Leirom az összeset hátha valakinek nem teljesen tiszta mi micsoda.
Health: Az életerõ csikot növeli 1 pont mit növelsz rajta az 200-al növeli az életed. Egy csík 1000 egység.
Ki: A technikák által felhasznált Ki mennyiségét csökkenti. 20 pontot költesz rá az kb. 1/3-val csökkenti a szükséges Ki mennyiségét. Pl. az átváltozásokhoz 1-el kevesebb csik Ki kell.
Attack: A tamadások erejét növeled ezzel. Minden pont amit ráköltesz 5%-al növeli a sebzést. 20 pontnál ez ugye 100% ami 2-szeres sebzés.
Guard: Védekezést növeled ezzel. Minden pont amit ráköltessz 2,5% csökkenti a sebzés mértékét 20 pontnál ez 50%, fele sebzést fogsz csak kapni.
Arts: A speciális támadások erejét növeled(pl Kamehame-HA) Minden pont amit ráköltesz 2,5% növeli a sebzést 20 pontnál 50%
Ability: Azok a tárgyak hatékonyságát növeled amiket a karakternek raksz be és az ITEMS, EQUIPMENT menüpont alatt találsz meg. 3 csoport van: 1. Olyan EQUIPMENT ami az Attack/Defense növelik 2. Olyan Itemek amik a Ki felhasználást csökkentik 3. Olyan Itemek amiket használsz( Védekezés nyomva tarva, le,le)
1. Ide taroznak pl.: Old Style Armor, Vest from grandpa Gohan vagy Rage!, Potential. Minden pont amit az Ability re költesz az ezeknek a a hatékonyságát növelik 0,4%( nem 4%). 20 pontnál 8% 2. Kicsit kevesebb mint 1/3 hatékonyság növekedést okoznak ezeknél a cuccoknál. 3. Itt talán a leghasznosabb 20 pontnál 30% hatékonyság növekedést Ezeknél a cuccoknál
Com: Ez az amire szerintem teljesen felesleges költeni mivel ezzel azt növeled amikor a gép irányitja a te karaktered mennyire lesz kemény. 0- 5 Com = Nagyon Gyenge- Gyenge 5- 10 Com = Gyenge- Átlagos 10- 15 Com = Átlagos - Erõs 15- 20 Com = Erõs- Nagyon Erõs
Remélem hasznát veszitek. Ha valakinek valami nem tiszta akkor kérdezzen bátran. |