
-Giannelli Next sportkipufogó (by Pityke) -Polini kuplungrugók (erős-sárga) -Zöld alvázneon -Kárpitozott sisaktartó :D -Egyedi festés (Fekete & Zöld) -Lexus type hátsólámpa (By Egü) -Fekete fékkarszivacs (By Egü) -Hengerfej alakú szelepsapka (Arany színű) :D(By Egü) -Hebo féktárcsacsavarok (Arany színű) :D(By Egü)
A kiegészítő alkatrészeknek a beszerzésében köszönet az Egü-nek...
-Tervek-
-Quattro optikás első lámpatest -Fém trepni -Oldalstander -Ariete színes, mintás markolat -Telómagasító -Színre fújt visszapillantó tükrök -Fehér indexbúra -HIFI System a sisaktartóba
-Pictures-
Festés előtt...
Festés közben...
Festés után
Festés után 2
Festés után 3
Fék festés előtt...
Fék festés után (még nincs összerakva)
Fék festés után
With Pityke's scooter (neon)(régi festéssel... :( )
_________________________________________________________________________________________
EX: C.P.I. Popcorn (1998/2) (My first scooter...)
-Adatok-
Motor: 2 ütemű, 1 hengeres, fekvőmotor
CCM: 50
Teljesítmény: 3kW, 5LE
Fék: -Elöl:180mm-es tárcsafék -Hátul: 100mm-es dobfék
Önsúly: 86kg
Tartályok: -Tank: 4,8l -Olaj: 0,8l
-Extrák-
-HIFI a sisaktartóban (2x25W-os SAL Boxxer erősítő+2x80W-os 13cm-es M.N.C. hangszórók)
-Pictures-
EXmoto 1
EXmoto 2
EXmoto 3
EXmoto&HIFI 1
EXmoto&HIFI 2
|